יום חמישי, 18.04.2024 שעה 13:02
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מחמאות לסבג ושמיר, בכר יערוך רוטציה רחבה

שני שחקני הרכש זכו לשבחים אחרי ה-0:1 על לאצ'י, גם מרין. המאמן ייתן מנוחה למרבית השחקנים מול מכבי חיפה בגביע הטוטו, מו"מ עם מספר קשרים זרים

|
נאור סבג חוגג (רדאד ג'בארה)
נאור סבג חוגג (רדאד ג'בארה)

אחרי שחילצה 1:1 באלבניה, הפועל באר שבע השלימה אמש (חמישי) את המלאכה והעפילה לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית כשניצחה בקושי 0:1 את לאצ'י במשחק הגומלין בטוטו טרנר וכעת כל העיניים נשואות ליריבה הבאה שהיא סיפור אחר לגמרי - קייראט הקזחית. 

לאורך רוב שלבי המשחק, ב”ש התקשתה להגיע למצבים למרות ששלטה, דבר שמדאיג מעט את ראשי המועדון, אבל קיימת אמונה שבמשחק הקרוב יגיע השיפור. "עברנו שלב וזה הכי חשוב", אמרו בקבוצה, "היו כמה דברים חיוביים וכמה דברים שנהיה חייבים לתקן מהר אם אנחנו רוצים לעלות לסיבוב השלישי, כי היכולת הזאת לא תספיק. יש בעיות שנצטרך לתת עליהן מענה, רואים שיש חוסר מחץ בחלק הקדמי, אבל למזלנו יש פה ילדים טובים שרוצים לעבוד ולהתקדם". 

אריאל הרוש מנסה לדבר בהולנדית

במועדון התרגשו מאוד בשביל נאור סבג שכבש שער בכורה במדי הקבוצה ועשה מספר פעולות טובות במהלך המשחק. סבג בן ה-26 שהחל את דרכו במחלקת הנוער, הגיע כאמור בקיץ הנוכחי מנס ציונה אחרי מעקב צמוד של הסקאוט אליניב ברדה. הקשר נחשב לאחת ההפתעות של מחנה האימון בפולין, כשהצטרף כשחקן משלים ולאט לאט הוא סולל את דרכו להרכב. "היו ביקורות למה החלטנו לצרף שני שחקנים מהליגה הלאומית ובינתיים הם הובילו אותנו לסיבוב הבא. יש להם עוד הרבה עבודה, אבל הרעב שלהם לפרוץ הוא בדיוק מה שאנחנו מחפשים", אמרו בקבוצה. 

רמזי ספורי שערך הופעת בכורה ב-11 אחרי שנעדר מהמשחק הראשון בעקבות דלקת גרון, זכה למחמאות מהצוות המקצועי, כמו כן עדן שמיר שהיה נייד מאוד על כר הדשא. "כמובן שידענו שקל זה לא יהיה", סיכם שמיר. "במשחק הראשון שיחקנו נגד קבוצה קשה, אגרסיבית והגנתית במגרש לא קל שכמעט במשך 90 דקות התגוננה וידענו שקל זה לא יהיה גם הפעם. אני חושב שהיו מהלכים טובים, אולי היה משהו חסר בפס האחרון אבל ננסה לתקן את זה. היה חשוב לעבור קודם כל, אנחנו כבר עם הפנים למשחק גביע הטוטו נגד מכבי חיפה ביום ראשון".

עדן שמיר נוגח (רדאד ג'בארה)עדן שמיר נוגח (רדאד ג'בארה)

שמיר, ששיחק לראשונה בטוטו טרנר, סיפר על התחושות: "כיף מאוד, באמת קבלת פנים מצמררת, זה משהו שחיכיתי לו הרבה זמן. כשהייתי מגיע עם קריית שמונה לטרנר, היה אפשר להרגיש את האווירה המצמררת והטירוף. בדקות הראשונות התרגשתי אבל אחרי כמה דקות הרגשתי טוב". גם הקשר הקוסטה ריקני ג'ימי מרין קיבל שבחים ובקבוצה מאמינים כי עם הזמן רק יילך וישתפר. בקבוצה היו מרוצים גם מהתפקוד של צמד הבלמים לואי טאהא ומיגל ויטור והמגן הימני בן ביטון שהראה תיאום טוב עם מרין באגף הימני.

כבר בסיום המשחק בבאר שבע החלו בהכנות ראשוניות לקראת המשחק בסיבוב הבא נגד קייראט הקזחית, שיתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 20:30 בטוטו טרנר. בקבוצה יודעים שמדובר ביריבה חזקה הרבה יותר מהיריבה האלבנית ולמשחק הראשון יהיה משקל גדול מאוד. "אם אנחנו רוצים לעבור עוד שלב, נהיה חייבים לשחק הרבה יותר טוב ולהיות יותר חדים בפעולה האחרונה, קייראט זאת משימה אחרת לגמרי", אמר גורם בקבוצה. 

שחקני קיראט חוגגים (מערכת ONE)שחקני קיראט חוגגים (מערכת ONE)

עוד לפני כן, מצפה לחבורה של ברק בכר משחק חוץ נגד מכבי חיפה בשלב המיוחד עבור הקבוצות המשתתפות באירופה. המאמן ברק בכר צפוי להעניק מנוחה לרוב השחקנים שפתחו אמש, כאשר אלו שלא שותפו כמו תומר יוספי, גל לוי, עמית ביטון ואחרים יקבלו את ההזדמנות להוכיח את יכולתם. מי שימשיך להיעדר הוא הקשר חנן ממן, שסובל עדיין מרגישות במפשעה והוא עשוי להיות כשיר למשחק הגומלין נגד קייראט בעוד שבועיים. 

בב”ש מרוצים מכך שהגיעו לפתרון עם אריק סאבו ואריאל הרוש שהושאל לספרטה רוטרדם. סאבו, ויתר על סכום גדול מאוד מחוזהו כדי להשתחרר מבאר שבע והוא ככל הנראה יעבור לאחת הקבוצות הטורקיות שמעוניינות בו. כעת, בבאר שבע פינו מקום באופן רשמי לשחקן זר נוסף כאשר מתקיים משא ומתן עם מספר שחקני קישור. בקבוצה מקווים שההעפלה לסיבוב השני תסייע בקרוב להתקדמות עם אחד מהם. 

חאתם עבד אלחמיד (איציק בלניצקי)חאתם עבד אלחמיד (איציק בלניצקי)

חאתם עבד אלחמיד מחכה לאור ירוק מסוכנו דודו דהאן כדי להמריא לגלאזגו לצורך חתימה רשמית. לאחר שסכום ההעברה המוערך בכ-1.7 מיליון ליש"ט נסגר בין סוכנו של אלחמיד לבין אלונה ברקת, אלופת סקוטלנד שיגרה הצעה רשמית עבורו והמנכ"ל אסי רחמים יחזיר בקרוב את ההצעה חתומה. כפי שפרסמנו לראשונה ב-ONE, דגני הוא המועמד המוביל לרשת את מקומו של עבד אלחמיד בחוליית ההגנה, אם כי אנשי המועדון לא מאיצים עדיין בבלם הפועל תל אביב לחתום. 

אחד האירועים המשמחים בשבוע האחרון היה חזרתו של מאור מליקסון למרחב הבית האדום. השחקנים והצוות המקצועי התרגשו לראות את מליקסון עולה על כר הדשא, גם אם מדובר באימון ריצה בלבד. חרף השמועות על פרישתו אפשרית בעקבות ניתוח הבקע שהסתבך, השחקן לא מוכן לוותר ואף נחוש לעשות את הכל כדי לבצע קאמבק. בב”ש מקווים מאוד שהקפטן יוכל לחזור ולתרום מקצועית וחברתית ולכן מליקסון יחל בשיקום. כבר הלילה הקשר עשה את דרכו ללונדון לצורך טיפול שיקומי שייארך כשבועיים ולאחר מכן ימשיך את הטיפול בישראל. 

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */