יום שבת, 20.04.2024 שעה 11:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

איביץ': אני בעד ה-VAR, זה ישפר את המשחק

מאמן מכבי ת"א ערך מסע"ת לקראת חדרה בשבת, שיהיה המשחק הראשון בארץ בו ישתמשו ב-VAR, והחמיא לניסו אביטן. ייני: "עונה ללא הפסדים? הלוואי"

|
ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)
ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

אחרי עונה סדירה כמעט מושלמת, אותה סיימה ללא הפסד, מכבי תל אביב תפתח ביום שבת את הפלייאוף העליון עם משחק נגד הפתעת העונה, הפועל חדרה, כשהיא יודעת שזכייה באליפות היא כבר עניין של זמן. בשעה זו, מאמן הצהובים ולדימיר איביץ’ והקפטן שרן ייני מדברים במסיבת העיתונאים לקראות ההתמודדות. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE ובאתר.

על כך שהוא נבחר על-ידי חלק מגופי התקשורת למאמן הטוב בעונה הסדירה: “אני לא קורא עיתונים ואתרים. אני לא יודע. בישראל יש הרבה מאמנים טובים, מקומיים, אני לא קורא את התקשורת. רק עכשיו שמעתי את זה. תודה על המידע”.

על חדרה: “אנחנו יודעים שחדרה זה מועדון שהגיע מהליגה השנייה והרשים את כולם, במיוחד בתחילת השנה כשהם היו במקום הראשון אחרי 6 מחזורים. כמובן שהמועדון הזה זכאי לכבוד על כל מה שהם עשו בעונה הזאת, בתקציב קטן הם לפני הרבה קבוצות גדולות יותר ומגיע להם להיות ב-6 המועדונים הטובים ביותר בליגת העל. הם לא בטעות שם ואנחנו צריכים להכין את עצמנו להילחם על 3 נקודות, כדי לנצח, כי זו המטרה שלנו וברור שזה לא משחק קל. שום משחק הוא לא קל וזה יהיה משחק קשה, בטוח. אנחנו צריכים להיות בפוקוס, להתכונן ליריבה חזקה ולתת את הכי חזק שלנו כדי לנצח”.

איביץ': "ה-VAR חשוב למרות העצירות"

על ניסו אביטן כמאמן: “אני מכבד את הקולגה שלי מחדרה, אני חושב שהוא אחד המאמנים הטובים בארץ, גם המאמנים של נתניה, גם המאמן של בני יהודה אותו דבר. אני לא אדבר על כל אחד בנפרד, אבל ברור שאלה מאמנים שהראו שהם יכולים לעשות דברים יפים עם קבוצות שהן לא ב-2-3 מועדונים הגדולים בישראל ומגיע להם כבוד וברכות ממני. העבודה שלנו היא כזו שפעם אתה יכול להיות למעלה ולמחרת למטה, צריך לעבוד חזק יום יום כדי להישאר למעלה אם אתה מגיע לשם”.

איך במכבי מכינים את עצמם ל-VAR: “אני חושב שזה ישפר את הכדורגל. לפעמים החלטות שגויות יכולות לשנות את המשחק. אולי זה פחות מעניין, כי לפעמים עוצרים את המשחק ולוקחים 3 דקות לקבל החלטה, אבל זה חשוב ואני חושב שזה מה שהכדורגל צריך. אני בטוח שבגלל שזה חדש ייקח כמה שנים עד שזה יתחיל להיות מהיר יותר, אבל עכשיו זה בהתחלה. אני בעד ה-VAR, אני חושב שזה ישפר את המשחק שלנו והכל יהיה יותר טוב, כי השופטים לפעמים עושים טעויות, גם אנחנו והשחקנים, אבל כששופטים עושים טעויות זה רגע שהם צריכים לקבל החלטות ולעיתים זו החלטות רעות ועם ה-VAR אפשר לתקן את זה ואף אחד לא יישאר מקופח אם הגיע גול או שלא היה גול. זה מעניין עבור כולנו וכולנו רוצים להיות בקבוצה שתקבל החלטה הוגנת. ה-VAR נחוץ בכל מקום, לא רק בישראל. בכל העולם השופטים יכולים לטעות וזה חלק מהמשחק. לפעמים הטעויות האלה יכולות להיות מאוד גדולות ועם ה-VAR אפשר לעצור את זה”.

ולדימיר איביץ' ושרן ייני (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' ושרן ייני (חגי מיכאלי)

על ניקוליץ’: “הוא בדרך להיות איתנו, נקבל החלטה מחר, אם הוא יתאמן איתנו אימון מלא. הייתה לו פציעה קשה”.

על גולסה והבלגן עם הניתוח: “שמו כמה דברים מעניינים בעיתונים. הייתי פתוח איתכם מהיום הראשון עד האחרון ודיברתי על מה שקרה לשחקנים שלי. אבל כמה מהקולגות שלכם לא מכבדים את זה ולקחו מידע אני לא יודע ממי. אם היו יודעים טוב יותר ממה שקורה בצוות הרפואי שלי הם יכולים לקחת מידע מאנשים שנותנים להם את המידע הזה. אני לא אדבר על זה יותר אף פעם”.

ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

קפטן מכבי שרן ייני אמר: “נערכים למשחק כמו לכל משחק, צופים ביריבה, מבינים מה סגנון המשחק שלה, מכינים תוכנית משחק וככה אנחנו מתכוננים. אין משהו יוצא דופן, פשוט ממשיכים את העונה כמו כל שלב. לגמור את העונה ללא הפסדים? הלוואי, זו מטרה חבל על הזמן, אבל אנחנו מתמקדים רק במשחק הקרוב, לא מסתכלים קדימה ועל מה יהיה וככה אנחנו מצליחים להגיע לתוצאות טובות כמו שעשינו עד עכשיו. אני מנסה וגם מצליח לא לחשוב קדימה, רק על המשחק הבא כל פעם, וגם אם אני טיפה מתחיל לפנטז אני עוצר את עצמי כי ספורטאי צריך להתכונן למה שעומד לפניו. בשביל להיות מוכן ולהביא את עצמך לרמה טובה, זה מה שאתה צריך לעשות”.

על חדרה: “חדרה עשו עונה מדהימה בעונה הסדירה, הם הפתיעו את כולם, נהניתי לראות משחקים שלהם מתחילת העונה, יש לנו הרבה שחקנים אצלם, יש לנו חיבה אליהם, אוהבים אותם מאוד ורוצים שיצליחו, פחות במשחק מולנו, אבל רוצים את ההצלחה שלהם, זה כיף”.

שרן ייני (חגי מיכאלי)שרן ייני (חגי מיכאלי)

על כך שאליפות זה רק עניין של זמן: “כל מה שאנחנו עושים זה מדברים על איך דוחפים את עצמנו כל הזמן ולא מסתכלים קדימה. אנחנו מעירים אחד לשני בכל תרגיל של פסים, הנעת כדור, כדי שאף פעם לא נוריד. יש לנו הרבה מטרות, גם בליגה וגם בגביע, אז אם אנחנו רוצים להגיע להישגים שמצפים מעצמנו, אז לא מורידים את הרגל מהגז”.

על הייחוד של איביץ’: “אני לא אוהב שאתם עושים השוואות. איביץ’ מאמן סופר מקצועי ששומר על דרך מסוימת שאין איפה ואיפה, כולם יודעים מה הם הולכים לקבל, כולנו יודעים איפה אנחנו הולכים להיות בכל רגע  נתון במגרש, “on the ball” ו-”off the ball”, בגלל זה אנחנו מסודרים ככה במשחק ההגנה. אנחנו מעריכים את המאמן”.

איביץ’ הגיב: “לא קל לשחקן לדבר על מישהו שיושב לידו, ובטח על המאמן. אולי הוא רוצה לומר משהו אבל הוא לא יכול. אולי יש בעיות בינינו אבל הוא לא רוצה להגיד. אי אפשר לדעת”.

ולדימיר איביץ' ושרן ייני (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' ושרן ייני (חגי מיכאלי)

ייני המשיך והתייחס לשחר פיבן, שלא זומן לנבחרת: “אין יותר מדי מה להגיד, שחר בכושר מצוין, עושה עונה מעולה, אנחנו מעריכים אותו מאוד, שחקן שלקח את הצ’אנס שלו בשתי ידיים, הוא מוכיח את עצמו כל הזמן עם הכדור, באגרסיביות שלו, ביכולת לתקל, בכדורי גובה. אנחנו מעריכים אותו, בוטחים בו, יודעים שיש לו עתיד גדול ומקווים שהוא עוד יוזמן. אני מעריך אותו, בוטח בו והייתי רוצה שהוא יוזמן, אבל זה לא החלטה שלי”.

“יש הרבה שחקנים במכבי ת”א שהייתי רוצה שיהיו בנבחרת, אבל בסופו של דבר הצוות עושה את ההחלטות שלו, יש עוד שחקנים טובים במדינת ישראל, ברוב הסגל הפערים בינינו, בין הישראלים, לא כאלה גדולים, וכל בפעם שיש זימון מדברים על מי שלא הוזמן כי בין כולנו הפערים דומים”.

על אמאדור: אני לא חושב שזה התפקיד שלי להסביר, אני חושב שז’איר שחקן מצוין, בנאדם מדהים, אנחנו סומכים עליו חבל על הזמן, יש תחרות בסגל ולפעמים מגיע שחקן כמו שחר שמקבל את הצ’אנס ולוקח אותו. כל אחד צריך לדחוף את עצמו כל הזמן להיות הכי טוב כי בכדורגל אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך”.

ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

על כך שלקח לו זמן להתמקם בעמדת הבלם ואם הוא הגיע לתפקיד האידיאלי: “אני שחקן שבסך הכל רוצה לשחק ומה שהמועדון ירצה ממני אני אשמח לתת לו, בכל תפקיד. אני מניח שכשהשנים עוברות פעם צריכים אותי מגן ימני ופעם קשר ופעם מגן שמאלי. מה שצריך אני שם. אני לא מתעסק במה יותר מתאים לי ומה יותר טוב, אני רוצה לשחק”.

לסיום התייחס ייני לתחפושת שלו: “יצאתי מקום שני, אבל אפשר להגיד שהייתי מקורי. שחר פיבן אמר לי לפני חצי שנה שאני דומה למקגרגור, הביצוע הלך טוב, אשתי ציירה את הציורים אז שאפו על הציורים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */