יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בוזגלו: אני לא היועץ המקצועי של משה חוגג

קשר בית"ר ירושלים בראיון ל-ONE לפני המפגש ב-21:00 נגד מכבי ת"א בגביע: "רוצים להחזיר את ההרתעה לטדי", וגם: הפחד מפציעה והיחסים עם ערן לוי

|
מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)
מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)

אחרי שאלי טביב חתם על מסמכי העברת הבעלות של בית"ר ירושלים למשה חוגג, הבעלים החדש של בית"ר ידע שיש דבר אחד שהוא רוצה לעשות, להנחית בבית וגן את מאור בוזגלו. בוזגלו, שעבר שיקום מפציעה חוזרת בברך, הפך שחקן חופשי אחרי שהדברים לא הסתדרו עם מכבי חיפה, והוא  הגיע לירושלים כשאף אחד לא ידע לומר במדויק מתי הוא יחזור לשחק.

היום, כשבית"ר נמצאת בתחתית הטבלה ולפני משחק הגביע מול מכבי תל אביב, מאור בוזגלו מרגיש משוחרר להתראיין ולדבר על הדברים שקרו איתו בקיץ, על ההתאקלמות בבית"ר, על העימות שעליו דווח בלעדית ב-ONE, ועל היחסים בחדר ההלבשה הבוער של הקבוצה. בנוסף, גם מגלה לראשונה למה לא חגג אחרי השער שכבש מול מכבי חיפה למרות ששיחק שם תקופה מאוד קצרה.

אירוע יח״צ - פומה עם מאור בוזגלו

את הראיון מתחיל בוזגלו באופן מפתיע דווקא בשאלה.

"אתה מכיר את זה שאחרי שאתה מכיר מישהו מתנפצים לך כל הסטיגמות? זה בדיוק מה שיקרה לכל אחד שיגיע לבית"ר ירושלים ויבין שהסטיגמה על אוהדי בית"ר רחוקה מהמציאות".

תסביר?
"בקבוצה קיבלו אותי בצורה מאוד יפה וחמה ובטח הקהל, הרי לפעמים אתה ניזון מסטיגמות כמו שהיו סטיגמות עלי, זה מה שקרה לי עם הקהל של בית"ר. רק אחרי שחתמתי במועדון הזה הבנתי לאן הגעתי. כמו שאומרים, עד שאתה לא חלק מזה אתה לא יודע על מה מדובר, התמיכה, האהבה החום, המשפחה, זה משהו יוצא דופן, מטורף".

אבל גם מאוהדי באר שבע וחיפה קיבלת חום ואהבו אותך מאוד, לא?
"כן, אני חושב שבכל מקום קיבלתי אהבה, זה גם לא דבר שמובן מאליו, אבל מבחינת הקהל של בית"ר אני חייב להגיד משהו, אמרו על הקהל של בית"ר שהוא גזעני, שהוא בתקופות קשות לא הולך אחרי הקבוצה ועושה בלאגן, ופתאום אני מגיע למועדון ואם נשים את הדברים על השולחן, המצב לא הכי טוב והם עומדים לצידנו ותומכים בנו”. 

משה חוגג ביציע אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)משה חוגג ביציע אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)

“האיפוק שלהם השנה, עם כל זה שנשבר להם הלב, זה דבר יוצא מגדר הרגיל, אתה מרגיש את זה גם בדחיפה באצטדיון, גם שקשה הם הולכים אחריך ואני תמיד אומר בחדר הלבשה שלנו שאנחנו נקום וניפול על מצב הרוח של הקהל. היום אנחנו קבוצה שבנויה מהתלהבות, אנחנו עדיין לא קבוצה מחוברת ומאומנת במאה אחוז שכולם מכירים את כולם, אנחנו עדיין לא שם, הציפייה להיות שם, אבל בינתיים הקהל זה הדלק שלנו".

אתה מרגיש שמכבידים עליך? שפתאום אתה משחק יותר או שזה בסדר מבחינתך? כי זה נראה שאתה עדיין לא בכושר מלא.
"קודם כל אין קסמים, הייתי תקופה מאוד ארוכה בחוץ אחרי פציעה מאוד קשה. אנשים היו סקפטיים שאני בכלל אחזור לדשא. אני יכול באמת להגיד על הצוות המקצועי של בית"ר שמבחינת ההתנהלות שלו מולי מבחינת הדקות משחק וההדרגתיות, מגיע להם שאפו ענק, עם כל הלחץ והדברים מסביב, הם מאוד ממוקדים ועושים את זה בהדרגה. גם אני, עם כל הרצון שלי לשחק ואני חי את המקצוע הזה המון שנים, אני יודע כמה זה קשה לחזור מפציעה, זה חייב להיעשות בהדרגה ועם הרבה מאוד חשיבה".

מאור בוזגלו מתחמם (עמרי שטיין)מאור בוזגלו מתחמם (עמרי שטיין)

הנה, אבל מול מכבי פתח תקווה שיחקת כמעט 90 דקות.
"מבחינתי זה הישג לשחק 86 דקות במשחק האחרון ולהרגיש אחרי המשחק שאני מתאושש, כי אם היית מדבר איתי לפני שבועיים הייתי אומר לך שאחרי משחק ההתאוששות שלי הרבה יותר קשה, שאני לא מצליח לקום מהמיטה, שאני מרגיש כל חלק בגוף, ופתאום שהזמן עובר ואתה משחק יותר אתה מתחיל להרגיש יותר את עצמך”.

“לחזור בתקופה קשה זה יותר מאתגר”

זה לא קל לחזור אחרי שיקום ארוך דווקא לקבוצה לא מצליחה עם כל הלחץ מסביב.
"בוא נוציא לרגע את הפחדים שיש אחרי פציעה, יש גם את הצד המנטלי ויש את התקופה שבה הקבוצה נמצאת, המצב הוא לא הכי כיף ואין לי את הפריבילגיה לחזור לקבוצה שמאומנת במאה אחוז ורצה והיא על אוטומט והיא מצליחה, אנחנו לא שם ולכן החזרה הזו יותר קשה, אבל עם זאת גם יותר מאתגרת. תדע שמבחינתי דווקא בתקופה כזו אני רוצה להיות, זו החוכמה, שם אני רוצה להרגיש את עצמי".

לפעמים אני רואה אותך נכנס לגליץ' או עושה תנועה חדה, ישר אחרי זה אני מסתכל עליך לראות אם אתה מחזיק את הברך, אתה חושב שנייה לפני שאתה נכנס לגליץ’? לפני בעיטה חדה מהאוויר?
"אני חושב שכולם מגיבים ככה, האוהדים, כל מי שמכיר אותי, כולם יחסירו פעימה שאני נכנס לתאקל, אבל זו הדרך הכי טובה שלי להתמודד עם הפחד של לחזור אחרי פציעה, להיכנס לתאקל טוב, להרגיש את הקהל מגיב, את האדרנלין שיש אחרי פעולה כזו, אני חושב שאני הספקתי לבנות את עצמי מבחינה מנטלית. אבל בהתחלה, אחרי שהתחלתי לקבל דקות היו פחדים, עד היום יש פחדים שאני עולה מדרגות, אבל הדרך להתמודד היא דווקא בתאקל, כי אז אתה עובר את זה ומקבל ביטחון, זה נותן לך להרגיש חזק ונותן לך להרגיש שאתה במגמת התקדמות. אני מרגיש שאני אוטוטו חוזר לעצמי".

מאור בוזגלו לאחר הניתוח (האתר הרשמי של מכבי חיפה)מאור בוזגלו לאחר הניתוח (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

הפכת להיות מן אייקון כזה, מישהו שנותן השראה לאחרים בעקבות האמונה שלך לחזור לשחק כדורגל אחרי שתי פציעות מאוד קשות.
"כשהייתי בתהליך השיקום הרגשתי סוג של שליחות, של מקור השראה, כי לכל מקום שאני הולך אני מקבל תגובות, כמובן שגם הסדרה הבוזגלוס הוסיפה לזה, אבל בכל מקום אני פוגש אנשים מבוגרים או ילדים ואני מקבל פידבקים, אם זה ילדים במשבר בבית הספר מבחינה חברתית שקשה להם, אנשים מבוגרים שפתאום משום מקום באים אלי ואומרים לי 'אם אתה לא ויתרת אני השלכתי את זה על החיים שלי ולא וויתרתי לעצמי'. דברים כאלה שאתה שומע זה ממלא אותך, אתה אומר לעצמך שאתה לא מוותר רק כי אתה מסתכל על עצמך, היום הרבה ילדים מתסכלים עליך כמודל ואם אתה תישבר כשקשה אז המסר הוא לא טוב, אני רוצה מלבד הכדורגל שיזכרו אותי ככזה שלא ויתר, זה סוג של השראה ושליחות".

יש בך המון אופטימיות, זה היה גם לפני הפציעות שעברת?
"יש לי זכות גדולה שנפלה בחלקי לשמש דוגמא, עם כל הצער בפציעות אנחנו מתעסקים בספורט וצריך לקחת את הדברים בפרופורציה, אף פעם אין טיימינג טוב להיפצע וזה אף פעם לא כיף, אבל זה מה שאני צריך להתמודד איתו. אני למדתי שאם מתמודדים נכון מנטלית עם פציעה כמו שעברתי, שום דבר לא אבוד. אם אתה מתמודד נכון מבחינת החשיבה, מבחינת הדרך, ההסתכלות, מבחינת הפרופורציה של הדברים, אין שום סיכוי בעולם שלא חוזרים, וגם חוזרים בכל הכוח".

מאור בוזגלו ודיא סבע בזמן המשחק עם הילדים (נעם מורנו)מאור בוזגלו ודיא סבע בזמן המשחק עם הילדים (נעם מורנו)

אומרים שאתה כבר לא יכול לחזור להיות אותו מאור בוזגלו של הפועל באר שבע.
"במהלך כל הקריירה שלי תמיד דיברו עלי וזה בסדר, כל אחד יכול להביע את דעתו ולהגיד את מה שהוא חושב, אם לא היו מדברים עלי אז הייתי אומר שאולי אני לא שווה וזה לא היה נותן לי דרייב. הייתי צריך לבחור בין שתי אופציות: או לוותר לעצמי ולתת לכולם להגיד שהם צדקו ושאין לי סיכוי או להתרגל לכאב ולהמשיך להילחם. דווקא אלה שהם סקפטיים ושלא מחשיבים אותי, הם עושים לי תיאבון יותר גדול להצליח, כי אני יודע בתוך תוכי שאני כן אחזור לעצמי, אני כבר בתהליך לשם, אני מרגיש את זה בעצמות שלי".

“מאז שחוגג הגיע הוא עושה המון צעדים לטובת המועדון”

בטח שמעת את הביקורות על ההחתמות החפוזות של משה חוגג ואלי אוחנה אחרי רכישת הקבוצה מטביב. ישנן טענות שנעשה רכש בלי מחשבה, בית אבות ושיקום שחקנים.
"אני לא טיפוס שקורא מה כותבים ומה אומרים, אבל אני באמת מנסה להיות הכי מחויב ומרוכז כדי לעזור לקבוצה ולהצליח עם הקבוצה. יש מצב נתון, שכרגע בית"ר עברה, הייתי אומר, טלטלות קיצוניות במהלך הארבעה חודשים שאני כאן, החלפת בעלים, פיטורי מאמנים, שחקנים שבאו והלכו, יש קבוצות שלוקח להן זמן להתאושש מדברים כאלה וככה גם קורה לנו. מאז שחוגג הגיע למועדון הוא ניסה לעשות המון צעדים לטובת המועדון, אני יכול להגיד בתור שחקן שהדבר הכי גדול שנעשה פה זה שבית"ר הפכה מקבוצה למועדון".

משה חוגג וליאו מסי (גיא בן זיו)משה חוגג וליאו מסי (גיא בן זיו)

הכל טוב ויפה, בית"ר הפכה למועדון, אבל לקבוצה כושלת.
"אני אגיד לך מה, בסופו של דבר, בכדורגל הישראלי התוצאות מדברות, זה לא אומר שאם יש לך תקציב גדול אתה תצליח, זה לא אומר שאם אתה מביא שחקנים שמרוויחים הרבה כסף אתה לוקח אליפות, אבל כמועדון שבונה את עצמו אתה מעניק את כל התנאים כדי שתהיה יציבות כי זה הדבר המרכזי שמתרכזים בו, המועדון חייב לייצר לעצמו יציבות, לעצב לעצמו אופי. אני בטוח שהמטרות של בית"ר זה תמיד להיות למעלה ולהיאבק על תארים, אבל נכון להיום, בסיטואציה שאנחנו נמצאים, אנחנו קבוצת תחתית, זה מצב נתון”. 

אני, כמו כל השחקנים, רוצה שזה ישתנה, אבל זה לא לוקח יום יומיים, אין הוקוס פוקוס, יכולים להביא עכשיו 400 שחקנים, זה לא תמיד הפתרון. צריך כימיה, צריך זמן, צריך להתאמן הרבה ביחד, יש הרבה מאוד דברים שצריכים להתחבר, זה לא דבר אחד שאפשר להצביע עליו ולפתור את הבעיה שלנו. אנחנו עכשיו במצב לא טוב, אבל אם תדבר איתי בעוד כמה חודשים אני מבטיח לך שבית"ר תהיה קבוצה חזקה מאוד"

יש לך היכרות מוקדמת עם משה חוגג ואתם קרובים מאוד, אתה גם היועץ שלו לענייני חדר ההלבשה ובית"ר ירושלים?
"שמעתי על זה, זה מצחיק אותי. חוץ מזה שהוא הבוס שלי אני מעולם לא דיברתי איתו על שום דבר מקצועי או דברים מהסוג הזה, זה לא התפקיד שלי (צוחק, ג.ב). התפקיד שלי זה לשחק כדורגל ולעשות את הכי טוב עבור הקבוצה שלי, תמיד הייתה לי פנטזיה להגיע לבית"ר, ולא חשבתי שזה דבר שיכול לקרות בגלל כל מיני דברים שקרו לי במהלך הקריירה ופתאום שאתה שחקן בית"ר אז כל פעם שאני נזכר בזה זה מרגש אותי מחדש".

מאור בוזגלו רגע לפני הכדור החופשי (עמרי שטיין)מאור בוזגלו רגע לפני הכדור החופשי (עמרי שטיין)

מהמקום הזה אני רוצה להתחבר לתקופה שהיית במכבי חיפה, ויש לי שאלה שמסקרנת אותי, למה לא חגגת אחרי השער שכבשת מול מכבי חיפה? שיחקת שם דקה וחצי.
"צודק, זו שאלה שאני לא מבין איך לא שאלו אותי  עד היום. אני אומנם לא שיחקתי כמעט במכבי חיפה, אבל המועדון הזה לקח אותי כשחקן פצוע ושיקם אותי והשקיע המון כסף בעניין הניתוחים שלי ולא עזב אותי לרגע וגם גדלתי במחלקת הנוער שם. אבל אם היית שואל אותי על הפועל באר שבע, אז כן הייתי חוגג אם הייתי כובש מולם. לא חגגתי מול מכבי חיפה מהמקום שלא זנחו אותי, זה היה הדבר הכי מינימלי שיכולתי לעשות אחרי שכבשתי, זה ממקום של לכבד אותם".

לדעתך יוסי בניון יגיע לבית"ר או שבכלל היית ממליץ לו לפרוש?
"אני לא יודע אם הוא יבוא אלינו או לא, אני ניזון מהתקשורת, אני בטוח שיש צוות מקצועי שיושב על הדברים האלה ויחליטו מי יבוא ומי ילך, אני חושב שזה ראוי להערצה התשוקה של בניון למשחק גם בגיל הזה, אני לא יכול לענות על השאלה אם הוא יבוא או לא, זה לא התפקיד שלי".

יוסי בניון (אורן בן חקון)יוסי בניון (אורן בן חקון)


“יש לנו חדר הלבשה טוב ומגובש”

יש כרגע בסגל של בית"ר לא מעט שחקנים מובילים. יש אותך, את עידן ורד, דן איינבינדר, ערן לוי, אופיר קריאף, טל בן חיים, זה טוב או רע? הרי זה אגו מטורף.
"מבחינת חדר ההלבשה שלנו, אני אעשה סוף לשמועות. חדר ההלבשה שלנו, והייתי בלא מעט חדרי ההלבשה, הוא חדר הלבשה טוב. גם אלה שלא משחקים יודעים לקבל את הסיטואציה שבה אנחנו נמצאים. אני שומע הרבה על אגו, ונותנים דוגמאות עלי ועל ערן לוי, אני לא מבין מאיפה זה בא. מי שבאמת מכיר אותנו יודע שאנחנו בסוף מקצוענים, ברור שכולם רוצים לשחק, אוי ואבוי אם היה לנו שחקן בקבוצה שלא רוצה לשחק”. 

“מבחינת ההיררכיה אני מסכים שלקבוצת כדורגל צריך שיהיה איזון, חייבת להיות היררכיה ברורה, הכל כמובן לפי דרישות המאמן. במקרה שלנו, כולנו בלי יוצא מן הכלל, מהשחקן הבכיר ועד שחקן שעלה מהנוער, כולם חייבים להתאים את עצמם למאמן, אין הנחות לאף אחד, המטרה של המועדון זה שהמועדון יצליח ולאורך זמן מי שמפריע ומדליף ומנסה לעשות רע ולפגוע במועדון זה לא יתפוס מים לאורך זמן, זה בסוף מתגלה, זה צף, זה יוצר תחושות לא טובות ושחקנים יצטרכו להבין את זה".

ערן לוי עם הכדור (אורן בן חקון)ערן לוי עם הכדור (אורן בן חקון)

אתה וערן לוי על המגרש, בעיטה חופשית מ-18 מטר מול השער, מי בועט?
"אני חושב שהייתה דוגמא קלאסית לזה במשחק מול מכבי נתניה, ערן בעט. אנחנו שחקנים מקצוענים וגם שבאתי לבית"ר וערן כבר היה במועדון שאלו אותי את אותה שאלה, עניתי ואמרתי שיש פריבילגיה לקבוצת כדורגל שיש לה בועט אדיר בצד שמאל ובועט טוב ברגל ימין. אנחנו מקצוענים וחייבים לדעת לדבר ולהיות ביחד תוך כדי משחק, לפעמים במשחק כדורגל יש אמוציות, יש רגשות, יש עצבים, לא תמיד הכל מסתדר בצורה הכי טובה, אבל בסוף מסתדרים".

אני מסכים איתך, אבל הייתה לכם תקרית לא נעימה במשחק מול נתניה וזה גלש לחדר הלבשה במחצית.
"בסוף ערן לוי בעט את הבעיטה החופשית שהייתה לנו מול נתניה, במקרה הזה אני זזתי, נתתי לו את הכבוד והוא בעט, זה בסדר. זה שאחרי זה התפרסמו דברים בתקשורת זה לא משנה, ערן הוא בועט אדיר".

ערן לוי ומאור בוזגלו חוגגים (אורן בן חקון)ערן לוי ומאור בוזגלו חוגגים (אורן בן חקון)

אתם ביחסים טובים עכשיו?
"ברור, הוא שחקן שמשחק איתי בקבוצה, אנחנו יכולים להיות ביחסים לא טובים?"

אתה בטח זוכר את ההחמצה שלך מול מכבי פ"ת, אבל מה שהיה מעניין זה שאחרי ההחמצה כל האצטדיון נעמד על הרגליים וקרא בשם שלך.
"בתוך המגרש הייתי מאוד מאוכזב מההחמצה, אבל מהר מאוד אתה מרים את עצמך כי אתה יכול להגיע למצב נוסף אחרי דקה, זה הכדורגל. בקטע של האוהדים, זה היה משהו שלא קורה הרבה בכדורגל שלנו, ששחקן מחמיץ וכל האצטדיון קורא בשם שלו, זה עשה לי צמרמורת".

זו תהיה החמצת העונה, לא?
"החמצות זה חלק מהמשחק, זה קורה לגדולים ביותר. צריך לקחת את הדברים בפרופורציה, הייתה לי אפשרות לתת גול אבל שאני חושב על זה אני אומר שאם הגעתי להזדמנויות האלה זו התקדמות בשבילי, כי אני לא זוכר באיזה משחק העונה הגעתי לכל כך הרבה הזדמנויות, אז פה אני כבר התחלתי להרגיש יותר טוב עם עצמי, שאני נכנס לעניינים, אני מסוכן מול השער וזה נותן המון כוח להמשך".

מאור בוזגלו מחמיץ (אורן בן חקון)מאור בוזגלו מחמיץ (אורן בן חקון)


“יהיה מצחיק לחשוב שמכבי ת”א לא תזכה באליפות”

מה יש לכם למכור מול מכבי תל אביב במוצ"ש בגביע?
"יש התרגשות מאוד גדולה לקראת המשחק הזה, מרגישים בכל מקום בירושלים את המתח באוויר, אני מסתובב בעיר ומרגיש את הדריכות של כולם. אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה במומנטום מאוד טוב, קבוצה אדירה, מתחילת העונה הם משחקים את הכדורגל הכי טוב. אבל עוד פעם, אם אני אסתכל עלינו, אנחנו חייבים לנסות ולהחזיר את כוח ההרתעה לטדי וזה משחק שיכול להחזיר את זה בשבילנו, זה משחק גביע בלי דרך חזרה”. 

“אני חושב שעשינו בשבועות האחרונים התקדמות עצומה, אנשים לא מודעים לזה, היינו לפני כן בכל הפרמטרים במקום אחרון, חילוצי כדור, איומים לשער, הכל. פתאום בשלושת השבועות האחרונים רואים את הסדר והארגון שניר הקנה לנו, את המחויבות שזה הפרמטר שהכי השתפרנו בו, אנחנו בגרף של עלייה, היום אני לא מחפש לשחק כדורגל יפה, בשיא הכנות, עכשיו רק נקודות, בשיניים. אנחנו רוצים עכשיו לאגור נקודות, זה ייתן לנו ביטחון, כדורגל יפה יגיע בשלב יותר מאוחר".

שחקני מכבי ת"א חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי ת"א חוגגים (אחמד מוררה)

מכבי תל אביב כבר לקחה אליפות?
"נראה שכן. תראה, זה יהיה מצחיק אם הם לא יזכו באליפות השנה, נכון שיש עוד נקודות בקופה ודברים עוד לא סגורים, אבל אם מכבי תל אביב לא תיקח אליפות השנה, זו תהיה הפתעה גדולה".

למה חתמת בבית"ר רק לעונה אחת ולמה אתה לא יושב כבר עכשיו להאריך את החוזה שלך במועדון?
"חתמתי לעונה אחת כי אף אחד וגם לא אני ידע איך אחזור מהפציעה הקשה שעברתי, ואגב, זה היה התנאי שלי בכל מקום שהייתי מגיע אליו כשברור לי שחובת ההוכחה עלי. לא באתי בשביל כסף, הגעתי כדי להוכיח לעצמי קודם כל שכנגד כל הסיכויים שנתנו לי, אפשר לחזור אפילו חזק וטוב יותר. אני עדיין בתחילת הדרך מבחינתי ולא מתעסק בחוזים, רוצה להיות הכי טוב ויש לי הזכות לעשות את זה בבית"ר ירושלים. גם מוקדם לדבר על זה, אני רק לא מזמן התחלתי לשחק, אם זה יגיע בעתיד אשמח לשמוע".

מכבי אלופה, זה די סגור, השאלה מה עם הקבוצה שלך? אתם מסתכלים בטבלה למטה או למעלה?
"אני מסתכל למציאות בעיינים כפי שהיא היום, בית"ר ירושלים קבוצת תחתית ואנחנו צריכים להתנהל במגרש כמו קבוצת תחתית ולנסות לעשות הכל כדי לשנות את זה, זה יבוא רק דרך עבודה קשה, מחויבות ולהיות ביחד”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */