יום שבת, 20.04.2024 שעה 03:12

בית הלחמי צינן את ההתלהבות, מחמאות למדר

מאמן הנבחרת לא אהב את החגיגות לאחר ה-75:85 על איטליה, קרביץ הודה: "נצטרך לשפר את הריבאונד". אבדיה שיבח את הרכז: "לא מבינים את ההתקדמות שעשה"

|
אריאל בית הלחמי  (חגי מיכאלי)
אריאל בית הלחמי (חגי מיכאלי)

1. זהו, אפשר לשים את ההתרגשות בצד ולסמן וי ראשון. נבחרת העתודה של ישראל השיגה ניצחון בכורה באליפות אירופה הביתית, 75:85 על נבחרת איטליה. אומנם באיחור של יום ואחרי הפסד במחזור הפתיחה, אבל את הקוף הראשון השילו השחקנים של אריאל בית הלחמי מהגב ועכשיו הפנים למשחק השלישי והגורלי מבחינת הנבחרת הישראלית, היום (20:30) מול אוקראינה, משחק על ראשות הבית. האוקראינים, אגב, מגיעים אחרי ניצחון נהדר על סרביה, הרבה בזכות אחד מהשחקנים שסומנו טרם האליפות, איסוף סאנון, שתפר 30 נקודות ובוודאי יהיה המטרה המרכזית בדוח הסקאוט של בית הלחמי והצוות שלו. 

2. את המשחק פתחה הנבחרת הישראלית באותה הדרך שסיימה את המשחק מול סרביה. אולי בגלל הקהל הרב, אולי עקב שרת הספורט, מירי רגב, שהגיעה לצפות (וגם מאמן הנבחרת הבוגרת, עודד קטש ומאיר טפירו שניים שמכירים אליפויות אירופה מקרוב). חניכיו של בית הלחמי הציגו תחילה רכות בשני צידי המגרש, אי סגירה לריבאונד ואחוזי קליעה רעים מאוד, אלא שאז הזעיק המאמן מהספסל את עידן אלבר ויותם חנוכי שהכניסו אנרגיות חדשות למגרש והצליחו לייצב את הספינה. 

יותם חנוכי בפעולה. שינה את המשחק (איציק בלניצקי)יותם חנוכי בפעולה. שינה את המשחק (איציק בלניצקי)

3. מי שנכנס ללא מעט מפנקסי הסקאוטים באליפות הוא גארד הפועל תל אביב, ים מדר, שהיה הקלע הבולט בחבורה בכחול לבן עם 20 נקודות ו-8 אסיסטים, אלא שמעבר לנקודות מסתמן כי מדר הופך להיות המנהיג של הנבחרת. בדקות הסיום, כשהוא יושב על הספסל דווקא , אסף הגארד את שחקני החמישייה ופנה אליהם, הרגיע וביקש שיביאו ניצחון.

“אני וים חברים מאוד טובים, אנחנו מבינים אחד את השני בצורה מצוינת”, אמר דני אבדיה על הרכז שלצידו, “אנשים לא מבינים איזה התקדמות עצומה הוא עשה בשנה האחרונה, כיף לשחק איתו”. אגב, מדר אמר את אותו הדבר על אבדיה והוסיף: “עשינו את מה שהיינו צריכים. כיף גדול לעשות את זה פה בארץ, ידענו שצריך להשאיר את ההפסד מול סרביה בצד, לקחת את מה שעשינו טוב ולתקן את הדברים הפחות טובים. האוהדים נותנים לנו אווירה יוצאת דופן”.

דני אבדיה וים מדר. לא חוסכים במחמאות (איתי כהן)דני אבדיה וים מדר. לא חוסכים במחמאות (איתי כהן)

4. היום כאמור תעמוד מול הנבחרת מקבילתה מאוקראינה, שהוכיחה לכולם שהיא נבחרת מצוינת ולמרות ההתלהבות מהניצחון, שבסיומו לא אהב את החגיגות וניסה מהר מאוד להוריד את השחקנים לקרקע, לחניכיו יש לא מעט על מה לעבוד. גם הקפטן יאיר קרביץ מודע לכך: “הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה, שכשאנחנו משחקים את המשחק שלנו אפשר להגיע להישגים. אנחנו צריכים לשפר את הריבאונד, נשים על זה דגש ובטוח שיהיה טוב. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, כשאנחנו עושים את זה אנחנו טובים. המשחק מחר על ראשות הבית וננסה לשחק כמה שיותר טוב ולנצח”. 

יאיר קרביץ חוגג. גם הוא יודע שיש על מה לעבוד (איציק בלניצקי)יאיר קרביץ חוגג. גם הוא יודע שיש על מה לעבוד (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */