יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:03
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

דומב: אשקלון אחת משלוש הקבוצות הטובות בליגה

מאמן הפועל מרמורק החמיא ליריבה לקראת המשחק ב-15:00. בית"ר ת"א/רמלה תארח את כפ"ס למפגש צמרת, איכסל תפגוש את עפולה לקרב קצוות וראשל"צ מול עכו

|
אסי דומב (אורן בן חקון)
אסי דומב (אורן בן חקון)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יפתח הערב (שישי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד: מפגש צמרת מותח בין בית”ר תל אביב/רמלה להפועל כפר סבא, הפועל איכסל תארח את הפועל עפולה השלישית בקרב קצוות קריטי עבורן והפועל מרמורק תנסה להמשיך במומנטום האדיר שלה כשתצא למשחק חוץ אצל הפועל אשקלון השישית. בנוסף, הפועל ראשון לציון והפועל עכו ייאבקו כשפניהן מועדות לעבר המקום השמיני והאחרון בפלייאוף העליון ובני לוד תרצה להפתיע שוב והפעם היא תשחק מול הפועל רמת השרון בגרונדמן.

בית”ר תל אביב/רמלה – הפועל כפר סבא (15:00, רמלה)

רגע לפני שתצא לשני משחקי רדיוס ותנדוד למגרשים אחרים, הקבוצה של זיו אריה תארח ברמלה את המועדון מהשרון, כשהיא יכולה לצמצם את הפער בין שתי הקבוצות לשתי נקודות בלבד. מנגד, הירוקים איבדו את המקום השני  לטובת הפועל עפולה (לה היה הפרש שערים עדיף), אך בעקבות הניצחון הטכני על איכסל הם חזרו לסגנות ונצמדו לנצרת עילית עם 42 נקודות. שתי הקבוצות נמצאות במומנטום לא ממש מעודד, שכן הן ניצחו פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים שלהן (אם לא לוקחים בחשבון את הניצחון הטכני של הירוקים).

פיטר אוניקאצ'י ואבי איבגי בסיום (חגי מיכאלי)פיטר אוניקאצ'י ואבי איבגי בסיום (חגי מיכאלי)

מאמן כפר סבא, ארז בנודיס, אמר ל-ONE: “עשינו כל מה שצריך כדי לנצח את נצרת עילית במחזור האחרון, לא נכנס הכדור. זה היה משחק בית ורצינו לנצח, כן היינו טובים וכן הגיע לנו לקחת שלוש נקודות, אבל זה לא הסתדר. לחץ זה שם המשחק, צריך להתמודד עם כל סיטואציה במהלך העונה. אנחנו עם הפנים לבית”ר ת”א/רמלה. כל הקבוצות בליגה חזקות, אין קבוצה פחות טובה. רואים את זה מדי שבוע. מצפה לנו משחק קשה, עושים את ההכנות שלנו על מנת לעשות את המקסימום ולנצח כמו בכל מגרש ולקחת את 3 נקודות. נפגוש קבוצה צעירה שמשחקת כדורגל טוב”.

ארז בנודיס (חגי מיכאלי)ארז בנודיס (חגי מיכאלי)

הפועל איכסל – הפועל עפולה (15:00, עילוט)

ההפסד לסקציה נס ציונה במחזור האחרון בתוצאה 2:0 בנוסף לניצחונה של הפועל פתח תקווה הוריד את חניכיו של אדהם האדיה מתחת לקו האדום ולמקום ה-14, כשהיא רחוקה שתי נקודות מהמלאבסים. אם לא די בכך, בזמן שאיכסל סופרת משחק חמישי ללא ניצחון, בית הדין הורה על הפסד טכני להפועל כפר סבא בשל שיתופו של בן גרבלי, מה שקיזז ממאזנה נקודה נוספת. מנגד, החבורה של יגאל אנטבי העבירה מסר לליגה בניצחון הביתי על הפועל אשקלון (1:4), שהציב אותה במקום השני בטבלה, עד להוספת שתי הנקודות להפועל כפ”ס, שהחזירו אותה למקום השלישי.

שחקני הפועל עפולה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני הפועל עפולה חוגגים (אחמד מוררה)

מאמן עפולה, יגאל אנטבי, התייחס למפגש המסקרן: “משחק חוץ מאוד קשה בעילוט, נגד קבוצה טובה במגרש קשה. לא יהיו לנו חיים קלים, אבל מבחינתו אנחנו עושים את כל ההכנות הראויות על מנת לבוא מוכנים, מפוקסים, מחויבים ולהשיג שלוש נקודות”.

יגאל אנטבי (עמרי שטיין)יגאל אנטבי (עמרי שטיין)

הפועל אשקלון – הפועל מרמורק (15:00, אצטדיון סלה)

למרות שהדרומיים נמצאים במקום השישי עם 37 נקודות, רק 5 נקודות פחות מכפר סבא, עושה רושם שחניכיו של שלומי דורה התפרקו בהפסד החוץ בעפולה כשספגו רביעייה ובנוסף נשארו עם מאזן דל של שני ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים. מי שתתארח באצטדיון סלה, היא לא אחרת מאשר הקבוצה מרחובות שנמצאת בריצה מטורפת של חמישה ניצחונות בשבעה משחקים, מה שמשאיר אותה רחוקה 3 נקודות בלבד מחוף מבטחים.

שחקני מרמורק חוגגים (אורן בן חקון)שחקני מרמורק חוגגים (אורן בן חקון)

מאמן אשקלון, שלומי דורה, אמר לקראת המשחק: “אחרי הפסד כואב במחזור האחרון בעפולה, אנחנו מארחים את אחת הקבוצות בכושר הטוב ביותר בליגה. כדי להישאר צמודים לצמרת נהיה חייבים רק ניצחון במחזור הקרוב”.

שלומי דורה (נעם מורנו)שלומי דורה (נעם מורנו)

מאמן מרמורק, אסי דומב, אמר על הניצחון במחזור הקודם: “היה מאוד חשוב לנצח את רמת השרון. מצד אחד כדי להתקרב אליהם, מצד שני בשביל שלא יברחו לנו. היינו מאוד טקטיים עם הרבה משמעת ואני שמח שניצחנו. מהרגע הראשון רצינו להיות קבוצה חזקה וטקטית. השחקנים עובדים על המגרש, ממושמעים וכולם מאמינים בקבוצה. עבודה, עבודה ועבודה קשה. אין קסמים”.

היריבה מהצמרת: “הפועל אשקלון היא אחת משלוש הקבוצות הכי איכותיות בליגה מבחינת חומר השחקנים שלה. זו קבוצה מצוינת ולא בכדי הם בצמרת. אנחנו מתכוננים אליהם ברצינות רבה, חושבים איך לעצור אותם ובנוסף מחפשים את נקודות החולשה שלהם. נבוא כמו בכל משחק עם כבוד ליריב, אבל עם המון רצון לנצח”.

אסי דומב (אורן בן חקון)אסי דומב (אורן בן חקון)

הפועל ראשון לציון – הפועל עכו (15:00, הברפלד)

נראה שחלום הפלייאוף העליון הולך ומתרחק עבור הקבוצה מעיר היין, כשבמחזור האחרון חניכיו של רון מרקוס הפסידו במושבה להפועל פתח תקווה בתוצאה 2:0 וכעת המקום השמיני רחוק ב-5 נקודות בשל ניצחונה של הפועל רמת גן. מנגד, מלכת התיקו של הליגה בראשותו של אלון זיו סוגרת כבר עשרה משחקים שהיא בלתי מנוצחת, כשבהתמודדות האחרונה שלה היא נפרדה ב-0:0 עם בית”ר ת”א/רמלה.

שחקני הפועל עכו מאוכזבים (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל עכו מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

מאמן ראשל”צ, רון מרקוס, אמר לפני ההתמודדות: “אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה שאין מה לדבר אלא צריך לחזור לעשות. לפני השבועיים האחרונים אמנם לא יצרנו רצף של ניצחונות אך מדי שבוע הפגנו ניצוצות של קבוצת כדורגל טובה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. השבועיים האחרונים לימדו אותנו שעלינו לשנות גישה”.

שאיפות לפלייאוף עליון: “בוודאי שאנחנו רואים את עצמנו מועמדים לפלייאוף העליון. חומר השחקנים שלנו הוא טוב והיום גם יש לנו יותר עומק בחלק ההתקפי שאני מאמין שיביא אותנו למקומות טובים”.

רון מרקוס (אחמד מוררה)רון מרקוס (אחמד מוררה)

מאמן עכו, אלון זיו, אמר לקראת המפגש: “כולם אצלנו מבינים את חשיבות המשחק. יש רצון גדול וכוונות לעשות צעד קדימה, לכן אנחנו יודעים שצריך להביא 3 נקודות גם במשחק חוץ קשה בראשל״צ. בדומה אלינו גם ראשון לציון משחקת לאורך העונה בשני סגנונות –  משחק של קו 4 וקו 5 בהגנה, לכן עשינו את ההתאמות לכך. בנוסף, אנחנו עובדים קשה כדי לשמר חלקים טובים בקבוצה ועוד יותר קשה כדי להשתפר ולהתקדם במה שעובד פחות. יהיה מעניין”.

אלון זיו (עמרי שטיין)אלון זיו (עמרי שטיין)

הפועל רמת השרון – בני לוד (15:00, גרונדמן)

גם הקבוצה שלי אלי כהן נפלה קרבן לקבוצה המתחדשת של מרמורק, כשהפסידה לה בחוץ 2:0 כשהיא אולי משלימה עם העובדה שתצטרך להתמודד עם אתגר הפלייאוף התחתון. מי שכן שאבה ביטחון, היא הקבוצה מאזור השפלה שרשמה ניצחון ביתי מרשים (נדדה לראשל”צ) על הפועל קטמון מהצמרת והראתה ניצוצות של תקווה.

שחקני בני לוד חוגגים עם בן בן יאיר (שחר גרוס)שחקני בני לוד חוגגים עם בן בן יאיר (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */