יום שישי, 19.04.2024 שעה 16:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028 הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מגמאדוב עשוי להתפטר אחרי המשחק נגד ב"ש

פרסום ראשון: מכבי פ"ת תפגוש מחר ב-21:00 את האדומים, ושחקן העבר עשוי לבקש לחזור לעמדת עוזר המאמן: "נדבר על זה אחרי המשחק". הוגשה הצעה לחלוץ

|
מוראד מגאמדוב (שחר גרוס)
מוראד מגאמדוב (שחר גרוס)

מכבי פתח תקווה תפגוש מחר (שבת, 21:00), את הפועל באר שבע, כשהיא בעיצומו של משבר קשה ומסובכת עמוק בתחתית.

מי שהחליף את אלישע לוי בתפקיד רק לפני כשבועיים היה שחקן העבר של המלאבסים, מוראד מגמאדוב, אבל יכול להיות שכבר אחרי המשחק הקרוב הוא יפנה את תפקידו, כך נודע לONE. מגמאדוב לא כל כך הבין את גודל המשימה והמצב המקצועי בו נמצאת הקבוצה, ועשוי לבקש לחזור לבקש לעמדת עוזר המאמן.

בתוך כך, ל-ONE נודע כי המלאבסים מנהלים מו"מ מול חלוץ ספרטה פראג, גול-גול מברהטו, חלוץ אוסטרלי-סודני בן 28. קבוצתו של החלוץ הבטיחה לו כי אם ימצא קבוצה, ישוחרר בחינם. בפ"ת הציעו לחלוץ לחתום עד לתום העונה עם אופציה לעונה הבאה, אך נדחו בשלב זה, אך ההערכות מדברות על כך שהמילה האחרונה טרם נאמרה. הוא שיחק בשנתיים האחרונות במלאדה בולסלאב וכבש שישה שערים בעונה שעברה ושמונה שערים לפני שתי עונות.

במסע”ת שנערכה הבוקר, אמר המאמן בתשובה לשאלה על הקשיים: “אני הרבה שנים פה, זה הבית שלי. זה רגע לא פשוטו עבור הקבוצה. גם כשהייתי שחקן ברגעים קשים, תמיד הייתי שם. אני לא יודע מה יקרה מחר, אבל כרגע אני פה. כשנשאל האם הוא היה מעדיף להיות מאמן או עוזר, הוא השיב “נדבר על זה אחרי המשחק”.

שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים בסיום (חגי מיכאלי)שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים בסיום (חגי מיכאלי)

לקראת המפגש מול ב״ש: ״קודם כל אני שמח שניצחנו בגביע, זה היה חשוב כי לא ניצחנו הרבה זמן, למרות שזה היה מול קבוצה מליגה א׳ אבל עברנו את השלב הזה. ראינו את הדוגמה האחרת כשקבוצה מליגה א׳ העיפה את קריית שמונה מהגביע אז אני חושב שלקחנו את המשחק הזה ברצינות ועברנו אותו כמו שצריך”. 

“מחר יש לנו משחק אחר, נגד קבוצה איכותית מאוד. יכול להיות שהשנה לא הולך להם כמו שהם רגילים אבל עדיין הם קבוצה מאוד איכותית וטובה. לפני המשחק הסיכויים תמיד הם 50:50, ברור שבמשחק אתה לא יכול לדעת מה יקרה אבל לפני השריקה זה תמיד 50:50.״

המאמן הוסיף על האפשרות לחזק את הקבוצה: ״זה לא סוד שאנחנו מחפשים חיזוק אבל זה גם לא פשוט, אני יודע שעובדים על זה אבל עדיין חוץ מאלי אלבז שהצטרף אלינו אין שחקנים נוספים. אני מאמין שבהמשך זה יקרה.״

בתוך כך, מי שעזב את מכבי פ"ת אתמול הוא החלוץ, פאדי זידאן, שהצטרף לקבוצה בתחילת העונה מהפועל רמת השרון ונפרד ממנה אחרי חצי עונה. לקראת משחק העונה בליגה הלאומית ביום ראשון בין הפועל כפר סבא להפועל קטמון, זידאן חתם אצל הירוקים מהשרון באמצעות סוכנו, עורך הדין רועי דניאל.

פאדי זידאן ורועי דניאל (מערכת ONE)פאדי זידאן ורועי דניאל (מערכת ONE)

שחקני הקבוצה ממלאבס, הופתעו מאוד בעקבות הפרסום שקראו כאן לראשונה, עוד לפני האסיפה, אך סיפרו כי: “זה נראה באמת שהוא לא רוצה לאמן. הוא לא לדבר, להתעסק בזה, הוא לא בטירוף כמו שהתרגלנו ממאמנים כאן. זה נראה כאילו הפילו עליו תיק והוא לא רוצה אותו. הוא נראה שקט, נונשלאנט בעבודה שלו וזה ניכר כל יום במתחם. המצב של הקבוצה דורש מאמן שיהיה כאן ב-200 אחוז".

אחר כך, מגמאדוב ערך אסיפה טקטית על המשחק ודיבר על ה-4:3:3 של הפועל ב"ש, כאשר ציין את צמד הקשרים האחוריים קווין טאפוקו וג'ון אוגו לצד שחקני ההתקפה מאור מליקסון ודיא סבע. לשחקניו אמר: "אם כל אחד יעשה את העבודה שלנו נעשה תוצאה טובה, תעשו את העבודה שלכם עד הסוף". באימון המסכם, המאמן לא תרגל הרכב, כשלשחקנים נערכו משחקונים קלילים, ותורגלו מצבים נייחים וסיומות מול השער. 

מורד מגמאדוב (איציק בלניצקי)מורד מגמאדוב (איציק בלניצקי)

עם זאת, נראה כי ההרכב יישאר כפי שהיה מול הפועל חיפה במחזור שעבר, מלבד שני שינויים כפויים. דידייה ברוסו, שחזר לסגל במהלך השבוע האחרון במשחק הגביע מול הכוח רמת גן, והוא צפוי לפתוח על חשבון רומאריו פיראס. גל שיש החולה שוחרר מהאימון בשל מחלה והוא בספק למשחק, כאשר נאור פסר אמור לפתוח במקומו בצד שמאל של ההגנה. ז'והאן מרסיאל, שסובל מכאבים בשריר הירך האחורי עם חשש לקרע, ייעדר כמובן.

מי שייכללו בסגל הם הצעירים תומר בנבנישתי וליאל עבדה, כמו גם יובל שבתאי שחוזר לאחר כ-10 חודשים מחוץ לסגל בשל הצורך העז בחיזוק הקישור האחורי ואלי אלבז שחתם השבוע ויערוך בכורה ב-18. כזכור, שבתאי לא נכלל בתוכניות המקצועיות מסוף העונה שעברה, אך לא עבר לקבוצה אחרת בקיץ והמשיך להתאמן בפ"ת בהתאם לחוזהו למרות שלא נספר. כעת, כפי שפורסם ב-ONE בשבוע שעבר, מגמאדוב בחר להשתמש בו לאחר שקיבל אור ירוק מההנהלה.

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, עידן אדהנני, נאור פסר (גל שיש), דידייה ברוסו, איתי טאקו, גידי קאניוק, לידור כהן ותאי בריבו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */