יום חמישי, 25.04.2024 שעה 07:46
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

מכבי, העובדת והנבחרת: וילי רוטנשטיינר בראיון

המנהל הטכני של נבחרות ישראל בראיון מיוחד ל-ONE: "איביץ' סירב והבנתי אותו", "לא מבין מאיפה הגיעה הפרשה", וגם: האם יאריך את חוזהו בהתאחדות?

|
וילי רוטנשטיינר (חגי מיכאלי)
וילי רוטנשטיינר (חגי מיכאלי)

וילי רוטנשטיינר מציין שבעה חודשים בתפקידו כמנהל הטכני של נבחרות ישראל. האוסטרי בן ה-57, שנבחר לתפקיד על ידי הפורום המקצועי של ההתאחדות לכדורגל בתקופתו של עופר עיני כיו"ר, הספיק לעורר מיני-סערה ולמנות את אנדי הרצוג למאמן הנבחרת, בנה סביבו צוות מקצועי וטכני זר במטרה לקדם את הנבחרת, עומל על תוכנית ארוכת טווח לקידום הכדורגל הישראלי ובין לבין חידש את התקווה להעפלה ליורו 2020 עם קמפיין מוצלח עם סיום מאכזב בליגת האומות, כשהוא מצפה בכיליון עיניים לקראת פתיחת המוקדמות בסוף החודש הבא.

כשהוא מסכם את חצי השנה הראשונה בישראל, רוטנשטיינר מספר בראיון ל-ONE שנערך במלון הרודס הרצליה על התקרית שבה עובדת ההתאחדות לכדורגל סירבה להיפגש עמו בבית מלון בשעות הערב, העובדה שמכבי תל אביב לא איפשרה לשחקניה להשתחרר לימי אימון של הנבחרת ובכך למעשה גרמה לביטול היוזמה שלו, עזיבתו של שינו זוארץ, המשך דרכו בישראל, ליגת העל, מצב כדורגל הנשים, סוגיית מאמן הנבחרת הצעירה וכן על מצב הליגיונרים בנבחרת, הסיכויים להעפלה ליורו והאכזבה מאי ההעפלה לליגת האומות.

צפו ברוטנשטיינר בראיון מיוחד ל-ONE

וילי, איפה פספסתם את הכרטיס ליורו דרך ליגת האומות?
"היה לנו צ'אנס אמיתי להעפיל לפלייאוף, אבל לא הייתי מרוצה כי אני תמיד רוצה לנצח. במשחק הראשון מול אלבניה היינו צריכים להוציא נקודה, במשחק האחרון בסקוטלנד היה צ'אנס נהדר לתיקו וזה היה מספיק לפלייאוף. אני די מאוכזב מזה, אבל בכללי אני מרוצה מהעבודה ועכשיו אנחנו צריכים לעשות את הצעדים הבאים בהתקדמות הזאת".

הפעם, דרך המוקדמות, יש סיכוי להעפלה?
"תמיד יש סיכוי. אני מאמין בנבחרת ובשחקנים, יש כמה שחקנים במצב פחות טוב בקבוצות שלהם, אבל אנחנו צריכים לבחור את הטובים ביותר ולספק להם סביבה מקצועית ולהאמין בהם. המשפט שלנו הוא לב אחד, מטרה אחת. המטרה היא כמובן להעפיל, אבל אנחנו יחידה אחת עם ביטחון עצמי וכל אחד מהשחקנים יכול להיות טוב יותר בסביבת העבודה של הנבחרת".

שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים (מרטין גוטדאמק)שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים (מרטין גוטדאמק)

איך באמת תתגבר על כך ששחקני רוטציה בנבחרת לא ממש מרשימים בחו"ל, כמו טאלב טוואטחה ותומר חמד למשל?
"אנדי עכשיו באירופה והוא ביקר כמה שחקנים, צפה במשחקים, למשל באלמוג כהן באינגולשטאט. אנחנו צריכים לעזור לשחקנים גם כשהם לא בתקופה הכי טובה. יש להם פוטנציאל, זה ברור, אבל צריך לדבר איתם ולתמוך בהם, זה גם התפקיד שלנו. אני מקווה שהם יילחמו בקבוצות שלהם".

מונס דאבור בסביליה (מערכת ONE)מונס דאבור בסביליה (מערכת ONE)

מצד שני, מעברים כמו של מנור סולומון לשחטאר דונייצק והחתימה של מונס דאבור בסביליה, יכולים לקדם את הנבחרת?
"דאבור הוא גיבור באוסטריה, אני יכול להבטיח. צפיתי בו במשך שנים בליגה ואותי המעבר שלו לסביליה לא מפתיע אותי בכלל, אם הוא יוכל לשחק שם יהיה לנו שחקן ברמה עולמית בנבחרת, זה הצעד הבא בהתפתחות שלו כי יש הבדל בין אוסטריה לספרד. אני שמח על המעבר של מנור לקבוצה בינלאומית. אמרתי לו שכדאי לו להתחבר לברזילאים שם, זה אתגר גדול בשבילו מבחינה אישית ומקצועית”. 

“בליגה האירופית הוא עשה כמה פעולות טובות, הוא בדרך הנכונה ואם הוא ישחק זה עוד שחקן בינלאומי לנבחרת שלנו. אולי הוא יגרום למאמנים בארץ להבין ששחקן צעיר הוא בן 17, 18 ו-19 ואם הוא מתחיל להתקדם רק בגיל 24-25 זה לפעמים מאוחר מדי בכדורגל הבינלאומי”.

להעברות שקרו כאן בליגה, כמו המעברים של ירדן שועה ומקסים פלקושצ'נקו למכבי חיפה, גם תהיה השפעה?
"אני מתעניין מאוד בהתנהלות עם כסף בחלון ההעברות כי שחקנים צעירים פתאום מקבלים סכומים גבוהים וצריך להיזהר עם זה. הם צריכים לקבל עזרה בתכנון הקריירה קודם כל. זה חשוב כי שחקנים צריכים להתחיל להופיע כמה שיותר מוקדם כדי שסקאוטים מאירופה יצפו בהם לאורך זמן ויכירו אותם. זה חשוב לעתיד של הנבחרת כי אנחנו משחקים כדורגל בינ"ל וככה צריך לחשוב. אנחנו צריכים שחקנים בספרד, אנגליה, צרפת, איטליה וכדומה. כששחקנים שלנו יחזרו מהליגות האלה לנבחרת זה יעזור לנו להתקדם לעבר החזון שלנו".

מה לגבי הליגה הסינית? דיא סבע חבר לערן זהבי בגוואנגז'ו ר.פ, שיתוף הפעולה יכול להשפיע בנבחרת?
"המעבר של דיא נהדר עבורו, זה צעד קדימה בקריירה. לערן זה עשה טוב מאוד בקריירה ואני חושב שגם דיא יכול לעשות את זה. המעבר של דאבור לסביליה הוא כזה שיכול לעזור לנבחרת, אבל גם הרמה בסין לא רעה בכלל. זה לא סתם ששחקנים בינ"ל מגיעים לשם".

דיא סבע חותם על החוזה בסין (מערכת ONE)דיא סבע חותם על החוזה בסין (מערכת ONE)

מה דעתך על כך שאריאל הרוש, השוער הראשון של הנבחרת, ירד לספסל בהפועל באר שבע? איך זה ישפיע?
"אנחנו צופים בכל השוערים שאפשר לבחור לנבחרת, אנחנו מסתכלים על כולם וגם על שוערים צעירים ומוכשרים שעולים, אבל במשחקים כמו בפתיחת הקמפיין אי אפשר לדבר על התקדמות של שוערים צעירים. הם צריכים להתקדם במועדונים שלהם ולהתפתח ואז נוכל לעזור להם בנבחרת. קלאוס לינדנברגר צופה בכולם ויורד לפרטים. הרוש לא השאיר מקום לספק והיה נהדר, אפשר להיזכר תמיד בכמה הצלות חשובות שלו והוא חשוב לנבחרת".

אריאל הרוש מאוכזב (רדאד ג'בארה)אריאל הרוש מאוכזב (רדאד ג'בארה)


"אין קונפליקט עם מכבי ת"א, אנסה לקבוע ימי אימון במרץ"

בוא נתקדם, נבחרת ישראל תגיע מוכנה למשחקים מול סלובניה ואוסטריה בפתיחת מוקדמות יורו 2020?
"זה קשה כי אין אפשרות לכנס את השחקנים. המשחק האחרון היה בנובמבר ואתה פוגש אותם שוב במרץ, אבל ככה זה עבור כל הנבחרות. יש לנו בית קשה, פולין ואוסטריה באותה רמה בערך וגם במקומות 4, 5 ו-6 קיבלנו את ההגרלה הכי קשה (סלובניה, מקדוניה ולטביה בהתאמה, מ.ר), אבל מצד שני אני לא חושב רק על תוצאה, גם על הופעה. אם ההופעות שלנו ישתפרו זה חלק מהתהליך. במשחק האחרונים של הקמפיין נראינו הרבה יותר טוב מאשר בצפון אירלנד וזה חשוב. רוצים לפתוח טוב מול סלובניה, אם נוכל לנצח בחיפה עם הקהל שלנו, גם לאוסטריה יהיה קשה להגיע לכאן אחרי משחק נגד פולין. אם נפתח טוב, אני רואה גם בקמפיין הזה הזדמנות אמיתית".

וילי רוטנשטיינר (חגי מיכאלי)וילי רוטנשטיינר (חגי מיכאלי)

יכולת לכנס את השחקנים, אבל מכבי ת"א לא אפשרה לכם לעשות זאת.
"המידע שמכבי ת"א הייתה נגד זה הוא שגוי. זה היה התפקיד של אנדי ושלי לדבר עם המאמנים על ימי אימון נוספים בין נובמבר למרץ כי אין תאריכים אפשריים מבחינת פיפ"א. זה יכול היה להיות בונוס. לא רצינו להתאמן עם הרבה שחקנים, אולי לעבוד רק על הצד הטקטי כדי אולי להפתיע את סלובניה. בהגנה שלנו יש הרבה שחקנים ממכבי ת"א ורצינו לעשות איתם משהו, זו הקבוצה הראשונה שפנינו אליה, זה היה רעיון. אני יכול להבין את ולדימיר איביץ' שאמר שהקבוצה שלו היא הדבר הכי חשוב ביותר עבורו והאחריות היא שלו. שיתוף הפעולה איתו הוא מצוין והייתה שיחה טובה, קיוויתי לקיים כמה ימי אימון, אבל זה לא היה אפשרי וזהו. מערכת היחסים מצוינת, אין בעיות".

ולדימיר איביץ' (נעם מורנו)ולדימיר איביץ' (נעם מורנו)

הצעת גם לקיים רק אימון טקטי ולא גופני כדי לא להכביד על השחקנים, גם זה לא עבד.
"לאף מאמן באירופה כנראה לא יהיו עוד ימי אימון, רצינו עוד אימונים מעבר לשבוע ההכנות הרשמי, ניסינו וזה לא עבד. רצינו לעבוד טקטית לקראת שני המשחקים הראשונים בקמפיין, אבל לנסות ולבדוק זה תמיד התפקיד שלנו. לפעמים זה אפשרי ולפעמים לא. אם השיח הוא טוב הכל בסדר. אולי במרץ אנסה לעשות את זה שוב ואדבר איתם עוד פעם. המצב בליגה יהיה אחר, אחרי שלב נוסף בגביע המדינה".

מה תעשה בעתיד אחרת? אולי פנית למכבי ת"א מאוחר מדי?
"אולי נמצא פתרון ישראלי אחר לזה, עם הקבוצות, השחקנים והטלוויזיה לקראת העונה הבאה. אם נוכל לקבל חלון קטן זה יהיה נהדר. אני יודע שזה קשה. לומר שיש קונפליקט מול מכבי זה לא נכון. איביץ' מאמן מקצועי ואני מעריך את הדעה שלו".

שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)

איך אתה רואה את העונה בליגת העל, כשמכבי ת"א מטיילת לאליפות?
"יש לי הרבה מחמאות לצהובים, למאמן, לשחקנים ולצוות. אם אני מסתכל על הליגה, ביחס לאוסטריה ושווייץ שהן מדינות כדורגל קטנות יחסית אני אופטימי. הפלייאוף טוב, האוהדים נהדרים, משעשעים ונלהבים, אבל אני רואה שקשה לקבוצות לשחק בקיץ עם הלחות והחום, ופתיחת העונה קשה. אני חושב שאנחנו ברמה של הליגות הקטנות יחסית באירופה".

מנגד, הנפילה של הפועל ב"ש לא ממש עשתה טוב לנציגים שלה בנבחרת.
"השחקנים אחראיים למצב הזה אינדיבידואלית. אפשר להיראות מצוין ולהפסיד, זאת אחריות של השחקנים וצריך לדבר על זה מהגילאים הקטנים. יש מועדון ומאמן, אבל שחקנים צריכים לעבוד על עצמם מכל הבחינות. יש לנו שחקנים שם ואני מקווה שהם יגיעו טוב לנבחרת".

שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים (עמרי שטיין)שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים (עמרי שטיין)


"שינו עשה בארבעה חודשים מה שיו"רים אחרים לא עושים בארבע שנים, אם אשאר? זה צריך להיות ווין-ווין סיטואיישן"

איך קיבלת את ההתפטרות של שינו זוארץ? הבנת את הצעד שלו?
"התאכזבתי מאוד, זה הפסד גדול וזה גם רגשי. עבדתי עם כמה יו"רים באוסטריה, אבל שינו הוא משהו אחר והיה בינינו שיתוף פעולה מצוין. בארבעה חודשים הוא הביא ספונסר גדול, הקים מערך טכני בשפיים, התחיל לקדם תוכנית ארוכת טווח לכדורגל הישראלי, עבד על תקציב וכדומה, וכל זה בארבעה חודשים ויש יו"רים שעושים את זה בארבע שנים. אני לא יכול להבין את העזיבה שלו, אבל אני מבין אותו אישית, אמרתי לו את זה".

גם אתה בטח נתקלת בבעלי אינטרס שלא בדיוק עזרו לך לקדם עניינים כאלה ואחרים.
"למדתי להתמודד עם זה. אני כאן שבעה חודשים, בעזרת שינו הצלחתי לעבוד בכל התחומים ואנשי הנהלה עזרו לי בכל התחומים. אין לי פוליטיקת ספורט בראש, לי זה לא הפריע עד כה, אבל אני מכיר את זה מאוסטריה. צריך להחזיר כל החלטה להנהלה, זאת הדרך, לפעמים זה יכול להיות קשה".

שינו זוארץ (שחר גרוס)שינו זוארץ (שחר גרוס)

אולי נהפכת בעצמך לסוג של פוליטיקאי ספורט.
"אני עובד על פרויקטים וקיבלתי תמיכה מההנהלה, הופתעתי מהמהירות שבה אושרה התוכנית לקידום הכדורגל. אנחנו כותבים אותה בימים אלה כדי שאנשים יוכלו לקרוא מה אפשר לעשות כאן ב-4-8 שנים הקרובות".

איך מתנהלים ללא יו"ר התאחדות?
"זה לא מצב טוב, אבל אני לא יודע מי יגיע אחריו. שינו אמר שיישאר עד שיגיע יו"ר אחר, אמרתי לו שאולי לא נמצא מישהו אחר וככה הוא יהיה חייב להישאר. נחכה ליו"ר חדש, אני מקווה שהוא גם יסכים לתוכנית, אחרת הוא יצטרך להסביר לי שהוא הולך בדרך אחרת וזה יהיה קשה. אני עומד מאחורי התוכנית הזאת ושישראל תלך קדימה בהרבה בחינות. אם נוכל לקדם אותה, ביחד עם הממשלה, זאת הזדמנות נהדרת. לכל יו"ר יכולה להיות דרך אחרת ותוכנית אחרת".

וילי רוטנשטיינר. בהתאחדות מרוצים ממנו (רדאד ג'בארה)וילי רוטנשטיינר. בהתאחדות מרוצים ממנו (רדאד ג'בארה)

אתה חושש שהתוכנית שלך לשיפור הכדורגל הישראלי לא תעבור בסופו של דבר?
"אם אתה חושש בכדורגל אתה תפסיד, על המגרש ומחוצה לו. אני מקווה שנקדם את זה בישיבות הקרובות מבחינת חינוך מאמנים, שיתוף פעולה עם אופ"א בנוגע לאקדמיית כדורגל בינ"ל ותוכנית לשחקני הנבחרות המצטיינים – אלו המטרות לחודשים הקרובים".

כדי להשלים את המשימה שלך, תצטרך להישאר כאן. מה הולכת להיות התשובה שלך להצעה של ההתאחדות לממש את האופציה בחוזה שלך לשנתיים נוספות?
"זאת לא הייתה הצעה, זה עלה בדיון, אני מעריך את זה. שינו וחברי ההנהלה אמרו שבחצי השנה שלי כאן הם מרוצים מהעבודה שלי, זה נוח עבורי, אני צריך להחזיר תשובה אם אנחנו נשארים בחוזה הזה (לעוד שנה וחמישה חודשים, מ.ר) או שאסכים, ואז זה יצטרך לעבור בישיבת הנהלה. יש דרך ארוכה".

אנדי הרצוג (נעם מורנו)אנדי הרצוג (נעם מורנו)

אתה רוצה להישאר?
"יש לי חוזה לשנתיים ואופציה לשנתיים נוספות, אני עובד על תוכנית ארוכת טווח לא כדי לעזוב אחרי שנה אחת. אבל בגיל שלי ועם הניסיון שלי, זה צריך להיות ווין-ווין סיטואשיין לי ולישראל. אני רוצה לתת מהידע שלי לכדורגל ישראלי, אבל אני יודע שהאנשים כאן נותנים לי הרבה דברים. עד עכשיו המצב מצוין. אני לא רוצה לומר עוד כי זאת אחריות של היו"ר".

זה נשמע שאתה מכין את הקרקע לעזיבה, כדי להוציא לפועל את התוכנית גם אם לא תהיה כאן.
"לא. אשאר עד סוף החוזה בוודאות. אני מרגיש כאן טוב והיו"ר יעשה את השאר".

איך אתה מתייחס למצב של כדורגל הנשים בארץ, בהמשך לסגירת אצטדיון וסרמיל בעקבות התנאים הרעים שהתגלו?
"כשהתשתיות והמגרשים לא ברמה, זה לא טוב לאף אחד. אנחנו חייבים לעשות צעד קדימה בבניית מתקנים. בכל מקום מדברים על זה וצריך לבנות יותר ויותר, צריך עזרה של הממשלה. אם הכדורגל כל כך חשוב במדינה, זה ייפתר".

ומבחינה מקצועית, איך אתה רואה את כדורגל הנשים מתקדם כאן?
"גם באוסטריה היינו במצב רע, התחלנו מכלום לפני כמה שנים וב-2017 היינו במקום השלישי באליפות אירופה. אני בטוח שאפשר לעשות את זה בישראל. צריך להתחיל מבתי הספר וככה בנות יתחילו לשחק כדורגל. המתקנים חייבים להשתפר, בווינגייט יש מרכז לכדורגל נשים וגם שם אנחנו צריכים לשפר כמה פרטים כדי שזה יקדם את הבנות לרמה בינ"ל". 

בוא נעבור לסוגיית אימון הנבחרת הצעירה, למה בעצם עדיין אין מאמן במקום מרקו בלבול?
"החלטנו על פרופיל של מאמן לנבחרת הצעירה, זאת לא החלטה רק של רוטנשטיינר אלא של ההתאחדות. זאת פרוצדורה. נפגשתי עם הרבה מאמנים, זה חשוב להכיר כמה שיותר מאמנים ולהבין איך הם חושבים, אני מקווה שנמנה מאמן עד סוף החודש. משחקי הידידות הראשונים הם בסוף מרץ, משחקי ההעפלה הראשונים בסתיו, ככה שיש לנו זמן לעשות את זה בצורה מקצועית כי הנבחרת הצעירה היא חשובה מאוד. זה יכול היה להיות מאמן ישראלי שיצמח מבפנים או מאמן מבחוץ".

מרקו בלבול (שחר גרוס)מרקו בלבול (שחר גרוס)

יש עדיין סיכוי שזה יהיה מאמן זר כמו שרצית?
"זה לא היה הרצון שלי למנות מאמן זר. זה עדיין יכול לקרות, אבל רוב הסיכויים שנמנה מאמן ישראלי. היו לי דיונים עם לא מעט מאמנים ולא דיברנו רק על הנבחרת עד גיל 21, עם רוני לוי למשל דיברנו על רמת המאמנים, פרויקטים עתידיים וכדומה, הוא אישיות נהדרת. אני יכול ללמוד הרבה מאנשים שמכירים כ"כ טוב את הכדורגל הישראלי. אני נהנה ללמוד מהם ומעריך את זה".

"התנצלתי בפני הגברת, אמשיך לשתות את הקפה שלי בבתי מלון בשעות הערב"

"אין כאן שום סיפור", מבהיר רוטנשטיינר לאחר שנשאל על חשיפת ONE לפיה עובדת של ההתאחדות סירבה להיפגש עמו בבית מלון בשעות הערב, כאשר הוא הסביר את השתלשלות האירועים למען הסר ספק: "הייתי באצטדיון רמת גן והיה שם קורס של אופ"א, הגברת עמדה שם ורצינו לדבר על הקורס. היא שאלה אם אני רוצה לדבר על הקורס ועניתי 'לא', שאלתי 'מי את?' ואז היא אמרה שהיא עובדת במשרה חלקית בהתאחדות. דיברנו על חינוך ואמרתי לה שזה מאוד מעניין אותי כי בחודשים האלה אני רוצה לדבר עם כמה שיותר אנשים ולקבל כמה שיותר מידע. אני הגעתי משפיים, היא נסעה עם הרכב צפונה וקבענו פגישה. לאחר מכן ביטלנו את הפגישה והיא נערכה בשפיים עם אנשי חינוך במשרה מלאה".

וילי רוטנשטיינר. ימשיך לשתות את הקפה שלו במלון (רדאד ג'בארה)וילי רוטנשטיינר. ימשיך לשתות את הקפה שלו במלון (רדאד ג'בארה)

אבל היא סירבה להגיע למלון והתלוננה לממונה עליה כי היא לא רצתה להיפגש איתך.
"אני חייב להסכים עם זה, אבל אני רוצה לומר שהתוכן היה חינוך מאמנים וזאת הייתה אמורה להיות פגישה כמו שלנו עכשיו, זה אותו דבר. זה יכול היה להיות ראיון עיתונאי עם כתבת אישה, זהו. אם זה לא מקובל בתרבות הישראלית, זה בסדר".

אתה מבין את הגברת הזאת? את מה שהיא הבינה ממך?
"לא יכולתי להבין כי אם היא הייתה אומרת לי בר"ג אז הייתי מבין. לא הייתה שום שיחה אחרי הפגישה הזאת בר"ג. עבורי זה היה מצב נורמלי כי הלו"ז שלי היה מלא, הייתי בשפיים והפגישה הבאה הייתה בת"א. זה היה הזמן שלי, עשיתי את זה אולי 400 או 600 פעמים עם אנשי מקצוע, גברים ונשים, באוסטריה". 

וילי רוטנשטיינר. לא מבין מאיפה הגיעה הפרשה (אחמד מוררה)וילי רוטנשטיינר. לא מבין מאיפה הגיעה הפרשה (אחמד מוררה)

המקרה הזה פגע בך?
"דיברנו רק על חינוך מאמנים, אני לא יכול להבין מה לא הרגיש לה נוח. אני לא מבין את הסיפור, לא מבין איך דבר כזה מגיע לתקשורת, אני לא יכול להבין. פגשתי את הגברת חודש לאחר מכן בכנס של אופ"א בת"א והיינו ביחד חמישה ימים, היא מקצועית מאוד. דיברנו על זה, התנצלתי בפניה, אמרתי שאם היא הרגישה לא בנוח אני מצטער והסברתי שבאוסטריה זה מקובל. עכשיו אין שום בעיה".

מה למדת מהסיפור הזה להבא?
"אני אשתה את הקפה שלי עדיין בשעות 17:00-18:00 בבית המלון איתך או עם אשתי או עם אשת עסקים אחרת, אני נפגש עם הרבה אנשים כי זה נחמד לדבר. למדתי לדאוג להכיר תרבויות ומסורות אחרות ולהיות רגיש למצבים כאלה בעתיד".

איך הסביבה שלך הגיבה לזה? הילדים, אשתך?
"אשתי מכירה את הסיפור, היא הגיבה בדיוק כמוני, גם הילדים והחברים. כולם לא הבינו מה קרה". 

יצא לך לחשוב למה זה קרה בכלל?
"אם הגברת הייתה אומרת לי ישירות בוא נקבע במקום אחר או משהו כזה, היינו מוצאים יום אחר בלי בעיה. אני לא מבין מאיזה כיוון הגיע הסיפור הזה".

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */