יום שבת, 20.04.2024 שעה 00:52

מכבי ראשל"צ הביסה, הפועל ניצחה בתום דרמה

ליגת ווינר, מחזור 18: המוליכה התעללה בהפועל ר"ג עם 29:45 קליל, האדומים נזקקו לשער ניצחון בשניות הסיום ב-25:26 על נס ציונה. גם הרצליה ניצחה

|
עידו פלח כובש את שער הניצחון של הפועל ראשון בנס ציונה (גבי אלאלוף הפועל ראשל''צ) (מערכת ONE)
עידו פלח כובש את שער הניצחון של הפועל ראשון בנס ציונה (גבי אלאלוף הפועל ראשל''צ) (מערכת ONE)

רגע לפני שהפוקוס עובר אל משחקי גמר גביע המדינה לגברים (מכבי ראשל"צ – מ.כ חולון) ולנשים (מכבי ארזים ר"ג – מכבי ראשל"צ), שייערכו ביום שני בהיכל קבוצת שלמה, המחזור ה-18 בליגת ווינר נחתם היום (שישי), שהיה מהמשובחים והדרמטיים עד כה העונה. במוקד, מכבי סרוגו ראשל"צ נראית מוכנה לגמר לאחר שהביסה במפגש קצוות את נועלת הטבלה הפועל ר”ג, בעוד מ.כ חולון השיגה ניצחון חשוב מבחינתה בחוץ על עירוני רחובות 30:32, והצטרפה למאבק על מקום בפליאוף.

עם כל הכבוד לשתיים, הדרמות חגגו במספר מוקדים: האלופה הפועל ראשל"צ, שהייתה בפיגור של שלושה שערים בנס ציונה, תשע דקות לסיום, הצליחה לבצע מהפך משער ניצחון של עידו פלח בשניית הסיום – 25:26. אחרי החטאת פנדל של שלומי צייטלר 16 שניות לפני כן.

מכבי ראשל”צ – הפועל ר”ג 29:45

המוליכה מכבי סרוגו ראשל"צ טיילה מול האורדונים והעלתה את מאזנה ל-18 ניצחונות ותיקו (לאחר שניצחה בתחילת השבוע במשחק מוקדם מהמחזור ה-20 את קרית אונו 26:38). מכבי ראשל"צ מוכנה לגמר הגביע, ובכלל לשבוע מסקרן שבסיומו תתארח ביום שישי הבא אצל הפועל ראשל"צ למשחק הדרבי. עומר גרא הוביל את הכובשים של מכבי ראשל"צ עם 8 שערים. ולדי קופמן ויואב נאמן הוסיפו 6 כ"א. ר"ג לא היוותה יריב ממשי היום, והיא נותרת במקום האחרון. שפטו רון פרץ וניב שוורץ.

יואב נאמן היום במפגש מול הפועל רמת גן (חן קלדרון) (מערכת ONE)יואב נאמן היום במפגש מול הפועל רמת גן (חן קלדרון) (מערכת ONE)

עירוני רחובות - מ.כ חולון 32:30 (16:15)

זה לא היה רק מפגש מסכם לקראת גמר הגביע, אלא גם מאבק לקראת ההכרעות בדרך לפלייאוף העליון ובית ההישרדות. היתרון עבר מקבוצה לקבוצה לאורך המשחק, אבל חולון ידעה לסיים את המשחק עם ניצחון (הצטיינו – עדן ג'ינג'י עם 7 שערים, פיליפ קאלו 6, יובל כץ 5. ליאור גורמן הצטיין בהגנה). רחובות מצידה ממשיכה בגל ההפסדים בסיבוב השני. שפטו לאונרד ינקו ומורן כחלון.

מכבי קרית מוצקין - הפועל SP אשדוד 30:31 (14:15)

ניצחון ענק למוצקין, שקרובה להבטחת המקום בפלייאוף (מוצקין משיגה ניצחון רביעי ב-6 המשחקים האחרונים). מנגד, הפסד ליגה שלישי העונה להפועל אשדוד, שממשיכה להראות חוסר יציבות בסיבוב השני. אשדוד הופיעה בהרכב חסר, ללא אדיר כהן, שרון שלם וטומיסלאב סטויקוביץ' השוער שסבלו מפציעות. בשערה פתח תום שם טוב (ובהמשך החליף אותו שון ריבקין). הדרמה התחילה בדקה ה-57 שניות לסיום, כאשר ברק  עמר המשיך לפרק את הגנת אשדוד, וכבש צמד שקבע 30:30. אלון כהן, שנכנס לשער, סיפק צמד עצירות גדולות ליותם טל וטל הרשקוביץ, לפני שקסם עמיאל כבש את שער הניצחון הדמרטי.

מאמן קרית מוצקין, ניר חלימה: "ניצחון של לב ונשמה. התעלינו למרות ש'סוקו' קיבל את האדום. החילוף של אלון כהן בשער הביא לנו שתי עצירות קריטיות מאוד. שמנו לעצמנו למטרה לסיים בפליאוף העליון, וככל שמתקדמת השנה ואנחנו מתחברים יותר ויותר – גם רוצים לטפס כמה שיותר גבוה".

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "ידעתי שהמשחק יהיה קשה, אבל השחקנים שלנו לא לחמו. הם היו אפטיים מדי. לקבל 31 גולים זה לא קרוב למה שאנחנו צריכים. היו כמה דקות טובות שלנו אבל זה לא מספיק. אנחנו צריכים שיפור בכל היבטי המשחק לקראת המחזור הבא".

א.כ נס ציונה - הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ 26:25 (15:12)

מפגש הצמרת בין האחים-מאמנים מימון הסתיים בניצחון של עידן על עומרי, עם דרמה גדולה, בסיומה האלופה רשמה ניצחון חמישי ברציפות. מנגד, נס ציונה סופרת כבר שלושה הפסדי ליגה רצופים. דדי פרץ הורחק בשורות נס ציונה בדקה ה-10. הפועל לחצה על הדוושה בדקות האחרונות וערן צרפתי חתם את תוצאת המחצית. נס ציונה השוותה בפתיחת המחצית השנייה ל-16:16 (36'), וביצעה בהמשך מהפך אדיר ל-21:24 בזכות יכולת נהדרת של אורן מאירוביץ בשער ושל ברק פריד (8 שערים בסה"כ).

איתי סורקיס ועוז חממי (המצטיין בהפועל) צימקו ל-24:23. פריד כבש וחממי צימק ל-25:24. סאבו מאסטר השווה ל-25:25 בדקת הסיום. שלומי צייטלר החטיא פנדל 17 שניות לסיום, ועידו פלח כבש שער ניצחון בשניות הסיום. נס ציונה חסרה את ניבו לוי הפצוע. שפטו דודי לוין ורונן פישר.

עידו פלח כובש את שער הניצחון של הפועל ראשון בנס ציונה (גבי אלאלוף הפועל ראשל''צ) (מערכת ONE)עידו פלח כובש את שער הניצחון של הפועל ראשון בנס ציונה (גבי אלאלוף הפועל ראשל''צ) (מערכת ONE)

מ.כ באר שבע - א.ס SGS רמה"ש 35:28 (20:9)

רמה"ש ממשיכה במומנטום שלה עם ניצחון שישי ברצף בסיבוב השני. באר שבע שוב מתקשה בביתה (לעומת מאזן מרשים במשחקי החוץ). רמה"ש (רביעית בטבלה) פתחה נהדר את המשחק, ואדם סאביץ' הצטיין בשערה במחצית הראשונה יחד עם ליובימיר יוסיץ' שכבש 7 שערים. במחצית השנייה, באר שבע חזרה מעט, כאשר סטפן צ'יריץ' הבקיע את כל 7 שעריו. רק שעם תרומה משנית של מילוש בואישיץ' (3 שערים) - המקומיים התקשו. מבקיעים בולטים - יוסיץ' 9, מילאן פאבלוביץ' 7 וחן פומרנץ 5 בשורות רמה"ש. בבאר שבע - צ'יריץ' 7, רועי עמרם 5, צח מלול ואביב לייפר 4 כ"א. שפטו שלומי בר און ואורן איטין

בני הרצליה - הפועל קרית אונו 30:31 (14:18)

מה עוד אפשר לכתוב על בני הרצליה? קבוצה שמאבדת ב-3 משחקים בסיבוב השני יתרון של 5 שערים, שהופך להפסד צורב? שחוזרת מפיגור של 5 שערים לשיוויון דרמטי? אז היום, הרצליה שלטה בקצב, הוליכה ביתרון מבטיח של 4 שערים בהפסקת המחצית, אבל קרית אונו חזרה כמו גדולה עד לשיוויון 27:27. הפינאלה, הפעם, היה של המארחת שבשורותיה הצטיין ולדיצה סטויאנוביץ'. בשורות קרית אונו בלטו אמיר זייפרט, סשה צ'ודונובסקי ומילוש לואניציץ. שפטו אלדד פלד ונועם בן ארויה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */