יום שלישי, 16.04.2024 שעה 21:29

רחמים: ברקת מעורבת במאה אחוז בהפועל ב"ש

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, מנכ"ל האדומים אמר: "תמכנו לאורך כל הדרך בצדק, בכר ימשיך, לא פנינו לאבוקסיס". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית הספורט של ישראל דיברנו עם אסי רחמים, עסקנו בענייני הפועל ת”א ושוחחנו עם הסוכן גלעד קצב על המיוצגים שלו, קובי רפואה ורעי לבקוביץ’. כמו כן, דיבנרו עם שלומי ברזל על נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים הקרובים. בנוסף, דנו בהכנות של מכבי חיפה לעונה הבאה ועל הכעס של אוהדי בית”ר על כך שהיציע המזרחי יהיה מיועד רק לבעלי בית”ריסט. 

“אלונה ברקת מעורבת במאה אחוז בהפועל ב”ש”

אסי רחמים, מנכ”ל הפועל באר שבע, עלה לשידור ואמר: “אלונה ברקת הייתה בפנים ונשארה בפנים, היא בכל הכוח הבעלים של הקבוצה. היא לא רוקדת על שתי החתונות, היא מעורבת במאה אחוז כרגע, אם ישתנו דברים והיא תחליט לרוץ גם בבחירות הבאות היא תודיע. היא מכינה את העונה הבאה. הייתי ונשארתי המנכ”ל ואני מנהל את העניינים השוטפים במועדון. גם אם היא שוקלת לעזוב זה לא אומר שהיא לא מעורבת”.

על הפרשה של שיר צדק: “הפועל ב”ש תמכה לאורך כל הדרך בשיר צדק, נפלנו קורבן והצהרנו זאת יותר מפעם אחת. הייתה טעות באחד הבקבוקים שמותרים לשימוש בישראל. זו הייתה טעות על הפתקית של אחד הבקבוקים והעניין מאחורינו. תמכנו ועזרנו לו, אנחנו עומדים מאחורי חוזהו והוא כבר חזר לשחק כדורגל. הנושא הזה מאחורינו וזה לא רלוונטי לעניין המקצועי איתו”.

שיר צדק (עמרי שטיין)שיר צדק (עמרי שטיין)

“שיר כבר חזר לשחק, יש דברים שאפשר לנסות לשקם ולתמוך בל בסופו של דבר יש שחקן שמשחק על המגרש. אני מבין את הקשיים שלו. עם שובו של עמית ביטון לסגל אנחנו עם חמישה בלמים, אנחנו מכבדים את כל ההסכמים עד תומם, מנסים לתקן את עצמנו מהעונה שעברה ואמרה למי שצריך שהוא לא בתכניות המקצועיות של המועדון”. 

הכישלון המקצועי: “צריך לזכור שאם מסתכלים על המועדון בחמש השנים האחרונות יש לנו שלוש אליפויות. גם אם העונה היא גרועה וקטסטרופלית סיימנו עם כרטיס לאירופה, ואני מכיר כבר התרסקויות גדולות יותר של מועדונים גדולים יותר מהפועל באר שבע. בכל זאת יש לנו עוצמות והצלחנו להתגבר על הרבה מכשולים. באופן יחסי הצלחנו אבל זה כמובן רחוק ממה שהורגלנו בשנים האחרונות. ברק בכר ימשיך, הוא מאוד מוערך ועשה דברים נהדרים במועדון. לא הייתה פנייה ליוסי אבוקסיס”.

ברק בכר (רדאד ג'בארה)ברק בכר (רדאד ג'בארה)

ההכנסות של המועדון: “היום המועדון הוא מועדון גדול וחזק, יצרנו הכנסות ממנויים וממרצ’נדייס ויש הכנסות עצמיות ונותני חסות. אני לא נכנס לענייני כסף של מה מרוויח שחקן או מאמן כזה או אחר. בכר עובד קשה מאוד ומרוויח את לחמו ביושר. לא סופר לאף אחד מה הוא מרוויח, הוא עשה פה דברים עצומים”.

מה יהיה בעונה הבאה: “אין קשר בין העובדה שברקת שוקלת את דרכה לבין מעורבותה בקבוצה. המועדון יציב וחזק, אנחנו רוצים להמשיך בקו עם תומר יוספי שעשה עונה יפה והשתלב יפה בסגל ולפעמים גם בהרכב. יודעים איפה היינו חלשים, עמית ביטון יחזור מהשאלה וגם אור דדיה יחזור אלינו ויהיה חלק מהסגל. יש רצון לעלות עוד כמה שחקני נוער לסגל הבוגרים. מקווים גם שהשיתוף עם אתלטיקו מדריד יעלה הילוך”.

אסי רחמים (נעם מורנו)אסי רחמים (נעם מורנו)

תקציב הפועל ב”ש: “יש החלטת מערכת ששגינו בענק ושהתקציב יירד. שילמנו לא מעט ובסכומים מאוד גבוהים. כעת נתחיל לתקן וננסה להחזיר את הקבוצה להצלחה ונראה אם נשחק גם במסגרת אירופית. לא יודע כרגע אם מאור בוזגלו יחזור, הוא אף פעם לא פסול אצלנו, הצוות המקצועי בונה את הפאזל”. 

אסי רחמים (איציק קדוש)אסי רחמים (איציק קדוש)

“הפועל ת”א טוענת שרפואה הפר את החוזה, יהיה הליך משפטי”

גלעד קצב, סוכנם של קובי רפואה ורובי לבקוביץ’, אמר: “צריך להפריד בין מה שקרה עם קובי למה שקרה עם רובי. התהליך מצער, לקבוצה מותר להעדיף מאמן אחר או לא לרצות אותו, אבל זה כואב לי מה שקרה. הקבוצה טוענת שהוא הפר את החוזה, החוזה אומר שברגע שהפועל ת”א נשארת בליגה ההסכם ממשיך אוטומטית, ובקבוצה טוענים שהוא הפר אותו. אני גם טוען שאם רפואה לא היה מפוטר בפעם הקודמת יש סיכוי שהקבוצה הייתה בפלייאוף העליון”.

מה יעשה רפואה מול הפועל ת”א: “אחרי שהתחננו שיחזור והוא חזר אני לא חושב שהוא כזה גרוע לקבוצה. אני לא רואה מצב שהוא לא יקבל את מה שמגיע לו. הקבוצה מנסה לחסוך על המקרה כמה שיותר. אני חיברתי את רפואה לעורך דין ויהיה הליך משפטי, אני לא רואה סיכוי שהוא יפסיד בהליך”.

קובי רפואה (שחר גרוס)קובי רפואה (שחר גרוס)

המקרה של רובי: “אם הפועל ת”א רוצה שחקן הוא יהיה שם. השחקן צריך להחליט איפה הוא יהיה ולא אני. הפועל ת”א זה מועדון גדול עם קהל ומסורת”.

התקציב של הפועל ת”א: “מאז העידן הפרטי בהפועל ת”א הם שמו את התקציב המועט ביותר באופן יחסי להשקעה בקבוצה גדולה ויחסית למה שהם מקבלים כבעלים. הם אומרים ששכר השחקנים יגדל, אבל אני מאחל להפועל ת”א שיהיו לה בעלים אחרים”.

שרון ניסנוב (איציק בלניצקי)שרון ניסנוב (איציק בלניצקי)

“כמות השחקנים הערבים בנבחרת? הזימונים הם רק על בסיס מקצועי”

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה בהתאחדות לכדורגל בישראל, עלה לשידור ואמר: “יש נטייה כל פעם לספור את מספר השחקנים הערבים בנבחרת, אני מעדיף לברוח מזה. יכול מאוד להיות שבשנים הבאות המספר יגדל, אבל תמיד זה רק על בסיס מקצועי ולא על שום בסיס אחר. אנדי הרצוג אמר שהוא מנסה שהסוגיות הפוליטיות לא יהיו חלק מהנבחרת. הוא מעורר סקרנות מבחינת האוסטרים”. 

האם אנדי הרצוג מחרים את אלירן עטר בגלל הסכסוך עם דיא סבע: “היו טענות שראו מה אלירן אומר, דיברתי איתו ולא היה ולא נברא. היה ויכוח בין שני שחקנים אחרי משחק ולא שום דבר יותר מזה. עדכנתי את אנדי וסיפרתי לו, אבל הוא אמר לי שהשיקול רק מקצועי. הוא צריך לבחור 2-3 שחקנים שלא רק טובים מבחינה מקצועית ונותנים את התפוקה, אלא גם כאלו שלא יעשו פרצופים אם לא יפתחו בהרכב”.

אלירן עטר (עמרי שטיין)אלירן עטר (עמרי שטיין)

על מונס דאבור ושינו זוארץ: “אחרי שהוא יתחתן ונחזור משני המשחקים, ואני מקווה שבלי קשר לתוצאות שיושגו במשחקים, וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג יצטרכו לקבל החלטה. אני מעריך שכן תהיה סנקציה כלשהי. אני יודע שכרגע שינו זוארץ לא מתכוון להישאר כיו”ר ההתאחדות, הוא אמר שהוא עוזב בינואר ואז שימשיך עד לסיום העונה. ביום חמישי הוא יגיע לנבחרת וכרגע הוא איתנו”.

מונס דאבור (רדאד ג'בארה)מונס דאבור (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */