יום חמישי, 18.04.2024 שעה 19:20
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"הזעזוע הקודם לא עבד, רפואה - לא חיסכון"

איציק ניסנוב ל-ONE: "הפועל ת"א נראתה טוב יותר עם קובי, המערכת אשמה בחוסר ההצלחה", "מינוי חיים לא טעות". קלאודמיר יגיע לחתום, יצחק על הכוונת

|
קובי רפואה (שחר גרוס)
קובי רפואה (שחר גרוס)

יממה חלפה מאז המהלך הדרמטי של הפועל תל אביב, כאשר האחים ניסנוב החליטו לפטר את אופיר חיים ולמנות במקומו את האקס קובי רפואה, ולקראת אימון הבכורה המחודש שלו במתחם חודורוב מחר (שלישי), בעלי המועדון מגיבים על הצעד המפתיע שביצעו.

"מה שעשינו עם רפואה הראה שוויתרנו על האגו למען הפועל ת"א", אמר שרון ניסנוב מוקדם יותר, לאחר מינויו של המאמן החדש-ישן בוולפסון. "לא עניין אותנו מה יגידו עלינו, אבל רק ימים יגידו אם הצלחנו. הצעד הזה הוא לא כלכלי, כי כרגע רפואה עולה לנו יותר מאשר עלה מקודם". 

שרון ניסנוב (שחר גרוס)שרון ניסנוב (שחר גרוס)

כעת, איציק ניסנוב אומר ל-ONE: "אני לא מתייחס לאגו או לא, כל אחד יכול לומר את דעתו. לקובי היה רצון גדול מאוד לחזור ואנחנו גם חשבנו שזה יהיה נכון לקבוצה. אנחנו לא עשינו טעויות בקדנציה הקודמת שלו, קובי עשה טעויות. עכשיו, חשבנו שהקבוצה לא נראית טוב מהרגע שעשינו את השינוי הקודם כי לפני השינוי, עם קובי, היא נראתה טוב יותר לטעמנו. חשבנו שצריך לשנות שוב ומי שחשבנו שהכי מתאים הוא קובי בגלל שהוא מכיר את המערכת”.

איציק ניסנוב (איציק בלניצקי)איציק ניסנוב (איציק בלניצקי)

"אני לא חושב שזה לא עבד איתו בפעם הקודמת, אבל בכדורגל מה שקובע זה מבחן התוצאה. גם עם קובי לא עמדנו במבחן התוצאה ולא קובי אשם, אלא כל המערכת אשמה. יש לנו יחסים מצוינים איתו, גם אחרי שהוא לא המשיך היחסים נשארו מצוינים. גם איתו קצב צבירת הנקודות היה אולי של ירידת ליגה, אבל הקבוצה עמדה טוב. לא נפלנו כמעט מול כל קבוצה ששיחקנו מולה".

כפי שאמר אחיו, הבעלים התייחס גם לפן הכלכלי, שכן רפואה פוטר לפני כחודש וחצי וקיבל פיצויים כל כך: "לא מינינו את קובי בגלל הצד הכספי כי הוא כבר קיבל את הפיצויים ברגע שסיימנו איתו, לא המשכנו לשלם לו. ישבנו וסיכמנו על פיצוי מסוים והוא קיבל אותו, לכל מאמן שהיינו ממנים עכשיו היינו צריכים לשלם כסף, אנחנו ממש לא חוסכים כסף. לא מדובר על כסף, זה משהו חדש, זה לא שם".

שרון ניסנוב וקובי רפואה (איציק בלניצקי)שרון ניסנוב וקובי רפואה (איציק בלניצקי)

לגבי סיום דרכו של אופיר חיים והטעות כביכול במינויו: "אני לא חושב שזאת הייתה טעות, בדיעבד זה לא הצליח, אבל הכוונות היו טובות משני הצדדים. אופיר מאוד מוכשר ואני מקווה שיהיה לו עתיד טוב כמאמן כדורגל. במצב שנוצר זה פשוט לא עבד. חשבנו שאם נעשה שינוי יהיה זעזוע שיעיר את המערכת והשחקנים, אבל המטרה לא הושגה, זה לא עבד. בדרך כלל אם עושים זעזוע זה בעמדת המאמן".

אופיר חיים (איציק בלניצקי)אופיר חיים (איציק בלניצקי)

בתוך כך, ל-ONE נודע הערב כי קלאודמיר פריירה, קשרה האחורי של בני סכנין, סיכם סופית את תאניו במועדון וצפוי לערוך בבוקר בדיקות רפואיות ולאחר מכן להגיע למתחם חודורוב כדי לחתום על החוזה. הקשר הברזילאי אמור לחתום לעונה וחצי, לאחר שבהפועל ת"א הגיעו להבנות עקרוניות מול סכנין, שלא צפויה להערים קשיים נוכח שכרו שמכביד על התקציב (כ-170 אלף דולר לעונה) ונוכח העומס בקישור בקבוצה. פריירה צפוי להרוויח כ-40 אלף דולר עד לתום העונה ובעונה הבאה שכרו ישודרג בכ-20%, בעודו כבר לא נחשב שחקן זר מבחינת מיסוי.

קלאודמיר פריירה (אחמד מוררה)קלאודמיר פריירה (אחמד מוררה)

בנוסף, ל-ONE נודע כי הפועל ת"א מעלה הילוך כדי להחתים את גיל יצחק מהפועל ראשון לציון. החלוץ בן ה-25 שכבש שמונה שערים העונה בליגה הלאומית, הוצע לאדומים בתקופה האחרונה וכעת רפואה נתן אור ירוק להחתמתו. יצחק ביקש מבעלי ראשל"צ, אייל ברקוביץ', להתקדם בחזרה לליגת העל (החל את הקריירה בבני יהודה), אולם בראשל”צ לא החליטו כלל אם לשחררו בשל מצבה של הקבוצה בטבלת הליגה הלאומית, חשיבותו לקבוצה וכמו כן, גם העובדה שאין לו תחליף. בנוסף לכך, בראשל”צ אין כוונה, כמו בכל קבוצה, לשחררו להפועל תל אביב ללא תמורה, כאשר על מנת שיצחק יעבור למתחם חודורוב, על הפועל תל אביב לנהל משא ומתן מול הכתומים.

גיל יצחק (חגי מיכאלי)גיל יצחק (חגי מיכאלי)

בנושא אחר, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE לפני כשבועיים, פייסל מוליץ' על סף מעבר לבראן. הקבוצה הנורבגית, שעקבה החלוץ הסרבי בישראל ופתחה בשיחות עם הפועל ת"א בתקופה האחרונה, מנהלת מו"מ עם ראשי האדומים, בעוד מוליץ' כבר סיכם את תנאיו בקבוצה. אולם, בוולפסון עדיין לא בישרו לחלוץ על סיכום בין המועדונים, כאשר היו רוצים למשוך עוד קצת זמן כדי למצוא חלוץ אחר במקומו, או לפחות עד אחרי הדרבי, אך דומה כי העסקה צפויה להפוך לרשמית בקרוב.

פייסל מוליץ' (רדאד ג'בארה)פייסל מוליץ' (רדאד ג'בארה)

כמו כן, בעוד הפועל ת"א תחל את הכנותיה לקראת הדרבי התל-אביבי מול מכבי ת"א שייערך ביום שני הבא (21:00), לרשותו של רפואה עשוי לעמוד אמיר עגייב, שיחזור היום לאימונים בהדרגה, זאת בעודו מחלים מקרע בשריר הירך האחורי ולאחר שערך אימוני ריצה וטיפולים בתקופה האחרונה. מי שייעדר בוודאות הוא ניר לקס, שגם לו אובחן קרע קטן באותו השריר, והוא אף עשוי להיעדר במשך שלושה שבועות, כך הוערך במתחם חודורוב, לאחר שסברו כי מדובר בשבועיים בלבד.

אמיר עגייב עם הכדור (רדאד ג'בארה)אמיר עגייב עם הכדור (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */