יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:53
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

המחליף של אוגו? פרלאסה מועמד להפועל ב"ש

הקשר הקולומביאני עשוי להצטרף לקבוצה הדרומית כמחליפו של הניגרי שעזב. זעם בקרב אוהדי ב"ש על מכירת מיכאל אוחנה, פורסמו שעות המשחקים לאירופית

|
בלדומרו פרלאסה נאבק (רויטרס)
בלדומרו פרלאסה נאבק (רויטרס)

האם הפועל באר שבע קרובה לצרף קשר אחורי במקום ג'ון אוגו? לפי מידע שהגיע ל-ONE, הקשר הקולומביאני, בלדומרו פרלאסה מועמד לחזק את הקישור האחורי של הקבוצה הדרומית של אלונה ברקת וברק בכר.

פרלאסה בן ה-27, המתנשא לגובה של 187 סנטימטרים, שיחק לאורך כל הקריירה בליגה הקולומביאנית המקומית ובעונה החולפת שיחק בקבוצת אינדפנדיינטה סאנטה פה, במדיה רשם 16 הופעות ליגה בהן כבש שלושה שערים. לפי דיווחים בכלי התקשורת בקולומביה, הקשר האחורי קרוב להצטרף לבירת הנגב כאשר גם אתלטיקו נאסיונל דולקת בעקבותיו.

הגרלת משחקי ליגת העל לעונת 19/20

בנושא אחר, אוהדי הפועל ב”ש עוברים קיץ לא פשוט. מצד אחד, הנהלת המועדון הולכת על קו ברור של שחקנים צעירים ורעבים בלי אגו כביכול. מצד שני, מכירת מיכאל אוחנה, אחד השחקנים המוכשרים והיצירתיים בכדורגל הישראלי שסוכמה היום (שישי), אולי מסמן כי אלופת 2015/16-2018/19 כבר לא משחקת במשחק של המאבק על הישראלים הטובים ביותר ואף מוכרת את אחד הנכסים הכי גדולים שלה לקבוצת צמרת בליגת העל, כשיומיים קודם לכן אלמוג כהן העדיף את מכבי נתניה על פניה.  

במהלך היממה האחרונה כאשר נראה שהדרך של מיכאל אוחנה לבית"ר סלולה, הציפו אוהדי הפועל באר שבע ברשתות החברתיות זעם כנגד המהלך שיצא לפועל. "הבעיה הכי גדולה היא איך הגיעו למצב כזה עם אחד השחקנים המוכשרים בכדורגל הישראלי? אחרי כל מה שהוא עבר פה עם החוזה שלו בעונה שעברה, ברור שהוא לא ירצה להישאר. הוא בטח גם רואה ששחקנים אלמוניים מצטרפים ושחקנים בכירים לא מגיעים והקבוצה משנה את המטרות שלה בעונה הקרובה, אז אפשר אפילו להבין למה הוא רוצה לעזוב" אמר אחד האוהדים. 

אוהדי הפועל באר שבע (חגי מיכאלי)אוהדי הפועל באר שבע (חגי מיכאלי)

בהפועל באר שבע מתקבלת גרסה ברורה וחד משמעית. "מיכאל אוחנה לא רצה להישאר והפעיל הרבה לחץ כדי שאלונה תמכור אותו" אמר גורם במועדון. "אוחנה הגיע באיחור מהחופשה שלו ממקסיקו וזה כבר הראה לנו משהו שהוא לא כשורה אצלו. בנוסף, שפת הגוף שלו במהלך האימונים הראתה כי הוא לא רוצה להישאר. הפועל באר שבע זה מועדון גדול ומי שלא רוצה לשחק בו, יכול לחפש קבוצה אחרת ונאחל לו בהצלחה" הוסיף אותו גורם.

במועדון לא מסתירים כי קיימת אכזבה גדולה מהתנהלותו של אוחנה והוסיפו: "אוחנה ביקש לעזוב בינואר לפני שנה אחרי שכל הזמן שיחק באותה עונה. לאחר מכן הוא היה בצד בגלל ההתנהגות שלו ואז נפצע. מרגע שנפצע נהיה שקט ומאז שהחלים הוא רצה שוב רוצה לעזוב. אלונה השקיעה כסף רב בניתוח והשיקום שלו באנגליה ובשנייה שהוא חזר לכושר ולעניינים שוב חזרו הרצונות לעזיבה. נוסיף לכך שאוחנה איחר בחזרה שלו לפתיחת האימונים שזו הפרת משמעת לכל דבר". 

מיכאל אוחנה (חגי מיכאלי)מיכאל אוחנה (חגי מיכאלי)

אתמול בבוקר, הגיע אוחנה לרופא הקבוצה ד"ר זלר ועדכן אותו שהוא לא חש בטוב ולכן לא יוכל לשחק במשחק האימון נגד אשדוד. כמובן שבבאר שבע הבינו את הרמז שאוחנה לוחץ עוד יותר על המעבר כאשר במקביל הלחץ מהבירה עולה גם כן. ברגע שאוחנה לא התלבש ולא לקח חלק אתמול בניצחון על אשדוד, בב”ש הבינו כי במצב הנוכחי ממנו אין דרך חזרה כאשר גם שדרוג כספי בחוזה לא על הפרק. כך בעצם המגעים מול חוגג והמנהל המקצועי של בית"ר יוסי בניון צברו תאוצה עוד יותר עד לכדי הסיכום שהגיע בשעות הערב המאוחרת. 

בכל מקרה, גם אם הפועל באר שבע אינה רוצה להשאיר שחקן בכוח והיא צודקת בכך, הימים האחרונים מסמנים כי אלונה ברקת אומנם לוקחת אחריות ובגדול על טעויות העבר, אולם היא כבר לא במשחק של הגדולות ביותר. בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ומכבי חיפה שממשיכה להשקיע סכומי כסף רבים למרות אי ההצלחה, אלו המועדונים שכנראה מתכננים להיאבק על כל התארים בשנים הקרובות, כשבבאר שבע עסוקים בינתיים במציאת הפאזל הנכון והבריא לדעתם לקראת העונה הקרובה. 

אלונה ברקת (רדאד ג'בארה)אלונה ברקת (רדאד ג'בארה)

בעניין אחר, בהפועל באר שבע לא מתרגשים מהיכולת הפושרת של שחקני הקבוצה אתמול במשחק האימון נגד נבחני מ.ס. אשדוד. "ברק מנסה וינסה באימונים ובמשחקי האימון לא מעט שיטות ומערכים כדי להבין מה הכי טוב עבור הקבוצה" אמרו בבאר שבע. מי שזכה למחמאות הוא רישאר פרקינס הזר שהגיע לקבוצת הנוער שקבע בנגיחה את תוצאת המשחק, בזמן שבמהלך השבוע הוא מגלה יכולת טובה גם באימונים. צמד הזרים החדשים, ג'ימי מארין וחוסה אנחל קאריו, גילו יכולת פושרת אבל עדיין מדובר במחצית הראשונה שלהם בכדורגל הישראלי. בצוות המקצועי היו מרוצים מהגישה של השחקנים הצעירים שמראים רעב גדול ואמביציה באימונים. 

חוסה אנחל קאריו עם הכדור (אחמד מוררה)חוסה אנחל קאריו עם הכדור (אחמד מוררה)

בעקבות החתמתו של השוער הליטאי ארנסטס שטקוס לשנתיים, בהנהלת המועדון מנסים להגיע לידי פיתרון מול הקשר הסלובקי אריק סאבו שבוחן מספר הצעות ממזרח אירופה בעיקר. שטקוס ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין כמו עדן שמיר שחתם אתמול. במקביל, רשימת המנודים הולכת ומתארכת, כאשר אריאל הרוש ואריק סאבו יצטרפו לדור אלו, שיר צדק, חן עזרא ועדן בן בסט שמקבלים תוכנית אימונים בנפרד מיתר שחקני הסגל. בד בבד, אותם שחקנים ממתינים לראות מי הצוות שיעמוד לרשותם בזמן שמיכאל ברוש ודרור שמשון מאמני הכושר שהעבירו להם את האימונים עד כה, יהיו עם יתר אנשי הצוות במחנה בפולין.

בתוך כך, פורסמו שעות משחקיה של ב”ש במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגת האירופית. המשחק הראשון מול לאצ’י, בחוץ, ייערך ב-11.7 בשעה 17:30, בעוד הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן (18.78) בטרנר בשעה 20:30.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */