יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:41

חולמים להפתיע עם זר אחד, אך תלויים בחיימוב

הירוקים יפגשו הערב ב-21:45 את שטרסבורג במוק' הליגה האירופית בתקווה להעביר את ההכרעה לסמי עופר שיהיה מלא שבוע הבא. השוער חייב להיות בשיאו

|
גיא חיימוב (עמרי שטיין)
גיא חיימוב (עמרי שטיין)

מכבי חיפה תעמוד הערב (חמישי, 21:45) לקראת אחד האתגרים הגדולים שלה כבר בשלב זה של העונה, כאשר תנסה להפתיע בצרפת את שטרסבורג במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. אתמול באימון המסכם נכח נשיא המועדון יעקב שחר שהגיע יחד עם המנכ"ל אסף בן דב. השניים מייחלים לתוצאה טובה שתעביר לשבוע הבא את ההכרעה לסמי עופר. אם הירוקים יצליחו להפתיע עם תוצאה שתעביר את ההכרעה לארץ הם ירשמו לעצמם הכנסות שיא כבר בשלב מוקדם של העונה כאשר סמי עופר מן הסתם צפוי להיות מלא.

בחיפה יודעים היטב שפערי האיכות בין הקבוצות גדולים מאוד; מדובר ביריבה חזקה מאוד שעל הנייר צריכה לעבור לשלב הבא ולהשאיר את הירוקים עם הראש נטו למשחקי הליגה. שחקני הקבוצה צפו אתמול בקטעי וידאו מהמשחקים של שטרסבורג ונוכחו לדעת שמדובר ביריבה חזקה. “שטרסבורג קבוצה פיזית מאוד ומהירה", ציינו בקבוצה .

האם יש לישראליות סיכוי באירופה?

מכבי חיפה, מן הסתם, הייתה יכולה וצריכה להגיע למשחק בצורה הרבה יותר טובה. בהרכב אמור להיות רק זר אחד שמראש תוכנן להיות בסגל, ארנסט מאבוקה, בזמן ששלושה אחרים איקוום אוטין ואליסון דוס סנטוס לא היו מתוכננים להיות חלק מהפאזל והשלישי יאניק ווילדסחוט רק מסיר חלודה ועשוי להשתלב במהלך המשחק כמו גם ניקיטה רוקאביצה. לכן, חיפה כאמור תעלה למשחק עם זר אחד ועוד עשרה שחקנים ישראלים שינסו לעשות את הבלתי ייאמן ולהעביר את ההכרעה לסמי עופר.

אחד מנקודות המפתח היום יהיה השוער גיא חיימוב; לפני שבועיים במשחק הראשון מול מורה הסלובנית, חיימוב הצליח להציל שני שערים בטוחים ולזכות את קבוצתו בסופו של משחק בניצחון. אחרי עונה לא פשוטה ולא מעט שאלות לגבי האפשרות להביא שוער בכיר נוסף הוחלט להשאיר את חיימוב. המשחק הראשון מול מורה נטע תקוות שהנה חיימוב חוזר לעצמו, אלא ששבוע לאחר מכן מול אותה מורה חיימוב ספג שער אומלל מבחינתו וזכה לביקורות ובצדק.

בלבול: "בגדול אנחנו מוכנים למחר"

"אסור לשוער בשום רמה לספוג שער כזה. ידענו לא מעט שערים שטותיים שחיימוב ספג שנה שעברה, אבל שער כזה כפי שספג מול מורה לא מתאים, בטח לא ברמות האלו. חבל שחיימוב עושה צעד קדימה ושניים אחורה. עכשיו הוא צריך שוב לקום מחדש ולהקרין שקט וניסיון בטח כאשר לצדו משחקים בהגנה לא מעט שחקנים צעירים דוגמת עופרי ארד ורז מאיר", הוסיפו בחיפה. יחד עם זאת בחיפה יודעים היטב שלא על חיימוב לבדו יצטרכו שם לסמוך כי אם גם על על ייתר השחקנים, שחייבים במשחק מהסוג הזה לעשות עבודת הגנה ולתמוך האחד בשני. “אנחנו בונים היום על חבורת שחקנים שחייבת לעזור אחד לשני אחרת זה לא יעבוד", חידדו בכרמל.

בנושא אחר, במכבי חיפה לא מסתירים את העובדה שהקבוצה חייבת בחיזוק במספר עמדות ובכלל זה בעמדת בלם, קשר אחורי וקשר קדמי. בזמן שג'ורג' מנדז'ק לא ממהר להשיב בחיוב על ההצעה של חיפה ואת קארים פריי לא ניתן להשאיר בסכומים שהשחקן וקבוצתו הטורקית דורשים, מנסים במועדון למצוא אלטרנטיבות ובכלל זה גם לעמדת המגן השמאלי.

מאמן מורה: "מכבי חיפה פייבוריטים"

בקבוצה מקווים להודיע בקרוב מאוד על החתמת בלם. על פי מה שנראה יש מספר מועמדים שאחד מהם בסופו של דבר יחתום. לטענת אנשי המועדון המצב בשוק לא פשוט בעיקר בשל הסכומים הגבוהים. קשה מאד היום להביא שחקנים זרים באיכות גבוה. גם מכבי ת"א ב"ש ואחרות לא בדיוק מביאות זרים עם שמות מפוצצים. היום כל זר דורש סכומים שלא ניתן לעמוד בהם לכן צריך לחכות מעט שהשוק יירגע ושחקנים ירדו בדרישות כדי להביא אותם אלינו".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */