יום שישי, 19.04.2024 שעה 18:06

אלי כהן: תמיד אחזור לבית"ר, גם ברגעים קשים

בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, שוחחנו עם השריף, שאימן בעברו את הירושלמים: "כשהגעתי לשם השארתי אותם בליגה". התכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואיציק זוהר (מערכת ONE)

תכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וכעת גם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתכנית עסקנו בהדחה של מכבי חיפה מגביע המדינה, בשאלה האם מכבי תל אביב בכדורסל צריכה לעזוב את הליגה, ההקלטה המצמררת של אמיליאנו סאלה, המצב הקשה בבית”ר ירושלים והתכוננו לגראנד פרי בג’ודו שנערך בתל אביב.

אלי כהן השריף: “תמיד אחזור לבית”ר ירושלים, בכל רגע נתון”

שוחחנו עם מאמן העבר של הקבוצה מהבירה על מצבם בטבלה והעונה הרעה, וגם על התקופה בה הוא אימן שם.

שלום וערב טוב לך, אלי כהן השריף:
”ערב טוב חברים”.

האם לדעתך ניר קלינגר כישלון עד עכשיו בבית”ר ירושלים?
”בית”ר ככלל זה כישלון, היא מדשדשת עם סגל נהדר ונאבקת בתחתית. מי כמונו יודעים מה זה הקהל של בית”ר. אנחנו היינו בתקופות טובות עם אליפות וכו’, בתקופות קשות הקהל גם עוזב”.

אתה חבר טוב של אלי אוחנה, מה המצב בינו למשה חוגג?
”אין לי קשר יום יומי איתי, אנחנו חברים והכל בסדר, אך אני לא יודע מה קורה שם בניהם, אני לא נכנס איתו לשיחות כאלה. נשארנו חברים מהתקופה ההיא. עבדתי שם והוא הביא אותי לתקופה”.

אלי כהן: "אני חבר של אוחנה, אך לא יודע מה קורה בינו לחוגג". (רדאד ג'בארה)אלי כהן: "אני חבר של אוחנה, אך לא יודע מה קורה בינו לחוגג". (רדאד ג'בארה)

היית חוזר לבית”ר ירושלים?
”תמיד אני אחזור לשם, בכל רגע נתון. חזרתי ברגעים קשים ועזרתי להם להישאר בליגה, עם 8 שחקני בית. היו המון שחקנים שם כשאני הגעתי, עשיתי שני סגלים וביחד עם חנן אזולאי עבדנו עם השחקנים. בתקופה שלנו ישבנו כוכבים ולא התלוננו וחגגו עם הקבוצה כשהיא כבשה גם כשהם ישבו בחוץ”.

רועי גלדסטון: “חשובה לנו הדעה של האוהדים שלנו, מרגישים שהם איתנו בכל מצב”

שוחחנו עם דובר מכבי תל אביב בכדורסל, רועי גלדסטון, על הסקר שהקבוצה ערכה לאוהדיה - האם לעזוב את ליגת העל בכדורסל והאם החוקים הקיימים והפיינל פור פוגעים בקבוצה.

שלום וערב טוב לך, רועי גלדסטון:
”ערב טוב חברים”.

מה המטרה של הסקר שעשיתם?
”אנחנו חושבים על נושא הליגה הרבה זמן וחושבים מה טוב עבור אוהדי מכבי תל אביב, אנחנו מתמודדים עם משהו ששאר הקבוצות ביורוליג לא מתמודדות איתו. אף אחת מהן לא מתמודדת עם חוק רוסי, עם הגבלת הזרים וכל החוקים שיש אצלנו ולהם אין. היה לנו חשוב לדעת מה האוהדים שלנו חושבים. מכבי מעולם לא עשתה סקר שכזה. אנחנו רוצים לדעת איך הדבר נתפס אצל האוהדים שלנו ומה הם אומרים”.

גלדסטון: "מרגישים שהקהל איתנו בכל מצב". אוהדי מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)גלדסטון: "מרגישים שהקהל איתנו בכל מצב". אוהדי מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)

ומה האוהדים אומרים על כך?
”אני מרגיש שהאוהדים איתנו. מה שההנהלה והבעלים יחליטו – האוהדים יהיו איתנו. הם הנכס של המועדון ובגלל זה חשוב לנו לדעת את דעתם. לקחנו חברת סקרים מאוד רצינית שאחראית גם על סקרי הבחירות על מנת לעשות משהו רציני עבור האוהדים שלנו. המטרה היא לבדוק מה העמדה של האוהדים על חוקי הליגה, למה הם קיימים והאם הסיבה היא לפגוע במכבי. מה דעתם על הפיינל פור – דבר שלא קיים בשום מקום אחר”.

הסקר הוא קצת “כל העולם נגדנו”, לא?
”המטרה היא לתת לבעלים תמונה על מה שהקהל חושב. אולי הקהל שלנו יבוא ויגיד שאלו החוקים ואין מה לעשות. יש הרבה מאוד חוקים בליגה הישראלית שלא קיימים בשום מקום כמו החוק הרוסי. גם בליגות אחרות יש הבדלים בין קבוצות גדולות לקטנות ואין חוקים כאלה”.

מה התפקיד של דני פדרמן במועדון?
“הוא אחד הבעלים, אין לו תפקיד, אחד הבעלים”.

גלדסטון: "חשוב לנו לדעת מה המנויים שלנו חושבים". שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)גלדסטון: "חשוב לנו לדעת מה המנויים שלנו חושבים". שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)

אם הייתם בשנים טובות, גם הייתם עורכים סקרים?
”קודם כל אנחנו אלופי הליגה, אני גם חושב שנעשה את הפלייאוף ביורוליג”.

באמת תפרשו מהליגה?
”אי אפשר לדעת, קודם כל נראה את המספרים והתוצאות. אנחנו לא רוצים להילחם עם אף אחד. אנחנו נגד החוק הרוסי ובעד השחקן הישראלי. חשוב לנו לדעת מה המנויים שלנו חושבים על הכל, מדובר בהרבה מאוד אנשים וחשובה דעתם”.

בפעם הבאה שאוהדי הפועל ת”א יקללו בצורה קשה, תפסיקו את המשחק?
“יש בהחלט מחשבה כזו”.

זאהי ארמלי: “הגביע היה חשוב עבור אוהדי מכבי חיפה, ירדן שועה חלוץ מסוכן, צריך לתת לו זמן”

דיברנו עם כוכב העבר של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, זאהי ארמלי, על ההדחה של הירוקים בשלב שמינית גמר גביע המדינה על ידי בני סכנין, על הופעת הבכורה של ירדן שועה והשלכת בקבוק הזכוכית של אוהד הקבוצה המנצחת על אוטובוס חיפה.

שלום וערב טוב, זאהי ארמלי:
”ערב טוב חברים”.

מה דעתך על ההדחה של מכבי חיפה מהגביע?
“הגביע היה חשוב מאוד עבור הקהל, בשביל להביא איזה הישג ומשהו מיוחד למכבי חיפה, האוהדים מחפשים משהו ולא משנה מה – גביע, מקום לאירופה, מקום שני, העיקר הצלחה כלשהי. יעקב שחר משקיע כל כך הרבה כסף, ועדיין לא הגענו לרמה שמביאים שחקנים בכסף שיענקל’ה משקיע”.

"יעקב שחר משקיע המון כסף". זאהי ארמלי (עמרי שטיין)"יעקב שחר משקיע המון כסף". זאהי ארמלי (עמרי שטיין)

מה אתה הופעת הבכורה של ירדן שועה?
“לדעתי חלוץ מסוכן מאוד, בעל יכולת הבקעה נדירה. הוא יכול להגיע בקלות למצבים. אתה רואה מהשערים שלו שיש לו יתרון על הרבה חלוצים אחרים, יש בו כישרון ומשהו מאוד מיוחד. כשאני באתי למכבי חיפה לקח  לי כמה מחזורים עד שנפתחתי והתחלתי לכבוש בצרורות, צריך לתת לו זמן”.

ארמלי: "שועה חלוץ מסוכן, צריך לתת לו זמן". ירדן שועה (עמרי שטיין)ארמלי: "שועה חלוץ מסוכן, צריך לתת לו זמן". ירדן שועה (עמרי שטיין)

מה אתה אומר על השלכת בקבוק הזכוכית של אוהד סכנין על אוטובוס חיפה בסיום המשחק?
“זה תמיד יקרה בכדורגל, גם בעולם וגם אצלנו. קורה גם בבית”ר ירושלים, גם בחיפה וגם בסכנין. זה עניין של תרבות, הקטנים עושים מה שהם רואים אצל המבוגרים. הילד החליט לזרוק בקבוק וזרק, זו התנהגות של אדם יחיד ולא של כלל האוהדים”.

אריק זאבי: יש הזדמנות טובה לצעירים שלנו להפתיע בגראנד פרי”

דיברנו עם אגדת הג’ודו, אריק זאבי, על הגראנד פרי שיחל בסוף השבוע הקרוב בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב.

שלום וערב טוב לך, אריק זאבי:
”ערב טוב חברים”.

איפה אנו עומדים מבחינה תקציבית לעומת מדינות אחרות?
”אני חושב שאין מה להשוות, אמנם לאיגוד הג’ודו הישראלי יש לו תקציב מכובד, אולם אם אתה משווה  את זה למקומות אחרת התקציב הוא הרבה יותר”.

אריק זאבי: "אי אפשר להשוות את התקציב פה למדינות אחרות". (שחר גרוס)אריק זאבי: "אי אפשר להשוות את התקציב פה למדינות אחרות". (שחר גרוס)

מה מצפה לנו מקצועית בגראנד פרי?
“יש נוכחות יפה מאוד של מדינות, אני הופתעתי מהכמות שהגיעה לפה. יש כמות מתחרים יפה מאוד לשלב הזה של השנה, יש פה את נבחרת הגברים האזרית, אף אחד לא מגיע בכושר הטוב ביותר, אך הם בהחלט הקפיצו את הרמה בג’ודו הגברי, גם אצל הנשים יש מתחרות חזקות. אני חושב שמעבר לכוכבים שלנו שיכולים להביא גביע, יש הזדמנות גם לצעירים יותר להשפיע כי אין הגבלה של שני נציגים לכל מדינה. מחר יש לנו את טל פליקר וברוך שמאילוב שייאבקו על הכרטיס לאולימפיאדה, גם בנשים יש את גפן וגילי כהן שמתחרות על מקום”.

באילו שעות מתקיימות התחרויות?
“מתחילים מחר בקבוצת היכל שלמה המוקדמות מ-10 בבוקר ועד 14:00 ומ-17:00 עד 21:00”.

יש לך מישהו שמתאמן אצלך שאתה יכול להגיד שיהיה העתיד הבא בג’ודו?
“עברו תחתיי הרבה מהעתיד של הג’ודו, אם אני מסתכל על מי שיש לי כרגע הכי גדול שם בכיתה ט’ ,יש כמה מוכשרים אך זה מוקדם מדי

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */