יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:35
ליגת העל לנוער 23-24
6211-4724מכבי פ"ת1
4421-3424בני סכנין2
4329-5725מכבי חיפה3
4233-4125הפועל ת"א4
4026-3625מכבי נתניה5
3533-3025בני יהודה6
3431-4025מכבי ת"א7
3332-3324מ.ס. אשדוד8
3130-3425הפועל כפ"ס9
3135-1825הפועל חיפה10
3151-3224הפועל רעננה11
2739-3125הפועל ראשל"צ12
2737-2524הפועל חדרה13
2439-2424הפועל ב"ש14
2442-2525הפועל רמה"ש15
1938-2025עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 20/04, 11:00
  • בני סכנין
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 20/04, 12:10
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 20/04, 12:15
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 20/04, 12:20
  • מכבי חיפה
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל חדרה
  • שבת, 20/04, 13:15
  • מכבי נתניה
  • בני יהודה
  • שבת, 20/04, 15:30
  • הפועל רעננה

צעד חשוב לאליפות: מכבי פ"ת גברה 1:2 על בית"ר

נוער: המלאבסים שמרו על פער 3 הנק' בפסגה ממכבי ת"א, שניצחה 0:2 את בני יהודה. ארד בר (18) ואיליי חן (42, בעקב) כבשו למוליכה, רועי פדידה צימק

|
שחקני מכבי פ
שחקני מכבי פ"ת חוגגים (חגי מיכאלי)

מכבי פתח תקווה עשתה היום (שבת) צעד משמעותי לזכייה באליפות לאחר שניצחה בביתה 1:2 את בית”ר ירושלים מהתחתית, זאת במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל לנוער. המלאבסים היו טובים יותר לאורך מרבית ההתמודדות ולמרות לא מעט דקות מותחות, השיגו את שלוש הנקודות, ששמרו על סטטוס הקוו בצמרת לאחר שגם מכבי תל אביב השנייה בטבלה ניצחה את בני יהודה.

החבורה בהדרכתם של נאור ותמיר לוזון ידעה שאסור לה להוריד את הרגל מהגז במשחק הנוכחי, והצליחה למחוק את היכולת מההפסד המאכזב והכואב למכבי חיפה במחזור הקודם עם יכולת טובה שהפגינה כבר מן הפתיחה. הירושלמים מהתחתית מיעטו להגיע להזדמנויות, ומנגד ארד בר הצליח לעלות ראשון על לוח התוצאות עם שער מקרוב בדקה ה-18.

סבג: ״מאמין שנישאר בליגה״

המקומיים לחצו על הדוושה והצליחו להכפיל את היתרון שלהם שלוש דקות מרגע הירידה להפסקה, לאחר שאיליי חן כבש שער יוצא מן הכלל בעקב אחרי יציאה לא טובה של רוי ששון מהשער הבית”רי. הירושלמים עלו בטירוף למחצית השנייה ורועי פדידה הצליח לנצל את הדקות הטובות שלהם ולהחזיר אותם לעניינים בדקה ה-57 עם שער נהדר, כאשר המומנטום של האורחת נמשך והיא השתלטה על המשחק ואיימה לא אחת על שערו של דור חברון במטרה להשיג את השוויון המיוחל.

החבורה מהבירה לא הצליחה לצערה לאזן את התוצאה עד לסיום והיא עדיין נמצאת בסכנת ירידה לליגת המשנה, למרות שאפשר בהחלט לומר שהייתה ראויה לשער נוסף עד לסיום. מנגד, המוליכה הפגינה לא מעט אופי, בעיקר בדקות הסיום המותחות, ותבלה בפסגת הליגה לפחות לעוד מחזור משחקים נוסף.

אבי לוזון, עומר גולן ושינו זוארץ (חגי מיכאלי)אבי לוזון, עומר גולן ושינו זוארץ (חגי מיכאלי)

מאמן המלאבסים, תמיר לוזון, התייחס לירידה ביכולת במחצית השנייה: ״שחקנים היו בלחץ לשמור על התוצאה וזה פגע ביכולת, אנחנו נמצאים בשלבים המכריעים של העונה, לא לשכוח. הפסקנו לשחק את הכדורגל שלנו במחצית השנייה, אין לי ספק שאם היינו ממשיכים ביכולת מהמחצית הראשונה היינו מגדילים את היתרון. נלמד מזה, נתקן ונעבוד בעיקר על הפן המנטלי״.

היכולת הלא משכנעת במחזורים האחרונים: ״הרבה קבוצות נלחמות על הירידה העונה. הן מגיעות למשחקים מולנו ומספיק להן תיקו, לנו לא מספיק תיקו בקרב על האליפות. לא קל להתמודד מול קבוצות שנלחמות על חייהן. קשה לי להאמין שבשלבים כאלה קריטיים בעונה ניתן הצגות, יותר חשובות לנו הנקודות בשלב הזה״.

תמיר לוזון (איתי כהן)תמיר לוזון (איתי כהן)

ההשפעה של הובלת הטבלה על השחקנים: ״אנחנו מהמחזור השמיני במקום הראשון, זה לא קל לשמור עליו במשך תקופה כל כך ארוכה, כבר ממשחק למשחק מתחיל להיגמר האוויר. אנחנו נעשה את הכול כמו שצריך מבחינתנו גם מהצד המקצועי והמנטלי על מנת לא לאבד אותו, אני מאמין שאם נישאר חזקים בראש אנחנו נעשה את זה״.

בצד המפסיד, המאמן שרון סבג סיכם: "ככה זה כשהקבוצה היא בתחתית, יש חוסר ביטחון אחרי שחוטפים גול, אני גם חושב שלפני זה היה פנדל שהגיע לנו ועדיין אנחנו לא היינו צריכים להראות ככה במחצית הראשונה. בכל זאת, הגענו לכמה מצבים מצוינים למרות המחצית היחסית לא טובה שלנו, זה מה שמאפיין אותנו בזמן האחרון, אנחנו מגיעים להמון הזדמנויות אבל אנחנו לא מצליחים לכבוש”. 

שרון סבג (חגי מיכאלי)שרון סבג (חגי מיכאלי)

המיקום בטבלה: "אני לא אדבר על מה שהיה לפני שהגעתי, הגעתי לכאן לפני חודש, הביטחון של הקבוצה היה מאוד נמוך, ראו מזה חלק במחצית הראשונה, אני מאוד מקווה שנעשה את הדברים כמו שצריך במשחקים הקרובים ונישאר בליגה. ירידה? קודם כל אנחנו בתחתית ובוודאי שזה מורגש בחדר ההלבשה, אנחנו צריכים להתייחס למיקום שלנו, בטח חמישה מחזורים לקראת הסוף, יש מוטיבציה להישאר בליגה ואני מאמין שנעשה את זה”.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים (חגי מיכאלי)
אוהדי מכבי פ"ת (חגי מיכאלי)אוהדי מכבי פ"ת (חגי מיכאלי)
נאור לוזון (חגי מיכאלי)נאור לוזון (חגי מיכאלי)

מחצית ראשונה

דקה 13, ניסיון ראשון של מכבי פ”ת: איליי חן השתלט על כדור ארוך מצד שמאל עם טכניקה מצוינת וחדר לרחבה במהירות, אולם כדור הרוחב שלו פגש רק ברשת החיצונית

אביאל זרגרי עם הכדור (חגי מיכאלי)אביאל זרגרי עם הכדור (חגי מיכאלי)

דקה 18, גם בית”ר איימה על השער: עדן אזורי ניסה מזווית לא פשוטה בצד ימין של רחבת המלאבסים, אך דור חברון היה במקום ועצר

עדן אזורי בועט (חגי מיכאלי)עדן אזורי בועט (חגי מיכאלי)

דקה 18, מכבי פ”ת עלתה ל-0:1: ארד בר שגם התחיל את המהלך נכנס לרחבה, נותר לא מכוסה ובעט פנימה מקרוב אחרי שקיבל מסירה נהדרת

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי פ"ת חוגגים (חגי מיכאלי)
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים (חגי מיכאלי)

דקה 31, מכבי פ”ת כמעט הכפילה את היתרון: ארד בר מסר מתוך הרחבה לאייל אינברום, אך הבעיטה של האחרון לפינה הרחוקה לא מצאה את המסגרת

ערן אזולאי נוגח (חגי מיכאלי)ערן אזולאי נוגח (חגי מיכאלי)

דקה 42, מכבי פ”ת עלתה ל-0:2: רוי ששון אגרף כדור קרן אל מחוץ לרחבה, ואחרי שוולה חזק נבעט לכיוון השער ונבלם, איליי חן התאושש ראשון והצליח לגלגל עם העקב מול השער החשוף 

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי פ"ת חוגגים (חגי מיכאלי)
שחקני בית"ר ירושלים עם השופט (חגי מיכאלי)שחקני בית"ר ירושלים עם השופט (חגי מיכאלי)

מחצית שנייה:

דקה 51, בית”ר ירושלים כמעט צימקה: אביאל זרגרי נכנס לרחבה ובעט כדור חזק, אך לצערו לא פגש את המסגרת של דור חברון והכדור עלה גבוה מעל השער 

אורי ארצי עם אביאל זרגרי (חגי מיכאלי)אורי ארצי עם אביאל זרגרי (חגי מיכאלי)

דקה 57, בית”ר ירושלים צימקה ל-2:1: רועי פדידה ניצל בלבול ברחבה של המלאבסים וכבש שער מצוין לפינה של דור חברון, שנותר קפוא בין הקורות

רועי פדידה חוגג את השער (חגי מיכאלי)רועי פדידה חוגג את השער (חגי מיכאלי)
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (חגי מיכאלי)
שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (חגי מיכאלי)

62, בית”ר ירושלים כמעט השוותה: לאון מזרחי המחליף בעט כדור חזק ברגל שמאל ממרחק, אבל דור חברון התעופף והדף לקרן 

דור חברון (חגי מיכאלי)דור חברון (חגי מיכאלי)

דקה 63, פ”ת כמעט כבשה: אייל אינברום שלח פצצה ממרחק, אך לא הצליח למצוא את המסגרת של רוי ששון 

אורי ארצי מול עדן אזורי (חגי מיכאלי)אורי ארצי מול עדן אזורי (חגי מיכאלי)

דקה 67, ניסיון נוסף של בית”ר ירושלים: עוזיאל פרדו שחרר כדור חזק, אך דור חברון שוב היה במקום והציל 

גיא קאופמן ועוזיאל פרדו (חגי מיכאלי)גיא קאופמן ועוזיאל פרדו (חגי מיכאלי)
עוזיאל פרדו מוסר (חגי מיכאלי)עוזיאל פרדו מוסר (חגי מיכאלי)
רותם ססתיאל (חגי מיכאלי)רותם ססתיאל (חגי מיכאלי)
עוזיאל פרדו נלחם על הכדור (חגי מיכאלי)עוזיאל פרדו נלחם על הכדור (חגי מיכאלי)
שחקני בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה נאבקים על הכדור (חגי מיכאלי)שחקני בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה נאבקים על הכדור (חגי מיכאלי)
דור חברון משתלט על הכדור (חגי מיכאלי)דור חברון משתלט על הכדור (חגי מיכאלי)
גיא קביליו מוסר (חגי מיכאלי)גיא קביליו מוסר (חגי מיכאלי)

הרכב מכבי פ”ת: דור חברון, אורי ארצי, אור בלוריאן, גיא קאופמן, יוני מבשוב, טום צברי (תומר בנבנישתי, 54), איל אינברום (יואב לנג, 76), ארד בר, ליאל עבדה (טל דאון, 93), איליי חן (להב חביב, 87) ועמנואל מאווידה (מוחמד סרסור, 69).

הרכב בית”ר ירושלים: רוי ששון, גיא קביליו, ערן אזולאי, רותם ססתיאל, אדיר דרעי, אביאל זרגרי, גדעון אקאווה, עוזיאל פרדו, עמית סלם, עדן עזורי (לאון מזרחי, 61) ורועי פדידה.

מכבי והפועל ת”א ניצחו, 3:6 משוגע לטוברוק על אשדוד

מכבי תל אביב – בני יהודה 0:2
האלופה וסגנית המוליכה הגיעה לאחר התיקו הביתי מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, כשממולה נועלת הטבלה, שהפסידה בביתה להפועל חדרה. שתי דקות בלבד הספיקו לצהובים כדי לכבוש את שני השערים, כשאדוארדו גררו העלה ליתרון בדקה ה-21 ולאחר מכן בר כהן, שבישל לפנמי את הראשון, כבש בעצמו וחתם את תוצאת המשחק. הצהובים שמרו על פער שתי הנקודות מפ”ת, ובשבוע הבא יתארחו אצל מכבי נתניה. הכתומים ממשיכים להתקרב לליגה הלאומית, ובשבוע הבא ינסו לצאת לדרך חדשה בבית מול עירוני ק”ש.

גיא צרפתי (רדאד ג'בארה)גיא צרפתי (רדאד ג'בארה)

עירוני קריית שמונה – הפועל חדרה 1:1
הצפוניים הגיעו להתמודדות לאחר התבוסה בסכנין בשבוע שעבר, כשהם במקום השלישי בטבלה. מן העבר השני, חדרה הגיעה בכושר טוב שכן היא ספרה כבר שישה משחקים ללא הפסד, אך במקום התשיעי בלבד. החבורה של יניב לביא כבר חשבה שהיא בדרך לאסוף עוד שלוש נקודות כשעלתה ליתרון בדקה ה-76 מרגליו של גיא בן לולו, אך החדרתים לא ויתרו וקבעו שוויון דרמטי, כששלוש דקות בתוספת הזמן ניב רחום הימם את המארחת שבעקבות התיקו איבדה את מקומה בטבלה להפועל ב”ש שניצחה. במחזור הבא ק”ש תתארח כאמור אצל בני יהודה, חדרה תפגוש את הפועל תל אביב.

הפועל ב”ש – מכבי נתניה 1:2
הקבוצה מבירת הנגב חזרה לנצח אחרי התיקו עם מכבי ת”א במחזור הקודם. נתניה, שהשיג ניצחון חשוב מול רעננה בשבוע שעבר, רצתה להמשיך לצבור נקודות כדי להיאבק בצמרת הגבוהה לקראת סיום העונה, וגם הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות כשסהר ברמי כבש בדקה ה-22, אך צמד של עבדאללה אבו עביד תוך רבע שעה (31, 45) השאיר את הנקודות אצל המארחת. בעקבות ההפסד, היהלומים רק במקום העשירי ובשבוע הבא הם יארחו כאמור את מכבי ת”א. ב”ש תצא לרמה”ש.

הפועל ת”א – בני סכנין 2:3
חניכיו של אורי אוזן, שרצו להשלים שבוע מושלם לאחר השיגו ניצחון גדול בדרבי באמצע השבוע בגביע ובמחזור הקודם גברו 0:1 בבית וגן על בית”ר ירושלים, אירחו את סכנין החזקה מהמקום החמישי ואף הובילו פעמיים משערים של טום אחי מרדכי (32) ושביט מזל (69), אך האורחת מהגליל חזרה בזכות פנדל מוצלח של מוחמד חלאילה (60), שהעלה אותו לראש טבלת מלך השערים עם 14, ושער נוסף של הישאם ליוס בדקה ה-79 אחרי שעידן שרון הורחק אצל התל אביביים (77). למרות החיסרון המספרי, הפועל סירבה לוותר על הניצחון ושתי דקות לאחר השוויון אופק עובדיה כבש את שער הניצחון ונתן את אות השמחה לאדומים, שעוד הספיקו לאבד את אושר אלמו בדקה ה-88 וסיימו את המשחק בעשרה שחקנים. בזכות הניצחון, המקומיים עלו למקום השמיני בטבלה עם 32 נקודות, סכנין ירדה למקום השישי.

אורי אוזן (שחר גרוס)אורי אוזן (שחר גרוס)

בית”ר טוברוק – מ.ס אשדוד 3:6
במשחק המשוגע של המחזור ואולי של העונה כולה, השרוניים אירחו את הקבוצה מעיר נמל והתפוצצו בדרך לניצחון שלישי ברציפות. נתנאל מוריס (צמד), דור ברנדווין, ירין מסיקה, טוראי סיאהו כבשו עבור המנצחת בתוספת שער עצמי, חמזה מוואסי כבש לאשדודים. בזכות הניצחון הנפלא, חניכיו של בני לם דילגו למקום החמישי מעל לסכנין, כשביניהם לבין המקום השלישי מפרידות שלוש נקודות בלבד. עבור אשדוד המצב לא השתנה יותר מדי, כשהפער מחוף מבטחים עומד על נקודה אחת. בשבוע הבא היא תארח את רעננה, בעוד טוברוק תתארח אצל מכבי חיפה בקצף. 

הפועל רעננה – הפועל רמה”ש 2:1
אחרי שנכנעה לנתניה במחזור הקודם, המארחת ספגה הפסד שני ברציפות במשחק על טהרת מחוז שרון. המשחק התנקז ל-13 דקות של טירוף, כשאחרי מחצית מאופסת אביאל בן חמו העלה את רמה”ש ליתרון בדקה ה-69, רועי מרדכי השווה תשע דקות מאוחר יותר, אך שמונה דקות לסיום דוד דגו החזיר את היתרון לאורחת במה שהתברר כשער הניצחון. רמה”ש עולה למקום התשיעי בטבלה, נקודה מתחת להפועל ת”א השמינית. רעננה שביעית עם מאזן נקודות זהה לזה של סכנין שמעליה – 35.

הפועל רמת גן – מכבי חיפה 0:0
אחרי הניצחון המפתיע על מוליכת הטבלה, פ”ת, חיפה רצתה לחבר ניצחון שני ברציפות אך נעצרה אצל האורדונים אחרי משחק חלש. בעקבות התיקו, הירוקים נותרו במקום ה-12 אך הגדילו את הפער מהקו האדום לארבע נקודות, כשבשבוע הבא היא תארח את טוברוק. ר”ג שבמקום ה-14 גם היא התרחקה לכדי שתי נקודות מאשדוד והקו האדום, ובשבוע הבא היא תתארח אצל בית”ר ירושלים לעוד קרב תחתית לוהט.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */