יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:57
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

גרינברג על מכירת הפועל ת"א: אין שום דבר רציני

אחד מבעלי האדומים דיבר בהרמת הכוסית לקראת פסח, רפואה: "נשארו שלושה משחקים, רוצים לנצח את שלושתם". אימורו התחיל להיבחן, אזולאי מסכנין מועמד

|
זאב גרינברג בהרמת הכוסית (באדיבות הפועל תל אביב)
זאב גרינברג בהרמת הכוסית (באדיבות הפועל תל אביב)

הפועל תל אביב יצאה היום (חמישי) לשלושה ימי חופשה לרגל חג הפסח ובמתחם חודורוב קיימו את הרמת הכוסית המסורתית לקראת החג, בנוכחות מאמן הקבוצה קובי רפואה, כאשר מבין בעלי המועדון הגיע זאב גרינברג בעוד האחים שרון ואיציק ניסנוב שוהים בחופשה פרטית. 

אחד מבעלי המועדון, גרינברג, שאיחל חג שמח לשחקנים, לאנשי הצוות ולספונסרים של המועדון שהגיעו, סיפר כי: "בועז תושב הסתובב ברחבי אירופה כדי למצוא רוכש להפועל ת"א, אנשי עסקים שהוא נפגש איתם הוחתמו על הסכמי סודיות וכרגע אין שום דבר שהוא רציני. המצב הכספי שלנו מביא לכך שאנחנו מביאים צעירים להשקעה עתידית ובמקביל אנחנו פועלים להקמת אקדמיית כדורגל לצעירים". יש לציין כי במועדון מדברים על אותה אקדמיה בשנתיים האחרונות, מאז סגירתו הסופית של "הבית האדום" והתכנון היה להקים אותה בשטח מאחורי מתחם חודורוב ועבדות ראשוניות כבר החלו בזמנו”.

סילבס:"מודה על האמון,אעשה הכל"

עוד הוסיף גרינברג: "עבורי באופן אישי זו הפעם השלישית בה אני שותף להרמת כוסית לחג הפסח. אני מודה כל בוקר לבורא עולם על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי להיות חלק מהצוות שהציל את מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. הגענו רגע לפני שהכל התפרק, מאות ילדים ובני נוער היו עלולים להישאר ללא קבוצה. קבוצת הבוגרים הייתה אמורה להתחיל פעילות חדשה תחת שם אחר בליגה ג'. אלפי אוהדים היו נשארים ללא קבוצה לאהוד. מורשת מופלאה בת 96 שנה הייתה נעלמת כאילו לא הייתה לעולם. יחד עם האחים שרון ואיציק ניסנוב, מאיר ובועז תושב פשוט הגענו ברגע  האחרון. רגע אחד לפני שהכול קורס. לא בחרתי להיות הבעלים של הפועל תל אביב. הנסיבות כנראה בחרו אותי". 

"מאותו היום, 5 בינואר 2017, בשעה 10 בבוקר, עת אישר השופט אורנשטיין את העברת הבעלות, חיי השתנו. אני עובד מסביב לשעון. יש לי עסקים פרטיים. הכול זז הצידה. באתי מאהבה. לי אישית זו הגשמה של חלום ילדות. אני נהנה מכל רגע. כיום ניתן לסכם ולומר כי משימתי הושלמה, המועדון ניצל. הפועל תל אביב שוב בליגת העל. לראשונה זה שנים מככבים בקבוצה לא מעט שחקנים שגדלו אצלנו במועדון. עובדי המועדון מסורים ומחויבים, הם מקבלים את שכרם בזמן, קהל האוהדים גאה בקבוצה ומגיע בהמוניו למשחקים. מחלקת הנוער משגשגת, שמונה מאות ילדים ועוד מאות שמבקשים להצטרף. הקמנו יחד שדרה ניהולית מדויקת ומסודרת, התחלנו לטפח מחדש את הערכים החברתיים שהמועדון מייצג, העתיד נראה הרבה יותר ורוד”.

זאב גרינברג (איציק בלניצקי)זאב גרינברג (איציק בלניצקי)

עוד הוסיף: “כיום  יש לקבוצה תקציב מבוקר, מאוזן ושפוי. נכון, זה אולי לא התקציב הגבוה בליגה,  אולם זהו תקציב ראוי שמאפשר בנייתה של קבוצה ראויה שמכבדת את עשרות אלפי אוהדיה. רגע לפני חזרת הקבוצה לביתה הטבעי (אצטדיון בלומפילד) אני חש כי משימתי הושלמה במלואה. אין לי ספק כי זה הזמן להעביר את הקבוצה לבעלים קבוע, אמיד, כזה שיוכל לקחת את הקבוצה למקומות בהם היא ראויה להיות. הדירקטוריון הסמיך את בועז תושב לנהל מגעים מול גורמים שונים שיכולים להחליף אותנו בבעלות על הקבוצה. בחודשים האחרונים בועז נפגש עם המון מועמדים, הרציניים שביניהם קיבלו את כל החומר הרלוונטי לאחר שחתמו על מסמכי סודיות. לא תהיה בעיה של מו"מ עם מי שירצה ויתאים להיות הבעלים של המועדון. לצערי, נכון לרגע זה אין מועמד שניתן להגדירו כמשהו רציני העומד בפני סגירה. למרות זאת, אנו בטוחים שלבסוף ימצא אחד כזה".

זאב גרינברג (נעם מורנו)זאב גרינברג (נעם מורנו)

"חשוב להבהיר: אנחנו לא נעזוב עד שימצא מישהו. באנו מאהבה, אנחנו משקיעים המון זמן והרבה מיליונים של שקלים. השאלה היא, מה עושים בינתיים? עיקר משימתנו - שמירה על עצם קיומו של המועדון. לא חסרות לנו בעיות בדרך, ישנן המון. נמשיך לנהל את המועדון במסגרת האפשרויות שלנו. לא נחתום על חוזים שאין ביכולתנו לכבד במלואם. נמשיך לטפח את מחלקת הנוער. לי ברור כי רק ברגע שנוכל לייצר תשתית קבועה של שחקני מחלקת הנוער שיעלו לקבוצה הבוגרת מידי שנה - נצליח. זהו תהליך, בכדורגל כמו בחיים אין קיצורי דרך, המהלך ייקח עוד שנתיים עד שלוש שנים אך המגמה חיובית, שלוש קבוצות של מחלקת הנוער הגיעו לשלבים הסופיים של גביע המדינה, קבוצות רבות נמצאות בצמרת הטבלה של ליגות הנוער השונות, אנחנו בכיוון הנכון, בעוד מספר שנים נוכל לקצור את הפירות".

זאב גרינברג (שחר גרוס)זאב גרינברג (שחר גרוס)

"בינתיים, נמשיך לנסות והביא שחקנים צעירים מחו"ל בכדי שיהיו תחליף לשחקני הנוער, עד שאלו יבשילו להיות חלק מהקבוצה הבוגרת. לא כולם יהיו חלק מהקבוצה הבוגרת מיד, חלקם יושאלו לקבוצות אחרות עד שיבשילו להיות חלק מהקבוצה הבוגרת. כוכבים, או מי שחושבים עצמם לכאלו, אשר נוטים לסיים את הקריירה שלהם בקבוצות ששוכרות לרגע את שירותיהם ודורשים סכומי כסף שאין בכוונתנו לשלם, לא יגיעו למועדון. לסיום, ברצוני לאחל חג פסח שמח וכשר לכל אוהבי הפועל תל אביב באשר הם, אני מקווה שבחג החירות הבא נוכל להרים כוסית יחד עם בעלים חדש שיהיה נחוש להצעיד את המועדון למקומות בהם כולנו רוצים להיות". 

המאמן קובי רפואה, הוסיף: "לפני שאאחל חג שמח, מבחינתי הפועל תל אביב זה מועדון ענק, זה לא משנה אם יש כסף או אין כסף, מבחינתי היא חייבת להיות שם וכולם צריכים לחשוב ככה. חג שמח לכולם, תהנו עם המשפחות ואל תשכחו שיש לנו עוד שלושה משחקים שצריך לנצח אותם".

קובי רפואה בהרמת הכוסית (באדיבות הפועל תל אביב)קובי רפואה בהרמת הכוסית (באדיבות הפועל תל אביב)

הקפטן אוראל דגני: "אני רוצה להגיד חג שמח לאוהדים וכל עם ישראל, אני מצפה שבעזרת השם נעמוד במטרות שלנו ואני חושב שהפועל תל אביב חייבת להיות במקום גבוה יותר. מאמין שכולם יעשו מה שצריך בשביל שזה יקרה, חג שמח וכשר".

בתוך כך, בהפועל ת"א אמנם עדיין לא החלו רשמית בהכנות לקראת העונה הבאה, אבל שם שכבר סומן כמועמד להצטרף הוא של שלומי אזולאי, חלוץ בני סכנין. אזולאי, שכבר שיחק בהפועל ת"א בעונת 2014/15, מסיים חוזה בסכנין בסוף העונה והוא עשוי לבוא בחשבון במהלך חלון ההעברות בקיץ. ל-ONE נודע כי גם מכבי פתח תקווה עוקבת אחר התפתחויות בנוגע לחלוץ שמצוי בעונה נהדרת למרות המצב הקשה של קבוצתו, כאשר כבש 11 שערים בכל המסגרות, 9 מתוכם בליגת העל.

שלומי אזולאי (אחמד מוררה)שלומי אזולאי (אחמד מוררה)

בנושא אחר, מי שהחל להתאמן במתחם חודורוב הוא איברהים אימורו, המגן השמאלי הגנאי שנחת בישראל בתחילת השבוע על מנת להיבחן בקבוצה עד לסיום העונה. בקבוצה יצאו לחופשה עד יום שני, אז ישובו להתאמן לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום שבת הבא.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */