יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:06
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קלינגר: מקווה שנביא עוד שני שחקנים בחלק הקדמי

אחרי ה-0:0 בסכנין, מאמן בית"ר התייחס לרצונותיו ולפלומין: "מאמין שיהיו התפתחויות". חלאילה: "משחק טוב שלנו, הגענו למצבים ובית"ר לא הגיעו למצב"

|
ניר קלינגר וניסן יחזקאל (איציק בלניצקי)
ניר קלינגר וניסן יחזקאל (איציק בלניצקי)

בני סכנין ובית”ר ירושלים נפגשו הערב (שבת) באצטדיון דוחא למפגש שהוא תמיד חם מאוד, אך הפעם הוא היה גם חשוב מאוד לשתי הקבוצות, שנאבקות בתחתית וחייבות נקודות. אלא ששתי הקבוצות איכזבו מאוד, הציגו יכולת שהבהירה מדוע הן בחלק התחתון של הטבלה ונפרדו ב-0:0 משמים למדי.

לאחר התיקו בית”ר העלתה את מאזנה ל-18 נקודות וטיפסה, זמנית לפחות, למקום העשירי, בעוד המארחת נשארה מתחת לקו האדום עם 15 נקודות.

מאמן בית”ר ירושלים ניר קלינגר אמר בסיום: “אני מסכים שזה המשחק הפחות טוב מאז שהגעתי. משחק לא טוב שלנו, לא מספיק אגרסיבי, לא מספיק לוחמני, בניגוד לכל המשחקים האחרונים שלנו שהיינו מאוד אינטנסיביים וקצביים. כמובן חוסר איכות מוחלט בחלק ההתקפי שלנו, לא ייצרנו את תבניות ההתקפה שרצינו. כשאתה משחק נגד שלושה בלמים אתה צריך לנצל את העובדה שלסכנין לא היו שחקנים בקו ההגנה הראשון ולהפעיל יותר את שיימן וקלטינס בצדדים, לא עשינו את זה, באנו דרך האמצע, איבודי כדור, לא מה שרציתי לראות”.

קלינגר: משחק פחות טוב, מאוכזב

“לא סתם אנחנו מדברים על זה שאנחנו רוצים להתחזק בחלק הקדמי, אנחנו צריכים להביא יותר אנרגיות, יותר איכות, יותר גולים מהחלוצים ושחקני ההתקפה שלנו. בעקבות מה שקרה עם הפציעה של אינברום, יש לי פחות אפשרויות להחליף שחקנים עייפים או ביום פחות טוב, אז אני צריך לשמור על שחקני ההתקפה במשחק כמה שניתן. אנחנו נפעל בנושא, אני מקווה שניכנס לחדר ביום שני, נבין מה היה לא בסדר. מצד שני, בתור מאמן צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, זה מגרש קשה, הקבוצה היריבה שיחקה צפוף מאוד, עם שלושה בלמים ושלושה שחקנים באמצע, הקשו עלינו מאוד ואנחנו נפלנו לפח הזה”.

על הגעת פלומין: “לא יכול לעדכן כי הדברים לא עומדים בשום מקום, אבל אני מניח שהשבוע תהיינה התפתחויות ואני מקווה מאוד שנוכל להביא עוד 2 שחקנים בחלק הקדמי שיתנו לנו אופציות ורענון. אנחנו משחקים עם הרכב קבוע לאחרונה שזה טוב מצד אחד, אבל מצד שני צריך רענון, צריך אנשים שרצים הרבה, עובדים”.

ניר קלינגר (איציק בלניצקי)ניר קלינגר (איציק בלניצקי)

על האירועים סביב בית”ר בשבוע האחרון: “המשחק שלנו היום לא תואם את בית”ר ירושלים לפחות מאז שאני הגעתי, יכול להיות שהרעש וכל כאב הראש הזה השפיע עלינו לצערי, למרות שאני מאוד מקפיד ומשתדל לנעול את חדר ההלבשה מכל הדיבורים, אבל כולם קוראים תקשורת ויכול להיות שבעניין הזה לא הצלחנו לאטום ב-100%. ממשיכים הלאה, קדימה, יש עוד 9 משחקים ובהם נצטרך ללחוץ מאוד חזק כדי לצבור כמה שיותר נקודות ואולי להגיע למקומות שאנחנו חולמים ורוצים להגיע אליהם, למרות הפתיחה הקשה ולמרות שהיו לנו מעט נקודות בהתחלה, זה אפשרי. אנחנו לא מרימים ידיים”.

מהעבר השני מאמן בני סכנין עמיר תורג’מן אמר בסיום: “ברור שאני רוצה לנצח כל משחק, בטח בבית. עשינו כמה התקפות טובות ויכולנו לנצח למרות שלא היו מצבים ממש טובים. אבל אני מסתכל על הקבוצה, אנחנו יושבים הרבה זמן, מנתחים איך היא עמדה ומשחקת, מי יכול לתת ומה. אני רואה את ההתקדמות של השחקנים. גם שבוע שעבר היינו בסדר גמור והפסדנו. עם כל הפצועים שיחזרו וקבוצה שמבינה מה שאני רוצה, אם כולם יעמדו כמו שצריך וירוצו כמו שצריך ועם איכות בהתקפה, נעשה משהו יפה בסכנין”.

עמיר תורג'מן (איציק בלניצקי)עמיר תורג'מן (איציק בלניצקי)

על המיקום מתחת לקו האדום: “אני לא מסתכל כל יום בבוקר על הטבלה, אני מסתכל איך אני משפר את הקבוצה שלי. הדבר הכי חשוב זה שכל שבוע הקבוצה תיראה יותר טוב. ברור שאנחנו צריכים ניצחונות, אבל אני מאמין שאם הדרך נכונה ועם יכולת טובה בהתקפה ביחד עם שיפור בהגנה ועבודה של כולם ביחד נוכל לעשות את זה. ניצחון אחד והכל משתנה ואני בטוח שאם נעשה את הדברים נכון, התוצאות והניצחונות יגיעו, כי יש פה שחקנים עם איכות. חלקם פצועים עכשיו, כל פעם דקה 30 צריך להתמודד עם זה, זה מעצבן. אבל עצרנו את רצף ההפסדים שהיה לנו והרווחנו קבוצה”.

על הקהל: “וואו, וואו, וואו, חבל על הזמן. לא ציפיתי לזה, כי ב-2-3 משחקים שהיו לנו, לא היה ככה מלא. הקהל הזה דוחף אותנו, היה חוויה לראות את הדחיפה והעידוד, זה חשוב לשחקנים שחלקם צעירים, הקהל היום – שאפו גדול, נהניתי, חבל שלא הצלחנו לנצח גם עבור הקהל”.

קפטן הקבוצה חאלד חלאילה שיבח גם הוא את הקהל: “האמת היא שחשבתי שהקהל לא יגיע אבל כל הכבוד, הם הגיעו, תמכו בנו גם במצב הזה שהקבוצה לא הולך לה, מגיע כל הכבוד ושאפו לקהל שהגיע ועודד וגם אחרי המשחק מחאו לנו כפיים, בטוח שנחזיר להם בעתיד. מקצועית היה לנו משחק לא רע, עמדנו טוב, עצרנו את הסחף של ההפסדים. רצינו לנצח, הלכנו בכל הכח, הגענו לכמה מצבים אבל הכדורים לא נכנסו. כולם אומרים שהיה משחק לא מי יודע מה, אבל אני חושב שהיה משחק טוב שלנו, הגענו למצבים, בית”ר לא הגיעה למצב אחד ואני בטוח שכשיחזרו הפצועים נהיה קבוצה יותר טובה”.

חאלד חלאילה מול אנתוני וארן (עמרי שטיין)חאלד חלאילה מול אנתוני וארן (עמרי שטיין)

כשנשאל מה הבעיה של הקבוצה ענה: “אי אפשר לשים את האצבע על הנקודה. חילופי מאמנים היו בתחילת העונה,יש הרבה פצועים, כל משחק חסרים לנו 3-4 שחקנים וגם אל תשכחו שפיראס מוגרבי נפצע וגמר את העונה. זה סגל קצר, שחקנים צעירים שמשחקים, הרבה דברים שקרו השנה. אבל התחלנו להתייצב ואני חושב שהדרך עוד ארוכה, אנחנו נהיה קבוצה חזקה ועוד ננצח הרבה משחקים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */