יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:10
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דילמוני: נידוי שחקנים חייב להיפסק, אגיש תביעה

מגן הפועל חיפה בפוסט קשה נגד הקבוצה והמנכ"ל: "עברתי סדרת השפלות וביזוי שכללו אימונים בנפרד מהקבוצה, עושים לי רצח אופי", הקבוצה מאיימת בתביעה

|
חן דילמוני (עמרי שטיין)
חן דילמוני (עמרי שטיין)

כזה פוסט נוקב של שחקן בקבוצה שלו, לא נראה הרבה זמן. חן דילמוני, מגנה של הפועל חיפה, תקף היום (חמישי) את הקבוצה שלו בפייסבוק במילים קשות במיוחד לאור אירועי היממה האחרונה כשהתעלף באימון ואף חושף דברים מהחודשים האחרונים.

"הסכמים יש לכבד", פתח דילמוני. “ראשית, אני רוצה להודות לכל מי שדאג לשלומי, ברוך השם אני מרגיש טוב יותר, לאחר קבלת טיפול רפואי בבית החולים. כל חיי שיחקתי כדורגל מקצועי אני אוהב את העבודה שלי ועושה אותה במקצועיות רבה. כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא איש של מלחמות, לא פרובוקטור ולא מחפש כותרות. מעולם לא ביצעתי עבירת משמעת ומעולם לא העליתי פוסט או טענה כלפי קבוצה מועדון או אדם כלשהו. לאחר מה שקורה איתי בתקופה האחרונה ובייחוד אתמול, אני מרגיש צורך לפנות אליכם בגילוי לב על המסע המפרך שעברתי בשלושת השבועות האחרונים. חשוב לי שתשמעו את האמת העובדתית ולא טענות שקריות והסתות”. 

אופיר חיים: ״בטוח שנגיע מוכנים לליגה״

“אתחיל מהסוף.. אתמול, בשעה 8 בבוקר, שלחתי הודעה למנהל הקבוצה: ״בוקר טוב, קמתי קצת חלש עם כאבי ראש אתה יכול לדבר עם המנכ"ל לשחרר אותי מהאימון״?, מנהל הקבוצה קרא את ההודעה אך לא ענה. חייגתי אליו מספר פעמים ובאחת הפעמים ענה מבלי לשים לב ואמר למי שהיה לידו : ״אין לי מה להגיד לו״. שלחתי לו הודעה נוספת- אתה עונה לטלפון ולא מדבר.. שלחתי עוד הודעה : יש תשובה?? לאחר מכן, בהודעה נוספת כתבתי לו שאין לי ברירה אתם מתעלמים ואני יוצא לאימון”. 

הגעתי לאימון ועדכנתי את החובש ואת המאמן ממחלקת הנוער שאני לא במיטבי והם אמרו שמנהל הקבוצה לא עדכן אותם בדבר ושאשתה הרבה מים ואעשה מה שאפשר. במשך 5 שעות במיון שבהם עברתי מספר בדיקות כולל סיטי ראש, קיבלתי פעמיים עירוי נוזלים וטיפול תרופתי לא הגיע אף אחד מאנשי המועדון לדרוש בשלומי. רק בדרך הביתה ראיתי שמנהל הקבוצה שלח לי הודעה בשעה 9:50 בבוקר שבה כתב: ״לא ראיתי את ההודעה״. הוא נתפס לא אמין כי בחלון השיחה איתו מופיע שהוא קרא את ההודעה ב-8:03 וגם ענה לטלפון בלי ששם לב והסגיר את עצמו”. 

חן דילמוני באשפוז (מערכת ONE)חן דילמוני באשפוז (מערכת ONE)

“אני לא יודע אם הסיבה לנפילה שלי בסיום האימון נגרמה ממכת שמש, וירוס או רצף אימוני טרטור, או גם וגם וגם, אבל אני מאמין שדברים לא קורים סתם והגיע הזמן לעשות לזה סוף ולשתף אתכם בחלק מההשפלה והנידוי הלא חוקי שהמועדון אילץ אותי לעבור על מנת שאתייאש ואוותר על החוזה מרצוני”. 

“1. בסוף עונת 18/19, לאחר שנשארנו בליגה, נכנסתי לשיחה עם מאמן הקבוצה וביקשתי ממנו הזדמנות לקחת חלק במשחק האחרון על מנת לתת לו חומר למחשבה לגביי לעונה הבאה למרות שאני מחזיק בחוזה לעוד עונה, בשיחה לא נאמר לי אפילו פעם אחת שהוא לא בונה עלי לעונה הבאה ושעליי לחפש קבוצה. 2. כשהפועל ר"ג פנתה אל אדם קידן, הסוכן שלי, והביעה נכונות לצרף אותי במסגרת התקציב שלהם, אדם פנה אליי ושאל את דעתי ואני אמרתי שאשמח מאוד לחזור למועדון שבו גדלתי. אדם פנה למנכ"ל הפועל חיפה אשר אמר "קח בחשבון שלא יהיה שום פיצוי או השלמה" ובכך לא עזר לרקום את המעבר. 3. לאחר פתיחת האימונים לא זומנתי עם סגל הקבוצה הבוגרת למחנה אימונים ונותרתי לבד ללא מסגרת ראויה לאימון. גם לאחר שארגון השחקנים הציע להוציא אותי על חשבונם למחנה האימונים נתקלנו בסירוב. כל מי שמבין בכדורגל מבין כמה מחנה אימון הוא הבסיס המקצועי/חברתי לשחקן כדורגל להמשך העונה גם אם זה אמור להיות בקבוצה אחרת”. 

“4. הובטח לי ע"י מנכ"ל הקבוצה, כשהקבוצה תחזור מהמחנה אחזור לאימונים איתם. כשהקבוצה חזרה מהמחנה, מאמן הקבוצה הכניס אותי לשיחה שבה נאמר לי מפורשות "אתה לא תהיה פה, " אנחנו צריכים לדחוף אותך לעזוב אתה מבין מה זה אומר?" והמאמן המשיך "אני לא רוצה שנביא אותך למצב הזה שאתה תגיד זהו, אני פה מתאבד עוד שנייה"!!!!! את שאר הדברים אחסוך מכם... 5. בשבועיים שעברו מחזרת הקבוצה מהמחנה ועד היום עברתי סדרה של השפלות נידוי לא חוקי וביזוי שכללו אימונים בנפרד מהקבוצה והשחקנים, בשעות שונות ומוקדמות על מנת לפגוע בחיי המשפחה שלי. 6. איסור מוחלט על כניסה לאסיפות השחקנים. 7. הלו"ז השבועי נמסר לקבוצה אחת לשבוע. ואת העדכון על יום ושעת האימון שלי אני מקבל רק ערב לפניי בלי יכולת להיערך עם המשפחה. למרות שביקשתי יותר מפעם אחת לקבל לו"ז שבועי או לפחות לקבל עדכון מראש על כל אימון ואימון לצערי נתקלתי במנכ״ל ומנהל קבוצה אשר מתעלמים מהבקשות המינימליות שלי”.

אורן שטרלינג עם שוקרני, דילמוני ואדם קידן (הפועל חיפה) אורן שטרלינג עם שוקרני, דילמוני ואדם קידן (הפועל חיפה)

8. למעט יום אחד שבו נסעתי למשחק הקבוצה ויום אחד שבו, למראית עין, נתנו לי להתאמן עם הקבוצה לאחר קבלת מכתב התראה מהעורך דין שלי, עברתי שבועיים של אימוני טרטור לא חוקיים, שכללו ברובם אימוני ריצה מפרכים בשעות חמות במשך שעה וחצי, בימים שאין לקבוצה אימון. ללא אימונים טקטיים, ללא אימוני בעיטות והרמות, ללא אימוני כח וללא משחקונים פנימיים עם שחקנים. 9. באחד הימים שחקני הקבוצה קיבלו חופש לצורך צילומים לפתיחת עונה. התבקשתי להגיע בשעה 9 בבוקר לצילומים בחולון. ערב לפני קיבלתי פתאום הודעה להגיע לאימון ב -8 בבוקר, בקריית חיים, ולאחר מכן להגיע לצילומים בחולון המטרה הייתה לטרטר אותי. 10. בחלק מהימים הביאו אותי לבד חצי שעה לפני הקבוצה כאשר בפועל התחלתי את האימון באותה שעה של הקבוצה אך בנפרד, המטרה הייתה לגרום לי לנסוע לבד כל יום ללא שחקני הקבוצה שבאים מהמרכז ובזה לפגוע בי כלכלית וחברתית”.

“11. באחד האימונים הגעתי לאימון כפי שהתבקשתי, בשעה שונה מהקבוצה ולא הגיע אף איש מועדון למעט אפסנאי הקבוצה. ביקשתי מהמנכ"ל שיגיד לחובש להגיע כי תכף מתחיל האימון ואני חייב טיפול וחבישה לקרסול. הוא אמר: יגיע אני עם אנשים ביי. כמה דקות לפני תחילת האימון הגיע רק מנהל מחלקת הנוער ואמר שהוא מעביר לי את האימון. יצאתי למגרש יחד איתו והוריתי לרוץ, רק לאחר 20 דק בערך שבהם סבלתי מכאבים כי לא קיבלתי טיפול וחבישה הגיע החובש. 12. במשך כמה ימים אילץ אותי המנכ״ל בסיום אימון מפרך לנסוע למשרדו ולחכות לו לשיחה עד אשר יתפנה וזאת למרות שהסברתי לו שאין לי כל בעיה להגיע אליו לשיחה אך ביקשתי שיודיע לי מראש כי אני מגיע מתל אביב, יש לפניי דרך ארוכה ואני אדם שיש לו משפחה וסדר יום וצריך לכבד זאת. כמובן שהוא התעלם ואיים שאם לא אגיע לשיחה לא יהיה טוב”. 

שחקני הפועל חיפה חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל חיפה חוגגים (חגי מיכאלי)

“אני רוצה להתייחס בקצרה להודעה שהמועדון הוציא על מנת לפגוע בשמי. במשך כל תקופת החוזה שלי במועדון לעולם לא הפרתי את ההסכם שעליו אני חתום, עשיתי את כל מה שמוטל עלי, לא ביזיתי ולא התססתי את חדר ההלבשה ולימים יעידו שחקני הקבוצה שאני דובר אמת.  להיפך רק לאחרונה נאמר לי מפי הצוות המקצועי והבעלים שאין להם כל תלונה לגביי ההתנהלות שלי. בחרתי לשתף אתכם, (בחלק מהדברים), כתגובה להכפשה ורצח האופי של המועדון כנגדי שתדעו את האמת ממקור ראשון אני בוחר לא לשתוק יותר, לא רק בשבילי, אלא בשביל כל אותם שחקנים שעוברים את זה במקומות אחרים. נידוי שחקנים חייב להיפסק!”. 

לסיום כתב: “לאחר ניסיונות רבים מצידי ושיחות עם אנשי המועדון בראשות מנכ"ל המועדון והבעלים לגרום לנידוי הזה להיפסק אך ללא כל מענה, אני נאלץ להגן על זכויותיי ולפנות באמצעות ארגון השחקנים ועו"ד שי אליאס לערכאה משפטית, שם יוגש כבר בימים הקרובים כתב תביעה מפורט ומבוסס עם ראיות מוכחות. לסיום, אני בוחר לצטט את מאמן הקבוצה שנשאל אתמול לאחר המשחק האם שוחח איתי לאחר שהתעלפתי באימון ופוניתי לבית החולים? "אני מדבר על שחקנים שנמצאים כאן כרגע, יש לנו מספיק שחקנים פה במגרש גם שלנו ושל כפ"ס שאפשר לדבר עליהם". בעיניי זה מסכם הכל”.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: “חן דילמוני זוכה בהפועל התאמה חיפה לכל מעטפת התנאים הספורטיביים והחומריים ברמה הגבוהה ביותר, לרבות תוכנית אימונים, טיפול רפואי מיטבי וכל יתר זכויותיו על פי ההסכם. מנגד חוזר דילמוני ומפרסם דברי שקר חסרי שחר כנגד הקבוצה, במקום להתמקד בחיפוש קבוצה כפי שסוכם עימו וכפי שהתחייב. כאמור בהודעתה מאתמול, הפועל מעדיפה שלא לנהל את יחסי העבודה עם שחקניה בתקשורת והיא תתבע את דילמוני בגין לשון הרע עקב פרסומיו השקריים ותגיב בערכאות לתביעתו, אם תוגש כזו”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */