יום חמישי, 28.03.2024 שעה 20:42
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

"המשחק מול ארגנטינה - פגיעה באמון הציבור"

מבקר המדינה בדו"ח חמור על המשחק שבוטל: הכרטיסים, ההזמנות והמכרז הלא תקין - ביקורת קשה על התנהלות ההתאחדות לכדורגל ומשרד התרבות והספורט

|
מסי. מחדל ארגנטינה (רויטרס)
מסי. מחדל ארגנטינה (רויטרס)

מבקר המדינה, יוסף שפירא, מותח ביקורת על התנהלות ההתאחדות לכדורגל, משרד התרבות והספורט וגופים ציבוריים נוספים באשר לנעשה סביב תכנון משחק הידידות בין נבחרות ישראל וארגנטינה לפני כשנה באצטדיון טדי.

בדו"ח שפרסם המבקר היום (שני) הוא חושף ליקויים רבים בהליך קבלת ההחלטות ובאופן ההתקשרות של ההתאחדות עם מארגני המשחק, ליקויים בעצם העמדת התקציב שהיה אמור להינתן מטעם המדינה עבור קיום משחק הידידות שמאחוריו עמד יזם פרטי, ליקויים במכסת הכרטיסים שהוקצתה למכירה עבור הציבור וכן גם במתן הזמנות וקדימות ברכישת כרטיסים על ידי גופים ציבוריים - כל אלה עומדים במרכז הסיפור על המשחק שמעולם לא שוחק.

מבקר המדינה יוסף שפירא (משה חרמון)מבקר המדינה יוסף שפירא (משה חרמון)

כזכור, המשחק מול ארגנטינה היה אמור להיערך לפני כשנה, בחודש יוני 2018 ולפני משחקי גביע העולם, אך ימים ספורים קודם לכן ההתאחדות הארגנטינאית הודיעה על כך שהיא מבטלת את הגעתה לארץ והמשחק בוטל. היוזמה לאירוח המשחק הייתה פרטית, כאשר כשלושה חודשים קודם לכן נחתם הסכם בין ההתאחדות הישראלית לבין מארגני המשחק, לפיו היזמים הם אלה שלקחו על עצמם את האחריות למימון האירוע.

אך אחרי שבחרו לארח את המשחק באצטדיון סמי עופר שבחיפה, ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרה מירי רגב החלו ללחוץ על קיום המשחק באצטדיון טדי שבירושלים - ולצורך כיסוי העלויות הכרוכות בכך, משרד התרבות והספורט וחברת "אריאל" העירונית, שעוסקת בניהול קריית הספורט בירושלים, הסכימו להשתתף בעלות הפקת האירוע בסך של 3.8 מיליון שקל.

מירי רגב. רצתה ירושלים, והמשרד שלה חטף ביקורת (איציק בלניצקי)מירי רגב. רצתה ירושלים, והמשרד שלה חטף ביקורת (איציק בלניצקי)

ההתאחדות, הכרטיסים והאינטרס הציבורי

לפי דו"ח המבקר, בין ההתאחדות ליזם הפרטי נחתם הסכם באשר לקיום המשחק, כאשר לפי תגובת ההתאחדות למשרד מבקר המדינה, "התקשרות עם יזם פרטי שמייצג נבחרות זרות היא פעולה מקובלת בעולם". אלא שלפי בדיקת המבקר, "הנהלת ההתאחדות לא דנה ולא קבעה מדיניות בדבר האופן שבו יש לפעול כאשר יזם פרטי מעורב בארגון משחק כדורגל שבו משחקת הנבחרת הלאומית מול נבחרת זרה. בין השאר, הנהלת ההתאחדות לא דנה בנושאים הנוגעים להבטחת האינטרס הציבורי, ובכלל זה בחלקם של הכרטיסים שיש למכור לציבור במחירים ברי השגה".

בדו"ח נטען כי "ההתאחדות לכדורגל התקשרה עם יזם פרטי ומסרה לידיו את ארגון המשחק בלא שקיימה מעקב ובקרה בעניין הפצתם של הכרטיסים על ידי היזם". המבקר ציין כי "ההתאחדות היא המפעילה של הנבחרת הלאומית ולכן יש לה אחריות להבטחת קיום האינטרס הציבורי. המשחק המתוכנן עורר התעניינות ציבורית רבה, והביקוש לכדורגל היה גבוה יותר מן ההיצע, דבר שגרם מפח נפש לאוהדים שביקשו לצפות במשחק ולא הצליחו להשיג כרטיסים, וכן לספסרות בכרטיסים ולהאמרת מחירים עד לאלפי שקלים".

בהסכם שנחתם בין ההתאחדות ליזם, כך מתברר, היה להתאחדות מידע מוקדם על חלוקת הכרטיסים. המבקר טוען כי "ההתאחדות ביקשה להבטיח בהסכם בינה לבין היזם כי רוב הכרטיסים ישווקו על ידי היזם במחיר נקוב בר השגה לקהל הרחב, אולם היא לא פעלה להבטיח כמה כרטיסים יגיעו אליו בפועל. ההתאחדות לא הייתה מעורבת בהפצתם של 22,500 מתוך 30,200 כרטיסים שנועדו למשחק שבו הנבחרת הלאומית אמורה להשתתף, היא לא הייתה מעורבת בקביעת יעדי חלוקת הכרטיסים ולא היו בידיה נתונים בנוגע להפצתם בפועל".

אצטדיון סמי עופר שבחיפה (עמית מצפה)אצטדיון סמי עופר שבחיפה (עמית מצפה)

מבדיקת מבקר המדינה התגלה כי "מספר הכרטיסים שנועדו להפצה עבור הקהל הרחב נקבע אפוא על ידי היזם, ובסופו של דבר לציבור הרחב, לרבות ילדי ותושבי הפריפריה, הועמדו למכירה ו/או למסירה בסך הכל כ-20,500 כרטיסים (כ-68 אחוזים). יתר הכרטיסים הופצו לנותני חסות או למוזמנים".

בעקבות זאת, העיר המבקר, כי "על ההתאחדות היה לקבוע בהסכם עם היזם את הכלים והתנאים להבטחת השתתפות הציבור באירוע הייחודי ולוודא את יישומם. לא נכון היה להותיר את ההפצה בפועל של רוב הכרטיסים לשיקול דעתו הבלעדי של היזם, ללא פיקוח ובקרה". כמו כן, העיר מבקר המדינה כי להבא "על ההתאחדות לקבוע כללים בדבר ארגון אירועים שבהם מעורבים יזמים פרטיים. על הכללים להבטיח הגנה על האינטרס הציבורי, מבחינת ההקצאה, ההפצה והמכירה של מלאי הכרטיסים, ולקבוע מנגנוני בקרה שיבטיחו שהכרטיסים הללו אכן יגיעו לציבור הרחב".

בדיקת מבקר המדינה מצאה כי בארץ לא נהוג זיהוי שמי על גבי הכרטיסים של משחקי הנבחרת, כפי שנהוג במקומות אחרים בעולם במטרה למנוע ספסרות, ולכן העיר המבקר כי "על ההתאחדות לפעול לעדכון שיטת מכירת הכרטיסים לאירועים שצפוי להם ביקוש רב, ובכלל זה לשקול לקיים הגרלה במקום לפעול בשיטת 'כל הקודם זוכה', ולציין את פרטי הזיהוי של הרוכשים על גבי הכרטיסים".

ערן זהבי. ההתאחדות חתמה על הסכם לאירוח המשחק (רויטרס)ערן זהבי. ההתאחדות חתמה על הסכם לאירוח המשחק (רויטרס)

"קבלת הזמנות מיזם פרטי לגוף ציבורי - טובת הנאה"

באשר לחלוקת הכרטיסים, מבקר המדינה לא חסך בביקורת על ההחלטה לחלק הזמנות מטעם מארגני האירוע לנציגי ציבור, כך שלמעשה היזם איפשר לעובדי מדינה וגופים ציבוריים גישה לרכישת כרטיסים באופן מיוחד, בנפרד מהליך מכירת הכרטיסים לציבור הרחב. לפי דו"ח המבקר, חברת אריאל שמייצגת את העיר ירושלים קיבלה מהיזם 100 הזמנות ו-500 כרטיסים נוספים, ההתאחדות קיבלה 1,500 כרטיסים לפי ההסכם שנחתם בינה לבין היזם, ומשרד התרבות והספורט קיבל עוד 200 כרטיסים למכירה.

"קבלת הזמנות או כרטיסי כניסה לאירועים על ידי גופים ציבוריים מידי יזם פרטי לשם הקצאתם לבעלי תפקידים ולעובדי הגופים, ללא תשלום או במתן קדימות ברכישתם, בין אם ביוזמתו ובין אם על פי בקשות שלהם - יש בה משום קבלת טובות הנאה", כך קבע מבקר המדינה באופן חד משמעי. "קבלת כרטיסים כאמור עשויה לשמש בסיס להפליה ולחוסר שוויון בין בעלי התפקידים והעובדים לכלל הציבור. הדבר בעייתי במיוחד באירועים שהביקוש אליהם גבוה בהרבה מן ההיצע. התנהלות זו פוגעת באמון הציבור בגופים אלה וברשויות המדינה".

בנוסף, הדגיש המבקר כי "על משרד הספורט להטמיע בקרב עובדיו את האיסור לבקש כרטיסים מגורם מארגן ואת האיסור לקבל כרטיסים - או טובות הנאה אחרות הקשורות לאירוע - מגורם מארגן שלא בהתאם לכללים".

שחקני נבחרת ארגנטינה. לא הגיעו לארץ (רויטרס)שחקני נבחרת ארגנטינה. לא הגיעו לארץ (רויטרס)

בתוך כך, המבקר בדק גם את נוהל חלוקת ההזמנות למשחקי הנבחרת. מהבדיקה עולה כי לפי תקנון ההתאחדות, היא "רשאית לחלק הזמנות למשחקים על פי קריטריונים שייקבעו על ידה ואשר יהיו פומביים, אחידים ושוויוניים בהתייחס לזכאים לקבלם". אלא שהביקורת גילתה כי "מסמך הקריטריונים אינו פומבי ונגיש לציבור אוהדי הכדורגל".

במסגרת הבדיקה, משרד מבקר המדינה השווה בין התפלגות ההזמנות שחולקו לקבוצות הזכאים לקראת משחק הידידות לבין ההתפלגות על פי מסמך הקריטריונים וגילה כי "ההתאחדות לא שמרה על היחס הנדרש על פי מסמך הקריטריונים לגבי מספר ההזדמנות שיקבלו קבוצות הזכאים ולא הפחיתה באופן שווה את מספר ההזמנות המחולק לקבוצות הזכאים. לדוגמה, מספר ההזדמנות שחילקה לחברי הנהלת ההתאחדות לא הופחת כלל, ואילו מספר ההזדמנות שקיבלו קבוצות זכאים אחרות צומצם בהרבה: מספר ההזדמנות שקיבלו מרכזי הספורט צומצם ב-93 אחוזים ומספר ההזדמנות שקיבלו שחקני עבר וחברי איגוד השופטים צומצם ב-75 אחוזים".

משרד הספורט העמיד תקציב - בניגוד להסכם עם היזם

במהלך הבדיקה שביצע, הצביע המבקר על ליקויים רבים באשר לתפקודם של הגורמים שהיו שותפים לקבלת ההחלטה להעמיד משאבים כספיים-ציבוריים למימון עלויותיו של היזם הפרטי, על מנת שזה יעביר את המשחק מחיפה לירושלים. בין היתר, הוא גילה כי משרד התרבות והספורט, עיריית חיפה וחברת אריאל של עיריית ירושלים ניהלו משא ומתן מול היזם, כל גוף בנפרד, בעת ובעונה אחת, וללא תיאום.

במסגרת בדיקת המבקר באשר להחלטה להעביר את המשחק לירושלים כאמור, הוא מתח ביקורת על מנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי, שניהל משא ומתן עם היזם בדבר היקף המימון שיינתן לו תמורת העתקת המשחק לאצטדיון טדי, מבלי שהתחשב בקיום ההסכם בין ההתאחדות ליזם הפרטי, בו נקבע כי כל עלויות ארגון המשחק - בין אם יתקיים בחיפה או בירושלים - יושתו על ידי היזם.

בעדותו בפני נציגי משרד מבקר המדינה, טען שרעבי כי לא הכיר את ההסכם בין היזם להתאחדות והתוודע לתנאיו רק בעקבות הליך הביקורת. לפי הדו"ח, שרעבי פעל להעביר תקציב של 2.7 מיליון שקל ממשרדו ליזם באמצעות הרשות לפיתוח ירושלים, כאשר במקביל, חברת אריאל התחייבה להעמיד משאבים ליזם בסכום של 1.1 מיליון שקל בלי שבחנה את תוספת העלות הנדרשת מקיום המשחק בירושלים.

"למשרד התרבות והספורט אין תחשיבים ואומדנים לביסוס הסכום הנדרש לכיסוי ההוצאה התוספתית שהייתה נגרמת ליזם מהעברת המשחק מחיפה לירושלים. ההסכם בין ההתאחדות ליזם נחתם בחודש מרץ 2018, אולם ההחלטות שנתקבלו במשרד הספורט, הנוגעות להשתתפות במימון המשחק בירושלים, נעשו בלוח זמנים דחוק, בסוף מאי 2018, סמוך מאוד לאירוע עצמו, בלי שמנכ"ל משרד התרבות והספורט, שניהל משא ומתן עם היזם, בחן את תנאי ההסכם בין ההתאחדות ליזם. תהליך קבלת ההחלטות במשרד לא היה סדור והתאפיין בהליכים חפוזים ובחוסר שקיפות", כתב מבקר המדינה.

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, יוסי שרעבי (חגי מיכאלי)מנכ"ל משרד התרבות והספורט, יוסי שרעבי (חגי מיכאלי)

המבקר מתח ביקורת רחבה על התנהלות משרד הספורט וחשף כי "חלק מההתחייבויות למימון האירוע נעשה באמצעות תקציב אירועי שנת ה-70 למדינה". בהקשר הזה, הדגיש המבקר כי "בניגוד להחלטות ממשלה, משרד הספורט לא הקים ועדה ציבורית ולא ועדה בין-משרדית לקביעת תוכני אירועי שנת ה-70. כך, משרד הספורט סלל את הדרך לנכס לעצמו את כל התקציב הייעודי שהעמידה הממשלה לאירועי שנת ה-70, לקבוע את תוכני האירועים על פי שיקול דעתו הבלעדי ומבלי להתחשב בצורכי משרדים אחרים".

בנוסף לכך, המבקר העיר למשרד התרבות והספורט על כך שהוא פעל בניגוד להחלטות הממשלה מינואר ומאוקטובר 2017, שקבעו כי עבודת המינהלה של אירועי ה-70 שנה למדינה תלווה על ידי גורמים חיצוניים. "אף שמכוח החלטת ממשלה הוקמה מינהלה שהייתה אמונה על התיכנון, הארגון והביצוע של אירועי ה-70, המינהלה לא הייתה מעורבת בהיבטים אלה בכל הקשר למשחק", כך נכתב בדו"ח.

עוד עולה מהבדיקה של מבקר המדינה, כי "אף שהיה מדובר בכוונה להתקשר עם יזם פרטי, היועצת המשפטית של משרד התרבות והספורט לא עורבה בתהליך". הדבר לא תקין, הרי שלטענת המבקר, "במצב דברים זה חסר בתהליך מנגנון של בקרה".

למען ירושלים: הטבות ליזם פרטי ומכרז לא תקין 

לפי מבקר המדינה, ההשתתפות של משרד התרבות והספורט במימון המשחק הייתה אמורה להתבצע באמצעות "תוכנית היובל לפיתוחה הכלכלי של ירושלים", במנגנון של "העברה בין גגות". במקרה שכזה, תקצוב הפעולות אמור להיות מאושר בוועדת היגוי בין משרדית בראשות מנכ"ל משרד ירושלים והפעולות מבוצעות על ידי הרשות לפיתוח ירושלים.

לעומת זאת, המבקר מתאר כי "ועדת המכרזים של הרשות לפיתוח ירושלים דנה בהתקשרות עם היזם ואישרה אותה, מבלי שקיבלה מהיזם פירוט לגבי עלות הפקת המשחק בירושלים ולגבי התמורות שיספק תמורת 2.7 מיליון השקלים, וכן קודם שוועדת ההיגוי דנה במימון המשחק באמצעות תוכנית היובל מתקציב שביקש מנכ"ל משרד התרבות והספורט להעמיד למימון המשחק. לאחר שוועדת המכרזים של הרשות לפיתוח ירושלים אישרה את ההתקשרות עם היזם, החליטה ועדת ההיגוי לדחות את הבקשה למימון האירוע באמצעות תוכנית היובל. נוכח הנסיבות שנוצרו, יכלה הרשות לפיתוח ירושלים לבקש את אישור שר האוצר לפטור אותה ממרכז”.

“במקום זאת, פרסמה הודעה על התקשרות בפטור ממרכז לפי תקנות חובת המכרזים, בה הודיעה כי כל אדם הסבור כי קיים ספק אחר המסוגל ליתן השירותים האמורים רשאי לפנות אליה עד 15.6.2018, שישה ימים לאחר המועד המתוכנן לקיום המשחק". בעקבות זאת, המבקר קבע כי "התנהלות זו עיקרה מתוכן את ההליך של פטור ממכרז ומלמדת כי הוא התקיים למראית עין".

אצטדיון טדי (אורן בן חקון)אצטדיון טדי (אורן בן חקון)

בנוסף, נמצא כי "דירקטוריון החברה העירונית אריאל התכנס שישה ימים בלבד לפני האירוע המתוכנן והחליט לשאת בעלויות הכרוכות בהעמדת אצטדיון טדי לרשות היזם, לרבות בעלויות אבטחה וסדרנות, בסך של כ-1.1 מיליון שקל. כל זאת, ללא הליך מכרזי ובניגוד לכללים החלים על תאגיד עירוני". לפיכך, קבע המבקר כי "בהסכמתה של חברת אריאל לשאת בעלויות מארגון האירוע, היה כדי הטבה כלכלית ניכרת ליזם".

לסיכום, ציין המבקר בהקשר הזה, כי "ההליכים שנקטו משרד הספורט וחברת אריאל מול היזם נעשו בחיפזון, זמן קצר מאוד לפני המועד המתוכנן לקיום המשחק. הדבר צורם במיוחד נוכח העובדה שמשרד הספורט וחברת אריאל הזדרזו לסכם עם היזם על הקצאת כרטיסים למשחק עבור עובדיהם שלושה שבועות לפני המועד שתוכנן למשחק".

ממשרד מבקר המדינה נמסר: "משרד מבקר המדינה ער לחשיבות הרבה שיש בקיום אירועים בעלי פוטנציאל לחשיפה בינלאומית של ירושלים. אין בחשיבות זאת לייתר את קיומם של תהליכי קבלת החלטות סדורים ושמירה על כללי מינהל תקין. דווקא החשיבות האמורה יוצרת ציפייה להתנהלות מופתית. יצוין כי אף שהמשחק לא התקיים בסופו של דבר, החליט מבקר המדינה להשלים את הביקורת ולפרסם את דו"ח הביקורת לציבור, נוכח החשיבות של תיקון הליקויים ונוכח חשיבות של פרסומם לציבור הרחב".

תגובות

תגובת ההתאחדות לכדורגל: "ההתאחדות לכדורגל הציגה בפני משרד מבקר המדינה את כל הנסיבות החריגות למשחק הידידות מול ארגנטינה ואת מורכבות הסיטואציה. מצאנו אוזן קשבת במשרד המבקר והדברים מצאו ביטוי בדו"ח המסכם. המלצות המבקר יבחנו על ידי ועדה שהקימה ההתאחדות ומטרתה לדאוג ליישומן".

ממשרד התרבות והספורט נמסר בתגובה: "משרד התרבות והספורט מצר על החלטת המבקר לפרסם דו"ח ביקורת על אירוע שכלל לא התקיים ומשכך גם כלל התהליכים המנהלתיים לא הבשילו להתקיים. משרד התרבות והספורט פעל כל אורך הדרך בהתאם לנהלים והכללים, כפי שאף העידו במפורש בפני המבקר כלל שומרי הסף וגורמי המקצוע הרלוונטיים של המשרד - ייעוץ משפטי, חשבות ואגף התקציבים”.

"במהלך הביקורת הוצגו בפני המבקר עובדות, ממצאים, נתונים ודרכי פעולה של הפרקטיקות הידועות של העברה תקציבית בין משרדי ממשלה המתקיימים לאורך שנים ובהיקפים גדולים עם כלל המשרדים והוכח כי לא נפל כל פגם בהתנהלות המשרד. משרד התרבות והספורט גאה מקיומם והפקתם של עשרות אירועים בכל רחבי ישראל במסגרת חגיגות ה-70 שהופקו ותוכננו בצורה מעוררת כבוד וללא כל דופי תוך ביצוע כל התהליכים המנהלתיים באופו יצירתי, שקוף ובשיתוף פעולה של כלל גורמי המטה ושומרי הסף וללא כל רבב”.

מירי רגב (שחר גרוס)מירי רגב (שחר גרוס)

"משרד התרבות והספורט גאה בעובדיו שהחליטו, מבחירה אישית, לוותר על זכותם לרכוש כרטיסים במחיר מלא, זאת בשל אווירה ציבורית ותקשורתית עוינת ו"עליהום" של גורמים בעלי עניין, זאת, על אף שאין כל פסול בהתנהלותם, כפי שאף עלה בחוות הדעת של היועצת המשפטית של המשרד. משרד התרבות והספורט מברך על מסקנות המבקר כי על היועץ המשפטי לממשלה לתת את דעתו לקביעת כללים ברורים המתייחסים מפורשות לנושא האיסור לקבלת טובות הנאה בדמות קדימות ברכישת טובין.

"משרד התרבות והספורט מצר על כל עיסוק מיותר סביב משחק הידידות שהיה אמור להתקיים בירושלים בירת ישראל, ולהיות ארוע ספורט מהנה לציבור הרחב בישראל במסגרת אירועי ה-70, ושבוטל בסופו של דבר בשל מסע ההפחדה וההסתה של ג'יבריל רג'וב שאף הושעה מפיפ"א ונקנס על ידם בעקבות האירועים".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */