יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:17
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

עבד אלחמיד: הבקשה שלי היא נטו בשביל הקבוצה

הבלם שהוצא לבקשתו מהסגל לפני ה-1:1 מול לאצ'י הסביר: "הרגשתי שאני לא יכול לתת 100%". בבירת הנגב מבינים כי היכולת הזו לא תעזור בשלבים הבאים

|
חאתם עבד אלחמיד (עמרי שטיין)
חאתם עבד אלחמיד (עמרי שטיין)

עתידו של חאתם עבד אלחמיד בהפועל באר שבע לוט בערפל. שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה למשחק מול לאצ'י (1:1) בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית אמש (חמישי) נושא השיחה העיקרי היה סביב אחד המצטיינים של הקבוצה בעונה שעברה, שהוצא באופן מסתורי מהסגל כשבמקומו פתח הבלם לואי טאהא.

אלחמיד, שתורגל בהרכב באימונים האחרונים אחרי ששוחח עם ברק בכר, העביר מסר למאמנו רגע לפני הקראת ההרכב הפותח בפני השחקנים, והפתיע בכך שביקש לא לקחת חלק במשחק מאחר והוא אינו מוכן לכך מנטלית לטענתו. בב"ש מיהרו לשחרר הודעה בה נאמר: "חאתם עבד אלחמיד ביקש מברק בכר שלא להשתתף במשחק. חאתם אמר לברק כי הוא לא מרגיש במאה אחוז מוכן למשחק". 

האם המהפכה של ב"ש תסתיים באליפות?

אנשי המועדון והצוות המקצועי, כמו השחקנים, קיבלו בהפתעה גדולה את פנייתו של אלחמיד לבכר, אבל הבינו מיד כי העניין קשור לשאלת עתידו במועדון. כעת, ישנה מלחמת גרסאות – מצד אחד סוכנו של השחקן דודו דהאן העביר מסר לבאר שבע כי ישנה הצעה קונקרטית מסלטיק על אלחמיד ואילו מצד שני, בבאר שבע טוענים כי כלל לא הוגשה הצעה רשמית מהמועדון הסקוטי. האכזבה בקבוצה מאלחמיד נבעה מאחר והוצאתו מן הסגל גרמה לכך שבספסל המחליפים לא נכח בלם טבעי, בזמן שהבלם הרביעי עמית ביטון נשאר בארץ. 

לפי מידע שהגיע ל-ONE, בימים האחרונים אלחמיד שוחח עם נשיאת המועדון אלונה ברקת וזו הציעה לו חוזה משודרג, בזמן שהשכר אותו מציעה סלטיק עדיין גבוה בהרבה. לפי אותו מידע, נציגיו של אלחמיד דחו את השדרוג הכספי של ברקת בכפוף להארכת חוזה, כך שבינתיים הצדדים נמצאים במבוי סתום. כלפי חוץ, בבאר שבע לא עושים עניין מהבקשה של אלחמיד: "זה פשוט מאוד, לא צריך לסבך את זה, השחקן הרגיש לא מוכן מנטלית למשחק. הוא בא והודיע, התקדמנו הלאה". כך או כך, עניין זה מעמיד בסימן שאלה גדול מאוד את הכללתו בסגל במשחק הגומלין בפרט והמשך דרכו במועדון בכלל, לפחות עד אשר ימצא הפתרון לכאן או לכאן.

חאתם עבד אלחמיד (עמרי שטיין)חאתם עבד אלחמיד (עמרי שטיין)

בהמשך לסאגה המתוארת, אלחמיד בחר היום לתת את תגובתו לצעד החריג של בקשתו להוציאו מהסגל והגיב בחשבון האינסטגרם שלו: “ההערכה שקיבלתי מכם הייתה בזכות כישרון לחימה מחויבת ויכולת על המגרש, ההחלטה שקיבלתי בבוקר המשחק הייתה מתוך מחשבה נטו לטובת הקבוצה כי שחקן שעובר לחץ אדיר ומחשבות בלתי פוסקות על העתיד שלו ושל המשפחה שלו לא יכול להיות מרוכז ולתת 100% חשבתי שאני אתגבר על הכל ואשחק אבל זה לא מה שהרגשתו בבוקר המשחק, אוהב אותכם”.

תגובתו של חאתם עבד אלחמיד בסטורי (אינסטגרם)תגובתו של חאתם עבד אלחמיד בסטורי (אינסטגרם)

ובחזרה לכדורגל. מבוכה גדולה נמנעה מהאדומים לאחר שסיימו ב-1:1 נגד לאצ'י האלבנית לעיני נשיאת המועדון אלונה ברקת, שבאה לעקוב מקרוב. החבורה של בכר הציגה משחק חלש, אולי בגלל שנקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה השלישית. בשורה התחתונה, באר שבע הצליחה להשיג שער חוץ יקר שמעביר את ההכרעה לגומלין ביום חמישי הקרוב באצטדיון טרנר (20:30). 

"הגול שספגנו על ההתחלה הכניס אותנו להלם" אמרו בבאר שבע, "רצינו לעשות יותר בשביל הקהל בבית והקהל שהגיע עד אלבניה כדי לדחוף אותנו, לא ציפינו לפתוח בצורה כזאת את המשחק, הגול שלהם גרם להם לצופף את המשחק עוד יותר והיה קשה לשחק ככה. גם כר הדשא היה גרוע והקשה על השחקנים להניע את הכדור. הקבוצה עדיין בשלבי התפתחות, ייקח זמן עד שכל החדשים יבינו את השיטה ואת הסגנון. נתקדם צעד צעד, הכי חשוב לעבור שלב בשבוע הבא. אם היכולת תספיק לשלב הבא? לא, אבל על זה נעבוד". 

את זר הפרחים העניקו במועדון לכובש שער החוץ היקר, גל לוי, שכלל לא היה מתוכנן להמריא עם הקבוצה לאלבניה. בעקבות הפציעה של רמזי ספורי, לוי הצטרף לטיסה יחד עם חבריו ובאימון המסכם סיפק כמה מהלכים חדים שהקנו לו את ההזדמנות על ידי בכר. ניב זריהן רשם משחק טוב אבל הוחלף בעקבות רגישות קלה, ג'ימי מארין גילה יכולת טובה בחלק ההתקפי אבל ממנו מצפים לאיים יותר על השער. בסיום המשחק בכר החמיא לחניכיו על הנחישות שהשקיעו אבל ביקש מהם לגלות הרבה יותר אחריות לאחר לא מעט איבודים שגרמו להתקפות מתפרצות של שחקני לאצ'י. 

השער המהיר שספגה באר שבע בדקה השלישית הדליק נורה אדומה לצוות המקצועי, בעיקר בשל הכיסוי הלקוי של מרכז ההגנה. "באירופה אסור לקבל שערים כאלה ואנחנו רק בסיבוב הראשון, בהמשך אסור להיות כל כך רכים. עכשיו זה מספיק אבל בסיבוב הבא נשלם על זה ביוקר", אמרו בקבוצה.

ברק בכר (מרטין גוטדאמק)ברק בכר (מרטין גוטדאמק)

בנוסף, בבאר שבע מבינים שביכולת כזו יהיה קשה להתקדם בזירה האירופית, כאשר אפשר היה לראות באופן ברור את הקושי ביצירת מצבים בהתקפה, כשבלט בהיעדרו מאור מליקסון. יחד עם זאת, בקבוצה בטוחים שאלמלא השער המוקדם ששינה את התוכניות, המשחק יכול היה להיראות אחרת, כאשר בונים בעיקר על חזרתם של רמזי ספורי וחנן ממן שצפויים להיות כשירים עד הגומלין ביום חמישי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */