יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:17
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ביקורת בהפועל ת"א: לא כך נראית קבוצת תחתית

האדומים לקחו קשה את ה-3:2 בחיפה ("אסור לאבד שליטה כך, שחקנים התבלבלו אחרי בני יהודה") ומבקרים את הצבת שקלים ע"ח פירסמן. מגבו לא צפוי להגיע

|
אוראל דגני, שי אליאס וקלאודמיר פריירה (רדאד ג'בארה)
אוראל דגני, שי אליאס וקלאודמיר פריירה (רדאד ג'בארה)

12 מחזורים לסיום העונה מבחינת הפועל תל אביב, שתשחק בפלייאוף התחתון, והיא ממשיכה להיות מסובכת עמוק בתחתית טבלת ליגת העל, כשלא השכילה (שני) להתרחק עוד קצת מהקו האדום, כאשר הפסידה 3:2 למכבי חיפה במשחק משוגע שבו הפגינה חוסר דיוק משווע בהתקפה וחולשה כללית בהגנה, במרכזה ובעיקר בצד שמאל, שם האדומים מנסים להתחזק.

בשל המשחק באצטדיון סמי עופר, במתחם חודורוב ובסביבת המועדון מבקרים את היכולת של רביעיית ההגנה, כאשר מדובר על כך שהניצחון (2:3) על בני יהודה השפיע לרעה על השחקנים והצוות המקצועי, וגרר סוג של תחושת ביטחון במועדון (כמו גם החולשה של מ.ס אשדוד ובני סכנין), וכן על ההנהלה שלא הנחיתה, לפי שעה, רכש בכיר כפי שתוכנן וספק אם הדבר יקרה עד הערב ב-19:00 במועד סגירת חלון ההעברות.

אבל למרות שאשדוד וסכנין לא שיפרו את מצבן בתחתית, המצב של הפועל ת"א לא טוב יותר מדי ביחס אליהן עם חמש נקודות פער מסכנין שמתחת לקו האדום, כשהאדומים לא תרגמו את הניצחון בשבוע שעבר לכדי מומנטום ואף חזרו אחורה גם מבחינת היכולת על כר הדשא.

בלבול שמח מהניצחון ומחכה לאייל ברקוביץ׳

"קיבלנו שערים מצחיקים", אמרו במועדון ובסביבתו. "לא ככה נראית קבוצה שנלחמת על החיים שלה. זה לא ריכוז ודריכות של חוליית הגנה של קבוצת תחתית, זאת נאיביות וחוסר אחריות. אי אפשר לאבד שליטה ככה בהגנה ולהיגרר למשחקים כאלה. האוהדים והצופים אולי נהנו, אבל אנחנו ממש לא. גם בהתקפה אנחנו מביכים למרות השערים שכבשנו עם כל ההחטאות האלה. יש שחקנים שהתבלבלו קצת אחרי בני יהודה".

בפרט, מתמקדים בסביבת המועדון בהצבתו ב-11 של המגן השמאלי עמירן שקלים, שלא נספר על ידי ארנסט מבוקה וסינטיהו סלליך שהגביהו בחופשיות למוחמד עוואד ולניקיטה רוקאביצה את שני שערים הראשונים של מכבי חיפה, שבלי ספק הייתה מודעת לנקודת התורפה הזאת של הפועל ת"א ושיחקה עליה בפתיחת המשחק. 

כזכור, קובי רפואה העדיף את שקלים על פני מרווין פירסמן, שאיבד את מקומו בהרכב מבחינה מקצועית במשחק מול בני יהודה, תורגל ביום שישי ב-11 לפני אותה תקרית שבה ענה למאמן והתחצף לפני שנזרק ממתחם חודורוב. לאחר מכן, שקלים תורגל, בשבת ובאימון המסכם, ואכן פתח בחיפה, אולם בהחלט ניכר גם כי גם ביכולת הפחות טובה של פירסמן הוא עדיף על המגן שהגיע בקיץ האחרון מהפועל פתח תקווה.

מרווין פירסמן. ביקורת על כך שאיבד את המקום בהרכב (רדאד ג'בארה)מרווין פירסמן. ביקורת על כך שאיבד את המקום בהרכב (רדאד ג'בארה)

כך או כך, בהפועל ת"א מנסים למצוא שחקן שיפתור את הבעיה של הקבוצה בצד שמאל של ההגנה ולקבוצה הוצעו מספר מועמדים, ביניהם עוז ראלי ואורי מגבו. מגנה השמאלי של עירוני קריית שמונה שהתאמן תחת רפואה במכבי פתח תקווה החל במו"מ מול האדומים לגבי תנאי שכרו, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE

למרות המו"מ שהתנהל מאחורי הקלעים, בהפועל ת"א כנראה ירדו מהאפשרות לצרפו בשל העובדה שהוא פצוע. מגבו סובל מרגישות בשריר הירך האחורי לאחר שנכנס כמחליף ללא חימום במשחק מול בני סכנין ונפצע. הוא אמור להיבדק היום ולהיעדר לפחות שבועיים, אך בכל מקרה האדומים, שטרם פנו רשמית לק"ש בעניינו ועודכנו על כך באיחור, לא רוצים לקחת סיכון וספק אם ההעברה תצא אל הפועל. הפועל בודקת אפשרות לצרף את רועי קהת לשורותיה, אך הסיכויים שגם עסקה כזאת תצא אל הפועל לא גדולים.

כמו כן, הפועל ת"א מצפה כי רז כהן ימצא לעצמו קבוצה לחצי העונה הקרובה, כמושאל זאת אחרי שפייסל מוליץ’ עבר לבני יהודה. בלי קשר, במועדון יעבירו את שחר הירש בבקרה התקציבית, כשטרם עשו זאת נכון לכתיבת שורות אלו, זאת כדי שיוכל להיכנס לסגל החל מהמשחק הבא מול הפועל באר שבע ביום שבת.

אורי מגבו. מתרחק מהפועל ת"א (ניסן עייש)אורי מגבו. מתרחק מהפועל ת"א (ניסן עייש)

בנוגע לתקרית שבה רפואה התפרץ לעברו של רובי לבקוביץ' וזעם על הטעות שלו שעלתה בשער השלישי של חיפה, כאשר הוא מסר למעשה לעוואד את הכדור – בוולפסון היו סלחניים יותר, בעיקר בשל העובדה שהשוער הציל לאחר מכן שני שערים בטוחים, ובסביבת המועדון אמרו על כך: "רובי הביא לא מעט נקודות העונה והציל הרבה שערים, הוא אמנם לקח סיכון מיותר, וטעה בענק, אבל זה נסלח במקרה שלו. למרות הכל, ההפסד לא על הראש שלו".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */