יום שבת, 20.04.2024 שעה 16:41
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

אבו זייד חתם בבני לוד, בנודיס: חודש מרץ יכריע

הקשר שעזב את חדרה יצטרף החל מפתיחת חלון ההעברות לחבורה של מונייר, שתפגוש את כפ"ס ב-15:00. מאמן הירוקים: "הסיבוב השני תמיד קשה יותר"

|
חסן אבו זייד עם אדי מונייר ועדנאן וחידי (האתר הרשמי של בני לוד)
חסן אבו זייד עם אדי מונייר ועדנאן וחידי (האתר הרשמי של בני לוד)

 

הליגה הלאומית תפתח היום (שישי) את המחזור ה-18 עם חמישה משחקים שיתקיימו בשעה 15:00, כאשר במוקד, הפועל כפר סבא תנסה לברוח לשאר קבוצות הצמרת כשתארח את בני לוד לקרב קצוות. בית”ר ת”א/רמלה תתמודד מול הפועל אשקלון לקרב צמרת לוהט, הפועל עכו תקווה להתרחק מהפועל רמת גן במרכז הטבלה ונצרת עילית תנדוד לעפולה שם תתמודד מול איכסל, כשהיא נמצאת חזק בתמונת העלייה. בנוסף, נס ציונה תנסה לעצור את רצף ההפסדים האחרונים נגד מרמורק המתחדשת של אסי דומב.

הפועל כפר סבא – בני לוד (15:00, לויטה)

המוליכה מהשרון תארח את חניכיו של אדי מונייר למפגש בין הצמרת לתחתית, כאשר הראשונה חזרה לנצח ובגדול במחזור הקודם כאשר הביסה את הפועל מרמורק 0:4 ופתחה פער של 3 נקודות על קטמון השנייה ונצרת עילית השלישית. מנגד, לוד עדיין עושה הכל כדי להישאר בליגה והיא רחוקה רק חמש נקודות מאחי נצרת שמעל הקו האדום. לשם כך התחזקה בחסן אבו זייד שהגיע מהפועל חדרה ויעמוד לרשות הקבוצה החל מפתיחת חלון ההעברות. 

מאמן כפר סבא, ארז בנודיס, אמר לקראת המשחק: “יצאנו למשחק חוץ קשה נגד מרמורק, היינו חייבים לקחת את שלושת הנקודות ואני שמח שבסוף הצלחנו, זה הדבר החשוב. לפער שפתחנו אין משמעות כי כל שבוע הדברים משתנים בצמרת. כרגע הפער לא רלוונטי, חודש מרץ הוא הפנים האמיתיות של הליגה והקבוצות שיהיו ברביעייה הראשונה בחודש הזה יילכו עד הסוף. בסיבוב השני יותר קשה לקחת נקודות כיוון שבדרך כלל קבוצות התחתית לוקחות יותר נקודות מקבוצות הצמרת. אנחנו צריכים לבוא נחושים וממוקדים כי בליגה הזאת קשה מאוד לא משנה איפה המשחק ונגד מי. אני מאמין שעם עבודה קשה התוצאות מגיעות. בעזרת הקדוש ברוך הוא נגיע גם לתוצאות”.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל כפר סבא חוגגים (חגי מיכאלי)

בנודיס הוסיף: ”לוד התאזנה והתחזקה בחודשיים האחרונים. כעת היא קבוצה לגיטימית בליגה בזכות צמד המאמנים שלה שעושים עבודה טובה ולראייה התוצאות האחרונות. יש להם חלק התקפי מצויין ומסוכן. יש לנו סגל די טוב ושחקנים שעשו את העבודה עד עכשיו, נשתדל לצרף שחקן או שניים בשביל שיהיה סגל רחב. העונה עוד ארוכה ויש פציעות והרחקות”.

ארז בנודיס (איציק בלניצקי)ארז בנודיס (איציק בלניצקי)

מאמן בני לוד, אדי מונייר, התייחס למפגש שמצפה לו: “אין ספק שזה משחק קשה מאוד מול קבוצה איכותית שלא במקרה מובילה את הטבלה ומועמדת חזק לעלות לליגת העל. אנחנו ממשיכים במאמצים כדי להשתפר ונעשה כל שביכולתנו לא לאכזב, השחקנים דרוכים ומלאים ברצון. בני לוד קבוצה עם מסורת חזקה בליגה הלאומית ותמיד שואפת לנצח מול כל קבוצה”.

אדי מונייר (אורן בן חקון)אדי מונייר (אורן בן חקון)

על חיזוק הקבוצה, הוסיף מונייר: “חסן אבו זייד חתם בקבוצה ויהיה תוספת משמעותית עבורנו. אנחנו עושים מאמצים גדולים להתחזק במספר עמדות נוספות כדי להגדיל את הסגל ולגרום לתחרות בריאה”.

חסן אבו זייד עם אדי מונייר ועדנאן וחידי (האתר הרשמי של בני לוד) (מערכת ONE)חסן אבו זייד עם אדי מונייר ועדנאן וחידי (האתר הרשמי של בני לוד) (מערכת ONE)

הפועל עכו – הפועל רמת גן (15:00, עכו)

חניכיו של אלון זיו נמצאים בתקופה נהדרת כאשר הם מחברים שני ניצחונות רצופים בנוסף לעליית השלב בגביע. כתוצאה מכך, הפועל עכו התרחקה מהתחתית הבוערת וכעת היא ממוקמת בבטן הטבלה. מי שצמודה אליה עם נקודה פחות היא האורחת מרמת גן, שהשיגה ניצחון קשה על הפועל פ”ת.

מאמן הפועל עכו, אלון זיו, אמר לקראת המפגש: “זה נכון שהיום אנחנו נמצאים במקום יותר טוב ולאו דווקא על מיקום בטבלה. עשינו שינויים, שינינו גישה והבנו שאנחנו צריכים להתחזק מתוכנו. הקבוצה תתחזק ב- 2-3 שחקנים אבל לא על חשבון הקיימים, אלא בנוסף. מצפה לנו משחק קשה מאוד כמו בכל שבוע. רמת גן קבוצה שהשקיע המון ויש בה הרבה איכות, אבל אנחנו נגיע הכי מוכנים שיש במטרה להרחיק את רמת גן מאיתנו במרוץ לפלייאוף העליון”.

אלון זיו (עמית מצפה)אלון זיו (עמית מצפה)

מאמן רמת גן, ניר ברקוביץ’, התייחס למשחק: “המשחק הזה יכול להחזיר אותנו לעניינים, אבל לא יהיה פשוט. נשחק נגד קבוצה שנמצאת במומנטום חיובי. מנגד, אנחנו באים בהרגשה טובה לאחר הניצחון במחזור האחרון על הפועל פ”ת ואני מאמין שהשחקנים מבינים שזה משחק חשוב. יש לנו את הכלים לעשות את זה”.

ניר ברקוביץ' (חגי מיכאלי)ניר ברקוביץ' (חגי מיכאלי)

 

בית”ר ת”א/רמלה – הפועל אשקלון (15:00, רמלה)

אפשר להגיד בהחלט שחניכיו של זיו אריה נמצאים בכושר הטוב ביותר בליגה עם שלושה ניצחונות רצופים, מה שקירב אותם משמעותית לצמרת הגבוהה. בניגוד לת”א/רמלה, הדרומיים ללא ניצחון כבר ארבעה משחקים ברציפות, כדור שלג ששלומי דורה ינסה לעצור על מנת להישאר במאבקי העלייה.

מאמן בית”ר ת”א/רמלה, זיו אריה, אמר לקראת המשחק: “אנחנו חושבים אך ורק על המשחק הקרוב. פוגשים מחר יריבה איכותית מחר שנבנתה על מנת לעלות ליגה ונצטרך להתעלות כדי להוציא תוצאה טובה”.

זיו אריה (חגי מיכאלי)זיו אריה (חגי מיכאלי)

מאמן אשקלון, שלומי דורה, התייחס למפגש המרתק: “במשך כל השנים הליגה הזאת הייתה צפופה. לכל קבוצה היו תקופות טובות ורצף של ניצחונות קירב אותה לצמרת. גם השנה יש קרב צמוד ויהיה פתוח עד הסוף. יש סוג של שיוויון בין הקבוצות, מי שתהיה חזקה מנטלית תתמודד עד הסוף. הסיבוב השני הוא מבחן אופי לכל קבוצה”.

שלומי דורה (חגי מיכאלי)שלומי דורה (חגי מיכאלי)

סקציה נס ציונה – הפועל מרמורק (15:00, נס ציונה)

אחרי ההצגות שסיפקה נס ציונה נגד עכו וכפר סבא, הכתומים ירדו לקרקע עם שני הפסדים. למרות הנפילות האחרונות, בליגה צמודה כל כך כמו העונה הנוכחית, נס ציונה קרובה רק בנקודה לקטמון השנייה. מנגד, אסי דומב לקח על עצמו את תפקיד המאמן בקבוצה מרחובות, אתגר שנראה אבוד מראש נוכח התבוסות האחרונות בשלושת המשחקים האחרונים והמרחק העצום מהקו האדום (12 נקודות).

מאמן נס ציונה, עופר טסלפפה, אמר לקראת המשחק: “אנחנו פחות טובים כרגע והדברים פחות מתחברים לנו. אין ספק שחודש דצמבר היה עמוס במשחקים, באופן יחסי עברנו את העומס של ליגה והגביע בסדר. אנחנו עולה חדשה שאין לנו את הזכות להגיע לכל משחק שאננים, בליגה הלאומית קשה ואסור לנו להקל ראש במרמורק. אנחנו מאוד רוצים להתחזק, חשוב מאוד לרעננן קצת את הסגל אבל אני מקווה שיהיה לנו את אפשרות הכלכלית לעשות את זה”.

עופר טסלפפה (שחר גרוס)עופר טסלפפה (שחר גרוס)

מאמן מרמורק, אסי דומב, התייחס לחזרתו לקווים: “התשוקה והגעגוע למגרשים גרמו לי לחזור לאמן בוגרים. מבחינתי מדובר באתגר עצום להצליח לייצב את המערכת. אני רוצה להראות שלמרות הפתיחה הגרועה מרמורק חוזרת להיות קבוצה חזקה שעדיין יכולה להישאר בליגה. אני מאמין שאצליח והמטרה הראשונה היא לייצב את המערכת וכמובן לבנות קבוצה חזקה שיהיה קשה לשחק נגדה. הדבר הראשון שצריך לעשות בכדי לצאת מהמצב הוא להחדיר אמונה לשחקנים ולהתחיל לנצח משחקים. המטרה היא קבוצה חזקה שתיאבק עד סוף העונה ולא תרים ידיים”.

שחקני מרמורק בהלם (שחר גרוס)שחקני מרמורק בהלם (שחר גרוס)

על המשחק אמר: “נס ציונה קבוצה טובה במומנטום טוב שהתחילה את העונה מצויין. צריך להסתכל להם בגובה העיניים, להאמין שזה אפשרי. עם שיטת משחק מסוימת וטקטיקה שעבדנו עליה השבוע, נוכל להוציא נקודות. לאחר הפסדים התחושות תמיד לא טובות ואנחנו עובדים על הפן המנטלי והאמונה. אנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה עם תוצאות טובות”.

אסי דומב מוצג בהפועל מרמורק (באדיבות הפועל מרמורק) (מערכת ONE)אסי דומב מוצג בהפועל מרמורק (באדיבות הפועל מרמורק) (מערכת ONE)

הפועל נצרת עילית – הפועל איכסל (15:00, עפולה)

השלישית בטבלה  מחפשת ניצחון במאבק עם קטמון ונס ציונה על המקום השני לפחות, שכן הצפיפות במעלה הטבלה היא משחק כיסאות שבוע אחר שבוע. חניכיו של הוכנבוים מתחילים לשדר יציבות עם קצב צבירת נקודות סביר, כאשר הם משיגים 8 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, בהשוואה להפסדים של שאר חברות הצמרת. אם אמרנו שנצרת עילית שומרת על קצב צבירת נקודות חיובי בהשוואה לאחרות, איכסל עושה זאת לאחרונה ובגדול, כאשר היא כבר מדורגת במקום ה-12, חמש נקודות מעל הקו האדום. 

מאמן נצרת עילית, ירון הוכנבוים, אמר לקראת המפגש: "אנחנו שומרים על יציבות בצבירת נקודות לאורך כל העונה. האווירה מצוינת, יש אנרגיות טובות כל הזמן. נצרת עילית תמיד היה מועדון שהוא כמו משפחה ושחקנים נהנים מאוד להיות חלק. המטרה שלנו היא לשמח את האוהדים ובזה אנחנו מתרכזים. יחד עם זאת אנחנו ערים להתפתחויות העונה ומבינים שהכל יכול לקרות אך אמר מי שאמר שבמחזור 18 לא מדברים עדיין על עליית ליגה. יש לנו רצון להישאר במקום הזה וברגע הנכון נקווה שנוכל לפרוץ קדימה. בסוף העונה שעברה החלטנו שצריך לשמור על רוב שחקני ההרכב וליצור המשכיות. הצלחנו להשאיר לא מעט שחקנים שאליהם הצטרפו שחקנים צעירים וותיקים שישתלבו יפה. נוצר תלכיד שהשלם גדול על כל סך חלקיו”.

שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים (עמרי שטיין)שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים (עמרי שטיין)

על העברת הביתיות לעפולה: “גרין הוא הבית ואין כמו הבית. נוצר מצב שמשטח הדשא לא טוב כתוצאה ממזג האוויר. זה פוגע בנו כי אנחנו קבוצה טכנית והתקפית. לגבי איכסל, ברור לנו שלא יהיה קל. נעשה מאמץ להיות איכותיים ולנצל את היתרונות שלנו כדי לנצח".

ירון הוכנבוים (אחמד מוררה)ירון הוכנבוים (אחמד מוררה)

מאמן איכסל, אדהם האדיה, אמר לקראת המשחק: “אנחנו נשחק נגד הקבוצה בכושר הטוב ביותר בליגה. מדובר במשחק מאוד קשה. בתקופה האחרונה קצב צבירת הנקודות שלנו מספיק טוב לקבוצת תחתית, אנחנו מקווים להמשיך במומנטום הזה. לקראת ינואר אנחנו הולכים להתחזק בשני שחקנים שיעבו את הסגל. האווירה בקבוצה מצויינת, השחקנים מחוברים אלי בצורה טובה ומגיבים טוב לשיטת המשחק. זה בא לידי ביטוי בתוצאות ויש לקבוצה שלנו סטטיסטיקה טובה נגד קבוצות הצמרת. ניצחנו את נס ציונה, אשקלון וקטמון, הוצאנו תיקו מול כפר סבא, אז אין סיבה שלא נעשה את זה נגד נצרת עילית”.

שחקני איכסל חוגגים (אחמד מוררה)שחקני איכסל חוגגים (אחמד מוררה)

האדיה התייחס גם למצב הליגה: “הליגה שיוויונית, קבוצה ממקום אחרון יכולה לקחת נקודות ממקום ראשון, נבוא עם ביטחון, אני מקווה שנחזור עם נקודות למרות שנצטרך להסתדר עם היעדרותו של עלאא אבו סאלח הקפטן והבלם. עלאא הבורג הכי חשוב ומשמעותי שלנו בהגנה. העברת הביתיות לעפולה תעזור לנו כי נצרת עילית רגילה לשחק בגרין”.

אדהם האדיה (אחמד מוררה)אדהם האדיה (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */