יום חמישי, 18.04.2024 שעה 20:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בוזגלו: העיקרון גבר על הכסף, מרגיש פה מוערך

הקשר במסיבת עיתונאים ראשונה בהפועל ת"א: "20, 30 או 40 אלף דולר - לא חשוב". אביטן: "הסגנון צריך להיות התקפי, דגני צריך להיות מחויב ב-100%"

|
מאור בוזגלו (שחר גרוס)
מאור בוזגלו (שחר גרוס)

הפועל תל אביב הציגה היום (ראשון) באופן רשמי את מאור בוזגלו בקבוצה במסיבת עיתואים. הקשר נשאל על הציפיות שלו מהמועדון ומעצמו לעונה הקרובה וגם על המשא ומתן מול מכבי חיפה שפוצץ. בנוסף, מאמן האדומים ניסו אביטן דיבר לפני היציאה למחנה האימונים בפולין. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE ובאתר.

בוזגלו: אני מתרגש ומצפה להגיע למחנה

מאור בוזגלו אמר על ההחלטה להגיע: “בעניין הכלכלי, 20-40 אלף דולר זה לא מה שהיה חשוב מבחינתי. במקרה שלי של ההחלטה העיקרון גבר על הכסף. רציתי להגיע בזכות הרצון של המועדון לראות אותי בקבוצה, והיום שאני חלק אני חושב שזו זכות גדול להיות כאן”.

מאור בוזגלו, ניסו אביטן (שחר גרוס)מאור בוזגלו, ניסו אביטן (שחר גרוס)

הפוסט שרשם באינסטגרם: “מנסה את כל הכוח והריכוז להשקיע במגרש, מה שלא בשליטתי אני מנסה לשים בצד ולהתרכז בעיקר”.

הסגנון של הקבוצה יחד איתו: “אני חושב שקבוצה טובה היא כזו שמתאימה את עצמה הגנתית והתקפית. אני חושב שהצוות המקצועי יצטרך לעשות את כל ההתאמות הנכונות כדי שיהיה קשה לשחק נגדנו וכדי שנציג כדורגל תוסס וחסר פחד. בשבועיים שלי כאן אני מרגיש כמה המועדון הזה גדול, אני מקבל אהדה מטורפת ברחוב וזה לא מובן באליו. אחרי תקופה ארוכה שלא יצאתי למחנה אימון, אני מתרגש וכבר מצפה להגיע למחנה האימון”.

מאור בוזגלו (שחר גרוס)מאור בוזגלו (שחר גרוס)

הפציעה שעבר והאם זה היה גורם בקבלת ההחלטות שלו להצטרף: “אני חושב שבכל מקום עבודה הבן אדם רוצה להרגיש כמה הוא מוערך וכמה רוצים אותו ולפי זה הוא מקבל את ההחלטות. אין לי ספק שלקראת העונה של הפתח הציפיות עולות מהפועל ת”א אבל אין לי ספק שנהיה קבוצה טובה מאוד”.

המשא ומתן מול מכבי חיפה: “ניהלתי מו”מ גם עם הרבה קבוצות אחרות, אבל זה לא נכון לדבר עליהן כרגע. טוב לי וכיף לי וכל השאר פחות מעניין. לא נפגעתי מחיפה, כל אחד מסתכל על הצד שלו ובסוף צריך לקבל החלטות וזהו. צריך לשים את אבא שלי בצד, אני רוצה להתרכז בכדורגל”.

יעקב ומאור בוזגלו (שחר גרוס)יעקב ומאור בוזגלו (שחר גרוס)

מה שונה בהפועל ת”א: “נכנסתי למשפחה, כל קבוצה והתקופה שלה. תמיד כשהגעתי לקבוצה מסוימת זה היה אחרי עונות קשות והגענו ועשינו דרך ותהליך ובנינו משהו. היה חשוב לי להיכנס למשפחה ולמשהו לטווח ארוך, חיפשתי בית ומצאתי בית חם. יש כל מני היבטים אבל אני לא מתחרט על כלום בקריירה ואני רק לומד. בשורה התחתונה אבחן על מה שאעשה על הדשא”.

האחריות להוביל קבוצה: “זו זכות גדולה שציפו שאוביל גם בזמן שאני פצוע. אני חושב שכדורגלן צריך לחץ ודרישות, שום דבר לא בא בקלות, צריך הרבה עבודה קשה ויש שחקנים טובים, הייתי מוסיף את החוצפה החיובית והרוע לשחקנים אבל בגלל זה צריך לשלב בין הוותיקים והצעירים. קבוצה לא מובלת על ידי שחקן אחד, ככל שיהיו ליידי שחקנים יותר טובים ואיכותיים ניראה יותר טוב”.

ירידת הליגה של האדומים: “זה נתן לי מוטיבציה ולא הרתיע. האתגר הוא גדול ואם נעשה את הדברים נכון אין לי ספק שנצליח. אני לא חושב שזה חכם לבוא בשלב כזה ולהגיד דברים שטותיים על ציפיות, אין שחקן שלא רוצה להיאבק על תארים ולהצליח, זה יקום וייפול על העניין של הכימיה בין השחקנים”.

מאור בוזגלו (שחר גרוס)מאור בוזגלו (שחר גרוס)

על ניסו אביטן: “הוא יודע כמה אני מעריך אותו ומחזיק ממנו, יש ביננו מערכת יחסים טובה”.

המאמן אביטן על עזיבת אדי גוטליב: “תמיד אמרתי שאדי שחקן משמעותי אבל זה חלק מהחיים בקבוצת כדורגל. נאחל לו בהצלחה במקום החדש שלו אבל אנחנו מסתכלים קדימה, יש מספר מועמדים להגיע במקומו ושיר צדק הוא אחד מהם. לי חשוב שהשחקנים שאנחנו רוצים לפתוח איתם את העונה יהיו במחנה האימונים. עשינו מאמץ גדול והרוב יוצאים איתנו, השלמה של שחקן כזה או אחר יגיעו למחנה וחלק אחריו”.

ההחתמה של מאור בוזגלו והחלוץ שצריך להגיע: “מראש רציתי אותו, הסגנון שלנו צריך להיות התקפי ואני מצפה שנהיה קבוצה דומיננטית על המגרש. כמו שאמרתי קודם קיבלתי את מרבית השחקנים שאני רוצה, נשארו עוד קצת ואז אהיה מרוצה. כרגע אין לנו משהו להודיע, עושים מאמצים שמספר שחקנים שאני רוצה יגיעו”.

ניסו אביטן (שחר גרוס)ניסו אביטן (שחר גרוס)

העניינים המקצועיים שמתבהרים בקבוצה ואלטמן: “עשינו החתמות שרצינו ורוב השחקנים שאני רוצה בסגל יוצאים למחנה, יהיה עוד משהו נקודתי. אלטמן? שחקנים נפצעים לצערנו, זה חלק מהחיים בקבוצת כדורגל וכולם עוברים את הבדיקות האלה. שחקן שנפצע ועושה שיקום וחזר לתפקד בקבוצה הקודמת שלו – אני לא רואה בעיה”.

“אני לא יודע אם לחלק מהשחקנים שהגיעו היו הצעות טובות יותר, יש קבוצות שמשלמות יותר ממה שאנחנו יכולים להציע, אבל אנחנו מועדון גדול ששואף לחזור לצמרת וליצור קבוצה התקפית ואטרקטיבית. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים והשחקנים נענו לאתגר”.

ניסו אביטן (שחר גרוס)ניסו אביטן (שחר גרוס)

מצבם של אוראל דגני ואריק ינקו: “מצפה שמי שיוצא למחנה יישאר איתנו אבל העיניינים בכדורגל דינמיים. מקווים שאוראל יישאר, הוא צריך להיות מחוייב במאה אחוז ומקווה שיודיע שיישאר. ינקו שחקן שלנו, אם תגיע הצעה אנחנו נבדוק. אם הקבוצה והשחקן ירצו שיעזוב נתייחס לזה, אבל כרגע הוא חלק מהסגל שלנו”.

העובדה שהסגל עדיין לא הושלם: “אוראל חתום במועדון וצריך להיות מחויב למועדון, אני חושב שהוא מתנהל ככה, יש עדיין סימן שאלה סביב העתיד שלו, אבל זה לא פוגע בנו כי זה לא שיש משחק מחר. כרגע הוא יוצא איתנו למחנה ויש מספיק זמן להתכונן לליגה”.

ניסו אביטן (שחר גרוס)ניסו אביטן (שחר גרוס)

נחתם הסכם בין הפועל ת"א לשלמה SIXT

כפי שפורסם ב-ONE בשבוע שעבר, דורון ויקטור, מנכ"ל חברת שלמה SIXT מקבוצת שלמה והבעלים זאב גרינברג, חתמו על הסכם חסות. במסגרת הסכם החסות תספק שלמה SIXT רכבים לכלל שחקני הקבוצה ולצוות המקצועי. בנוסף, לוגו שלמה SIXT יתנוסס מעתה על גבי חולצות השחקנים.

ויקטור אמר: "אנו שמחים להמשיך לתמוך ולעמוד לצדה של הפועל ת"א. חשוב לנו מאוד להירתם לטובת המועדון. מדובר בשותפות רבת שנים שכבר מזמן היא מעבר לשותפות עסקית. החיבור הוא טבעי ונכון עבורנו וכולנו מייחלים להצלחתה של הקבוצה בעונה הקרובה".

זאב גרינברג, ויקטור דורון, מאור בוזגלו (שחר גרוס)זאב גרינברג, ויקטור דורון, מאור בוזגלו (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */