יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:57

הערכה: הרקע להתאבדות של בוסקוביץ' - רומנטי

המשטרה בסרביה חוקרת את נסיבות מותו של שחקן ראשל"צ, ששם קץ לחייו בירייה לעיני אמא של אשתו. אחד מתחביביו היה לצאת למסעות ציד ולכן החזיק בנשק

|
נובאק בוסקוביץ' (אינסטגרם)
נובאק בוסקוביץ' (אינסטגרם)

טרגדיה. כך מגדירים בסרביה את ההתאבדות של שחקן הכדוריד נובאק בוסקוביץ’, שנמנה על הסגל של אלופת המדינה הפועל ראשון לציון ושם קץ לחייו אתמול (ראשון) במולדתו סרביה. במשך יום שלם אנשי הקבוצה לא ידעו כיצד לעכל את הבשורה ורובם נותרו בהלם מוחלט. מועד הלווייתו עדיין לא ידוע, אך נציגים מהכדוריד הישראלי אמורים להמריא לשם בימים הקרובים כדי ללוות אותו בדרכו האחרונה.

חבריו של השחקן בארץ ובחו”ל הבהירו בשיחות פנימיות כי לא היה שום סימן שהיה יכול לרמוז על כך שבוסקוביץ’ עלול לפגוע בעצמו. כולם תיארו אותן כאדם חיובי, שאוהב את החיים ותמיד מחייך. במועדון היו בטוחים שהוא טס לפגוש את בתו שנולדה לפני חמישה חודשים ולאחר מכן האמינו שיחזור לישראל בתוך כמה ימים, אך הדבר לא קרה והסוף היה עצוב.

המשטרה המקומית בסרביה עדיין חוקרת את הנסיבות שהובילו למותו. לפי הידוע עד כה, השחקן החליט לירות לעצמו בראש אחרי שפגש את אשתו בסרביה כשהוא לכאורה שרוי בגילופין אחרי בילוי. הוא עשה זאת ככל הנראה באמצעות אחד מכלי הנשק בהם החזיק בביתו, הרי שנובאק בוסקוביץ’ היה חובב ציד ובשנים האחרונות יצא אפילו למסעות ציד ברחבי העולם. תמונות שלו מחזיק בכלי נשק הופיעו בחשבון האינסטגרם שלו.

בסרביה חלה התפתחות בחקירה. אירוע ההתאבדות של נובאק בוסקוביץ’ התרחש למעשה כאשר הוא ירה בעצמו אל מול עיני האמא של אשתו. לפי החשד, כאשר זה הגיע לדירתו בסרביה פרץ ויכוח משפחתי בין הצדדים, במהלכן הוטחו בשחקן האשמות קשות - ואז הוא החליט לקחת את נשקו האישי ולהתאבד. לפי החשד, הרקע להתאבדות הוא רומנטי.

עידן מימון ונובאק בוסקוביץ' (שחר גרוס)עידן מימון ונובאק בוסקוביץ' (שחר גרוס)

בישראל יש כמות גדולה יחסית של שחקנים ומאמנים סרבים מענף הכדוריד שהכירו את השחקן. אחד מהשחקנים שלקחו את זה הכי קשה היה סאבו מאסטר, השחקן הבוסני הנוסף בסגל של הפועל ראשון לציון שהיה חבר טוב שלו והגיע בעקבות נובאק לקבוצה. היו”ר דודי פלח נמצא בדרכו ארצה ובינתיים במועדון קיימו שיחות אישיות עם השחקנים. גם נציגים באיגוד הכדוריד הסרבי יצרו קשר עם השחקנים הזרים שנמצאים בארץ ושוחחו עימם.

אייל פרוילינגר, מי שהביא את נובאק בוסקוביץ’ לישראל לפני שנים, אמר: “כואב הלב. זה ילד שממש גדל והתפתח פה מגיל 19. הוא הגיע לארץ בגיל צעיר והוא היה אדם מיוחד. היה לו לב זהב והרבה שמחת חיים. כולנו מאוד אהבנו אותו. הוא הגיע גם לאירועים ולחתונות שלנו, כאילו הוא חלק מהמשפחה. כשהוא עבר להפועל ראשל”צ הוא מאוד אהב את הקבוצה והיה לו טוב שם. לפני שבועיים דיברתי איתו ולא היה שום דבר חריג שנראה לעין, להפך, הוא סיפר לי שאשתו והבת שלו אמורות להגיע לארץ וכל כך התרגש מזה”.

בוסקוביץ’ השתייך בעבר גם למכבי תל אביב וזו דחתה את במשחק שלה בליגה הלאומית נגד דימונה בעקבות המקרה. “אנחנו באמת בהלם מוחלט ויש כאב גדול”, הוסיף פרוילינגר שמשתייך למועדון הצהוב. “אתמול היה אמור להיות לנו משחק, אבל אף אחד לא היה מסוגל לעלות על המגרש וביטלו אותו. זה רגע קשה ופשוט לא היינו מסוגלים לעלות לשחק".

אנשי מכבי תל אביב צפויים להמריא לסרביה בקרוב, במשלחת של שלושה אנשים שתכלול ככל הנראה את פרוילינגר, המאמן הסרבי ניקולה מקסימוביץ’ והקפטן עומר דבדה. גם חבריו מהפועל ראשון לציון אמורים לטוס לסרביה בימים הקרובים ובקבוצה מתקשים לאסוף את השברים.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */