יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:55

בלאט שוחרר מסגל הנבחרת, קטש: לא מצב אידיאלי

נבחרת ישראל החלה את ההכנות לקראת חלון המשחקים הקרוב עם סגל צעיר במיוחד, קטש: "היינו מעדיפים לשלב אותם בהדרגה". הרכז נגרע עקב פציעה בברכו

|
עודד קטש באימון הנבחרת (איציק בלניצקי)
עודד קטש באימון הנבחרת (איציק בלניצקי)

נבחרת ישראל החלה הערב (שני) את הכנותיה לקראת חלון המשחקים השישי והאחרון במסגרת מוקדמות גביע העולם, בו תפגוש את גרמניה בהיכל קבוצת שלמה ביום חמישי הקרוב ושלושה ימים לאחר מכן תצא למשחק חוץ בבלגרד נגד סרביה.

קטש: "שיטת החלונות מאתגרת"

ברמת הסגל, עבור אור לאומי, גיל בני וים מדר היה זה אימון בכורה בנבחרת ישראל, כשמחר יצטרף גם דני אבדיה לאחר המחנה המוצלח מעבר לים, שם כזכור קטף את תואר ה-MVP, ויערוך גם הוא אימון בכורה. טי ג’יי קליין, שאמור היה גם כן לערוך אימון בכורה, ישב בצד עקב מכה שספג במשחקה של הפועל חולון אמש, אך יהיה כשיר לחמישי ויחזור לאימונים מחר. כמו כן, תמיר בלאט, שקיבל אף הוא במשחק הליגה של הפועל ירושלים אמש מכה בברכו, שוחרר מהסגל ולא יקח חלק בחלון הנוכחי. 

מאמן הנבחרת, עודד קטש, דיבר על השינויים והאילוצים שנאלץ לעשות עקב הפציעות והחוסרים: ״זה לא מצב אידאלי, אמרתי לשחקנים עכשיו ששיטת החלונות בכלל מאתגרת, אבל גם מחלון לחלון אני חושב שהצלחנו לייצר ולנהל את החלונות כך שהצלחנו לייצר איזושהי המשכיות ועכשיו אנחנו חסרים הרבה מאוד שחקנים מרכזיים, בעיקר בעמדת הגארדים הרגילים שלנו. זה שם עלינו משקולת קצת יותר גדולה וצריך להתכונן הרבה יותר טוב, אבל מצד שני יש גם הזדמנות לשחקנים אחרים וצעירים להיכנס ולקבל את הניסיון הזה ועל זה אני שמח. כמובן שהיינו מעדיפים לשלב אותם בהדרגה ואני כן חושש מעט שזה יכול לפגוע לנו ביכולת הטובה שהצגנו בחלון הקודם״.

ים מדר. אימון בכורה בנבחרת (איציק בלניצקי)ים מדר. אימון בכורה בנבחרת (איציק בלניצקי)

האם יש חשש להרוס את התצוגות מהחלונות הקודמים בשל הסגל חסר הניסיון: ״הכל צריך להיות יחסי ומהרגע הראשון שהתכנסנו ידענו שאנחנו רוצים להצעיר את הסגל. דיברנו על זה מחלון לחלון ואני גם חושב שהצגנו כדורסל יותר טוב ממה שציפו. אנחנו נגיע כל הזמן באותה גישה חיובית וננסה לעשות הכל כדי להציג את הכדורסל הכי טוב שאנחנו יכולים במסגרת הסגל הקיים. זה מה שיש ואנחנו פחות מתייחסים למה שיכול היה להיות. אצל נמרוד (לוי) הייתה התלבטות שלא כמו עם שאר השחקנים, צריכים להיות קצת יותר רגישים ולראות מה הכושר שלו ולהחזיר לו את הביטחון באימונים. אני בטוח שהוא יבוא הרבה יותר רעב משאר השחקנים ולפעמים זה יכול לעבוד לשני הכיוונים״.

על דני אבדיה: ״דני יהיה מחר באימון וכולם רואים ויודעים מה הוא עושה, כולנו גאים בו. כבר בחלון הקרוב הוא יקבל דקות ויהיה חלק מאיתנו, כך שזה משמח מהבחינה הזאת ומפה הוא רק ממריא, השמיים הם הגבול מבחינתו. כולם וגם אני צופים לו עתיד גדול אז זו תהיה זכות מבחינתנו לקבל אותו ולאמן אותו״.

גיא פניני באימון הנבחרת (איציק בלניצקי)גיא פניני באימון הנבחרת (איציק בלניצקי)

קפטן הנבחרת, גיא פניני, לו הניסיון הגדול ביותר מבין החבורה הצעירה סביבו, התייחס גם הוא לחלון ומצב הסגל הצעיר: ״זה חלון מאוד שונה מהקודמים, יש לנו המון חיסורים של שחקנים משמעותיים. יש פה הזדמנות לחבר׳ה צעירים שמגיעים חלקם בפעם הראשונה להוכיח ולהראות שהם שחקני נבחרת. גם בלי השחקנים הפצועים, אני חושב שיש לנו נבחרת ראויה שיכולה להתמודד עם כל קבוצה, בטח פה בדרייב אין, ואני בטוח שנעשה הכל כדי להביא תוצאות טובות. לשחק על הכבוד? אנחנו באים לשחק בנבחרת ישראל, וזה אומר תמיד לשחק על הכבוד שלנו. לא מסתכלים אם יש סיכוי או אין סיכוי, בכל פעם שאנו שלובשים את גופיית הנבחרת אנו רוצים לעשות הכל כדי לנצח, בטח במשחק רשמי״.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */