יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:19

בדרך לתואר נוסף? פדרר גבר על באוטיסטה אגוט

הפנומן השווייצרי אמנם הפסיד מערכה, אך עלה לחצי הגמר בטורניר האלה בגרמניה, אוז'ר אלסימה ניצח את ציציפאס בקווינס. בנשים - קרבר ובארטי גם ניצחו

|
רוג'ר פדרר (רויטרס)
רוג'ר פדרר (רויטרס)

הקנדי בן ה-18 פליקס אוז'ר אלסימה רשם היום (שישי) עוד ציון דרך חשוב בדרכו המהירה לצמרת הטניס כשגבר ברבע גמר טורניר קווינס בלונדון את המדורג שישי בעולם והראשון בטורניר, את היווני בן ה-21, סטפנוס ציציפאס עם 5:7 ו-2:6. כמו כן, רוג’ר פדרר הבלתי נגמר, עליו עוד נרחיב בהמשך, אמנם איבד מערכה, אך עלה לחצי הגמר בטורניר האלה אחרי ניצחון על רוברטו באוטיסטה טגוט הספרדי. 

זהו כבר הניצחון השני של ילד הפלא הקנדי על ציציפאס השנה אחרי שהפתיע אותו בסיבוב השני באינדיאן וולס. אלסימה יתמודד בחצי הגמר עם פליסיאנו לופס בן ה-37 (כפול מגילו של הקנדי) שגבר על ראוניץ’ 6:4, 4:6 ו-6:7(5). בחצי הגמר השני יתמודדו דניל מדבדב, שניצח בקלות את דייגו שוורצמן 2:6 ו-2:6 והצרפתי ז'יל סימון שגבר בדרבי על ניקולס מאהו 6:7(5), 7:5 ו-6:7(3).

רוג'ר פדרר (רויטרס)רוג'ר פדרר (רויטרס)

בטורניר האלה בגרמניה הודחו בזה אחר זה המדורגים 2, 3 ו-4. אלכסנדר זברב הביתי (2) הפסיד בקרב צמוד לבלגי דויד גופן 6:3, 1:6 ו-6:7(3). קארן קצ’אנוב מרוסיה (3) הפסיד לאיטלקי מתאו ברטיני בן ה-23, שרשם ניצחון 8 ברצף בסבב, 2:6 ו-6:7(4). כמו כן, המדורג 4 בורנה צ'וריץ’ אלוף השנה שעברה פרש בפיגור 7:5 מול הצרפתי פייר הוגו הרברט.

אחרי ההדחה של שלושת המדורגים הבכירים, מי שנותר עם דרך סלולה לתואר הוא רוג'ר פדרר שבמשחק שני רצוף איבד מערכה, אך כהרגלו התעלה במשחקון האחרון והשלים 3:6, 6:4 ו-4:6 מול הספרדי רוברטו באוטיסטה אגוט.

אשלי בארטי רחוקה 2 ניצחונות מהמקום הראשון בעולם

ומי יעצור את אלופת הרולאן גארוס הטרייה, אשלי בארטי? בניגוד לרציונל של נפילת המתח של זוכות טריות בגראנד סלאם, האוסטרלית השיגה נצחון 10 ברצף ועוד על מי, על וונוס ווילאמס האגדית 4:6 ו-3:6. בארטי תפגוש בברבורה שטריצובה הצ'כית בחצי הגמר. דרמה התרחשה במשחק מקביל כשאלונה אוסטפנקו הלטבית איבדה יתרון גדול והפסידה לפטרה מרטיץ' הקרואטית 7:6(4), 5:7 ו-1:6. אוסטפנקו הוליכה 2:5 במערכה השנייה רחוקה משחקון מניצחון.

בטורניר מיורקה גברה בלינדה בנצ’יץ’ השווייצרית על אמנדה אניסימובה האמריקנית בת ה-17, 2:6 ו-2:6.סופי קנין (מי שהדיחה את סרינה בפאריס) ביצעה מהפך מול אלס מרטנס הבלגית, 6:1, 1:6 ו-3:6. המדורגת 1 אנג'ליקה קרבר הגרמנייה שממשיכה לעלות ברמה לקראת ההגנה על התואר בוימבלדון וגברה על קרולין גארסיה הצרפתיה 3:6 ו-6:7(5).

עוליאל, בירן וחירין בחצי הגמר בנתניה

שלושה ישראלים העפילו לחצאי הגמר בשתי התחרויות הבינלאומיות, לגברים ולנשים, על סך פרסים של 15,000 דולר כל אחת, המתקיימים במועדון הטניס מכבי נתניה, לכבוד איבור ברקה. כל משחקי היחידים והיחידות יתקיימו מחר במקביל ב-09:30 בבוקר. 

המדורג 4 בטורניר, שחקן דייויד סקווד ישי עוליאל, גבר 2:6 2:6 על אריק קריפאלדי האיטלקי המדורג 7, ויפגוש מחר בחצי הגמר את המדורג 2, קוונטין רוברט מצרפת, שניצח 3:6 1:6 את נח שכטר האמריקני. בחצי הגמר השני ישחקו הברזילאי ז'ילברט קליאר ג'וניור (5) וולאדיסלאב אורלוב האוקראיני (3) שהוביל 2:6 1:4 על אור רם-הראל (6) שפרש. 

ישי עוליאל (משה חרמון)ישי עוליאל (משה חרמון)

 
שתי ישראליות ישחקו בחצי גמר טורניר הנשים בדו קרב ישראלי-רוסי: שחר בירן ניצחה 0:6 1:6 את לינה גלושקו בדרבי ישראלי ותשחק מול אקטרינה וישנבסקאיה מרוסיה, וניקול חירין ניצחה 1:6 2:6 את איבטה דפקוטה מליטא ותפגוש את אנסטסיה זקארובה מרוסיה. 

בגמר טורניר הזוגות לגברים ישחקו הישראלים ינאי ברקאי וג'ורדן חסון מול בן ג'ונס מבריטניה וולאדיסלאב אורלוב. בגמר הזוגות לנשים ישחקו הישראליות שלי ברזניאק ולינה גלושקו מול אנסטסיה זקארובה ויקטרינה דמיטריצ'נקו מקזחסטן.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */