יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בניון: אפרד מול אשדוד, מקווה שיבוא הרבה קהל

קשר בית"ר מתכונן לפרידה אחרי ה-1:4 על מכבי פ"ת: "עובד עם עצמי לעכל, אהנה מהאימונים והמשחקים שנותרו". יחזקאל: "נשארנו בקלאסה, שאפו לשחקנים"

|
יוסי בניון (אורן בן חקון)
יוסי בניון (אורן בן חקון)

בית”ר ירושלים הבטיחה הערב (שבת) באופן מעשי עונה נוספת בליגת העל לאחר שרשמה 1:4 גדול על חשבון מכבי פתח תקווה באצטדיון טדי במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-30, הרביעי של הפלייאוף התחתון.

הירושלמים נהנו משערים של פרדי פלומין, אנתוני וארן, טל כחילה ואור זהבי מול שער מצמק של ארמנדו קופר, העלו את מאזנם ל-37 נקודות, עשר יותר מהאחרונה בני סכנין ותשע יותר מהלפני אחרונה מ.ס. אשדוד, כל זאת שלושה מחזורים לסיום העונה. הפתח-תקוואים, לעומת זאת, נותרו מסובכים בתחתית כשהם במקום ה-12 עם 33 נקודות, רק חמש יותר מאשדוד, אותה הם יפגשו במחזור הבא, בעוד שבועיים.

בסיום המשחק שחקני הקבוצה הגיעו להריע לאוהדים וביניהם היה גם יוסי בניון, שנפצע בידו במהלך המשחק, מה שלא מנע ממנו לצעוד קדימה ולזכות לתשואות מהאוהדים באחד ממשחקיו האחרונים כשחקן מקצועי, לאחר שכבר הודיע על פרישה בתום העונה. קיים חשש לשבר בידו של בניון, שיעבור צילום.

יחזקאל: מקווה שנמשיך במומנטום הזה

מאמן בית”ר ניסן יחזקאל אמר בסיום: “אני חושב שזה הסתיים מעשית, עשינו את זה בצורה הכי יפה שאפשר, עם שני ניצחונות רצופים, הצגה משכנעת לאורך כל המשחק פה, שאפו גדול לשחקנים, מאושר שעשינו את זה בקלאסה וב-1:4 מרהיב. המחמאות לשחקנים, כל הכבוד להם”.

האם הוא ימשיך בעונה הבאה? “אני לא יכול להתעסק בעונה הבאה, יכול רק לקרוא לניר שיחזור כמה שיותר מהר. אשמח מאוד לראות אותו במשחק הבא על הקווים. אני לא יכול לדבר עליי. מי שצריך לדבר עליי, שיגיד עליי מה שצריך, אני לא יכול להחמיא לעצמי. הניצחון הזה הוא גם של קלינגר, ואולי עכשיו שיש פחות לחץ הרופאים יאשרו לו לחזור, אני מאוד מקווה”.

על סאגת החילוף של בניון, שלא רצה לרדת מהמגרש: “אין יותר מדי מה לומר כי זו סאגה רפואית ולא מקצועית. הרופא אמר שאני חייב להוריד אותו כי אם הוא ייפול על היד, הוא יילך לניתוח. לא רציתי לקחת סיכון. יוסי עם תשוקה של בן 18 רצה להישאר, אבל בסוף הוא הבין שזה לא עניין מקצועי. זו אי הבנה אחת מוחלטת. הרופא דרש וקיבל, הבריאות של יוסי יותר חשובה. אני לא צריך לכעוס, כי זה לא היה עניין מקצועי. יוסי בא ואמר לי לתת לו עוד כמה דקות כי הוא מרגיש טוב, אבל הבין שהרופא דרש. זה אי הבנה וזה כבר עבר הלאה. יוסי אמר לי שהוא מתנצל על האי-הבנה. הבריאות יותר חשובה לי, הסברתי את זה ליוסי. א=בל יוסי זה יוסי, תשוקה של בן 18 שאי אפשר לעצור אותו”.

יוסי בניון (אורן בן חקון)יוסי בניון (אורן בן חקון)

על הבעייתיות בכך שהוא אימן את מי שאמור להיות מנהל מקצועי בשנה הבא: “לא התעסקתי בזה. ביום חמישי הוא הודיע על פרישה, בשישי היה אימון לפני משחק, התייעצתי איתו כבר לפני שהוא הודיע על פרישה, יש הרבה מה ללמוד ממנו. אני יכול לאחל לו רק הצלחה, הוא יכול להיות מנהל מקצועי מצוין, איש כדורגל משכמו ומעלה, אישיות, אחלה יוסי בעולם”.

בניון, שייסע לצילום בבית החולים לבדוק את חומרת הפציעה בידו, אמר בסיום: “היו לי שני מצבים שהייתי חייב להבקיע ולא הצלחתי, אבל הכי חשוב זה 3 נקודות, כמעט ודאית הבטחנו את ההישארות וזה הכי חשוב”.

יוסי בניון מודה לאוהדים לפני המשחק (אורן בן חקון)יוסי בניון מודה לאוהדים לפני המשחק (אורן בן חקון)

על סאגת הפציעה והחילוף: “הרופא נלחץ כשהוא ראה את היד, אמרתי לו שהכל בסדר ואני יכול להמשיך, כשראיתי את יעקב (בריהון) בא לחילוף הייתי בטוח שגדי (קינדה) יוצא, ואז ניסן אמר לי שאני לא יכול להמשיך. אמרתי לו להגיד לרופא שאני 100 אחוז, הרופא התעקש בכל זאת, נלחץ מהנפיחות של היד למרות שהרגשתי שאני בסדר. כשראיתי את יעקב הולך חזרה לספסל, אמרתי לו שיחזור ואני אצא. מה אני יכול לעשות עם ההחלטה של הרופא? חשבתי שיש קצר בתקשורת, שלא הבינו, שחשבו שאני רוצה לצאת. אמרתי שאני יכול להמשיך. ניסן בא בשקט ואמר שהד”ר מתעקש. בכל מקרה זה שטויות, זה העבר, הכי חשוב שניצחנו ומתרכזים במה שחשוב”.

על התגובות להודעת הפרישה: “קיבלתי הרבה הודעות, הרבה פרגון מכל מקום. רוצה להודות לכולם. ציפיתי לתגובות, פרגון, אבל לא עד כדי כך, מהתקשורת, מכולם, ומודה לכולם. נשארו עוד כמה משחקים שאני רוצה ליהנות עד סוף העונה ונצא לדרך חדשה”.

יוסי בניון (אורן בן חקון)יוסי בניון (אורן בן חקון)

על ההפנמה של העובדה שזה כמעט סוף דרכו כמקצוען וההחלטה עצמה: “אני עובד עם עצמי לעכל לאט לאט, ליהנות מהאימונים שנשארו ומהמשחקים, אבל בקרוב זה ייגמר, אין מה לעשות. זו ההחלטה הכי קשה שלקחתי לאורך הקריירה, כל אחד שמרגיש את הסוף זה לא פשוט, סחבתי כמה שיותר, בקרוב 39, אבל אני לא יכול להרגיש החמצה, אני מאושר וזה מקום מושלם לסיים את הקריירה”.

על ההחלטה להוציא את ההודעה עכשיו: “כבר חודשיים זורקים דברים בתקשורת, לגבי הפרישה, ולגבי אם אהיה מנהל. ברגע שניצחנו את הפועל ת”א קיבלתי עם עצמי את ההחלטה שאסיים את הקריירה בסוף העונה ואחרי התייעצות עם המועדון החלטנו שהכי טוב להודיע לפני המשחק היום. אני חושב שהניצחון מול הפועל ת”א נתון לנו את 3 הנקודות שהיינו צריכים ולא חושב שהיינו בסכנת ירידה. אז זה נתן זמן גם לעצמי, גם למועדון, לכולם, לעכל לקראת הפרשיה ולהתכונן”.

יוסי בניון (אורן בן חקון)יוסי בניון (אורן בן חקון)

על העובדה שהוא מסיים את הקריירה בפלייאוף התחתון: “אתה לא מתכנן דברים, זה בהחלט שולי. דמיינתי לפרוש במועדון גדול שנותן לי את הכבוד, יש לי רק מילים טובות לקהל של בית”ר, יש פה הרגשה שאני משחק כאן 10 שנים, לא החזרתי להם מספיק על הדשא, זה מרגיש לא שוויוני, מקווה להחזיר להם בהמשך”.

על המשחק האחרון: “החלטנו ביחד שהמשחק האחרון יהיה מול אשדוד, מקווה שיבואו כמה שיותר צופים, מי שאוהב אותי ורוצה לראות עוד כמה דקות אחרונות. אסיים את הקריירה אחרי אשדוד ולא אסע למשחק האחרון. גם יש רצון לארגן משחק פרישה ואנחנו בודקים את הדברים. אני מאמין שיהיה משהו, יהיה בסדר”.

על התפקיד הבא והעובדה שהוא משחק כשידוע מה יהיה תפקידו: “אני לא רוצה לדבר על התפקיד, מה שחשוב זה המשחק, הניצחון והפרישה, על השאר נדבר בהמשך. זה לא גורם שום אי נוחות, בסוף העונה אתחיל לחשוב על התפקיד הבא, כיום אני שחקן, אין שום סיבה לגרום לאי נוחות, זה הכי טבעי שיש, מבחינתי ומבחינת המועדון. דיברו על זה המון זמן וראית את התוצאה, זה לא משפיע על אף אחד”.

גיא לוזון (אורן בן חקון)גיא לוזון (אורן בן חקון)

מאמן המפסידה גיא לוזון אמר בסיום: “היה 2:1, דקות טובות שלנו, במקום לכבוש שער שוויון סופגים שני שערים בתוספת זמן. לא טוב, משחק רע מאוד שלנו, בית”ר ניצחה בצדק ואנחנו צריכים לאסוף את עצמנו לקראת המשחק מול אשדוד. כולנו ציפינו להיראות טוב יותר. שתי המחציות היו לא טובות וכשאתה לא טוב, אין לך סיכוי לנצח. אנחנו צריכים לנצח את אשדוד ולהישאר בליגה, זה הכל. תפקידנו זה לגמור את זה במשחק מול אשדוד. נעשה כל כדי שזה יקרה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */