יום שישי, 19.04.2024 שעה 00:13
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

מוכן לסלובניה: דאבור כבש מול נאפולי אך הודח

ליגה אירופית: 1:3 לישראלי והאוסטרים על התכולים, שעלו לרבע בזכות ה-0:3 מהמשחק הראשון. 0:5 ענק לצ'לסי בקייב, שלושער לז'ירו. גם ולנסיה עלתה

|
מונס דאבור חוגג (רויטרס)
מונס דאבור חוגג (רויטרס)

משחקי הגומלין של שמינית גמר הליגה האירופית יצאו הערב (חמישי) לדרך עם עוד נציג ישראלי שנפרד מן המפעל. מונס דאבור וזלצבורג אמנם השיגו 1:3 גדול על סגנית אלופת איטליה נאפולי, אך נשארו רק עם המחמאות בגלל ה-0:3 של החבורה של קרלו אנצ’לוטי במשחק הראשון. במשחקים הנוספים, צ’לסי נהנתה משלושער נפלא של אוליבייה ז’ירו והלמה 0:5 בדינמו קייב בדרך לשלב הבא, ולנסיה עלתה בתום דרמת ענק בדקה ה-93 עם 1:1 בקרסנודאר.

רד בול זלצבורג – נאפולי 1:3 (3:0 במשחק הראשון)

לא בטוח שבאוסטריה חלמו על מהפך אחרי ה-0:3 מהמשחק הראשון באיטליה, אך מונס דאבור וחבריו בהחלט יכולים להיות מרוצים מניצחון מכובד למדי מול הקבוצה השנייה בטיבה בארץ המגף. זה אמנם התחיל טוב יותר עבור החבורה של קרלו אנצ’לוטי, שעלתה ליתרון לאחר חמש דקות בלבד מרגליו של ארקדיוש מיליק. אלא שמאז, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש וזו הייתה דווקא המארחת. 

הרגע הגדול של דאבור הגיע בדקה ה-25, אז הישראלי הראה מה גרם לסביליה לשלם עליו 15 מיליון יורו כשכבש שער שוויון נפלא שהעלה אותו לראש טבלת המבקיעים במפעלים האירופאים בשנתיים האחרונות, אחד מעל שחקן “אלמוני” בשם כריסטיאנו רונאלדו. האוסטרים לא הסתפקו בשוויון, המשיכו ללחוץ ובאו על שכרם בדקה ה-65 כשפרדריק גולבראנדסן קבע מהפך בתום מהלך קבוצתי נפלא. כריסטוף לייטגאב עוד הספיק לכבוש את השלישי (92), אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור אלופת אוסטריה, שנפרדת מהמפעל בראש מורם, לא כל יום מנצחים את קרלו אנצ’לוטי.

בדקה ה-14, נאפולי עלתה ל-0:1: פערי האיכות שוב נגלו לעין. דווקא לאחר דקות טובות של האוסטרים, האיטלקים עקצו בהתקפה הראשונה המסוכנת שלהם, כשארקדיוש מיליק ניצל בלבול בהגנה כדי להפציץ מקרוב. עכשיו האוסטרים צריכים חמישה שערים כדי לעלות. זה כבר בלתי אפשרי.

מיליק וקאייחון חוגגים (רויטרס)מיליק וקאייחון חוגגים (רויטרס)

בדקה ה-25, דאבור השווה ל-1:1 עבור זלצבורג: האוסטרים אמנם התרחקו משמעותית מרבע הגמר, אך יכולים להמשיך להתענג על ביצועיו של הישראלי הנהדר, שזרק את בלם נאפולי בתוך הרחבה וירה כדור חד ומדויק לפינה הקרובה של אלכס מרט שוער האורחת. עוד שער שהחלוץ ישמח להכניס לקלטת הביצועים שלו.

דאבור כובש (רויטרס)דאבור כובש (רויטרס)
דאבור חוגג (רויטרס)דאבור חוגג (רויטרס)
דאבור חוגג (רויטרס)דאבור חוגג (רויטרס)

בדקה ה-65, זלצבורג עלתה ל-1:2: האוסטרים לא הרימו ידיים! מהלך קבוצתי נפלא הסתיים בכדור רוחב מושלם של אנדראס אולמר לפרדריק גולבראנדסן שהשלים מהפך מקרוב.

בדקה ה-92, זלצבורג עלתה ל-1:3: האוסטרים לא נחו ורצו להיפרד מהמפעל בראש מורם. כריסטוף לייטגאב ניצל ערבובייה ברחבה וכבש את השלישי של המארחת.

דינמו קייב – צ’לסי 5:0 (3:0 במשחק הראשון)

חגיגה צרפתית בקייב. בניגוד לנאפולי, ה-0:3 מהמשחק הראשון שחרר לחלוטין את הבלוז, שדרסו ללא רחמים את האוקראינים האומללים, הרבה בזכות אוליבייה ז’ירו שכבש שלושער נהדר (5, 33 ו-59) והוסיף בישול לקאלום הדסון אודוי (78). מרקוס אלונסו כבש את השלישי של האנגלים, שהשלימו 0:8 קל מהצפוי בסיכום. כעת, נראה שעדיף לצ’לסי לסמן את הליגה האירופית כדרך למקום בליגת האלופות בעונה הבאה, שכן זכייה במפעל תזכה את הזוכה במקום במפעל הבכיר של היבשת בעונה הבאה.

בדקה החמישית, צ’לסי עלתה ל-0:1: אם לאוקראינים היה עוד חלום קטן על סנסציה, אוליבייה ז’ירו הגיע וניפץ אותו. הצרפתי כבש מקרוב לאחר הגבהת קרן נפלאה של וויליאן.

ז'ירו כובש (רויטרס)ז'ירו כובש (רויטרס)
ז'ירו חוגג (רויטרס)ז'ירו חוגג (רויטרס)

בדקה ה-33, צ’לסי עלתה ל-0:2: ז’ירו כנראה היה מוכן לשחק כל שבוע בליגה האירופית. הפעם הצרפתי נהנה מבישול נהדר של מרקוס אלונסו בהתקפת מעבר כדי להשלים צמד.

ז'ירו ו-וויליאן חוגגים (רויטרס)ז'ירו ו-וויליאן חוגגים (רויטרס)

בדקה ה-46, צ’לסי עלתה ל-0:3: הבלוז פשוט מפרקים את האוקראינים. אלונסו, שבישל את השער השני, נהנה ממהלך מצוין של קאלום הדסון אודוי כדי לדחוק מול שער חשוף את השלישי.

אלונסו חוגג (רויטרס)אלונסו חוגג (רויטרס)

בדקה ה-59, צ’לסי עלתה ל-0:4: ז’ירו לא עצר. הפעם החלוץ עלה מעל כולם לעוד כדור קרן של וויליאן והשלים שלושער.

בדקה ה-78, צ’לסי עלתה ל-0:5: ז’ירו לא הסתפק בשלושער והוסיף גם בישול נפלא להדסון אודוי, שדהר כל הדרך לחמישי. ניצחון גדול לבלוז, תבוסה קשה לאוקראינים.

הדסון אודוי כובש (רויטרס)הדסון אודוי כובש (רויטרס)

קרסנודאר – ולנסיה 1:1 (2:1 במשחק הראשון)

בצל שני המשחקים בהם שררה אווירת גארבג’ טיים מן הרגע הראשון, הדרמה הגדולה של הערב הגיע מקרסנודאר, שם הקבוצה המקומית, שהפסידה 2:1 בספרד במשחק הראשון, כבר התחילה לחגוג העפלה לרבע הגמר אחרי שמאגומד סולמייאנוב העלה אותה ליתרון בדקה ה-85. אלא ששלוש דקות בתוך תוספת הזמן הגיע אחד הרגעים הגדולים בעונה של העטלפים, כשגונסאלו גדש קבע שוויון סופר דרמטי שהעלה אותם לרבע הגמר על חשבון הרוסים שבורי הלב.

בדקה ה-85, קרסנודאר עלתה ל-0:1: מאגומד סולמייאנוב בעט טיל אלכסוני מ-25 מטרים ושם את הרוסים בעמדת ההעפלה לרבע הגמר!

בדקה ה-93, ולנסיה השוותה ל-1:1: איזו דרמה בקרסנודאר! אחרי שכבר הייתה בדרך הבטוחה להדחה, גונסלאו גדש היה האיש של העטלפים והעלה אותם במו רגליו לרבע הגמר אחרי בעיטה מדויקת מתוך הרחבה. שיברון לב לרוסים.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */