יום שבת, 01.06.2024 שעה 16:43
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

קוויאר יפתח מול עפולה בגביע, גם סילבסטר וזנטי

בלם בני יהודה ערך אימון וכשיר למשחק ב-19:00 מול הקבוצה מהלאומית. נציגים של האוהדים התנצלו בפני צ'יבוטה וסורו. יגאל אנטבי: "אפשר לעבור"

|
קרלוס קוויאר (שחר גרוס)
קרלוס קוויאר (שחר גרוס)

עם סגל חסר במיוחד וכשאנרגיה שלילית מרחפת מסביב למועדון, בני יהודה תצא למשחק חוץ הערב (שלישי) ב-19:00 מול הפועל עפולה, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. הכתומים ינסו לעצור רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, כולל שני הפסדים בשני המשחקים האחרונים, ולהשיג תוצאה טובה לקראת משחק הגומלין.

אחרי שהמועדון החתים את עמית ביטון בהשאלה, הוא מחפש בלם נוסף והגיש הצעה גבוהה לשחקן מכבי חיפה, אליסון דוס סנטוס, שכרגע נראה שלא מתלהב להגיע, אך במסיבת העיתונאים סיפר יוסי אבוקסיס כי "דוס סנטוס לא החליט סופית שהוא לא מגיע. אם הוא יצטרף אנחנו נשמח, ואם לא אז נכבד את ההחלטה שלו". התפתחויות סופיות בנושא אמורות לקרות בהמשך.

אוהדי בני יהודה מעניקים זר פרחים לצ'יבוטה וסורו (פייסבוק בני יהודה) אוהדי בני יהודה מעניקים זר פרחים לצ'יבוטה וסורו (פייסבוק בני יהודה)

נציגים של אוהדי הקבוצה הגיעו לאימון על מנת להיפגש עם מאוויס צ'יבוטה ואיסמעילה סורו ולהתנצל על הקריאות הגזעניות של חלק מהקהל כלפי אנטואן קונטה ופרדי פלומין במפגש מול בית"ר ירושלים. הדיון המשמעתי בעניין בני יהודה נדחה לבקשת הקבוצה ויתקיים בשבוע הבא.

אבוקסיס יחסר לא פחות מארבעה שחקני הרכב בוודאות: יובל אשכנזי הפצוע, איסמעילה סורו המורחק ומתן בלטקסה ואיציק עזוז, שיירצו עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. לגבי קרלוס קוויאר, תחילה היה חשש שמדובר בפציעה חמורה, אך הבלם הספרדי התאמן והצליח להפתיע את כולם אחרי שדיברו על פגיעה במיניסקוס או ברצועות. הבלם הוותיק אף יפתח בהרכב.

הרכש המסקרן ביותר של הקבוצה בינואר, יאקוב סילבסטר, יערוך הופעת בכורה ויפתח בחוד, וגם דין אקפי ירשום הופעה ראשונה. דניאל פלשר הצעיר, שנראה טוב בהזדמנויות שקיבל עד כה, יקבל את המקום בהרכב ע"ח עזוז. אבל השינוי המעניין הוא הצבתו של עמית זנטי בהרכב על חשבונו של סורו המורחק. זנטי שיחק עד כה בקריירה בעיקר באגפים וגם כחלוץ, אך כעת יתופקד כחלק משלישיית הקישור במרכז השדה, שתכלול גם את סגס תאמבי ודולב חזיזה, שהוא הוא לא שחקן דפנסיבי.

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

הכתומים לא מקלים ראש ביריבה מהמקום החמישי בליגה הלאומית, וגורם במועדון אמר: "מדובר בקבוצה שהראתה כמה היא חזקה מול מ.ס אשדוד בשמינית הגמר. לפעמים לקבוצות טובות מהלאומית יותר קל להביא את היכולת שלהן לידי ביטוי מול קבוצות מליגת העל. אנחנו לא מזלזלים בהם, ועם איך שאנחנו נראים בשבועות האחרונים אין לנו גם זכות לעשות את זה".

יוסי אבוקסיס דיבר במסיבת העיתונאים על האירוע הגזעני שקרה ביום שבת: "זה מבאס, גם את השחקנים שלנו. בני יהודה זה לא מועדון גזעני. כולנו לא אוהבים לראות את זה. זה כבר לא קורה בשום מקום בעולם וגם פה זה לא קרה הרבה זמן. האם זה משפיע על האווירה? יש תחושה רעה, אבל יחד עם זאת, האווירה בכדורגל היא תמיד בגלל התוצאות. זה נכון שאנחנו בתקופה לא טובה. אנחנו סופגים יותר וכובשים פחות בחודש האחרון. אמרתי לשחקנים שיש להרבה קבוצות תקופות פחות טובות והגדולה היא להיות ביחד ברגעים האלה. זה לא פייר 'לרדת' על שחקנים שעשו עונה מדהימה עד עכשיו".

ההרכב החסר: "ראיתי את עפולה גם בליגה וגם בגביע. יש להם הרבה שחקנים מסוכנים. לא נבכה על מי שלא משחק, מי שישחק יצטרך לעשות את העבודה. זו משוכה קשה, מצטרך להיות במיטבנו. חיסרון של הרבה שחקנים ביחד זה כמובן לא דבר טוב, אבל יש מספיק שחקנים רעבים שישחקו ויצטרכו לספק את הסחורה".

שחקני בני יהודה (רדאד ג'בארה)שחקני בני יהודה (רדאד ג'בארה)

על כך שישנם שני מפגשים בשלב רבע הגמר: "אנחנו לא חושבים על זה. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להביא את החצי שעה הראשונה שלנו מול בית"ר ירושלים, שהיא הייתה חצי שעה אדירה שלנו, לטעמי אחת הטובות העונה. אנחנו צריכים לכבוש, בגביע כל שער חשוב, במיוחד שער חוץ".

מצבו של קרלוס קוויאר: "קרלוס הרגיש כאבים אחרי המשחק מול בית"ר, אבל אם הוא ירגיש טוב הוא ישחק. זה תלוי באימון. צירפנו בלם וחשבנו לצרף עוד בלם בלי שום קשר לפציעה של קוויאר, כי יש לנו פציעות וצהובים, אנחנו הולכים למשחקים של גביע וליגה, אנחנו לא רוצים להגיע למאני טיים חסרים".

מדוע לדעתו שחקנים בוחרים לא להגיע לקבוצה: "עובדה שסילבסטר כן הגיע והעדיף אותנו על הפועל חיפה. הייתה לי שיחה איתו והוא התלהב לבוא, אני מקווה שהוא יתחיל ברגל ימין. האם התאכזבתי ששלומי אזולאי לא הגיע? אני מכבד החלטות של שחקנים, לא התאכזבתי".

יאקוב סילבסטר (דוברות בני יהודה)יאקוב סילבסטר (דוברות בני יהודה)

הקפטן, איציק עזוז, שלא ישחק, סיפר על האווירה במועדון לאחר האירוע הגזעני: "מן הסתם, האווירה פחות טובה. הפסדנו במשחק חשוב. לגבי האירוע - אני כאן הרבה שנים, וחשוב להבהיר שאוהדי בני יהודה הם ממש לא גזענים. זה היה אירוע של כמה אנשים שצריכים להתבייש בעיניי. צריך להעביר את זה הלאה ולא להתייחס לזה, אלא רק לנסות להוקיע את זה מהשורש. אני לא חושב שהאירוע המכוער הזה משפיע עלינו יותר מדי".

לקראת המשחק מול עפולה: "יש מספר חיסורים, אבל יש כאן שחקנים מספיק טובים כדי למלא את החסר. זה משחק אחד מתוך שניים, אסור לשכוח את זה. אנחנו מקווים שנעשה את העבודה ונעלה לחצי הגמר. כולם רואים שאנחנו בחודש האחרון בתקופה פחות טובה. אנחנו פה בשביל לצאת מזה, אני חושב שאם נישאר ביחד נצליח לצאת מהמצב הזה. האם משחק הגביע 'תקוע' לנו? אני דווקא רואה את זה כהזדמנות לצאת לדרך חדשה ולחזור לקבוצה שהיינו לפני תקופה לא רחוקה. אמנם עברנו חודש לא טוב, אבל המצב שלנו לא רע. היינו חותמים עליו לפני כמה חודשים. בגביע ראינו הפתעות גדולות. על הנייר אנחנו טובים יותר, אבל הנייר לא משחק. אם לא נבוא מוכנים נהיה בבעיה קשה, אבל אני מאמין שנבוא מוכנים".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דניאל פלשר, קרלוס קוויאר, דן מורי, שי קונסטנטין, דין אקפי, סגס תאמבי, דולב חזיזה, עמית זנטי, מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר.

יגאל אנטבי: “בני יהודה קבוצה מצוינת, מאמינים שאפשר לעבור”

הקבוצה מהצפון שנמצאת עדיין בתמונת הצמרת במסגרת הליגה, רוצה להמשיך במסע המופלא שלה בגביע ולהיות הסינדרלה של השנה. עפולה פתחה את משחקי הגביע שלה עם 1:4 על הפועל ראשון לציון בסיבוב ז’, השלב בו נכנסו לתמונה קבוצות הליגה הלאומית. לאחר מכן בסיבוב ח’ כבשה עפולה רביעייה נוספת, הפעם כשהדיחה את בני לוד כאשר גברה עליה 2:4. בשמינית הגמר כבר חיכתה לה יריבה מליגת העל, מ.ס אשדוד, אבל גם מולה החבורה של יגאל אנטבי לא נלחצה וגברה עליה 1:3 בדרך לשלב רבע הגמר. כעת, מחכה לה הקבוצה מהמקום השני בליגת העל, בני יהודה, שמגיעה חבולה מעט מאחר והיא נמצאת בתקופה לא טובה מבחינתה.

יגאל אנטבי (אחמד מוררה)יגאל אנטבי (אחמד מוררה)

מאמן הפועל עפולה, יגאל אנטבי אמר ל-ONE: “אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק בצורה הכי טובה שאפשר. בני יהודה קבוצה מצוינת שנמצאת בצמרת ליגת העל בזכות. אבל מבחינתנו ברור שאנחנו מאמינים שאפשר לעבור. בכדורגל הכל אפשרי למרות שזה שני מפגשים. אנחנו קבוצה טובה שתיתן פייט לבני יהודה. השאיפה לעבור שלב ולהתקדם לעבר חצי הגמר, שזה יהיה הישג מדהים”.

ניצול המשבר של בני יהודה: “למרות שבני יהודה נמצאת בתקופה פחות טובה, הם עדיין קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים ומסוכנים. מבחינתנו נבוא מחויבים ונחושים וננסה לנצל את המצב לטובתנו”.

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */