יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:42

ניצחון לכל המארחות בפתיחת משחקי הפלייאוף

ליגת ווינר בכדוריד: מכבי והפועל ראשל"צ, אשדוד וא.ס רמה"ש עלו כולן ל-0:1 בסדרותיהן ורחוקות ניצחון מחצי הגמר. ר"ג גברה על חולון בבית ההישרדות

|
מרקו מאטיץ ממכבי ראשון לציון מול באר שבע (חן קלדרון)
מרקו מאטיץ ממכבי ראשון לציון מול באר שבע (חן קלדרון)

שלב הפלייאוף בליגת ווינר בכדוריד יצא היום (שישי) לדרך עם סדרות רבע הגמר, כאשר כל ארבע הקבוצות הביתיות – מכבי ראשל"צ, הפועל ראשל"צ, הפועל אשדוד וא.ס רמה"ש ניצחו ועלו ליתרון 0:1. ביום שני, הן תתארחנה בבאר שבע, בהרצליה, בקרית מוצקין ובנס ציונה (בהתאמה), ואם ינצחו – יעפילו לחצי הגמר. במקרה שההכרעה תידחה למשחק השלישי הוא ייערך ביום שישי הבא.

בבית ההישרדות - דרמה: הפועל ר"ג השיגה ניצחון חוץ בחולון, והפועל קרית אונו נוצחה ברחובות - מה שפתח את מאבק ההישרדות, כאשר במצב של נקודה שמפרידה בין שתי האחרונות קרית אונו תארח את הפועל ר"ג ביום שני. רחובות זקוקה לנקודה במפגש הביתי שלה ביום שני מול חולון כדי להבטיח את ההישארות.

מכבי סרוגו ראשל"צ - מ.כ באר שבע 24:26 (13:12)

אלופת הליגה הסדירה עולה ליתרון של 0:1, אחרי שגברה על הקבוצה מבירת הנגב – בתום משחק מעניין וצמוד. באר שבע הפתיעה ופתחה מצוין (הוליכה 0:3), אבל עצירות של אלדר שיקלושי ושערים של מרקו מאטיץ' ורסטקו סטויקוביץ' גרמו לסער פרנקל לוותר על פסק הזמן המוקדם שכבר עמד לקחת. מכבי ראשל"צ כבר הוליכה ביתרון של 3 שערים, אבל ב"ש ידעה להפוך את התוצאה עם הירידה להפסקה.

מכבי ראשל"צ עלתה ל-16:18 במחצית השנייה, אבל צ'יריץ' קבע שיוויון 18:18 (45') ודן טפר מנע מב"ש לעלות שוב ליתרון. רותם סגל קבע 18:20, אבל גידי שירי ובהמשך מילוש בואישיץ' צימקו לשער. עומר גרא ומאטיץ' קבעו 20:23. צ'יריץ' העניק לב"ש תקווה, אבל יוני רוזטל ו-ולדי קופמן הגדילו לארבעה שערי יתרון. בואישיץ' וצ'יריץ' הקטינו ל-25:23. סער פרנקל לקח פסק זמן בדקה האחרונה, מאמן ב"ש אבנר דרורי הורחק בדקת הסיום אחרי שבא בטענות לשופטים. סטויקוביץ' ובואישיץ' קבעו את התוצאה הסופית – 24:26 (הרבו לכבוש לראשל"צ – מאטיץ' שישה, סטויקוביץ' חמישה, עמית סטלמן ו-ולדי קופמן ארבעה כ"א) . לב"ש – צ'יריץ' עשרה שערים, בואישיץ' שישה, רועי עמרם שלושה. שפטו: מתן פינקר ואליאב כהן.

הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ - בני הרצליה 26:34 (9:15)

האלופה עלתה ליתרון, וגם השיגה הפרש שערים משמעותי. יובל גררה היה השחקן הבולט של האדומים בפתיחה עם ארבעה שערים שהובילו ל-4:6 (15'). דניאל שקלים, סאבו מסטר, ערן צרפתי, איתי סורקיס ועידו פלח העלו ל-7:12, כאשר פדז'ה דיאנוביץ' ובהמשך מושיקו אלימלך הפגינו יכולת נהדרת בשער. הפועל הובילה בשבעה שערים, רגע לפני שדניאל צרפתי צימק עם הירידה להפסקת המחצית.

הרצליה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה, ו-ולדימיר דמיטרייביץ' כבר צימק ל-17:14 (36' – מה שהוביל את עידן מימון לקחת פסק זמן מהיר). דניאל צרפתי, שהמצטיין בהרצליה (שמונה שערים) שמר אותה בתמונה בפיגור של שלושה שערים בלבד. הפועל איבדה את עידו לביא שהורחק. שם, מסטר העלה ל-18:22. שון סלס, ששב מפציעה הבקיע שני שערים, וגם גיא קורדובה ראה את הכרטיס האדום. עוז חממי ויובל גררה החזירו את הפועל ליתרון של שבעה שערים – 19:26 (47'). הרצליה צימקה, אבל נדב ניזרי, מסטר (המצטיין – שמונה שערים מהשדה), עוז חממי (שמונה שערים – שישה מהם בפנדלים) ועידו פלח סגרו עניין עם 26:34. שפטו: דור לרון ומתן לינדנבאום.

הפועל SP אשדוד - מכבי קרית מוצקין 26:32 (12:17)

אשדוד עלתה ליתרון 0:1, במשחק שבו הצטיינו הזרים שלה – גאבור לנגהאנס (תשעה שערים) והשוער טומיסלב סטויקוביץ' (17 עצירות ב-42 אחוזים), ששב מפציעה אחרי חודשיים. טל הרשקוביץ הוסיף שישה שערים, ושרון שלם עם ארבעה. מוצקין, ששבה לפלייאוף אחרי ארבעה שנים, תנסה לשחזר את הניצחון הקודם שלה על אשדוד בליגה הסדירה, כאשר תארח אותה ביום שני ותנסה לגרור את הסדרה למשחק שלישי ומכריע. שפטו: ירון בן דן ואסף פארן.

א.ס SGS רמת השרון – א.כ נס ציונה 27:28 (11:13)

רמה"ש גם כן עלתה ליתרון, אבל היום הלך לה לגמרי לא פשוט מול הטייגרים מנס ציונה. בפיגור של שער, לנס ציונה ניתנה הזדמנות להשוות, אבל אדם סאביץ' עצר זריקה של שחר לוין מהפינה. הרבו לכבוש לרמה"ש - ליובמיר יוסיץ' עם שמונה שערים, חן פומרנץ שישה, גיל פומרנץ ומילאן פאבלוביץ' ארבעה כ"א. נס ציונה (ניבו לוי שבעה שערים, עמית כהן, עומרי גדות, שלומי צייטלר ודדי פרץ ארבעה כ"א) תנסה להשוות ביום שני את הסדרה, ולגרור אותה למשחק מכריע מול רמה"ש בשישי הבא. שפטו: שלומי בראון ואורן איטין.

חן פומרנץ מול נס ציונה (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד) חן פומרנץ מול נס ציונה (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)

בבית התחתון – הפועל ר"ג ניצחה בחולון  27:29, והופכת את המשחק ביום שני מול הפועל קרית אונו, שנוצחה ברחובות 32:21 – למשחק ההישרדות של שתיהן, כאשר נקודה אחת בלבד מפרידה בין השתיים. רחובות מנגד תוכל להבטיח את הישארותה בליגה, כאשר תארח ביום שני את חולון. הדירוג/ניקוד: מקום תשיעי – עירוני רחובות עם 19 נק'. מקום עשירי – מ.כ חולון – 16 נק'. 11. קרית אונו – 12 נק'. 12. הפועל ר"ג – 11 נק'.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */