יום חמישי, 18.04.2024 שעה 04:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אזולאי ובן בסט מועמדים להפועל ת"א, גם גוזלן

אווירה קשה לאחר ה-1:1 באשדוד, כ-500 אוהדים קיללו את השחקנים וההנהלה. קשר מכבי חיפה וחלוץ ב"ש על הכוונת, שיחות על טרייד עם נתניה עבור זיקרי

|
שלומי אזולאי (עמרי שטיין)
שלומי אזולאי (עמרי שטיין)

התחושות בהפועל תל אביב מאז אמש (שני) הן הקשות והרעות ביותר מאז תחילת העונה. את התסכול של אנשי המועדון ושחקני הקבוצה קשה לתאר מאז ה-1:1 מול מ.ס אשדוד שקבע כי האדומים יישארו צמודים לקו האדום, רק שלוש נקודות מעליו, שבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגת העל. זאת, כאשר הם רשמו את התיקו ה-12 שלהם העונה ונותרו עם שני ניצחונות בלבד.

אותן תחושות הורגשו היטב, כאשר כ-500 אוהדים קיללו כל אחד משחקני הקבוצה שיצאו לכיוון האוטובוס מחדר ההלבשה באצטדיון הי"א. "על מה אתם מקבלים שכר בכלל? מה אתם עושים באימונים? תורידו את החלוצות", הם זעקו וגם גידפו את בעלי הפועל ת"א. האוטובוס, עזב את המקום רק לאחר שהאוהדים התפזרו, באיחור של כשעה, כאשר שוטרים ופרשים אבטחו את אנשי הפועל ת"א עד שעזבה את עיר הנמל.

רפואה: המטרה להשאר בליגה

בתוך המועדון נשמעים קולות שמבקרים את השחקנים בפה מלא ומאוכזבים מהם, נוכח היכולת הדלה והעובדה שאיבדו ריכוז ולא הצליחו לשמור על ה-0:1 וספגו שער לא מחויב למציאות, במצב נייח, לאחר בלבול בין אדי גוטליב לקלאודמיר פריירה, ששניהם לא הצליחו למנוע מניר ברדע את שער השוויון ששבר את האדומים לחלוטין. את השחקנים, את אנשי המועדון ואת הקהל. אותו ברדע הוצע להפועל ת"א בקיץ וזו ויתרה על שירותיו, אבל צחוק הגורל כמובן לא קשור ליכולות הרעות, המקצועיות והמנטליות, שמוליכות את האדומים לעונת שפל שעלולה להסתיים באסון למועדון בדמות ירידת ליגה.

"אנחנו נראים רע, האוהדים צודקים בכל מילה שהם אומרים", אמרו בהפועל ת"א. "תיקחו נשימה, תעקפו גם את בית"ר ירושלים ותתרחקו ממכבי פ"ת ומהקו, תבואו למושבה בשבת בטירוף מול בני יהודה. במקום זה סופגים שער מצחיק, לא עושים כלום כמעט 90 דקות ומשחקים גרוע. עכשיו נגיע לפלייאוף התחתון במצב גרוע יותר משחשבנו. היינו חייבים את הנקודות האלה בשביל קצת אוויר. עכשיו אנחנו קרובים-קרובים לקו האדום ויהיה לנו קשה להשתחרר מהאזור הזה. ניצחון היה יכול כל כך לעזור לנו. המשחק הזה הרבה יותר כואב מכל ההפסדים שלנו".

קלאודמיר פריירה מאוכזב (נעם מורנו)קלאודמיר פריירה מאוכזב (נעם מורנו)

"אולי זה מה שהם מסוגלים, אולי ציפינו מהם ליותר מדי בתחילת העונה", הוסיפו בכאב במתחם חודורוב. "צריך להכיר בעובדה שיש לנו קבוצה בינונית במקרה הטוב והמקסימום לעונה הזאת זה הישארות בליגה, זאת עונה סיוט. צריך לשרוד אותה ולסגור אותה בארון. משחק ענק בדרבי שהספיק רק ל-1:1 בקושי, גם לא שווה כלום עם שני משחקים כאלה שחזרנו אחורה בהם. כנראה צריך כל שבוע דרבי. זאת לא חוכמה לשחק חזק רק מול מכבי ת"א ואחרי שהם כובשים. הכל עייף אצלנו, אין תיאום בין השחקנים וזה נראה פשוט רע. קבוצה אחרת הייתה כובשת רביעייה מולנו, הפחד מלהפסיד גבר על הרצון לנצח בדקות האחרונות שהיינו 10 מול 10. זאת לא אימפריה, זאת אשדוד. זה כואב להגיד את זה. האוהדים באו אחרי חגיגות ניצחון של דרבי בכדורסל, עשו אווירה מצוינת, של משחקי בית, ועדיין אכזבנו אותם, כמו כל שבוע כמעט".

"היה משחק מגעיל שלנו, אחד המשחקים הכי חלשים שלנו העונה אם לא הכי חלש, נראינו רע", אמרו השחקנים המאוכזבים של הפועל ת"א שלא ידעו להסביר את ההופעה החלשה שלהם. "הכי כואב שהיינו יכולים להישאר עם 0:1, אבל למה לקבל גול ממצב נייח? בחיים לא רצינו לנצח כמו היום, הרגשנו שאנחנו חוזרים לעצמנו וגם זה לא מספיק".

שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (נעם מורנו)שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (נעם מורנו)

ואם זה לא מספיק, בהפועל ת"א גם זעמו על השופט אוראל גרינפלד על כך ששלף צהוב שני לאוראל דגני והרחיק אותו, שלא כצדק לטענת האדומים. בנוסף, הם צפויים לעמוד לדין על כך על גלילי הנייר שזרקו האוהדים אל כר הדשא וגרמו לעיכוב פתיחת המשחק והמחצית השנייה. 

ומי יושיע את הפועל ת"א? בעוד בני יהודה מצפה לה בשבת (16:00), ללא הקפטן המורחק כמובן, מצבו של שי אליאס עדיין לא ברור בשל הכאבים מהם הוא סובל בשריר הירך האחורי. בקבוצה עוד כללו אותו בתמונת ההרכב לקראת אשדוד בימים האחרונים, אולם באימון המסכם הוא חש דקירה באזור וייאלץ לנוח עד שיחלים לגמרי. גם ניר לקס ייעדר והוא אולי ישוב למשחק מול מכבי חיפה.

בגזרת הרכש, בהפועל ת"א ממשיכים להתקשות בחלון ההעברות ועדיין מחפשים קשר התקפי וחלוץ. שני שמות שעלו על הפרק הם של גל צרויה, חלוץ הפועל אשקלון, שעתידה לא ברור ושחקניה התבקשו לחפש לעצמם קבוצות וגם של האקס, שובל גוזלן, כאשר בנוגע אליו הועלה רעיון של טרייד, כשבוולפסון עשויים בהחלט לשחרר קשר/שחקן כנף כדי לחזק את הקבוצה בעמדות המבוקשות ולא באגפים העמוסים גם כך בשחקנים שעדיין לא הצדיקו את הקרדיט שקיבלו מתחילת העונה.

שובל גוזלן. יחזור להפועל תל אביב? (ניסן עייש)שובל גוזלן. יחזור להפועל תל אביב? (ניסן עייש)

השם שהועלה כמועמד לעבור לנתניה בתמורה לגוזלן הוא של רועי זיקרי. אולם, כרגע העסקה לא מתקדמת בשל העובדה שזיקרי חושש למעמדו, שכן מקומם של גיא מלמד ופאטוס בצ'יראי די מובטח בהרכב וגם גבי קניקובסקי התבסס בהתקפה של היהלומים. זיקרי, שנחשב לשחקן הרכב רוב העונה בהפועל ת"א לא בטוח לגבי המעבר אותו בנתניה לא פסלו.

גוזלן, שכבר שיחק בהפועל ת"א כמושאל ממכבי חיפה בעונת 2014/15 וכבש שלושה שערים ב-16 הופעות בחצי עונה, לא מרוצה ממעמדו בנתניה ורוצה לשוב למתחם חודורוב אותו הוא זוכר לטובה, כשהוא גם מעוניין לעבוד עם קובי רפואה. בנתניה התעקשו עד לאחרונה שהחלוץ ילחם על מקומו, כאשר מ.ס אשדוד ופראלימני הקפריסאית רוצות אותו, ולא היו מוכנים לשמוע על שחרורו לפני שיתחזקו בחלוץ אחר, כבר מקבלים את העובדה שהוא נחוש לעזוב והכדור אצלו. כעת, דומה כי אם השחקן יחליט סופית שהוא רוצה לעזוב ויוותר למעשה, בנתניה לא יחזיקו אותו בכוח גם אם לא ימצאו מחליף.

מלבד הטרייד המדובר, בהפועל חושבים כמובן על אפשרויות נוספות ושם חדש שעלה במתחם הוא של שלומי אזולאי קשר מכבי חיפה. בוולפסון מודעים לכך שיהיה קשה עד מאוד להעבירו, כמו גם את אופיר מזרחי, אבל האדומים עדיין מקווים לחיזוק בכיר ונאחזים באפשרויות שנותרו. כאשר היה מדובר על קשר ישראלי מנוסה, הפועל ת"א "התפשרה" כביכול על חלוץ עם פחות ניסיון וכעת, לאור המציאות החדשה בחלון ההעברות, עדן בן בסט עלה שוב על הפרק שגם לגביו בוולפסון בספק לגבי צירופו בשל שכרו הגבוה.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */