יום שבת, 20.04.2024 שעה 08:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

גולדהאר החמיא לאיביץ': אתה הסמל למקצוענות

בעלי מכבי תל אביב הילל את מאמנו הסרבי בחגיגות האליפות: "אתה מסמל כבוד ומוסר עבודה". איתי שכטר התריס: "האדומים אוכלים ת'לב, הפועל ז**ה"

|
מיץ' גולדהאר ו-ולדימיר איביץ' מניפים את צלחת האליפות (אחמד מוררה)
מיץ' גולדהאר ו-ולדימיר איביץ' מניפים את צלחת האליפות (אחמד מוררה)

כ-14,000 אוהדי מכבי תל אביב חגגו הערב (ראשון) את האליפות המרשימה של קבוצתם, בחגיגות הרשמיות שנערכות בלייב פארק ראשון לציון, יממה לאחר שצלחת האליפות הרשמית הוענקה לצהובים של ולדימיר איביץ’. האירוע אף כלל הופעות של חנן בן ארי, איתי לוי, איזי, וכמובן חגיגות עם שחקני הקבוצה ועם הצלחת היוקרתית. אירוע האליפות של הצהובים הועבר בשידור חי באתר ONE.

צפו בחגיגות מכבי ת"א ובתגובות השחקנים

20:03 – הראפר איזי עלה לבמה, הטריף את הקהל והחל בשירה “יש אליפות למכבי ת”א”.

20:11 – איזי הציג לאוהדים הצהובים את שיר האליפות שכתב. 

20:26 – החלה הספירה לאחור. בתום עשר שניות שהוצגו על המשחק הוקרנו כל הרגעים הגדולים של מכבי ת”א מהעונה החולפת.

אוהדי מכבי ת"א בחגיגות האליפות (אחמד מוררה)אוהדי מכבי ת"א בחגיגות האליפות (אחמד מוררה)

20:29 - שי סידי, כרוז הקבוצה, עלה לבמה.

20:37 – האוהדים השתלטו על החגיגה. מספר צהובים עלו לבמה והנהיגו את הקהל עם מחיאות כפיים ושירה שמחה. 

20:39 – השחקנים נקראו אחד אחד לעלות אל הבמה לקול תשואות האוהדים.

שחקני מכבי ת"א חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי ת"א חוגגים (אחמד מוררה)

21:03 – איתי שכטר קיבל את המיקרופון ושר: “האדומים אוכלים את הלב, הפועל ז**ה”.

21:20 – מאמן האלופה, ולדימיר איביץ’ הצטרף לכולם.

21:26 – בעלי התל אביבים, מיץ’ גולדהאר, עלה לבמה ונשא דברים: “זוהי חגיגה. זהו רגע של שמחה, אנחנו כאן בגלל מוסר עבודה, כבוד, אדם אחד אשר מסמל זאת יותר מכל אחר הוא איביץ׳. איביץ׳ אתה הסמל למקצוענות. אנחנו יכולים להגיע רחוק יותר כי זו קבוצה נהדרת, אתם האוהדים גרמתם לכל זה לקרות, תודה לכם”.

מיץ' גולדהאר על הבמה (אחמד מוררה)מיץ' גולדהאר על הבמה (אחמד מוררה)

ריקן: “לא בנויים עדיין לשלב הבתים באלופות”

קשר הצהובים-כחולים, אבי ריקן, אמר: “כל הזמן שואלים אותנו איך אנחנו שומרים על דריכות להגיע למשחקים, אז זה גם לא קל לשמור על דריכות בחגיגות ובהנאה. אנחנו משתדלים ליהנות מכל מה שעשינו השנה. האמת שהפער היה מבטיח כבר באמצע הדרך וכולם ידעו לקראת לאן זה הולך”.

הגעת למכבי ת”א אחרי 3 האליפויות ואתה חווית בעצם את החלק השני של הקבוצה, איך זה בשבילך לסגור כעת מעגל עם הצלחת: “נכון, האמת שתמיד הייתי שם עד הסוף ולא זכיתי בתואר, זה היה כמו פספוס בשבילי ותמיד אמרתי שאני פה בשביל לקחת תארים, שמח שזה סוף סוף הגיע, כבר חשבתי שאני אולי הבעיה. מאושר שסוף סוף לקחתי אליפות, שידעו שעשיתי את זה. היינו מאוד משכנעים העונה, מאוד דומיננטים, מההתחלה ידענו לקראת מה אנחנו הולכים ורצינו שהמועדון הזה יחזור למקום הטבעי שלו וזה להיות אלופי מדינת ישראל ואנחנו גאים”. 

“כבר כמה שעות אנחנו ביחד כל המועדון וזה כיף לראות את כולם, את המשפחה של מכבי תל אביב, את האנשים שעובדים יום יום מסביב, הצוות, האנשים במשרדים כולם, ביחד עושים הכל כדי שהמועדון הזה יצליח”.

אחרי ההדחה מאירופה הייתה בכם אמונה שאתם הולכים לעונה כזאת? 
“מבחינה אישית במשחק הספציפי הזה אני לא הייתי בסגל, שלושה ימים אחר כך יצאנו למשחק חוץ בבאר שבע ושם באמת ראיתי שאנחנו הולכים לעונה טובה. אחרי מפלה כזאת ואכזבה לאחר ההדחה מהליגה האירופית, המועדון כל כך היה צמא להגיע למפעל. להכריע את האליפות הזאת בשלב מוקדם, זה פער מאוד מבטיח אני רואה שכולכם מעריכים את זה”.

אנריק סבוריט חוגג (אחמד מוררה)אנריק סבוריט חוגג (אחמד מוררה)

איך קבלת את זה שהיו שחקנים שלפעמים הועדפו על פנייך: “האמת שזאת אליפות ראשונה שלי, אני מרגיש בדיוק כמוהם. אני אולי גדול מהם בשמונה או תשע שנים, זה כיף לראות שחקנים שגדלו במועדון לוקחים אליפות, יש בזה משהו מיוחד רואים בעיניים שלהם ואני מאחל להם לזכות בעוד הרבה תארים ואני מאחל לעצמי לזכות בעוד הרבה תארים. אני עדיין מרגיש צעיר ובטוח שהמועדון הולך לשושלת של תארים”. 

לדעתך תגיעו לליגת האלופות והאם יש אקס פקטור בקבוצה כמו ערן זהבי: “אני חושב שגם דור מיכה אמר את זה אתמול ואני באיזשהו מקום מסכים איתו – אנחנו לא בנויים עדיין לשלב הבתים של ליגת האלופות. יכול להיות שעם הזמן ועם ההכנות בתחילת העונה אולי כן נהיה מוכנים עם חיזוק נכון, המקום הריאלי הוא הליגה האירופית. אבל, אנחנו לא מוותרים ונילחם עד הסוף, מקווה שנוכל לעשות את זה בסופו של דבר”.

שחקני מכבי ת"א חוגגים על הבמה (אחמד מוררה)שחקני מכבי ת"א חוגגים על הבמה (אחמד מוררה)

יונתן כהן: “הוכחתי לכולם שאני יכול לשחק במכבי תל אביב”

לא היה ברור בתחילת העונה לאן זה הולך, אבל אתה התעקשת שמקומך כאן ועשית את זה בגדול: "תחילת העונה לא הייתה פשוטה, לא שיחקתי כל כך הרבה, לא הייתי בסגל, התאמנתי קצת בצד אבל לא סתם עשיתי את שלוש העונות בהשאלה, זה היה כדי להתחשל ולהיות חזק בראש, כדי להיות שחקן מוכן בשביל מכבי תל אביב. זה ממש לא פשוט, כשהרגשתי שאני באמת מוכן ויכול לשחק בבוגרים כאן אז באמת התעקשתי ולא ויתרתי לעצמי באימונים ובשום דבר, גם כשלא שיחקתי האמנתי שאני אשחק כאן ואני שמח שהוכחתי למאמן שאני כן יכול לשחק, אני שמח שהוכחתי לכולם בארץ לאוהדים שאני כן יכול לשחק ואני שמח שעשיתי עונה כזאת וכולנו עשינו עונה כזאת, עונה היסטורית”.
הייתה כימיה בינך לבין המאמן, גם הוא ידע שתוכיח את עצמך: “הייתה לנו שיחה טובה בתחילת העונה, הרגשתי שהוא מאמין בי אבל בעיקר האמנתי בעצמי שלא ויתרתי, לפעמיים באתי לאימון ולפעמיים הרגשתי מה אני עושה פה ובאמת לא ויתרתי לעצמי, שמח שלקחתי את ההזדמנות באלף ידיים, השחקנים, הצוות והקהל קיבלו אותי פה, אני נותן להם מילה טובה כי בלעדיהם זה לא היה קורה, המשפחה שלי עזרה לי ברגעים הקשים וכיף גדול”. 

שחקני מכבי ת"א חוגגים על הבמה (אחמד מוררה)שחקני מכבי ת"א חוגגים על הבמה (אחמד מוררה)

כל מה שחלמת, כל הדרך שעשית, הכל קרה בעונה אחת? “השנה הגשמתי כל כך הרבה חלומות ילדות שלי שזה באמת אין לתאר אבל אני לא מוריד את הרגל לשנייה מהגז, זה רק נותן לי עוד דרייב ועוד מרץ להמשיך, השמיים הם באמת הגבול לא סתם אומרים, הזימון לנבחרת היה מאוד מרגש, זכיתי עם הקבוצה שלי באליפות, קצת מאכזב שלא זכינו בגביע אבל העונה הזאת היסטורית, עם שחקנים כאלה וקהל כזה גדול באמת חלומות ילדות התגשמו שלי השנה שאין לתאר ואני שמח, תודה על הכול”. 
קוראים דיווחים מחו”ל גם על דור, לאן אתה רואה את הקריירה הולכת והאם אתה מכוון לחול? “קודם כל דור שחקן מצוין, הוא חבר טוב שלי, אני מאחל לו שיצא לרמות הכי גבוהות כי מגיע לו והוא צריך להיות שם, אני מתסכל על עצמי אני קודם כל רוצה לחגוג עם המשפחה שלי עם הקהל הזה, לא רוצה להסתכל יותר מידי גבוה כי זה מוציא אותי קצת מריכוז, אני מסתכל על היום, על מחר, כמה שיותר להשתפר לא סיימנו את העונה, יש לנו עוד כמה מטרות, לשבור שיאים ואני באמת רוצה להישאר במכבי תל אביב אבל החלום הוא אירופה, קודם כל אני שחקן של מכבי תל אביב יש לי חוזה לעוד שלוש שנים וכיף לי פה, אני מרגיש בבית, מרגיש חלק מאימפריה ואני שמח להישאר פה”.

שחקני מכבי ת"א חוגגים על הבמה (אחמד מוררה)שחקני מכבי ת"א חוגגים על הבמה (אחמד מוררה)

האם זו הדרך שבה מכבי תוכל להתמודד עם העובדה שהיא לא מדורגת בליגת האלופות מול יריבות חזקות: אנחנו מסתכלים משחק-משחק, גם המאמן וגם הצוות, אנחנו באים לנצח במשחק הקרוב, לא חושבים כרגע על העונה הבאה, אנחנו רוצים לסיים את העונה בריאים ושלמים עם כמה שיותר ניצחונות, יש לנו שני משחקים לא פשוטים אבל אנחנו רוצים לנצח, אנחנו מכבי תל אביב”. 
גם עם התקציב הכי גבוה, יש מקום מכובד למחלקת הנוער: “למכבי תל אביב יש לדעתי את מחלקת הנוער הכי טובה בארץ, היה שנתון טוב של דאבור ומיכה, לוגסי וקהת ואז פתאום הגיע השנתון שלנו שעשה קפיצה ואני חושב שזה מבורך, שחקנים צעירים נותנים מעל ומעבר ובאמת משחקים בשביל הקהל והמועדון, הלוואי שעוד שחקנים צעירים יראו את זה ילחמו ולא יותרו, כי החלום הזה יכול להתגשם לכל אחד”.

ולדימיר איביץ' עולה לבמה (אחמד מוררה)ולדימיר איביץ' עולה לבמה (אחמד מוררה)

מאור קנדיל: “תמיד האמנתי בעצמי, מקווה שדסה יישאר”

מאור קנדיל אמר בחגיגות: ״לא הייתי מתאר באף סיטואציה שאהיה כזה בורג משמעותי באליפות של מכבי, אני אוהד שרוף של מכבי מגיל שש ומכיר את כל השירים. פשוט חלום שמתגשם, החיבור שלי עם הקהל וכל הטירוף הזה. לפעמים אני הולך לישון ולא מאמין שזה קורה, הקהל מאוד אוהב אותי ואני מקבל המון הודעות מהם״.

״תמיד האמנתי בעצמי, למרות שהרבה אמרו לי שאם אעבור מבני יהודה לא אקבל דקות. קצת חששתי לאחר ההדחה מאירופה שלא אשחק מספיק, אבל מי שמאמין השם דואג לו והדברים הסתדרו״.

לגבי אלי דסה: ״אני מקווה שהוא יישאר בסופו של דבר, אולי חלק יופתעו לשמוע את זה, אני לומד ממנו הרבה. אף פעם לא הייתה לי חברות כזאת עם אף מגן, תמיד מתייעצים ומפרגנים אחד לשני, הכול אמיתי בלי טיפת צביעות ואני מאושר שהשנה שנינו שיחקנו והצלחנו יחד״.

ולדימיר איביץ' (אחמד מוררה)ולדימיר איביץ' (אחמד מוררה)

סיכויי ההעפלה לליגת האלופות: ״אני באופן אישי מאמין שכל דבר אפשרי, ראינו המון ניסים בכדורגל, כמו שראית העונה בליגת האלופות. אמונה היא הדבר הכי חשוב בבני האדם, אני האמנתי והגעתי מהמקום הכי קטן של הכדורגלן לרמות הגבוהות, אז כן אני גם מאמין שאפשר להגיע לליגת האלופות״.

עוד הוסיף קנדיל: ״הייתה לי תקופה בליגה א׳ שאמרו לי כבר לפרוש, ראו כבר את הדרך שלי מחוץ לכדורגל, אבל אני לא ויתרתי והמשכתי להתמיד ולהשקיע. עברתי בליגות הנמוכות עד שהגעתי לליגת העל, לא כמו הרבה שחקנים. אבל בסופו של דבר העבודה משתלמת, אני אחד שאם אני מתחיל משהו אני מסיים אותו בצורה הכי טובה שאני יכול״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */