יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:20
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • שלישי, 30/04, 19:00
  • הפועל נוף הגליל

אבוקסיס: 70 הדקות הראשונות שלנו היו סיוט

מאמן בני יהודה לאחר ה-1:3 על א.ס נורדיה: "שער השוויון שחרר אותנו". סילבס לאחר ה-0:1 של קריית שמונה על מגדל העמק: "בגביע רק הניצחון חשוב"

|
יוסי אבוקסיס (נעם מורנו)
יוסי אבוקסיס (נעם מורנו)

עוד לפני ההדחה המפתיעה של הפועל חיפה על ידי הפועל עכו, המשחקים המוקדמים של ערב המשחקים הראשון בסיבוב ח’ של גביע המדינה שנערכו היום (חמישי) לא סיפקו הפתעות, כאשר בני יהודה גברה 1:3 על א.ס נורדיה, עירוני קריית שמונה ניצחה 0:1 על הפועל מגדל העמק, מכבי נתניה מחצה 1:5 את מ.ס דבוריה, מ.ס אשדוד עלתה עם 0:2 על הפועל רמת גן והפועל עפולה עלתה גם היא לשמינית הגמר עם 0:2 על הפועל רמת גן. 

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס התייחס לאחר ה-1:3 על א.ס נורדיה: “אני לוקח מהמשחק הזה רק את הכרטיס לשלב הבא, 70 הדקות הראשונות היו סיוט. ב-20 דקות האחרונות השתחררנו ועשינו את זה, אבל מגיע כל הכבוד לנורדיה על היכולת הזאת. אם היינו כובשים מוקדם יותר כנראה שזה היה משתחרר, אבל שער השוויון שחרר אותנו. זה לא משחק טוב שלנו, אבל אני לוקח מכאן את ההעפלה ואנחנו מתכוננים כבר ליום שלישי. לא רצינו להיות הקבוצה שמודחת ומדברים עליה”. 

אבוקסיס: "לא היה קל ,חשוב שעברנו"

עוד הוסיף מאמן הכתומים: “בגביע חשוב לעבור, בכל שנה יש איזה הפתעה וזה היה קרוב. לא אשקר שקצת נלחצתי אחרי הדקה ה-60, כי בפתיחת המחצית השנייה לא הגענו למצב 20 דקות וזה כבר התחיל להיות מפחיד. אחרי השער השחקנים השתחררו והכושר הגופני שיחק תפקיד חשוב. עם זאת, מגיע כל הכבוד לנורדיה כי הם באמת הצליחו. אמנם הם כבשו בהתקפה אחת שעשינו טעות אבל יש מצבים שגם זה מספיק לפעמים, עם עוד טיפה חוסר ריכוז בסוף היינו מפסידים”.

אם קבוצתו מועמדת לזכייה בגביע: ״אני חושב שבגביע זה תלוי בהגרלות, כי זה משחק אחד. זה לא כמו בליגה שאתה יכול למעוד ואז לתקן, משחק אחד לתפוס יום לא טוב או כמו הפעם למשל שלא ייכנס הכדור. נגד מי שלא תהיה – אם לא תשחק אז תלך הביתה, בגביע אני אומר שיש חמישה משחקים ואסור לך לפספס אף אחד מהם, זה לא פשוט”.

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

מאמנה של בית״ר נורדיה, ציון זקן, אמר לאחר ההדחה: ״שיחקנו פה נגד קבוצה שהיא אולי השנייה הכי טובה בארץ אחרי מכבי ת״א, וידענו שיש הבדלי רמות גדולים כי אנחנו סך הכל מליגה א׳. באנו לשחק ‘שחמט’ ולנסות להסתגר בהגנה ולצאת להתקפה, הייתה לנו תקווה שניתן לעשות את זה, בסוף לא הצלחנו להחזיק מעמד הם הרימו קצב, השוו והכושר הגופני הכריע. הופעה טובה ומכובדת שלנו, ראו אווירה של כדורגל עם הקהל של נורדיה וכרגע חוזרים להתרכז בליגה”.

שחקני בני יהודה חוגגים (נעם מורנו)שחקני בני יהודה חוגגים (נעם מורנו)

מאמן עירוני קריית שמונה חיים סילבס אמר לאחר ה-0:1 על הפועל מגדל העמק: “בגביע הניצחון הוא מה שחשוב והגענו אחרי תקופה לא פשוטה, היה משחק חד צדדי, אבל הכדור פשוט לא נכנס, כשהוא נכנס כבר משהו בנו השתחרר. כל הכבוד למגדל העמק על הלחימה שלהם. זה יעזור לנו להמשך, ניצחון הוא ניצחון ואני שמח שעברנו שלב ושאנחנו ממשיכים הלאה. אופטימי שקטענו את הרצף השלילי וששחקנים שהיו פצועים חזרו. הראש כבר במשחק מול רעננה, נגיע מוכנים וניתן פייט לחזור חזרה למרוץ אחרי תקופה קשה מאוד”.

חיים סילבס (מרטין גוטדאמק)חיים סילבס (מרטין גוטדאמק)

מאמן מכבי נתניה שי ברדה לאחר ה-1:5 על מ.ס דבוריה: “אני לא חושב שזה הלך קל, כל הכבוד לדבוריה, הלך לנו די קשה. הדבר החשוב הוא לעלות שלב ועשינו את זה. במחצית הראשונה היינו אנמיים וחסרי תשוקה ודבוריה הקשתה עלינו מאוד, אחרי ה-1:2 זה נפתח ואנחנו ממשיכים הלאה. זה אמנם נגמר ב-1:5 אבל ניקח רק את המחצית השנייה ואת התוצאה. הפנים שלנו כבר למשחק מול בני סכנין ביום שלישי, אנחנו לא חושבים כרגע על ההגרלה, מתקדמים ממשחק למשחק”. 

עוד הוסיף ברדה: "התפקיד שלנו הוא להכין את הקבוצה כמה שאפשר, אבל גם להרים אותה אחרי מחצית ראשונה פחות טובה ולנסות להגיע למצבים מסוכנים. בהתחלה הם היו חסרי ביטחון, חסרי תשוקה ואנחנו נבדוק את זה. לחץ? באמצע המשחק אני מנסה יותר למצוא פתרונות ופחות לחשוב על מה יהיה בהמשך”.

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (איציק בלניצקי)סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (איציק בלניצקי)

חנא פרהוד, מאמן דבוריה, הגיב גם הוא להפסד הקשה: "אני חושב שמי שראה אותנו ראה קבוצה מצוינת שקשה לשחק נגדה. ביום שני יש כריסמס, אז היום סנטה קלאוס חילק למכבי נתניה כבר שתי מתנות. כל הכבוד להם, רק שייקחו את הגביע בסוף. הקבוצה שלי שווה גול במשחק לא משנה מול אנחנו משחקים, יש לנו מהירות בחלק ההתקפי ואנחנו יכולים להביך כל קבוצה בארץ. אם התוצאה הייתה נשארת 1:1 עד דקה 60-70, המשחק לא היה נגמר בתוצאה הזאת".

עתידו כמאמן: "אני בדרך הנכונה. הוכחתי, בעמידה של הקבוצה שלי, שאני לא פראייר. אני מבין כדורגל ויודע להעמיד את הקבוצה שלי טוב ואני מקווה שבשנים הבאות אני אהיה ברמות הגבוהות".

ברדה: "בגביע צריך לדעת לעבור שלב"

מאמן מ.ס אשדוד יובל נעים סיפר לאחר ה-0:2 על הפועל רמת גן: ״הלחם והחמאה שלנו זה משחקי הליגה, אבל התייחסנו בצורה רצינית וטובה למשחק הזה. דיברנו על זה שאנחנו רוצים לשלב צעירים וגם לעבור שלב אז אנחנו שמחים אבל הראש כבר ביום רביעי נגד מכבי חיפה. לא צריך לחלק משחק כדורגל למחצית ראשונה ושנייה, אלא מסתכלים בסוף על התוצאה הסופית ואנחנו מאוד שמחים מהניצחון. יש פה חבר׳ה צעירים, אבל ברור שנצטרך לחזק את הקבוצה וזה גם מה שנעשה״.

יובל נעים (חגי מיכאלי)יובל נעים (חגי מיכאלי)

מאמן הפועל רמת גן ניר ברקוביץ’ הוסיף: ״במחצית הראשונה נראינו טוב והיינו מחוייבים, אבל הייתה טעות של הבלם וזה הכדורגל. ממשיכים הלאה, יום שלישי יש משחק מעניין מול ראשון לציון אז נקווה לטוב. גביע? תמיד יש ציפייה, אבל הלחם והחמאה שלנו זה הליגה ומה שמעניין אותנו זה לחזור למסלול הניצחונות בליגה ונקווה שיהיה בסדר. המטרה שלנו זה להיות בפלייאוף העליון ולצבור כמה שיותר נקודות״.

ניר ברקוביץ' (חגי מיכאלי)ניר ברקוביץ' (חגי מיכאלי)
נעים: "המטרה להשאיר את אשדוד בליגה"

מאמנה הזמני של הפועל עפולה יגאל אנטבי סיפר לאחר ה-2:4 על בני לוד: “זה ניצחון חשוב, המטרה בגביע היא לעבור שלב ועשינו את זה. חזרנו מפיגור ואני מאוד שמח וגאה בשחקנים, אין לי מילים רעות. יש קצת אי ודאות ואני מקווה שהעניינים בין הבעלים והיו”ר יסתדרו מול ראש העיר כי העיר הזאת צריכה כדורגל. אני מחכה להגרלה ומקווה לעבור אפילו עוד שלב. הפועל תל אביב? גם אם נקבל אותם נדע להתמודד”. 

יגאל אנטבי (ניסן עייש)יגאל אנטבי (ניסן עייש)

השתתפו בהכנת הידיעה: מאור רחמני, עמית קרקו, שלום אלבז ורועי שלם. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראל כדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */