יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:27
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אלי אוחנה: נחליט לקראת סוף העונה לגבי המאמן

יו"ר בית"ר דיבר בהפנינג פורים מיוחד עבור ילדים שערכה הקבוצה בבית וגן: "קלינגר אחד המאמנים הטובים שראיתי. בטוח שעונה הבאה נהיה במיקום אחר"

|
אלי אוחנה (נעם מורנו)
אלי אוחנה (נעם מורנו)

רגע לפני שמגיע חג הפורים, בבית"ר ירושלים ערכו היום (רביעי) הפנינג מיוחד עבור ילדים מעמותות "שלוה", "בית הילד", מועדונית אגרון ומועדונית עיר גנים, בשיתוף עמותת נ.כ.ח (נתינה כדרך חיים), המפעילה את תכנית סח״י - סיירת חסר ייחודית. האירוע נערך במתחם האימונים של בית"ר בבית וגן. כל ילד קיבל במתנה חולצה, משלוח מנות ומסיכה של שחקן. כמו כן, הופעלו תחנות ספורט מיוחדות לילדים ודוכני פופקורן וצמר גפן מתוק.

חלק מהשחקנים שלקחו חלק באירוע ואף אופרו על מנת לשמח את הילדים היו מאור בוזגלו, הקפטן עידן ורד, דן איינבינדר, טל כחילה, אנתוני וארן, אופיר קריאף, שמואל שיימן ודוד קלטינס.

אוחנה: "יש אכזבה אדירה מהעונה"

כמו כן, גם יו״ר המועדון, אלי אוחנה, נכח ואמר: ״האירועים האלה זה לא דבר חדש בבית״ר ירושלים, זה דבר שקיים כבר כמה שנים ורק הולך ומתפתח, אני חושב ששיתוף הפעולה שלנו עם כל הארגונים האלה גורמים לשמחה וחיוכים לילדים שהם בסך הכל ממשפחות נורמטיביות. שואלים אותי איך עושים את זה עם כל המצב שהקבוצה נמצאת בו כרגע, בית״ר ירושלים זה לא מועדון שקיים רק שנה אחת, הוא קיים הרבה מאוד שנים ויהיה קיים הרבה מאוד שנים. נדע עונות הרבה יותר טובות. זה לא קלישאתי, כשאנחנו רואים את החיוכים והשמחה של הילדים מבחינתנו זה לא פלייאוף עליון, זו אליפות, כי בסופו של דבר אנחנו מתעסקים בכדורגל כדי לשמח ולגרום לאווירה טובה ואם אנחנו יכולים ביחד עם השחקנים, המועדון והבעלים משה חוגג להפוך את הימים האלה לחגיגיים, אז אין יותר מאושרים מאיתנו״.

מאור בוזגלו חותם לאוהד (נעם מורנו)מאור בוזגלו חותם לאוהד (נעם מורנו)

על הפעילויות הרבות שבית״ר עושה מאז משה חוגג רכש את הקבוצה: ״העוצמות של הפעילויות בהחלט גברו מאז שמשה חוגג הצטרף לקבוצה שלנו, אבל צריך לומר את האמת, היינו עם צוות מאוד מצומצם בשנים האחרונות והצוות שהיה עשה עבודה יוצאת מן הכלל. הפעילויות האלה מתרחשות כל השנה וזה לא תלוי תוצאה כזו או אחרת ולא תלוי מיקום הקבוצה, אנו עושים זאת מכל הלב ונמשיך לעשות את זה, כי בשביל זה קבוצות כדורגל וספורט קיימות״.

עידן ורד, דוד קלטינס ודן איינבינדר (נעם מורנו)עידן ורד, דוד קלטינס ודן איינבינדר (נעם מורנו)

השבוע הדרמטי שעבר על המועדון, עם בקשתו של ניר קלינגר להתפטר: “מאז שאני זוכר את בית”ר, בכל שבוע יש דרמה. בוודאי שיש אכזבה אדירה, בבית״ר אנחנו לא מטילים אחריות על איש מקצוע כזה או אחר, כי האחריות היא על כולנו, גם עליי, על חוגג, השחקנים, המאמן, האוהדים וכולם. אנו עוברים עונה קשה. ניר קלינגר בהחלט הציע את התפטרותו, משה חוגג החליט שלא לקבל אותה. הוא החליט שניר התחיל את העונה ויסיים את העונה. לגבי מאמן, נחליט לקראת סוף העונה הנוכחית אבל אני בטוח ומשוכנע שנדע לעשות את הדברים יותר טוב, יהיה לנו יותר זמן ואפשרויות מאשר בעונה שעברה ואני בטוח שבעונה הבאה אנחנו לא נהיה במיקום הזה שאנו נמצאים בו היום״.

שמואל שיימן (נעם מורנו)שמואל שיימן (נעם מורנו)

על האחריות של השחקנים במצב הקבוצה: ״אנחנו לא מחלקים את המועדון לקבוצות של מי אחראי יותר ומי פחות, זו לא המטרה. בסופו של דבר כולנו מאוכזבים מהעונה הזאת. ראיתי הרבה מאוד מאמנים והתאמנתי אצל המון מאמנים, ניר קלינגר הוא אחד מהטובים ביותר שיצא לי לראות, ואני לא מכיר אותו כמאמן קודם, אני רואה את ההשקעה ואת האכפתיות שלו פה ולא תמיד כל מה שאתה מתכנן גם קורה, וגם אצל השחקנים לא תמיד הכל הולך, יש כאלה קצת יותר וקצת פחות אבל כולם אחראיים למצב בסופו של דבר. העונה הזו קשה, אבל בית״ר לא מתחילה ונגמרת בעונה הזאת. למועדון היו בהיסטוריה עונות קשות והוא ידע לצאת מזה ואני בטוח שזה מה שיקרה גם בעונה הבאה״.

טל כחילה ודוד קלטינס (נעם מורנו)טל כחילה ודוד קלטינס (נעם מורנו)

אוחנה המשיך ואמר: ״הענף הזה דינמי, מה שנכון להיום לא נכון למחר וכן הלאה. דברים משתנים מהר מאוד, מה שחשוב מבחינתנו זה ליצור שקט במועדון וליצור שקט בקבוצה, אנחנו בפלייאוף התחתון ומתייחסים לזה בשיא הרצינות כדי חס וחלילה לא להיקלע למאבקים כאלה מיותרים לקראת סוף העונה, לבית״ר היו משברים והצלחות בעבר, העונה הזו לא טובה והדברים האלה קורים, אני בטוח שבעונה הבאה הקבוצה תחזור לעצמה״.

מאור בוזגלו עם אוהד (נעם מורנו)מאור בוזגלו עם אוהד (נעם מורנו)

רכז בוגרים של עמותת סח״י, אושרי קריאף, שהוא גם אחיו של אופיר שחקנה של בית״ר, שיתף בתחושותיו: ״האירוע הזה נועד לבוא ולשמח את הילדים מעמותות שונות, יש לנו את הכוח לתת להם קצת שמחה בחיים. מדי שבוע מחלקים מזון למשפחות נזקקות ומחלקים פרחים לקשישים, כמו כן גם מניחים פרחים על קברי חללים שאין להם משפחות. החלטנו למנף את הכוח שיש למועדון כמו בית״ר והחלטנו לעשות את ההפנינג הזה לילדים, מודים למועדון על שיתוף הפעולה״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */