יום שלישי, 16.04.2024 שעה 13:41
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • הפועל נוף הגליל
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • מכבי נתניה

פיניש: חצי גמר זו הצלחה, אבל לא נסתפק בזה

"איש הגביע" של מכבי נתניה לאחר ה-1:1 בפ"ת וההעפלה: "אלו רגעים שניקח לכל החיים". דראפיץ': "ההישג הכי גדול שלי". עלי מוחמד יחסר מול חדרה

|
שחקני מכבי נתניה חוגגים (איציק בלניצקי)
שחקני מכבי נתניה חוגגים (איציק בלניצקי)

מכבי נתניה ממשיכה לחגוג. בשבוע האחרון החבורה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הבטיחה מקום בפלייאוף העליון, עלתה למקום השני בליגת העל ואמש (רביעי) רשמה עוד וי עם העפלה לחצי גמר גביע המדינה לאחר 1:1 מול מכבי פתח תקווה ו-1:2 בסיכום שני המשחקים. בלי כדורגל גדול, אבל עם הרבה נחישות וגם הודות ל-0:1 מהמשחק הראשון, נתניה הכריעה למעשה את ההתמודדות בדקה ה-88 עם שערו השביעי בששת המשחקים האחרונים של מי אם לא פאטוס בצ'יראי, וגם שער השוויון של תומאש סיבוק שלוש דקות לאחר מכן הפך ללא רלוונטי.

חדר ההלבשה באצטדיון המושבה, שאירח את מכבי נתניה שלוש פעמים בשבוע האחרון, שוב הפך למסיבה אחת גדולה, כאשר השיר שכל כך מזוהה עם החגיגות הצהובות-שחורות לאחרונה "Blah Blah Blah" שוב נוגן בחדר ההלבשה וכמו המילים גם על המגרש היהלומים לא התרגשו מכל הדיבורים מסביב והמחמאות על הישגי התקופה האחרונה, נתנו לזה לעבור לידם, ועשו את העבודה בדרך לפיינל פור של הגביע.

דראפיץ': "אין שמח ממני"

לאחר מכן, החגיגה נמשכה במסעדה בפ"ת, שם חגגו אנשי המועדון את ההעפלה המשמחת וגם יום הולדתו של דראפיץ' שחוגג היום יום הולדת 54 וקיבל מתנה נהדרת מבחינתו. לאחר המשחק, המאמן סיפר על המתח ששרר במועדון, תיאר את התכונה הגדולה בעיר היהלומים לקראת ההתמודדות בהתייחס לעובדה שלא בוצעה רוטציה, ואף ציין כי מדובר בהישג הגדול ביותר בקריירה שלו.

"זאת התקופה הכי טובה שלי", אמר דראפיץ' הנרגש. "עברתי הרבה בכדורגל, לקחתי שלוש אליפויות עם מכבי חיפה כעוזר מאמן, עם בית"ר ירושלים הגעתי למקום השלישי ולאירופה, היום אני מאמן את נתניה, קבוצה כל כך צעירה ובמקום השני ובחצי גמר גביע – אין יותר מאושר ממני. כמאמן ראשי זה ההישג הכי גדול שלי, בינתיים".

פאטוס בצ'יראי חוגג עם עלי מוחמד (איציק בלניצקי)פאטוס בצ'יראי חוגג עם עלי מוחמד (איציק בלניצקי)

"עדיף שלא נדבר על זה, בוא נגיע לחצי וננסה לעבור את החצי", אמר סתיו פיניש, 'איש הגביע' כפי שהוא מכונה בנתניה בעקבות הפנדל המכריע שלו בזכייה של בני יהודה לפני שנתיים. "אנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה, אבל זה לא יהיה קל. יש הרבה קבוצות שמתחרות על המקומות האלה. עשינו צעד מאוד משמעותי בגביע, עלייה לחצי הגמר זאת סוג של הצלחה, אבל לא נסתפק בזה. נבוא צנועים ונמשיך לעבוד קשה. זה כיף גדול, כל השבוע ניסיתי להסביר להם שהמשמעות של המשחק הזה היא מאוד חשובה כי ברגע שאנחנו בחצי הגמר, זה כבר משחק אחד מלהניף גביע. אני הכי אשמח שזה יקרה, אלו רגעים שכולנו ניקח לכל החיים ועובדים קשה בשביל זה".

החשש מנפילת מתח: "הכל יכול לקרות בכדורגל, אבל יש לנו צוות שמעמיד אותנו על הקרקע, כבר עכשיו נתחיל להתכונן למשחק במוצאי שבת מול בית"ר ירושלים. הצוות עושה את זה כל משחק, למרות הניצחונות וזה לא קל, אבל אנחנו שחקנים רעבים וכולנו באמת חבורה שרוצים להביא משהו חדש לכל משחק ולהביא תוצאות שעוד לא הבאנו, גם בפן הקבוצתי וגם בפן האישי – רוצים לקחת את זה קדימה. הרעב והתשוקה של כולם עושה את ההבדל, זה הדבר הכי טוב שיש לנו".

שחקני מכבי נתניה חוגגים (איציק בלניצקי)שחקני מכבי נתניה חוגגים (איציק בלניצקי)

על עלי מוחמד ובצ'יראי שהצטיינו במשחק: "הם שחקנים טובים ועושים את כולנו יותר טובים על המגרש, אנחנו נהנים מהם. פאטוס עושה עבודה מעולה בזמן האחרון וגם עלי מתחילת העונה, כיף לחלוק איתם חדר הלבשה".

בתוך כך, מוחמד יחסר לדראפיץ' וברדה במשחק האחרון של העונה הסדירה מול הפועל חדרה לאחר שספג כרטיס צהוב תשיעי העונה וירצה עונש הרחקה. יחמיר היקה ודודי תירם שחזרו לאימונים מלאים בימים האחרונים אחרי שסבלו מפציעות, עשויים לשוב לסגל מול בית"ר בשבת.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */