יום שישי, 19.04.2024 שעה 07:29
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קלינגר: אם לא אחבר את השחקנים, אני זה שכשל

מאמן בית"ר לקראת הפועל תל אביב ב-21:00: "נעשה הכל כדי לייצר קבוצה מאוחדת, אחרת גם אני לא שווה כלום", ורד: "אנחנו אחרונים וזה דבר בעייתי"

|
ניר קלינגר (איציק בלניצקי)
ניר קלינגר (איציק בלניצקי)

בית”ר ירושלים תתארח הערב (שני) ב-21:00 אצל הפועל תל אביב לקרב מרתק שינעל את המחזור ה-13 ואת הסיבוב הראשון בליגת העל. מאמן הקבוצה מהבירה, ניר קלינגר ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש הפיקנטי בין המועדונים.

הצהובים-שחורים יגיעו למשחק התחתית הטעון כשהם במקום האחרון בטבלה עם 9 נקודות בלבד מ-36 אפשריות, בעוד החבורה של אופיר חיים תגיע כשהיא במקום הלפני אחרון עם שתי נקודות יותר מליריבתה המרה.

ניר קלינגר: אנחנו מודעים למצבנו

ניר קלינגר אמר בפתח דבריו: “אנחנו לא חיים בעולם אחר או בפלנטה אחרת, אנחנו מודעים למצבנו בטבלה. אני תמיד אומר שהטבלה הוא לא משנה. להגיד שאנחנו במקום האחרון זה לא הנקודה, צריך לשפר את הסגנון שלנו, את המחויבות, את הסביבה שלנו וכל אלו יעלו אותנו על דרך המלך. זו עבודה שלוקחת יותר זמן ממה שחשבתי. עוד נגיע לאווירה טובה וחיובית, נשתפר כי אני מכיר את המועדון הזה כבר שנים. המועדון דוגל בהתקפה, אלו הדברים שאני דוגל בהם ורוצה להגיע למקומות הללו”. 

שיפור במשחק ההגנה: “אני חייב לומר שבמשחק הקודם מול מכבי נתניה ההגנה נראתה יותר טוב, אבל לא יצרנו מספיק מצבי הבקעה. היה איזון וההגנה הייתה די בסדר למעט פעמיים שבהן נחשפנו. שיחקנו מול קבוצה מובהקת של מתפרצות די בסדר, חייבים להשתפר בחלק הקדמי. בית”ר חייבת לייצר לפחות חמישה או שישה מצבי הבקעה במחצית, כי אחרת לא נבקיע מספיק ונרדוף אחרי היריבה”.

ניר קלינגר ועידן ורד (איציק בלניצקי)ניר קלינגר ועידן ורד (איציק בלניצקי)

חיבור הסגל: “אנחנו בדרך לשם, אין לי בעיה לדבר לגבי המחויבות – יש הדלפות, אבל כששחקן עובר עבירת משמעת הוא לא פוגע במאמן, אלא בשחקנים ובהנהלה ובמועדון. לכן אני מאוד שם דגש על ללכת לכיוון חיובי של מחויבות, אם יש דברים שמפריעים אני רוצה לשנות, גם אם זה דורש גישה מיליטנטית. לא יהיה שינוי אם לא תהיה מחויבות על המגרש ובחדר ההלבשה”.

הדרישות מהסגל: “השחקנים הבינו טוב למה אני מתכוון, אני דורש מחויבות מכל שחקן שעולה על הדשא. זו מערכת שיכולה להיות מאוד משפחתית וסוערת רגשית והמחויבות ניכרת בכל אספקט, מהמשחק ועד השפה אחד לשני. אני יודע שהחיובי תמיד עובד ולשם אני מנסה לקחת את הקבוצה, לא אתפשר על זה בסנטימטר. סיר לחץ? כמו מכבי ת”א או הפועל ב”ש, או מכבי חיפה זה מועדון ענק. אף שחקן שלי לא התחיל כאן היום, יש לחץ וצריכים לדעת להתמודד עם זה. אסור להיבהל, כי אם נהיה טובים התבשיל יהיה טעים”.

ניר קלינגר (איציק בלניצקי)ניר קלינגר (איציק בלניצקי)

המצב בטבלה: “בית”ר לא רגילה להתמודד בתחתית, אבל זה לא תורם שנדבר על זה ולא מתאים למועדון שנהיה במקום הזה. חיוביות מלאה של כולם ומחויבות לקהל והבעלים תוציא אותנו מהמקום הזה, שאנחנו לא צריכים להיות בו. ארון אולנארה? היו לו עבירות משמעת, הוא היחיד. יש לנו שחקנים במועדון הזה וראיתי את זה בפעם האחרונה במחנה האימון, שהדליפו מה אמרתי להם. הם לא אמרו שאמרתי שיש שחקנים שתענוג לאמן אותם ומי שלא יהיה מחויב לא יהיה כאן, נעשה הכל כדי לייצר קבוצה מאוחדת ומחויבת בכל, אחרת גם אני לא שווה כלום ואין לי מה לחפש פה”.

המשחק מול הפועל תל אביב: “אני יכול לדבר עלינו, מכירים את היריבה ויודעים שהיו בה שינויים גם בעמדת המאמן וגם בסגל. אנחנו מסיימים שבוע עמוס, אבל יהיה מפגש חם ואמוציונלי, נעשה את ההכנות הדרושות, הצלחנו להתאמן למרות מזג האוויר, שחקנים חוזרים לכשירות כמו עידן ורד ומיקי סירושטיין שהיו חסרים, גם אנתוני וראן ודוד קלטינס. הם לא עמדו לרשותי לאחרונה ואני שמח שהם חוזרים כדי שיהיו לי יותר אפשריות ב-11 במשחק הזה”.

עידן ורד (איציק בלניצקי)עידן ורד (איציק בלניצקי)

“אין אגו ואין האשמות, מי שלא יהיה חיובי וידליף ויהיה שלילי, יגרום לזה שנהיה טובים ואם לא אז נראה רע”, הוסיף עידן ורד. “אם חדר ההלבשה יהיה שלילי אם לא יהיו שחקנים מחויבים, אז אנחנו ניפול ובסופו של דבר זה הכל. אנחנו בסוף הסיבוב במקום האחרון בליגה שזה הדבר הכי בעייתי. בלי קשר לקהל ולהפועל ת”א, יש לחץ, אבל אנחנו מנסים להצליח ויש רצון להיות עם המועדון הזה. משקולות על הרגליים? בית”ר זה המועדון של ישראל וזה בסדר שהקהל מוחה, כבר היינו בעבר במקום נמוך ועכשיו צריך להלחם. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ ולפעמים שלא הולך זה לא הולך והקהל מוחא. ב-2009 זה גם התחיל ככה, היינו במקום התשיעי או העשירי והגיעו 150 אוהדים לבית וגן ובסוף סיימנו עם תואר מתוק עם גביע המדינה ומקום שלישי אז הכל תלוי בנו בסוף”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */