יום שבת, 20.04.2024 שעה 02:04
ליגת ווינר סל 23-24
87%1822-211223מכבי ת"א
73%1828-206722הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
41%1784-176922הפועל עפולה
41%1987-182122הפועל חיפה
39%1915-189923עירוני נס ציונה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 20:40
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • עירוני נס ציונה
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • הפועל ת"א
  • עירוני קריית אתא
  • חמישי, 25/04, 20:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • שישי, 26/04, 13:45
  • הפועל חיפה
  • הפועל אילת
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • הפועל חולון
  • הפועל ירושלים
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני רמת גן

מחזור הסיום: הקרבות על הפלייאוף והסגנות

מאני טיים - חמישה מפגשים במקביל ב-20:40, כשבמוקד הפועל ת"א - ירושלים, אשדוד - חולון להם השלכות על השמינייה והסגנות. ב-18:50: מכבי בנהריה

|
מקניל עם הכדור, יוגב אוחיון שומר (איציק בלניצקי)
מקניל עם הכדור, יוגב אוחיון שומר (איציק בלניצקי)

המחזור ה-33 של ליגת ווינר סל ינעל הערב (שני) את הליגה הסדירה ויקבע סופית את סדרות הפלייאוף של שמונה הראשונות בטבלה. כלל המשחקים יפתחו בשעה אחידה (20:40) למעט משחקן של מכבי תל אביב ועירוני נהריה שאינו משפיע על המיקומים ועל כן ישוחק ב-18:50.

עד כה ישנה סדרת פלייאוף אחת בלבד שכבר בטוחה והיא תפגיש את המקום הרביעי, הפועל אילת, עם המקום החמישי, עירוני נס ציונה, כשאת המשחק הראשון יארחו הדרומיים בשבת. לכן, באשר לשאר סדרות הפלייאוף עדיין לא נקבעו היריבות והמחזור האחרון יספק לנו את התשובות לכך.

חולון לא נתנה להפועל ת"א להגיע לפלייאוף

האפשרויות הקיימות:
מכבי תל אביב (מקום 1) - הפועל תל אביב / מכבי אשדוד / מכבי ראשון לציון (מקום 8)
הפועל ירושלים (מקום 2 / מקום 3) – הפועל באר שבע / מכבי ראשון לציון / הפועל תל אביב (מקום 6 / מקום 7).
הפועל חולון (מקום 2 / מקום 3) – ראשל"צ / הפועל באר שבע / הפועל תל אביב (מקום 6 / מקום 7).

הקרבות על הפלייאוף:

הפועל ת”א – הפועל ירושלים

אחרי חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, הפועל נלחמת על הכרטיס האחרון לפלייאוף ותבטיח אותו אם לפחות אחד משלושת התנאים הבאים יתקיים: ניצחון בית שלה על הפועל ירושלים, הפסד בית של מכבי אשדוד להפועל חולון או ניצחון בית של גלבוע/גליל על נס ציונה. אם אף אחד מהם לא יתקיים – כלומר האדומים מת"א וגלבוע יפסידו ואשדוד תנצח – היא תמצא את עצמה מחוץ לפלייאוף. כמו כן, החבורה של דני פרנקו תוכל להעפיל למקום השביעי אם תנצח וראשון תפסיד. פרנקו בחר שוב להשתמש בארבעת הזרים שלו עם ג'רל מקניל, ג'מאל שולר, דשון סטיבנס וגרלון גרין בעוד אלאדה אמינו יישאר שוב בחוץ. בנושא אחר, בית הדין דחה את בקשת הקבוצה לדחיית ביצוע העונש שלה בעקבות אירועי הדרבי, מה שאומר שהיציע מאחורי הסל ייסגר כמתוכנן.

דשון באטלר בפעולה (אורן בן חקון)דשון באטלר בפעולה (אורן בן חקון)

הקבוצה של עודד קטש היא ללא ספק אחת הקבוצות המגיעות לשלב הפלייאוף בכושר הטוב ביותר אם לא הטוב ביותר בליגה. ארבעה ניצחונות ברציפות כולל על היריבה במקום השלישי, הפועל חולון, הובילו לכדי כך שמחזיקת הגביע תלויה אך ורק בעצמה בכדי לסיים במקום השני את הליגה הסדירה כשניצחון חוץ בהיכל קבוצת שלמה או הפסד של הפועל חולון באשדוד יבטיח לה את המקום השני, רק תסריט הפוך יוריד אותה למקום השלישי. קטש בחר שלא לרשום בשנית את כריס ג'ונסון שימשיך לצפות בחבריו מהצד ביחד עם מלקולם גריפין.

מכבי אשדוד – הפועל חולון

הקבוצה של בראד גרינברג פיספסה הזדמנות להעפיל לשמינייה הראשונה עם ההפסד הביתי לעירוני נהריה ולאחר מכן ההפסד בחוץ למכבי תל אביב במחזור האחרון, אבל עדיין יש לה סיכוי לשוב לפלייאוף בכל זאת. בכדי להפתיע ולהיכנס לשמונה הגדולות, היא חייבת שכל התנאים הבאים יתקיימו: ניצחון שלה על הפועל חולון והפסדי בית של הפועל ת"א וגלבוע/גליל. אם אחד משלושת התרחישים האלו לא קורים – היא בחוץ. אשדוד תצטרך התעלות של כלל שחקניה ביניהם ליס שושי וספנסר וייס שהיו מובילי הקליעות שלה נגד האלופה.

ספנסר וייס מול ג'ייק כהן (איציק בלניצקי)ספנסר וייס מול ג'ייק כהן (איציק בלניצקי)

בניגוד ליריבתם על המקום השני, הסגולים של דן שמיר אינם תלויים בעצמם. חולוניה השיגה שני ניצחונות רצופים בטרם המחזור האחרון ונראים בכושר טוב וזאת על אף גל הפציעות שתקף את הקבוצה בתקופה האחרונה ונדמה כי במועדון מנסים לנתק את השחקנים במטרה להשלים את העונה על הצד הטוב ביותר בדרך למטרה שעוד נותרה בליגה המקומית. על מנת שהקבוצה תסיים במקום השני היא תצטרך לנצח את אשדוד בהיכל הקריה ובמקביל לקוות כי ירושלים תפסיד. בכל תסריט אחר היא תסיים במקום השלישי ותפגוש בפלייאוף את המסיימת במקום השישי.

מכבי ראשל”צ – הפועל אילת

השחקנים של גיא גודס מגיעים לשלבי ההכרעה עם שלושה הפסדים רצופים לשלושת המקומות הראשונים, סימן שלא יכול להיות מעודד במיוחד עבור הקבוצה מעיר היין אך בזכות היתרון בשובר השוויון העונתי על באר שבע, ראשון עדיין תלויה בעצמה ואם תנצח בבית את אילת תסיים במקום השישי. הפסד בית והיא עלולה להידרדר לחצי התחתון של הטבלה: אם באר שבע תנצח והפועל ת"א תפסיד, הכתומים יסיימו במקום השביעי. אם הפועל ת"א תנצח, הכתומים ירדו למקום השמיני בלי קשר לתוצאה של באר שבע, רק אם גם הפועל ת"א וגם באר שבע יפסידו, ראשל"צ תישאר שישית במקרה שתפסיד בעצמה.

שרון דרוקר (סאן מדיה) (מערכת ONE)שרון דרוקר (סאן מדיה) (מערכת ONE)

כמעט הכל עבר על הקבוצה של שרון דרוקר העונה מביטולי אימונים, עיכוב משכורות ועד הצלחות על המגרש עם שלושה זרים בלבד בשל פציעות ושיקולי תקציב אך למרות זאת הצליחו הדרומיים להבטיח את המקום הרביעי והם למעשה ביחד עם עירוני נס ציונה הקבוצות היחידות שכבר החלו ללמוד על יריבותיהן בפלייאוף ויפגשו לסדרה על מקום בפיינל פור.

גלבוע/גליל – נס ציונה

אחרי עונה מלאת תהפוכות, הקבוצה של אריאל בית הלחמי שגם הרגישה את התחתית בשלב מסוים בעונה, ניסתה בכל זאת להגיע לשמונה הראשונות אך הפסידה את ההזדמנות שלה במחזור הקודם עם הפסד להפועל באר שבע במחזור האחרון. עם זאת תפקידה של גלבוע לא נגמר בזה כי למעשה ניצחון שלה על נס ציונה יכול להוביל לכדי כך שהקרב על הכרטיס בין הפועל תל אביב ומכבי אשדוד יגמר לטובת האדומים ואילו ניצחון יותיר עוד סיכוי לדולפינים ביחס לתוצאות האחרות.

דקוואן קוק זורק (חגי מיכאלי)דקוואן קוק זורק (חגי מיכאלי)

הקבוצה של נדב זילברשטיין עוברת עונה טובה מאוד מבחינת המועדון כשהכתומים חתמו עונה אירופאית ראשונה בתולדות המועדון עם המון גאווה ביורופקאפ ואילו גם בליגה הקבוצה נותרת פייט גדול לכל הקבוצות כולל הגדולות. כאמור, הכתומים כבר סגורים במקום החמישי וייפגשו את אילת מהמקום הרביעי כשכבר ביום שבת יעלו על הטיסה אל העיר הדרומית, במטרה לגנוב את הביתיות של המארחים. 

בני הרצליה – הפועל ב”ש

העולה החדשה הפתיעה את כולם עם פתיחת עונה מצוינת שנמשכה עם הבטחת הפלייאוף וזאת על אף התקופה הפחות טובה שעברה לאחרונה. חניכיו של רמי הדר הצליחו לקטוע את רצף ההפסדים שעמד על חמישה כאלה עם הניצחון במחזור האחרון על גלבוע ולמעשה הבטיחה לעצמה את המקום השביעי לכל הפחות כשניצחון על בני הרצליה היורדת הטרייה והפסד של מכבי ראשון יכול להוביל למקום השישי, כשבנוסף, גם במקרה של הפסד בהרצליה תוכל העולה החדשה להתקדם מקום אחד בטבלה, אך רק במידה שראשון תפסיד והפועל תל אביב תנצח.  כמו כן, קרון ג'ונסון וטיילור ברון הפצועים ימשיכו להיעדר.

טיילור ברון מול ג'רל מקניל (רדאד ג'בארה)טיילור ברון מול ג'רל מקניל (רדאד ג'בארה)

הקבוצה של אריק שיבק שירדה בצורה דרמטית ביותר לליגה הלאומית אחרי 27 שנים, במשחק האחרון באילת עם שלשה עם הבאזר, תצטרך להשלים עם מצבה בשנה הבאה במטרה לשוב לליגה הבכירה ועד אז תערוך הופעת פרידה שתהיה למעשה החלפת משמרות עם העולה מבירת הנגב.

עירוני נהריה – מכבי ת”א

האלופה הבטיחה את המקום הראשון ואירוח הפיינל פור בפעם השנייה ברציפות כבר במחזור הקודם עם הניצחון על מכבי אשדוד וכעת חניכיו של יאניס ספרופולוס רוצים לרשום ניצחון שמיני ברציפות ולשמור על מומנטום חיובי לפני הכניסה לשלבי ההכרעה. המאמן יאלץ להתמודד שוב ללא דיאנדרה קיין המורחק.

דיאנדרה קיין (איציק בלניצקי)דיאנדרה קיין (איציק בלניצקי)

הסגולים מנהריה נשמו ביום חמישי האחרון לרווחה לאחר שהפסדה של בני הרצליה הבטיח את הירידה של הקבוצה מהשרון לליגת המשנה ולמעשה העניק לחבורה של אריק אלפסי עונה נוספת בליגת העל על אף שכבר ראו את עצמם נושרים. לאחר הבטחת ההישארות במועדון רוצים לסיים את העונה הקשה בטעם טוב עם ניצחון מפתיע, יש לציין, במגרשם הביתי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */