יום חמישי, 28.03.2024 שעה 18:27

2:6 קליל לאינטר, נאפולי ניצחה את ססואולו

הנראזורי חגגו מול הקבוצה מהליגה ה-2 בדרך למפגש עם לאציו ברבע גמר הגביע, הפרטנופיי רשמו 0:2 מול הנרוורדי ויפגשו את מילאן. גם פיורנטינה עלתה

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

שלב שמינית הגמר המסקרן בגביע האיטלקי נמשך הערב (ראשון) והפעם במרכז העניינים עמדה אינטר, שהביסה 2:6 את בנבנטו מהליגה השנייה, בדרך למפגש עם לאציו ברבע הגמר, נאפולי גברה 0:2 על ססואלו בדרך למשחק מול מילאן. במשחק נוסף, פיורנטינה רשמה 0:2 יקר על טורינו בדרך לשלב הבא, שם תחכה לה המנצחת בין רומא לאנטלה הצנועה מהליגה השלישית.

אינטר – בנבנטו 2:6

הנראזורי השלימו משחק שישי ברציפות ללא הפסד ולאחר שכבר איבדו סיכוי לזכות באליפות והודחו מליגת האלופות, הם ינסו ללכת עד הסוף במפעל השני בחשיבותו בארץ המגף. החגיגה בכחול-שחור החלה כבר בדקה ה-3, כשמאורו איקרדי כבר מהנקודה הלבנה. בדקה ה-7 זה כבר היה 0:2 לאחר שער של אנטוניו קנדרבה ורגע לפני הירידה להפסקה דאלברט הנריקה (45) גמר סופית את הסיפור והפך את 45 הדקות הנוספות לגארבז’ טיים אחד גדול.

המארחת לא הורידה את הרגל מהדוושה ובדקה ה-48 לאוטארו מארטינס כבש את הרביעי, לפני שרוברטו אינסינייה, אח של, צימק ל-4:1 עם שער ניחומים עבור הקבוצה מהמקום ה-6 בליגת המשנה בזכות בעיטה חופשית מתוחכמת שהוכיחה שהכל נשאר במשפחה. מארטינס עוד הספיק להשלים צמד לפני שפיליפו באנדינלי (74) צימק שוב, אך את תוצאת המשחק קבע קנדרבה שהשלים צמד משלו בדקה ה-95.

נאפולי – ססואולו 0:2

ללא דריס מרטנס, הפרטנופיי המשיכו את הכושר הטוב מהליגה והשיגו ניצחון רביעי בחמישה משחקים על חשבונם של הנרוורדי, שהגיעו אחרי התבוסה 6:2 לאטאלנטה וספגו הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות. קרלו אנצ’לוטי העלה את ארקדיוש מיליק בחוד, והאחרון החזיר לו בשער רבע שעה מן הפתיחה כשדחק מקרוב כדור שנהדף ע”י ג’יאנלוקה פגולו אחרי הרמה מהאגף השמאלי של לורנצו אינסינייה.

האורחים לא נפלו משמעותית מיריבתם, וניסו לצאת קדימה במטרה להשיג את השוויון, אך ראו את מיליק מוסיף בישול בסיומה של התקפה מתפרצת כשסיפק מסירת רוחב מתוך הרחבה לפביאן רואיז, אותה הספרדי סיים בבעיטה שטוחה לפינה הימנית שסגרה את הסיפור באופן סופי עבור הנאפוליטנים, שייפגשו בשלב הבא את מילאן לקרב לוהט.

טורינו – פיורנטינה 2:0

אחרי שתי תוצאות לא מרשימות בליגה, הוויולה חזרו למסלול הנכון מול הקבוצה מהמקום התשיעי בסרייה A החזקה. מאידך, המפסידה כבר סופרת משחק שני ברציפות ללא מלוא הנקודות. זה הלך קשה במיוחד, אך צמד בזק בדקות המכריעות של פדריקו קייזה, החלוץ האיטלקי הצעיר, תוך שש דקות בלבד (87 ו-92) העניק לסגולים את הכרטיס לשלב הבא במפעל היוקרתי.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */