יום שבת, 20.04.2024 שעה 02:27
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

רגעי הכרעה בלאומית: נס ציונה תעלה מול עפולה?

המאבק בליגת המשנה רותח מתמיד, והיום ב-16:00 אולי נקבל עולה ראשונה לליגת העל. כפ"ס תארח את ת"א/רמלה, נצרת עילית מול אשקלון וקטמון נגד ר"ג

|
שחקני נס ציונה (חגי מיכאלי)
שחקני נס ציונה (חגי מיכאלי)

הליגה הלאומית מספקת לנו סיום עונה פשוט מטורף, כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה ואף אחד לא יכול לנחש אילו קבוצות יעלו לליגת העל. היום (שישי) ב-16:00 ייצאו לדרך במקביל ארבעה משחקי המחזור ה-36 בפלייאוף העליון, כאשר במוקד סקציה נס ציונה, שתארח את הפועל עפולה. בנוסף, הפועל כפר סבא תפגוש את בית”ר תל אביב/רמלה, הפועל נצרת עילית מול הפועל אשקלון והפועל קטמון נגד הפועל רמת גן.

נס ציונה – הפועל עפולה

החבורה בכתום של עופר טסלפפה מגיעה למאני טיים ולא רוצה ליפול בשלב הזה של העונה, כשהיא נמצאת בפסגה וכל כך רוצה להשלים את העלייה הסנסציונית לליגת העל. ניצחון מחר יקרב אותם משמעותית לעבר ההישג, ואולי הם יעלו כבר מחר אם ישיגו את שלוש הנקודות ובמקביל נצרת עילית וכפ”ס יפסידו במשחקיהן. המארחת רושמת פלייאוף נהדר ולא הפסידה בששת משחקי הליגה האחרונים, ואחרי שסיימה ב-0:0 מול כפ”ס במחזור האחרון, רוצה לחזור לנצח, כאשר הפעם ניצבת מולה הקבוצה של יגאל אנטבי.

עופר טסלפפה (חגי מיכאלי)עופר טסלפפה (חגי מיכאלי)

הקבוצה מהצפון תיצמד לנס ציונה אם תגבור עליה מחר, אך כולנו זוכרים מה קרה בסיום ה-0:0 מול קטמון במחזור הקודם, וכעת היא רק תנסה לשכוח מהמקרה החריג בין אנטבי לתומר סוויסה ולהתרכז במאבקיה, שכן מצבה בטבלה די חיובי והיא נמצאת במקום הרביעי כשהיא לא מפסידה בשלושת משחקיה האחרונים.

מגן העפולאים, אורי צעדון, שיעבור בסיום העונה לבני יהודה, אמר ל-ONE לקראת המפגש מול הקבוצה של עופר טסלפפה: “יש לנו מחר משחק מאוד קשה נגד המוליכה של הליגה. יגאל והצוות הכינו אותנו בצורה הכי טובה שיש ואנחנו נבוא לשחק את הכדורגל שלנו במטרה לקחת 3 נקודות”.

אורי צעדון ודור כוכב מוצגים בבני יהודה (אינסטגרם)אורי צעדון ודור כוכב מוצגים בבני יהודה (אינסטגרם)

עידו אקסברד, חלוץ נס ציונה: אנחנו לא מתייחסים לבעיות של עפולה, אלא מתעסקים רק בעצמנו. כמו תמיד, מתכוננים למשחק ומודעים להשלכות שלו. מאז שהגעתי אני מדבר המון עם החבר’ה על אמונה ושהכל אפשרי. ברור שאני עוזר לאחרים מהניסיון שלי, גם במגרש וגם מחוץ למגרש. זה טבעי, יש לנו המון צעירים וגם הוותיקים שלנו לא חוו את זה. אחריות יש לי תמיד. לא מרגיש משהו מיוחד בגלל המעמד, הכי חשוב לקחת את הלחץ לכיוון חיובי. אנחנו לא מסתכלים אחורה, היו לנו הרבה הזדמניות גם לפני כפ"ס, והעובדה היא שאנחנו במקום הראשון. ככה אנחנו רוצים גם לסיים. הכל תלוי בנו”.

“אין ספק שהמשחק מול עפולה זה גמר גביע בשבילנו”, אמר עופר טסלפפה. “לא חושב שהיה פספוס מול כפר סבא, היה משחק קשה מאוד מול קבוצה שהגיעה בכושר מצוין. לחץ זה חלק מזה, נצטרך לדעת להתמודד. אין ספק שמצפה לנו אתגר גדול מחר מול קבוצה מצוינת, אבל אסור לנו לחשוב יותר מדי על זה. אנחנו קרובים, אבל חלילה תוצאה לא טובה מחר והדברים לא יהיו תלויים בנו”.

עידו אקסברד תופס את הראש (שחר גרוס)עידו אקסברד תופס את הראש (שחר גרוס)

הפועל כפ”ס – בית”ר ת”א/רמלה

הירוקים של אופיר חיים חזרו לחיים מאז כניסת המאמן לתפקיד ורושמים פלייאוף עליון נהדר, בו לקחו עד כה 13 נקודות מתוך 15 וחזרו לחיים במאבקי העלייה לליגת העל, כאשר כעת הם ממוקמים במקום השלישי בטבלה, נקודה אחת בלבד מתחת לנס ציונה שבפסגה, ובקונסטלציה מסויימת הם עשויים עוד לעלות לפסגת הטבלה בסיום המחזור.

לקבוצה מהשרון מחכה החבורה הלוחמנית של זיו אריה, אשר נמצאת במקום השביעי בטבלה וניצחה בשני המחזורים האחרונים, כולל 0:3 נהדר על אשקלון. לאורחת אמנם לא נותרו יותר מדי מטרות עד לסיום העונה, אך הם יכולים להשפיע באופן ישיר על זהות העולות.

אופיר חיים (חגי מיכאלי)אופיר חיים (חגי מיכאלי)

קשר כפ”ס, עומרי שקל, אמר ל-ONE לקראת ההתמודדות: “הקבוצה נמצאת באווירה מאוד חיובית ואנחנו מרגישים מאוד ממוקדי מטרה. אנחנו מרגישים מוכנים ובטוחים בעצמנו וכל מה שאנחנו רואים כרגע זה את המשחק הקרוב. אנחנו ממוקדים רק בעליית ליגה ואין לנו תכנית ב׳. אופיר חיים הביא את סגנון המשחק שלו לקבוצה ויחד עם זאת גם את האופי השמח והחיוב,י וזה משפיע לטובה”.

זיו אריה, מאמן ת”א/רמלה, אמר: “אנחנו לא בטוחים שתמיד הצגנו יכולת טובה אחרי ינואר, אבל בהחלט יש לנו נסיבות מקלות. אנחנו כנראה הקבוצה היחידה בשתי הליגות הבכירות שרק שחררה שחקנים ולא צירפה. בנוסף, היה לנו את ההפסד הטכני נגד הפועל פתח תקווה ואובדן הביתיות עם הרדיוסים. אנחנו משחקים כבר שמונה משחקים ללא הקפטן שלנו, דניאל סולומון, ויש עוד בעיות. מה שקורה לנו עכשיו הוא פשוט תוצאה של חבורה של ילדים צעירים שרק רוצים לעבוד וללמוד כל הזמן. לחבר קבוצה מחדש תוך כדי תנועה זה לא פשוט. אנחנו כל הזמן מנסים ובהחלט מרגישים שבנסיבות אחרות יכולנו להיות במקומות הרבה יותר גבוהים. אין לנו רצון להרוס לאף אחד. כפר סבא קבוצה מעולה במומנטום נהדר עם מאמן מצוין. אנחנו, כהרגלנו, רוצים לעבוד קשה, לשחק כדורגל טוב ולנצח בכל מגרש ונגד כל יריבה.

זיו אריה (אורן בן חקון)זיו אריה (אורן בן חקון)

נצרת עילית – הפועל אשקלון

הקבוצה מהצפון החלה את הפלייאוף העליון בפסגה ונראתה בדרך הבטוחה לליגה הבכירה, אך רושמת נסיגה גדולה ביכולת בשבועות האחרונים ולא ניצחה כבר שבעה משחקים ברציפות, כאשר את השלושה האחרונים סיימה בתיקו. עם זאת, המארחת עדיין נמצאת עם סיכוי טוב לעלות, כשהיא ממוקמת שנייה בטבלה, נקודה אחת מהפסגה, אך היא תהיה חייבת לחזור לנצח במאני טיים כדי להשיג את המטרה אשר הציבה לעצמה. הדרומיים, מנגד, מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים וכאבים (3:1 לכפ”ס ו-3:0 לת”א/רמלה) ונראה שהם רק מחכים לסיום העונה, כאשר הם נמצאים במקום השישי וכמובן איבדו סיכוי לעלייה.

גיא דיין, קשר נצרת עילית, סיפר לקראת הקרב: “זהו משחק חשוב מאוד, אנחנו אחרי תקופה לא הכי טובה שלנו. אנחנו יודעים ששעון החול הולך ואוזל ורוצים לסיים את העונה הזאת עם המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה ולעלות ליגה, אחרי שעשינו את העונה הסדירה בצורה מוצלחת אני גם חושב שזה מגיע לנו“.

גיא דיין (חגי מיכאלי)גיא דיין (חגי מיכאלי)

בלם וקפטן הנצרתים, ליעד אלמליח: “יש לחץ טבעי, כיאה למעמדים כאלה. בשביל רגעים כאלה התחלנו לשחק כדורגל בילדותינו. ההכנות שלנו למשחק דומות מאוד לכל משחק ליגה עד היום, אנחנו באים במטרה לנצח ולהוכיח לנו ולכולם שאנחנו ראויים להיות בליגת העל, ובעזרת השם נעמוד במשימה בסוף העונה”.

הפועל קטמון – הפועל ר”ג

הירושלמים, שנמצאים בירידה חדה בחודשים האחרונים, זקוקים לנס בכדי לעלות לליגת העל. מחר הם יפגשו את האורדונים מהמקום השמיני ובמחזור האחרון את אשקלון, אשר שתיהן נותרו ללא מטרות עד לסיום העונה. המארחים יהיו חייבים לשוב לנצח על מנת להותיר את סיכוי העלייה בחיים, וכעת הם רחוקים 4 נקודות מהמקום השני. מנגד, הקבוצה של בני בן זקן רוצה להרוס לקטמונים את השאיפות ולחזור לנצח אחרי 8 משחקים שלא עשו זאת. 

בני בן זקן (נעם מורנו)בני בן זקן (נעם מורנו)

קשר האורדונים, אריאל הדר, אמר ל-ONE לקראת המפגש מול האקסית: תמיד כיף ומרגש לחזור לשחק נגד הפועל קטמון בטדי, מקום שהיה בשבילי בית במשך 3 שנים. כשחקנים אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח ולהציג את היכולת הכי טובה שלנו. נבוא מחר למשחק בשביל לשחק כדורגל חיובי עם רוח ספורטיבית. הגישה שלנו לא משתנה בהתאם לקבוצה כזאת או אחרת. נמשיך עד סוף העונה לתת את המקסימום כפי שמצופה מאיתנו”. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */