יום חמישי, 18.04.2024 שעה 06:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

טננבאום ממשיך בשער, אצילי, עטר ושכטר בהרכב

מכבי ת"א מול חדרה ב-18:00 עם השוער השני, טיבי ודסה בהגנה, נדב נידם על הספסל. אג'ידה פותח בשער היריבה, חביב אוחיון ואילון אלמוג על הספסל

|
דניאל טננבאום (איציק בלניצקי)
דניאל טננבאום (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב תפגוש היום (שבת, 18:00) את הפועל חדרה ותנסה להמשיך את עונת הליגה החלומית שלה שכבר הפכה לעונת אליפות עבורה וכעת המטרה היא לסיימה ללא הפסד, כאשר ישנם עוד כמה שיאים לשבור בדרך ואין ספק כי העניין הזה נותן עוד מוטיבציה לחניכים של ולדימיר איביץ’.

בנוגע לצד המקצועי של המשחק נגד חדרה, השוער פרדראג ראיקוביץ’ פותח על הספסל ודניאל טננבאום ממשיך לקבל קרדיט בין הקורות לאחר ששמר על רשת נקייה נגד בני יהודה. דור מיכה שב לכשירות מלאה וגם צ’יקו אופואדו ערך אימונים מלאים, אך השניים ממתינים על הספסל, בעוד בקישור פותחים דור פרץ, אבי ריקן ודן גלזר ואילו בחולייה ההתקפית משחקים עומר אצילי, אלירן עטר ואיתי שכטר.

הרכב מכבי ת”א: דניאל טננבאום, אלי דסה, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, אבי ריקן, דן גלזר, עומר אצילי, אלירן עטר ואיתי שכטר

ביום חמישי נהנו שחקני מכבי ת”א מכך ש-700 אוהדים באו ליום פתוח חגיגי בערב חג שני בקריית שלום, מה שהוכיח שוב שהם זוכים לתמיכה באמת גדולה העונה מצד הקהל שכבר משתוקק לשוב ולשחק בבלומפילד ומצפה לסיומה של העונה הזו. 

“זו הרגשה מדהימה, הטובה בעולם, כיף לשמח ילדים ומשפחות וכל הכבוד למועדון שעושה את הדברים האלה”, אמר אופיר דוידזאדה בעניין. “אני מאמין שנשיג את שיא הנקודות. נצטרך לחשוב משחק אחר משחק, אך אם נמשיך להגיע לכל משחק באותה רמת מוכנות אני מאמין שנעשה מה שצריך”. 

אצילי: ״שמחים שהאוהדים מלווים אותנו״

עוד הוסיף דוידזאדה על העונה שלו: “אני אוהב להסתכל מבחינה קבוצתית וכקבוצה קרה דבר מדהים. כל מי ששיחק העונה היה טוב ועזר לקבוצה להשיג את המטרות שלה. אנחנו מקצוענים, זה המקצוע שבחרנו לטוב ולרע. אני מרוצה באופן כללי מהעונה שלי. היה לי חוסר מזל של פציעות אבל אני שמח מאיך שחזרתי”.

על עניין הניתוח שלו שבעבר השמיע איביץ’ ביקורת בנושא, אמר דוידזאדה: “אין לי טעם לפתוח משהו שקרה בעבר. בסופו של דבר התקבלה החלטה משותפת שלנו לגבי הניתוח, זה לא מדע מדויק ואתה לא יודע מה יהיה. יכול להיות שהייתי חוזר והכל היה בסדר, זה קורה”. 

אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אלירן עטר ביום הפתוח לקהל (חגי מיכאלי)אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אלירן עטר ביום הפתוח לקהל (חגי מיכאלי)

“עוד לא בחרתי מישהו למצטייני העונה, נראה מה האפשרויות שיש”, המשיך השחקן שנשאל בהלצה האם הצביע לאלונה ברקת בבחירות האחרונות וצחק: “אמא שלי ליכוד בנשמה והיא אמרה שאם אני לא מצביע ליכוד אני לא נכנס למשפחה”. 

בעניין העונה הבאה, ל-ONE נודע כי מכבי תל אביב מעוניינת מאוד בבלם הצעיר של הפועל ניר רמת השרון, יובל שדה בן ה-19, ובמסגרת היחסים הטובים בין המועדונים ייתכן כי הצהובים יקבלו עדיפות עליו כאשר גם מכבי נתניה מנהלת אחריו מעקב. שדה נחשב לבלם מבטיח מאוד ואם יגיע למכבי ת”א, הוא יועבר קודם כל למסלול של השאלות עד שיקבל את ההזדמנות בקבוצה הבוגרת. 

דניאל טננבאום (איציק בלניצקי)דניאל טננבאום (איציק בלניצקי)

המושאלים הצהובים בהרכב החדרתים

מהצד השני של המתרס, הפועל חדרה תגיע למפגש מול האלופה בתחושות לא הכי נעימות, זאת אחרי שני ההפסדים האחרונים והמאכזבים לבני יהודה ומכבי נתניה. שחקנים בקבוצה לא מסתירים את העובדה שקיימת אווירת סוף עונה, ובמועדון מנסים למנוע את זה ולהביא את השחקנים למוטיבציה גבוהה יותר בכך שיבינו שהם משחקים על עתידם.

שחקן בקבוצה אמר ל-ONE לקראת המשחק: “חדרה כבר עשתה כל כך הרבה ניסים השנה, שאנחנו מאמינים שעם קצת מזל אנחנו יכולים להיות הראשונים שמנצחים את מכבי. אנחנו קבוצה לא צפויה. נקווה שהם יבואו שחצנים ואנחנו נעקוץ”.

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל חדרה מאוכזבים (חגי מיכאלי)

בתוך כך, הפועל רעננה הודיעה לקבוצה ולעמית כהן על כך שהיא מתכוונת להחזיר לשורותיה את השחקן הצעיר (20). עם זאת, אם בכל זאת יוחלט להשאילו למשך עונה נוספת בסופו של דבר, ההשאלה תהיה לחדרה. כהן עצמו יפתח בהרכב של ניסו אביטן, שלא תרגל 11 באימון המסכם.

אוסטין אג’ידה יחזור בן הקורות, כאשר וויסאם רבאח ישוב אל מרכז ההגנה במקומו של גלעד אברמוב מהנוער, שקיבל את הצ’אנס בהרכב במחזור הקודם מול הנתנייתים. מקס גרצ’קין ימשיך גם הוא ב-11.

עמית כהן מול בן והבה. ישתפו פעולה ברעננה בעונה הבאה? (חגי מיכאלי)עמית כהן מול בן והבה. ישתפו פעולה ברעננה בעונה הבאה? (חגי מיכאלי)

הרכב חדרה: אוסטין אג’ידה, עמית כהן, מנשה זלקה, דויד מתאוס, וויסאם רבאח, יהב גורפינקל, מקס גרצ'קין, ג'ורג' פוצ'יבה, עדן קארצב, אליאל פרץ ולוסיו.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */