יום חמישי, 25.04.2024 שעה 01:56
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229 הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

לספור עד 10: השינוי של רמזי ספורי בהפועל ת"א

"הילד מיפו", שסבל עם האדומים בפתיחת העונה, חווה מהפך ורושם את מספריו הטובים בקריירה. הלחץ, העזרה מקלאודמיר, הציפייה להנהיג וגם: סרט הקפטן

|
רמזי ספורי. משתפר ממשחק למשחק (אחמד מוררה)
רמזי ספורי. משתפר ממשחק למשחק (אחמד מוררה)

מזה כמה שנים שבהפועל תל אביב מצפים מרמזי ספורי לעשות את קפיצת המדרגה ולהפוך מאותו ילד מוכשר, זה שעלה לבוגרים כבר בגיל 17, למנהיג של הקבוצה. כך גם הוא מצפה מעצמו ואף צוטט במילים דומות בעבר. אותה כמיהה לשחקן בית שיוביל את האדומים וימצה את הפוטנציאל הגדול, כידוע, לא ממש תרמה לו בשנים האחרונות. אולם, בחודשיים האחרונים ספורי מתחיל להשתחרר ומראה שהוא בדרך הנכונה.

בעוד בהפועל ת"א עדיין מתרפקים על הישגי העבר ומקווים לשוב לימים בהם הקבוצה הייתה חלק מחבורת הצמרת של הכדורגל הישראלי, אוראל דגני ועומר דמארי משמשים כסמלים של הפועל הקודמת, האחרונים שהצליחו לנצח דרבי מול מכבי ת"א לדוגמה, גם ספורי היה חלק מהקבוצה בשנים הללו אז כל עתידו עוד היה לפניו. הוא תמיד יסומן כ"שריד" וככזה שהאוהדים האדומים ישתוקקו להצלחתו ולחזרת הימים ההם. לאחר חצי עונה ראשונה קשה ורעה, של הקבוצה כולה, הוא מתחיל להראות כמו האיש המרכזי בהתקפה של קובי רפואה וינסה להמשיך במגמה גם מול הפועל חיפה ביום שני (20:30).

רמזי ספורי (רדאד ג'בארה)רמזי ספורי (רדאד ג'בארה)

"הילד מיפו" שם מאחור את הסכסוכים מול ההנהלות הקודמות של המועדון, הוויכוחים הכספיים, בקשות השדרוג, הצורך להשתחרר מהלחץ במועדון ולצאת להשאלות, כשהוא מרגיש מוכן אחרי שקיבל ביטחון בחצי עונה במכבי נתניה אשתקד. החיבוק שקיבל מסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שמכיר אותו היטב כמאמנו בקבוצת הנוער של הפועל ת"א, הוכח כמועיל עבור הקשר המוכשר שחזר למתחם חודורוב מהדלת הראשית.

העונה הוא כבר מעורב בכיבוש 10 שערים בליגת העל. בעצמו הוא כבש 6 שערים, 5 מהם בחודשיים האחרונים, מאז, הקבוצה עלתה על דרך המלך והחלה לשכנע ולנצח תחת רפואה בקדנציה השנייה שלו העונה, והוא בישל 4 שערים נוספים. המשמעות היא פשוטה – מדובר בעונה הטובה בקריירה של ספורי עד כה, כאשר בגיל 23 הוא מתחיל לפרוע שטרות ולהראות למה חיכו במתחם חודורוב.

אולם, הדרך לראש השקט של ספורי כיום הייתה ארוכה, כאשר השחקן עבר הרבה עליות ומורדות בשש השנים שבהן הוא חלק מהקבוצה הבוגרת של הפועל ת"א. כזכור, ספורי ערך את הופעת הבכורה שלו בהפועל ת"א בפברואר 2013 בגיל 17 בסך הכל, כאשר יוסי אבוקסיס הקפיץ אותו מהספסל ל-3:0 שספגו האדומים ממכבי נתניה בבלומפילד באותו משחק מפורסם וידוע לשמצה שבו 9 שחקנים מסגל הקבוצה היו פצועים. מאז, הוא המשיך להבטיח ולהבטיח, אבל התקשה לקיים.
 

יוסי אבוקסיס. נתן לו את הצ'אנס הראשון (איתי כהן)יוסי אבוקסיס. נתן לו את הצ'אנס הראשון (איתי כהן)

הקשר הנהדר כבש שני שערים בכל אחת מארבע העונות הראשונות שלו בהפועל בליגה – 2012/13, 2013/14, 2014/15 ו-2015/16 – ב-65 הופעות בליגת העל. לאחר מכן, בילה בעונת השאלה אצל אבוקסיס בבני סכנין וכבש שלושה שערים. בהמשך, עבר לחצי עונה מתוחה בהפועל אשקלון, שם היה קורבן לגזענות מצד אוהדי הקבוצה, ולא המשיך לשחק במדיה. באותה תקופה, רפואה אף ניסה להשיבו לקבוצה מאשקלון, אך ללא הצלחה. את חצי העונה השנייה של עונת 2017/18 הוא העביר בנתניה והשתדרג משמעותית ביכולתו, ובכושרו הגופני, כששיתף פעולה עם דיא סבע וערן לוי והשלים עם היהלומים את המשימה להעפיל לפלייאוף העליון והגיע עמם למרחק נגיעה מכרטיס לאירופה.

בקיץ האחרון, הוא שב למתחם חודורוב לאחר שתי עונות, אלא בתווך הייתה גיחה קצרה ומתוחה בקיץ שעבר. בזמן שהאדומים ליקקו את הפצעים אחרי הירידה לליגה הלאומית, ספורי שב לוולפסון עם אביו האני וסוכנו דאז דודו דהאן וביקש חוזה משודרג, בעוד במועדון החלו במדיניות קיצוצים לשחקני הקבוצה, רכשו שחקנים בעלות נמוכה וגם עובדי המנהלה נתרמו למהלך.

הבעלים סירבו, המו"מ היה חם, במהלכו ספורי הטיח בפני ראשי המועדון: "לא משנה אני כאן לא אשחק". כזכור, מוטי איוניר לחץ על הנהלת האדומים להחתים את ספורי, שהתאמן עם הקבוצה מאז תחילת האימונים ביולי אך לא יצא עמה למחנה והתאמן בנפרד מחבריו, יחד עם אדי גוטליב ודגני שהיו תוך כדי מאבק משפטי-כלכלי מול המועדון. השחקן, שניהל מו"מ עם הקבוצה מספר חודשים, סיים את הסאגה עם התוצאה הרצויה מבחינתו, כאשר דרש שכר גבוה ביחס ללאומית והתפנה לנהל מו"מ עם קבוצה שתחפוץ בשירותיו.

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. עזרו לספורי להתפתח מקצועית (רדאד ג'בארה)סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. עזרו לספורי להתפתח מקצועית (רדאד ג'בארה)

הסיכום בין הצדדים היה שהשחקן חתם על חוזה חדש לשלוש שנים ואכן ירוויח יותר, אולם יושאל לקבוצה בליגת העל, יקבל ממנה את השכר וישוב לאדומים בשנה הבאה לאחר השלמת המשימה וההעפלה לליגת העל, בראייה עתידית לשנים הבאות. השחקן התרצה בסופו של דבר כשגם עבר להיות תחת הייצוג של אבי נמני ולאחר תקופה לא נעימה באשקלון ופריחה בנתניה, הוא חזר ללבוש אדום, אבל ההתחלה הייתה קשה. "בתחילת העונה רמזי היה לחוץ וקובי דרש ממנו להוביל מהר מדי אולי, אבל לאט-לאט הוא השתחרר", מספרים בהפועל ת"א. "ידענו שהוא עבר תקופה קשה, האוהדים גם לא היו סבלניים איתו ואחרי החמצות היו גומרים לו את הביטחון, תמיד אמרנו לו להיות יותר רגוע ויותר מתון. יש לו את הכישרון, אבל הוא היה הורס לעצמו משחקים כשסתם היה כועס על עצמו אם פעולה לא מצליחה לו. הוא כישרון גדול, הבעיה שלו הייתה מנטלית".

בעוד האדומים החלו בצורה רעה את העונה ואף שברו שיא מועדון שלילי בן 31 שנה - אחרי 13 מחזורי ליגה ללא ניצחון (סיבוב שלם ועוד משחק בליגת העל של ימינו) דבר שלא קרה מאז עונת 1986/87 (אז מדובר היה בסיבוב פחות משחק) - ספורי, כמי שצופה ממנו כמעט הכי הרבה בחלק ההתקפי, היה אחד מסמלי התקופה הקשה. במרכז התקופה הקשה היה ה-2:1 למכבי חיפה שם גם סומנה נקודת השבר אצל הקשר. לאחר שעידן כהן העלה את הפועל ת"א ליתרון באצטדיון המושבה ושלח אותה עם 0:1 לחדר ההלבשה במחצית, ספורי קיבל הזדמנות להכפיל את היתרון בדקה ה-50, אבל איבד כדור בצורה רשלנית במצב של ארבעה שחקני התקפה מול מגן ירוק אחד, בנקודה קריטית במשחק.

מן העבר השני, כעבור פחות מדקה, מוחמד עוואד השווה את התוצאה ושינה לחלוטין את המומנטום שעבר לצד האורח. לקראת הסיום, הוא גם השלים צמד ושלח את האדומים הביתה עם עוד הפסד. הבוז שקיבל ספורי לאחר אותו מהלך, תוך כדי החגיגה של מכבי חיפה ולאחר המשחק היה אדיר. הוא נכנס ל"לחץ אטומי", כך מספרים בקבוצה, אולם דווקא אז הוא קיבל תמיכה ממאמנו שלא אפשר לו להיכנס למרה שחורה. "יש עליהום על רמזי ספורי", זעק רפואה לאחר אותה טעות של ספורי במשחק מול מכבי חיפה, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. "הוא שחקן בית ולמרות שזה לא מתאים לרמות האלה, לא נתלה אותו. הפועל פה כדי לחזק את השחקנים שלה ולא לפגוע בהם."

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. לא פתחו את העונה בצורה טובה (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. לא פתחו את העונה בצורה טובה (רדאד ג'בארה)

באותו השבוע, מסתמן שמשהו זז אצל ספורי. הקשר, שכבר היה בטוח שייצא מההרכב ולא תורגל במשך כל השבוע, הוריד מעט מהלחץ שהיה עליו ובא משוחרר לנסיעה לטרנר, אולם שם גילה שהוא ב-11 וכי הוא ממשיך לקבל את האמון מרפואה, שמגונן עליו ומאמין בו מתחילת העונה ובמיוחד באותה נקודה. "המהלך הזה היה מכוון כדי להוריד ממנו לחץ באותו שבוע ולהרגיע את הקהל גם", סיפרו בדיעבד במועדון. "הוא לא ישב בחוץ, למרות שזה היה מספק אולי את האוהדים כי העניין הוא לא לרצות את כולם על חשבון השחקנים והנפש שלהם. הגישה מולו הייתה וצריכה להיות שונה.

מאז, אנחנו לא מרפים ממנו עם הדרישות הגבוהות כדי שלא יעצור לרגע. הוא עומד בכך עד היום ואם הוא ימשיך ככה בדיוק הוא יגיע רחוק. הוא צריך לשמור על זה, זאת החוכמה והעבודה הכי קשה איתו. לקח זמן להביא אותו למצב הזה. אנחנו כמועדון חייבים להוציא משחקנים כאלה את המקסימום. "הוא עשה שינוי בראש, התבגר מאוד בעונה הזאת. אם הוא היה מתעצבן מכל דבר, היום הוא רגוע מאוד ומתון. עבדנו איתו על הדברים האלה. כשלא היה הולך לו המשחק היה נגמר, היום הוא מבין שתמיד יש עוד פעולה, שאין ממה להילחץ ושצריך להמשיך הלאה ולחזור לעצמך תוך כדי משחק. בחודשיים, שלושה האחרונים הוא עשה שינוי מדהים וכדי לקפוץ מדרגה הוא יודע מה הוא צריך לעשות".

כשבהפועל מדברים על בגרות, מדברים על שינוי משמעותי מהבחור שהיה עונה מילה אחת יותר מדי לרפואה בתחילת העונה או התקרית בינו לבין עומר דמארי באימון הבכורה של אופיר חיים. התהליך הזה, כלל לא מעט שיחות אישיות בינו לבין המאמן, שעות של הדרכות וידאו וגם ישיבות עם שאר אנשי הקבוצה. אותו שחקן, שהיה "לא רגוע בתחילת העונה", הבין שאותה התנהגות רק תפגע בו. היום מוריד את הראש כשהוא שומע הערה טקטית, למד לכבד כל החלטה, הבין שהוא באמת יכול להגיע לכל מה שמצופה ממנו, התחיל להאמין בעצמו.

עומר דמארי עם הכדור. הוא ורמזי הספיקו להתעמת באחד האימונים (נעם מורנו)עומר דמארי עם הכדור. הוא ורמזי הספיקו להתעמת באחד האימונים (נעם מורנו)

כבר לא מרשה לעצמו להוריד את הרגל מהגז לרגע, לא מוכן לוותר לעצמו וזה היחס שהוא מקבל גם בוולפסון. גם בפן המקצועי ספורי קיבל כל מה שצריך כדי לצלוח את התקופה הלא פשוטה ולעבור הלאה, כאשר קיבל מרפואה גב וקרדיט מלא ופתח אצלו בכל המשחקים, גם כשהקהל לחץ ואיבד סבלנות, לפעמים אפילו בעקשנות יתרה. רק כדי שיחזור לעצמו. 20 מתוך 22 ההופעות שלו העונה היו בהרכב הפותח, כאשר 2 הופעות הגיעו כמחליף, בשבוע האחרון של אופיר חיים בתפקיד.

"כעסים באימון וכאלה זה חלק מהמשחק, תמיד יש חיכוכים באימונים כמו מה שהיה עם עומר, זאת טעות שעוברים עליה הלאה - השינוי הוא לא רק בקטע הזה, אלא במשחק, בגישה שלו, בחשיבה שלו, ברוגע", המשיכו להסביר במועדון. "היום, בניגוד לתחילת העונה, הוא נהנה כשהוא מגיע למתחם, רמזי הוא בחור חיובי, חומר גלם מדהים, פשוט באמת היה לו קשה. זה לא שחקן רגיל, צריך לדעת איך להגיע אליו, לא יכול לקבל יחס רגיל כמו כולם. יש בו הרבה יותר והוא צריך להיות המנהיג של הפועל ת"א, שובר השוויון, הוא יודע את זה ויודעים שאנחנו מצפים ממנו להיות כזה. 

רמזי ספורי ויונתן לוי רודפים אחרי הכדור (שחר גרוס)רמזי ספורי ויונתן לוי רודפים אחרי הכדור (שחר גרוס)

"זה תהליך ארוך, הוא עשה שינוי אדיר וזה לא קורה תוך יום-יומיים. עם השינוי שהוא עשה, ועוד דחיפה והכוונה, הוא יגיע לרמות גבוהות יותר. באימונים הוא בין המובילים ומתאמץ הכי הרבה, אנחנו דורשים ממנו הכי הרבה כמעט והוא עומד בציפיות. לא מוותרים לו על זה והוא יהיה כזה. הוא אף פעם לא התלונן כשמצפים ממנו להיות מנהיג, אבל כדי לעשות את זה צריך לכוון אותו, להסביר לו איך להתמודד, אי אפשר להגיד לשחקן בוא תנהיג ביום אחד. אלה לא דברים פשוטים ואי אפשר להוציא משחקן שום דבר בלחץ".

בהפועל של הקדנציה השנייה העונה של רפואה עשו צעדים שונים במעט עם אחמד עאבד ורועי זיקרי שירדו לספסל לא כדי להשתחרר מהלחץ הגדול שהיה עליהם והדבר הוכח כמועיל עבורם. אולם עם ספורי הסיפור היה שונה במעט, כאשר מבין השחקנים שצופה מהם לנפק הרבה יותר מעצמם העונה, הוא היה הראשון שיצא לדרך חדשה. הסיבות לכך רבות, חלקן תוארו לעיל, אולם אחת מהן היא ללא ספק – קלאודמיר פריירה.

הקשר הברזילאי הוותיק שהגיע לאדומים מבני סכנין בינואר שינה לחלוטין את חוליית הקישור וגם את ההתקפה של האדומים ואפשר לשחקנים כמו ניר לקס ורמזי ספורי לבוא יותר לידי ביטוי ולחלוטין שיפר אותם. המרוויח העיקרי מכך הוא ספורי שהמספר 10 מתנוסס על גבו, אולם את התפקיד הנחשק והיוקרתי הוא חולק מאז ינואר עם פריירה, שעל הדרך גם שחרר אותו מה"עול" שנקרא "להיות המנהיג של הפועל ת"א". הברזילאי לקח על עצמו את האחריות, הוא מצליח להתמודד עם הלחץ ומצד שני גם מרבה לפרגן לחבריו על המגרש והעזרה לצעירים בהחלט חשובה לו.

אחמד עאבד. ההחלטה לספסל אותו עזרה(חגי מיכאלי)אחמד עאבד. ההחלטה לספסל אותו עזרה(חגי מיכאלי)

"מעבר ליכולות המקצועיות שלו, פריירה הוא גם אישיות שעזרה לכולם להשתחרר, יש לו הרבה מעלות בקבוצת כדורגל, בטח בהפועל בנקודה הקריטית שבה הוא הגיע", אמרו על כך בוולפסון. "השחקנים הצעירים לומדים ממנו הרבה, על המגרש וגם בחדר ההלבשה איך לשמור על פרופורציות ולא להיגרר, לתסכול אחרי הפסדים ומשחקים פחות טובים ולשמחה מוגזמת אחרי ניצחונות. הוא שמח בחדר ההלבשה, זו הייחודיות שלו, הוא רוקד כמו משוגע אחרי ניצחון כאילו אין מחר, אבל למחרת הכי מקצוען מכולם באימון. רואים שהוא השאיר חותם בקטע הזה".

נקודה נוספת, עליה מצביעים בקבוצה, נעוצה ב-2:3 על בני יהודה, המשחק שהחל את הרצף המרשים של ספורי – השער הראשון מבין חמישה בשבעת המשחקים האחרונים וזאת כאשר הוא ענד על זרועו את סרט הקפטן במקומו של דגני. "ברגע הזה הוא סוף סוף הבין את המשמעות שלו", אמרו במועדון, שתיארו כי במשחק הזה חלה התפנית והקשר הפגין את השינוי שביצע מכל הבחינות. "פתאום הוא לקח אחריות, הראה מנהיגות באמת, לא הוריד את הראש אחרי פעולות לא חיוביות שלו".

רמזי ספורי ואוראל דגני (רדאד ג'בארה)רמזי ספורי ואוראל דגני (רדאד ג'בארה)

שלא תטעו. שאריות של אותה התנהגות מתחילת העונה נתנו את אותותיהם גם במשחקים האחרונים, ולכן במועדון עדיין מדגישים את המילה תהליך. לדוגמה, במשחק מול מ.ס אשדוד ספורי "היה מת לתת גול" וירד עצבני לחדר ההלבשה במחצית לפני שהחלה חגיגת השערים. אחרי שהתקרר, הוא התחיל את המחצית השנייה טוב יותר ולאחר מכן קיבל כדור ארוך אדיר מעמנואל בואטנג וסיים את המהלך ברשת כמו גדול. "אמרנו לו שזה עניין של זמן ושלא יילחץ", סיפרו בקבוצה. "למרות העצבים הוא כבש שער יפה בסוף ושמח, אבל לא היה קורה כלום גם אם הוא לא היה כובש. הוא הבין שהגול לא יעשה אותו יותר או פחות טוב, אין מה לחשוב תוך כדי משחק למה ואיך לא כבשת. גולים זה ספונטני, זה לא משנה מי כובש, מה שחשוב הוא תמיד להיות באזורים המסוכנים ולא להיכנס ללחץ מיותר".

"זה עדיין לא מספיק", גורסים במועדון. "רמזי עדיין לא במקום שהוא צריך להיות, הוא צריך להיות במקום הרבה יותר גבוה. הוא צריך להיות שחקן מוביל. עם כל הכבוד לתקופה הקצרה בנתניה, הציפיות ממנו כאן גבוהות יותר וזה להוביל. הוא לא יכול להיות עוד שחקן בהפועל ת"א, הוא עוד לא בשיא, הוא יכול להיות שחקן מוביל בכדורגל הישראלי מבחינת הכישרון שיש בו. אם הוא ימשיך במגמה וברמה הזאת וימשיך להשתפר, הוא יכול להוביל את הפועל לזכייה בתואר בעוד שנה או כמה שנים וגם בנבחרת ישראל לא יוכלו להתעלם ממנו".

קלאודמיר פריירה. הוריד את העומס מספורי (איציק בלניצקי)קלאודמיר פריירה. הוריד את העומס מספורי (איציק בלניצקי)

עם שק הציפיות האדיר הזה, כשחקן בית, כמי שגדל ביפו לא רחוק מבלומפילד ומתחם חודורוב, אוהד הקבוצה כילד, מי שאמור להיות המנהיג של האדומים, ספורי למד וממשיך ללמוד להתמודד העונה. כעת, כשחרב הירידה כבר לא על צוואר הקבוצה, הוא יכול להמשיך להשתחרר ולסיים בטעם מתוק את העונה הפורייה ביותר בקריירה שלו בפער משמעותי, ואף לשפר את המספרים בקרוב, לקראת קפיצת המדרגה הבאה שמצופה ממנו בוולפסון. אולי, לקראת קאמבק לימים הטובים יותר בהם החל את הקריירה הבוגרת שלו בשורות האדומים.

רמזי ספורי חוגג. ינהיג את הפועל בהמשך?(שחר גרוס)רמזי ספורי חוגג. ינהיג את הפועל בהמשך?(שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */