יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:59
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

מלדה לא בסגל נתניה, היקה וברשצקי ב-11

החלוץ שנפצע בברכו לא כשיר למפגש מול חדרה ב-19:00. אברהם ומלמד בהרכב, ורגוץ' ובלאי בספסל. מנגד, אוחיון בשער של אביטן, אברמוב הצעיר יפתח גם כן

|
מוטי ברשצקי רץ אל עבר הכדור (איציק בלניצקי)
מוטי ברשצקי רץ אל עבר הכדור (איציק בלניצקי)

מכבי נתניה תשחק מול הפועל חדרה הערב (שלישי, 19:00), כאשר היא תנסה בראש ובראשונה לשים סוף לרצף השלילי הארוך ביותר שלה העונה – חמישה מחזורים ללא ניצחון – במטרה להתקדם לעבר המקומות המובילים למקום במוקדמות הליגה האירופית.

יונס מלדה פצוע ולא ישחק. החלוץ הצעיר של מכבי נתניה, שתורגל בהרכב ונפצע בברכו במהלך האימון המסכם, עדיין חבוש ונשלח מוקדם יותר לבדיקה בבית חולים על מנת לאבחן את מצבו, בעודו תוכנן לפתוח ב-11, אולם בנתניה עוד לא בטוחים אם יהיה כשיר במאת האחוזים. כרגע הפציעה לא נראית רצינית, אך ספק אם בנתניה ייקחו את הסיכון לגבי מלדה. בכל מקרה, ההחלטה לגבי הכללתו בהרכב מול חדרה תתקבל מאוחר יותר, לקראת שעת המשחק, כאשר מוטי ברשצקי, שתורגל לסירוגין, אחרי שמלדה נפצע, מועמד לפתוח במקומו.

מן המשחק ייעדרו בשל הרחקות ויקי כחלון, פאטוס בצ'יראי (צבירת כרטיסים צהובים) ועלי מוחמד (כרטיס אדום) ומי שצפויים לשוב להרכב, לפי התרגול באימון המסכם, הם מוחמד זבידאת וגבי קניקובסקי.

גבי קניקובסקי (עמית מצפה)גבי קניקובסקי (עמית מצפה)

בהתקפה ימשיך גיא מלמד, אשר זוכה למעקב בתקופה האחרונה מצדו של מאמן נבחרת ליטא, ואלדס אורבונס, בעודו מחזיק בדרכון ליטאי ועשוי לקבל זימון לנבחרת הלאומית. מלמד, שכבש העונה 13 שערים בכל המסגרות, צפוי להיות במעקב אישי של אורבונס בגמר גביע המדינה מול בני יהודה בחודש הבא, כשהוא יגיע ארצה כדי לעשות זאת וכדי לצפות בשוער הכתומים אמיליוס זובאס. מי שאחראי על הקשר בין נבחרת ליטא לחלוץ נתניה הוא סוכנו, גלעד קצב.

בחוליית הקישור תורגלו ניקו אולסק, יחמיר היקה ואביב אברהם, שצפוי לפתוח במקומו של סתיו פיניש. טים הויבך, שהיה בספק למשחק, כשיר וצפוי לפתוח, כאשר מי שתורגל לצידו היה דולב אזולאי, אם כי ברנקו ורגוץ' גם בתמונת ההרכב. בלי קשר, הבלם הקרואטי לא צפוי להמשיך בנתניה בעונה הבאה ולמרות חוזהו, במועדון אישרו לו לנהל מו"מ עם אנורתוזיס פמגוסטה שמעוניינת בשירותיו. ל-ONE נודע, כי הבלם סיכם במועדון הקפריסאי באופן עקרוני ואמור לעבור לאי השכן לקראת העונה הבאה.

"הבעתי את האכזבה הקשה שלי בשבוע שעבר – זו לא מכבי נתניה שאני מדמיין ושואף לראות ברגעי ההכרעה", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק מול חדרה. "הג'וב שלי הוא להבין מה התרופף ולתקן עם השחקנים. מנטלית ומקצועית. יש לנו עוד מספיק זמן כדי לשפר ולהגיע למקומות הראשונים בסוף העונה וזו המטרה הברורה".

בצ'יראי. הרכב חסר (רדאד ג'בארה)בצ'יראי. הרכב חסר (רדאד ג'בארה)

בחזרה למשחק, בנתניה דרוכים מאוד לקראת חדרה ובאסיפה הקבוצתית היום עסקו בחצי גמר גביע המדינה, ככל הנראה המשחק האחרון בו הקבוצה הרשימה ועלתה בגישה הרצויה על ידי המועדון ובעיר היהלומים ביקשו לשחזר אותה. שחקנים בקבוצה התייחסו לתקופה הפחות טובה שעוברת עליהם כרגע, בייחוד בפן המנטלי, ואמרו: "אנחנו חייבים ניצחון כבר, אמנם אי אפשר לברוח מהמחשבה הזאת על הגביע ואי אפשר לשחק אותה שלא מדברים על זה, אבל חייבים להתרכז".

הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד זבידאת, טים הויבך, דולב אזולאי (ברנקו ורגוץ'), ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, אביב אברהם, יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, מוטי ברשצקי (יונס מלדה).

ניסו אביטן: “רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב”

מן העבר השני, החדרתים מגיעים אחרי ההפסד לבני יהודה ומחכים למפגש מול היהלומים, שיהווה שחזור של חצי גמר גביע המדינה. במועדון טוענים פעם אחר פעם כי למרות שלא נשארו מטרות העונה, השחקנים משחקים על החוזים שלהם והרצון להוכיח שהקבוצה נמצאת במקום שהוא נמצאת לא בכדי.

ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)

ניסו אביטן וההנהלה כבר החלו בהכנות לעונה הבאה. בנושא הזרים, בקבוצה אופטימיים לגבי הישארותם של אוסטין אג'ידה, דויד מתאוס ולוסיו. ג'ורג' פוצ'יבה וניית'ן אודוואה יצטרכו להוכיח את עצמם עד לסיום העונה אם ירצו גם הם לזכות בחוזה חדש.

המאמן ייאלץ להתמודד עם החיסורים של דיא לבאבידי וסלים עמאש שגמרו את העונה, ואליהם יצטרף גם עמית כהן, שתפס השבועות האחרונים את מקומו ב-11 כמגן ימני, אך סובל מכאבים בבוהן ובקבוצה מעדיפים שלא לסכנו.

דיא לבאבידי (רדאד ג'בארה)דיא לבאבידי (רדאד ג'בארה)

שתי הפתעות מתוכננות בהרכב, כאשר הראשונה מגיעה מכיוונו של השוער חביב אוחיון, שיקבל את הצ'אנס בין הקורות ויחליף את אג'ידה. אוחיון הצעיר נהנה בחדרה ועשוי להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה כמושאל ממכבי תל אביב.

ההפתעה השנייה היא עלייתו ב-11 של בלם קבוצת הנוער, גלעד אברמוב, שבמחזור הקודם רשם הופעה ראשונה כמחליף, וכעת יקבל את ההזדמנות במקומו של וויסאם רבאח. המגן השמאלי מקס גרצ'קין ישוב להרכב על חשבונו של יהב גורפינקל.

חביב אוחיון (רדאד ג'בארה)חביב אוחיון (רדאד ג'בארה)

אביטן אמר לקראת ההתמודדות: "אין קשר למשחק הגביע, זה מאחורינו. אנחנו עם הפנים קדימה, רוצים להיראות טוב ולעשות תוצאות טובות בפלייאוף, כמו שעשינו מול מכבי חיפה ופחות כמו שנראינו מול הפועל באר שבע ובני יהודה. אנחנו מצד אחד עם המחשבות על העונה הבאה, אבל מצד שני רוצים לסיים את העונה הזו עם טעם טוב".

הרכב משוער: חביב אוחיון, ויטלי גנון, מנשה זלקה, דויד מתאוס, גלעד אברמוב, מקס גרצ'קין, ג'ורג' פוצ'יבה (ירין פרץ), עדן קארצב, אליאל פרץ, אילון אלמוג ולוסיו.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */