יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:49
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-39 31הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

הוכנבוים: עכו יכולה לגרור אותנו למשחק חפירות

מאמן נצרת עילית אמר לקראת המפגש ב-19:00 מול היריבה ממרכז הטבלה: "יובל אבידור לא היה צריך להיות מורחק נגד פ"ת". כפר סבא תפגוש בעילוט את איכסל

|
ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)
ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)

המחזור ה-23 בליגה הלאומית יימשך הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד: הפועל נצרת עילית מהפסגה תארח באצטדיון גרין את הפועל עכו בתקווה להגדיל את הפער משאר חברות הצמרת, הפועל כפר סבא תצא לעילוט ותתמודד מול הפועל איכסל מהתחתית במטרה לחזור לנצח והפועל רמת השרון תפגוש באצטדיון גרונדמן את הפועל עפולה לקרב מסקרן שיכול לקרב את חניכיו של יגאל אנטבי למאבקי העלייה. 

הפועל נצרת עילית – הפועל עכו (19:00, גרין)

לאחר שמונה משחקים ללא הפסד, חניכיו של ירון הוכנבוים נכנעו במחזור האחרון להפועל פתח תקווה במושבה בתוצאה 0:2, אך למזלם הפסד של קטמון ביום שישי השאיר אותם באופן זמני במקום הראשון. מנגד, אלון זיו וחבורתו עצרו ארבעה משחקים ברציפות ללא הכרעה עם ניצחון 1:3 בביתם על הפועל איכסל. כעת, פניה של עכו מועדות לכיוון הפלייאוף העליון כשהיא רחוקה נקודה בלבד מהפועל רמת גן השמינית.

שחקני הפועל עכו חוגגים (עמית מצפה)שחקני הפועל עכו חוגגים (עמית מצפה)

מאמן נצרת עילית, ירון הוכנבוים, אמר התייחס להפסד שעצר את הקבוצה: “הפועל פתח תקווה הייתה יריבה חזקה, אך היא לא הפתיעה אותנו במאומה. הגענו מוכנים למשחק, אבל קרה לנו מה שקורה לעתים לכל קבוצה - באותו היום לא היינו מספיק טובים ואיכותיים כדי לנצח את המשחק. פתח תקווה כבשה את שערה הראשון מעמדת נבדל ויובל אבידור לא היה צריך לקבל אדום. השיפוט השפיע על התוצאה, אבל ממרום ניסיוני זה חלק מהמשחק. התקדמנו הלאה”.

על המשחק הקרוב והלחץ בצמרת הוסיף: “התמודדות בצמרת מלווה בלחץ, אבל זה לא לחץ משתק. אנחנו נהנים מהעבודה שלנו ומטרתו של הלחץ הקיים הוא להשאיר אותנו מפוקסים, חדים ומחויבים אל עבר המטרה שהמנהל המקצועי רועי כהן והמנכ"ל גיל ברעם ביקשו ממני ומהשחקנים להשיג - עלייה לליגת העל. נצרת עילית מסתכלת על עצמה. חשוב מה אנחנו נעשה במשחק ולא מה עכו תעשה. למדנו את היריבה ואנחנו יודעים שהיא יכולה לגרור אותנו למשחק חפירות. בעזרת הקהל שלנו, בעזרת 'גרין' ובעזרת השם ננצח".

ירון הוכנבוים (רדאד ג'בארה)ירון הוכנבוים (רדאד ג'בארה)

מאמן עכו, אלון זיו, אמר לפני ההתמודדות שמצפה לו: “מצפה לנו משחק מול המוליכה. ידוע שנצרת עילית קבוצה חזקה ולא במקרה היא בראש הטבלה. אנחנו מגיעים בתקופה שאנחנו מרגישים יותר טוב עם עצמנו, מאמינים בעצמנו והניצחון על איכסל נתן לנו הרגשה טובה. אנחנו לא רוצים לשנות את התחושות האלה, הגענו לנקודה ששמנו לנו כמטרה להיכנס לפלייאוף העליון. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד לנקודות, גם אם מדובר בקבוצה מהמקום הראשון. יש לי סגל מלא, כולם מבינים את חשיבות המשחק. עשינו השבוע הכנה טובה, באים לנצח את המשחק הזה ומרגישים שאנחנו שם”.

אלון זיו (אורן בן חקון)אלון זיו (אורן בן חקון)

הפועל איכסל – הפועל כפר סבא (19:00, עילוט)

חניכיו של אדהם האדיה ממשיכים בחוסר היציבות ולאחר שחזרו להפסיד במחזור האחרון להפועל עכו, הפעם הפועל פתח תקווה צוברת תאוצה ונושפת בעורפה של הקבוצה כשהיא נקודה מעל היריבה מהמלאבס ומעל הקו האדום. גם האורחת מהשרון לא מצליחה להתעלות על עצמה בתקופה האחרונה, כשזה בא לידי ביטוי בהפסד הביתי (0:2) להפועל אשקלון שזעזע אותה. כפר סבא חייבת ניצחון או לפחות נקודה בכדי להדיח את הירושלמים מהמקום השני והמשחק בעילוט הוא בהחלט הזדמנות פז עבור הירוקים לעלות על הגל”.

שחקני הפועל כפר סבא המומים (אחמד מוררה)שחקני הפועל כפר סבא המומים (אחמד מוררה)

מאמן איכסל, אדהם האדיה, התייחס לקרב הקצוות: “אנחנו נמצאים בתקופה פחות טובה ובמומנטום פחות טוב, בשלושת המשחקים האחרונים צברנו רק נקודה. זה לא קרה מאז שהגעתי לקבוצה, עד עכשיו צברנו נקודות בקצב נהדר. לפי התוצאות האחרונות, אנחנו  לא מספיק טובים, הפסדנו פעמיים. מצפה לנו משחק מאוד קשה, לכל קבוצה יש את הלחץ שלה. נצטרך לעשות את העבודה, לשחק קשוח ואגרסיבי בעילוט. נקווה לחזור למסלול שירדנו ממנו בזמן האחרון. אנחנו ערוכים, מודעים למצב בתחתית, הליגה צפופה ולחוצה”.

אדהם האדיה (אחמד מוררה)אדהם האדיה (אחמד מוררה)

מאמן כפר סבא, ארז בנודיס, אמר לפני המשחק המסקרן: “אני שמח על הסגל שיש לי, צירפנו עכשיו שלושה שחקנים ואני מקווה שנצא לדרך חדשה ונייצר רצף של תוצאות טובות. איכסל עשו תוצאות טובות, אני לא חושב שאפשר להגדיר לייחס להם את הכינוי קבוצת תחתית, כי בסופו של דבר כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת. אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות, איכסל עשו רכש טוב וצירפו שחקנים איכותיים. מדבור במשחק חוץ קשה, נעשה הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה. יהיה לנו קשה בעילוט, איכסל איכותית, קשה במיוחד בבית וזה עוד דבר שיקשה עלינו. איכות המגרש היא חלק מהמשחק ואנחנו מודעים לכך שזה מגרש קשה”.

ארז בנודיס (חגי מיכאלי)ארז בנודיס (חגי מיכאלי)

הפועל רמת השרון – הפועל עפולה (19:00, גרונדמן)

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה של אלי כהן השיגה ניצחון חוץ יקר אצל נס ציונה (0:1), מה ששם אותם במקום ה-11 עם 26 נקודות, עם פער של שלוש נקודות בלבד מהפלייאוף העליון. האורחים מהצפון, שסיימו את ההתמודדות מול קטמון ללא הכרעה במשחק דרמטי שנגמר בתוצאה 1:1, יודעים שניצחון יקרב אותם לתמונת העלייה בעקבות איבוד הנקודות של שאר היריבות בצמרת.

יגאל אנטבי (עמרי שטיין)יגאל אנטבי (עמרי שטיין)

מאמן עפולה, יגאל אנטבי, אמר לקראת ההתמודדות: “התחושה נגד קטמון הייתה שהיינו טובים בדקות הסיום והיינו יכולים להכריע את המשחק. גם אם הגיע כדור עונשין, טעויות הן חלק מהמשחק אבל לאור התפתחות המשחק התוצאה משקפת. שלוש נקודות מחר הן חשובות מבחינתנו, התכוננו בהתאם ונגיע כדי להשיג אותן ולהשאיר את העונה מעניינת עבורנו. אנחנו במגמת חיובית והמטרה היא תמיד להמשיך ולהתקדם, גם ביכולת וגם בתוצאות”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */