יום שלישי, 16.04.2024 שעה 10:59

זהבי שהגיע ל-207 שערי ליגה: יום מיוחד, מטורף

כוכב גוואנגז'ו ר.פ רשם ציון דרך גדול בקריירה: "המשכיות ואמונה יביאו תוצאות. יש עוד מטרות, גם בנבחרת". סוכנו רונן קצב: "לא נתקלתי בווינר כזה"

|
ערן זהבי ושחקני גוואנגז'ו חוגגים (מערכת ONE)
ערן זהבי ושחקני גוואנגז'ו חוגגים (מערכת ONE)

ערן זהבי הגיע היום (שלישי) להישג גדול כאשר הפך לשחקן הישראלי שכבש 207 שערי ליגה, יותר מכל ישראלי אחר. זה קרה אחרי הצמד שלו ב-1:2 של גוואנגז’ו ר.פ על טיינג’ין טדה, במה שהעלה את מאזנו ל-22 שערים העונה והוא מתקרב בצעדי ענק לעבר שבירת שיא הכיבושים לעונה אחת בליגה הסינית.

לאחר מכן, כתב זהבי בחשבון האינסטגרם שלו, פוסט תודה לכל מי שבירך אותו על ההישג: “ניצחון חשוב מאוד היום, ויום מיוחד בשבילי. הגעתי ל-207 שערי ליגה, יותר מכל שחקן ישראלי אחר. האמת, מטורף. כמות ההודעות וכמות הפרגונים באמת מדהימה, תודה לכולם. תזכרו תמיד שעבודה קשה, המשכיות ואמונה תמיד יביאו תוצאות. אוהב את כולכם. עכשיו צריך להמשיך לעבוד על מטרות חשובות שיש עוד השנה, גם במסגרת הקבוצתית וגם בנבחרת”. 

צמד לזהבי, 1:2 לגוואנגז'ו על טיאנג'ין

הכוכב הישראלי כבש יותר שערים מלא פחות מחמש קבוצות בליגה, כשאנחנו במחזור ה-18. בחמשת המשחקים האחרונים שלו במדי ר.פ הפציץ 11 שערים בממוצע מפלצתי של 2.2 גולים למשחק. זהבי מתקרב בצעדי ענק לשיאו של אלקסון, שכבש 28 שערי ליגה בסין בעונה אחת. ב-2017 היה קרוב מאוד כשסיים עם 27 כיבושים, אך נראה שב-2019/20 שום דבר לא יעצור את הסקורר.

סוכנו, רונן קצב, פרגן גם הוא לשחקן: “הדבר המטורף והמדהים והמפתיע, זה שעד גיל 26 הוא לא שיחק כחלוץ או כשחקן קידמי. מה שלא מפתיע פה זה שמדובר בערן זהבי. הווינר הכי גדול שנתקלתי בו ב-30 השנים שלי במקצוע. ייצגתי שחקנים באמת גדולים ובטח מהטופ של הכדורגל הישראלי אבל בווינר כזה, מקצוען ברמות הגבוהות ביותר, שחקן שבא רעב לאימון שחרור ובא לטרוף בכל משחק, לא נתקלתי. יש עוד מטרות רבות שערן יוצר לעצמו כל הזמן, כולל עוד העונה אבל הרגע הזה חייב אזכור ואני מציע לכל שחקן שעוקב אחרי ורוצה להצליח, לעשות העתק הדבק מההתנהלות של ערן”. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הבחור הנאה הזה שלצידי מהיום הוא שיאן השערים הישראלי בכל הזמנים . 207 שערים והדבר המטורף והמדהים והמפתיע שעד גיל 26 פלוס הוא לא שיחק חלוץ בכלל או שחקן קידמי. מה שלא מפתיע פה זה שזה ערן זהבי. הווינר הכי גדול שנתקלתי ב כ 30 שנה שאני במקצוע. ייצגתי שחקנים באמת גדולים ובטח הטופ של הכדורגל הישראלי אבל בווינר כזה מקצוען ברמות הגבוהות ביותר שחקן שבא רעב לאימון שחרור ובא לטרוף בכל משחק עוד לא נתקלתי . יש עוד מטרות רבות שערן יוצר לעצמו כל הזמן כולל עוד העונה אבל הרגע הזה חייב אזכור ואני מציע לכל שחקן שעוקב אחרי ורוצה להצליח לעשות העתק הדבק מההתנהלות של ערן. לא בטוח שזה יצליח לכם ברמות האלה אבל בטוח שזה יקדם אתכם מאוד. גאה בך מאוד אח חבר ושותף לדרך!

A post shared by Ronen Katzav (@ronenkatzav) on

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */