יום חמישי, 18.04.2024 שעה 14:34
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"פלייאוף עליון עבור חדרה שווה ערך לאליפות"

בהפועל חדרה עדיין מתקשים לעכל את גודל ההישג לאחר ה-2:2 עם מכבי נתניה וההעפלה לפלייאוף העליון. זלקה: "לא נקבל רביעיות וחמישיות, נקשה על כולן"

|
שחקני חדרה חוגגים (חגי מיכאלי)
שחקני חדרה חוגגים (חגי מיכאלי)

"בקנה המידה של הפועל חדרה, העפלה לפלייאוף העליון היא שוות ערך לאליפות. אנחנו מאושרים עד הגג". עם התחושות האלה יצאו אתמול (שבת) החדרתים אחרי ה-2:2 מול מכבי נתניה, שהבטיח לקבוצה את המקום בשישייה הראשונה.

בקבוצה באמת חששו מהסתבכות בתחתית אם יסיימו בפלייאוף התחתון, והתוצאה אמש שחררה אנחת רווחה גדולה. "נקווה שהמועדון ימשיך לצמוח. ידענו שאין לנן ברירה אלא לבוא ולנצח. שחקנים התאבדו על המגרש, רצו ללא הפסקה ונתנו את כל הלב", אמר גורם בחדרה.

אביטן: ״זה יום קסום למועדון״

בנוסף, ל-ONE נודע כי אחת מהמרוויחות העיקריות מהעפלת חדרה לפלייאוף העליון היא מכבי תל אביב, שבהשאלת חביב אוחיון, עדן קארצב ואילון אלמוג בינואר הכניסה סעיף מיוחד בו נקבע כי היא זכאית לבונוס במידה והעולה החדשה תעפיל לפלייאוף. הצהובים יעשירו את הקופה שלהם בעוד כמה עשרות אלפי שקלים מחדרה. אגב, רק למעט מאוד אנשי צוות ושחקנים בחדרה יש בחוזה סעיף מענק על הפלייאוף העליון.

העולה החדשה כבר הובילה 0:2 במחצית הראשונה והציגה יכולת נהדרת, שלא הזכירה את אותה הקבוצה שהפסידה בארבעת המחזורים שקדמו לתיקו מול היהלומים. במחצית השנייה החדרתים ספגו פעמיים לקראת הסיום מרגליו של גיא מלמד, אך למזלם הנקודה הספיקה, לאור איבוד הנקודות של הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה. הקבוצה של ניסו אביטן הציגה משחק לחימה אדיר החל מהדקה הראשונה, והשחקנים באו בגישה שונה לחלוטין ממה שהיו בשבועות האחרונים. במועדון, בו שרר לחץ גדול בימים האחרונים, עבדו היטב עם השחקנים על הפן המנטלי, וזה בהחלט השתלם.

שחקני חדרה חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני חדרה חוגגים (חגי מיכאלי)

בקבוצה, בה ציינו כי העבירו מסר לנתניה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה בין הקבוצות בתחילת אפריל, עבדו על המוטיבציה וההתלהבות של שחקנים, ערכו עמם שיחות אישיות, ולפני המשחק אף הוקרן סרטון מוטיבציה שהכין אחד משני עוזרי המאמן, הראל סלע. שחקנים בקבוצה פרגנו לעבודה של הצוות המקצועי בנושא: "צריך להודות שהייתה בעיית שובע וגישה במשחקים האחרונים, אבל העבודה המנטלית והסרטונים פשוט גרמו לנו לעלות בטירוף. הייתה לנו הרגשה שאנחנו הולכים לעשות את זה". מלבד זאת, שחקנים נוספים ציינו כי ההכנה למשחק הייתה מוצלחת, ובעיקר העובדה כי הם הלכו למלון בנתניה והצליחו לנקות את הראש ולהתרכז רק במה שיקרה ב-90 הדקות מול הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

כעת, אחרי ההעפלה לפלייאוף העליון, בחדרה מצפים להכנסות שמוערכות בכ-1.5 מיליון שקלים, גם ממענק דירוג, ואף ממכירת מנויים למשחקי הפלייאוף ומכירת כרטיסים לקבוצות אורחות, שאמורות להביא לא מעט קהל. במועדון ציינו כי הכסף יעזור להתייצב כלכלית. מי ששוב זכה למחמאות היה המאמן, ניסו אביטן, שבחר לעלות בהרכב הפעם עם ויטלי גנון ואליאל פרץ, שהחזירו לו עם שערים. בקבוצה הגדירו את אביטן כ"מאמן העונה". ניסו היה בטירוף אתמול על הקווים, ועם שריקת הסיום כולם רצו לחגוג איתו את ההישג הנהדר, לפני השמחה שהייתה בחדר ההלבשה.

ניסו אביטן חוגג (חגי מיכאלי)ניסו אביטן חוגג (חגי מיכאלי)

השחקן המצטיין אמש ללא ספק היה אילון אלמוג, שבישל באומנות את שני השערים של הקבוצה. המושאל ממכבי תל אביב נראה כמו השחקן שבית"ר ירושלים רצתה לשפוך עליו מיליונים. גם עדן קארצב נראה טוב והיה אגרסיבי במרכז השדה. ירין פרץ עדיין סובל מכאבים בצלעות, ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר למחזור הבא, מול מכבי תל אביב. סלים עמאש צפוי לשוב לסגל. הפציעה של מנשה זלקה איננה חמורה.

זלקה המאושר סיפר בסיום המשחק מול הנתיינתים: "זו תחושה אדירה לעשות את זה. הספידו אותנו מתחילת העונה ואמרו שנרד ליגה כבר בחגי תשרי. נתנו לאנשים לדבר, ואנחנו עם המון עבודה קשה, צניעות וענווה עשינו הישג מדהים לעיר חדרה. אין מאושר ממני".

אילון אלמוג מול ויקי כחלון (חגי מיכאלי)אילון אלמוג מול ויקי כחלון (חגי מיכאלי)

המטרות בתחילת העונה: "בתחילת העונה חשבנו חד משמעית שלהישאר בליגה תהיה הצלחה, היינו קונים הבטחת הישארות בליגה במחזור האחרון בהפרש שערים. זו לא לוזריות, זה ריאליות. עשינו הישג אדיר ומגיע שאפו לכל החבורה הצעירה הזו בהפועל חדרה. שאפו לכל השחקנים, ובמיוחד לניסו ולצוות".

איך התכוננו אחרי התקופה הרעה: "ידענו שבאנו למשחק שמבחינתנו הוא כמו גמר גביע. היה לנו חודש מזעזע, לא רק שהפסדנו, לא נראינו טוב. אנחנו יודעים את זה, יש לנו ביקורת עצמית, אנחנו לא מנותקים מהעולם. אספנו את עצמנו, עשו לנו עבודה מנטלית, הראו לנו סרטוני מוטיבציה, ואני שמח שבאנו למגרש ועשינו את המוטל עלינו. עכשיו נחגוג, מגיע לנו, ואחרי זה נתכונן למשחק הבא".

זלקה מחבק את אביטן (חגי מיכאלי)זלקה מחבק את אביטן (חגי מיכאלי)

לקראת הפלייאוף: "לא נתבזה בפלייאוף העליון, לא נקבל רביעיות וחמישיות. זה לא אנחנו, נבוא ונקשה על הקבוצות, ונשתדל להשיג תוצאות טובות. יש אנחת רווחה שהגענו לפלייאוף, אבל בעזרת השם ננצח".

על החולצה של 'עורב צנחנים', עמה עלה לשחק אתמול: "אני אלך עם החולצה הזאת מחר למילואים. זו חולצה של היחידה ששירתי בה בתור לוחם. אני אלך למילואים גאה ובראש מורם, כשחקן בליגת העל ובפלייאוף העליון. מה יקרה אם אקבל קריאה למילואים בחצי הגמר? כשנגיע לגשר, נחצה אותו", התלוצץ לסיום קפטן החדרתים.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */