יום שלישי, 16.04.2024 שעה 19:33

מכבי ראשל"צ עדיין מושלמת, הפועל שבה לנצח

הצהובים שמרו על מאזן מושלם והמשיכו את היכולת הטובה מהדרבי עם 24:36 קליל על בני הרצליה, האדומים של עידן מימון התאוששו עם 23:27 על רחובות

|
עומר גרא מול יוסי אפו (חן קלדרון) (מערכת ONE)
עומר גרא מול יוסי אפו (חן קלדרון) (מערכת ONE)

ביום שישי הבא יסתיים הסיבוב הראשון בליגת ווינר, והיום נערך המחזור ה-10, במסגרתו המוליכה מכבי סרוגו ראשל"צ לא התקשתה וניצחה את בני הרצליה – 24:36. הצהובים השיגו ניצחון תשיעי, וביום שני הם יוכלו להשיג את העשירי כשייארחו למשחק השלמה מהמחזור ה-6 את א.ס SGS רמת השרון (שגברה בחוץ 26:28 על מ.כ יובלים חולון). הפועל ראשל”צ התאוששה מההפסד בדרבי עם 23:27 ברחובות, בעוד השנייה בטבלה הפועל אשדוד גברה על הפועל ר”ג 23:27.

מכבי סרוגו ראשל"צ – בני הרצליה 24:36 (9:21)

חניכיו של סער פרנקל ממשיכים לשמור על מאזן ניצחונות מושלם, ערב המפגש המסקרן ביום שני מול רמת השרון ב'בית מכבי'. מנגד, הרצליה, על אף פציעתו של אובראד ראדולוביץ', הפגינה יכולת מאכזבת. פרנקל העניק היום קרדיט רב לשניר נציה הצעיר והמוכשר, שגמל לו במשחק הגנה נהדר ובארבעה שערים. דן טפר היה נהדר וסיפק 11 עצירות ב-55 אחוזי עצירה. עמית סטלמן היה הכובש המוביל של מכבי ראשל"צ עם שמונה שערים. בר מסורי ויוני רוזנטל חמישה כ"א. בשורות הרצליה בלט תומר שמעוני. שפטו אלדד פלד ויוסי ימיני.

שניר נציה מול מוטי אנגל (חן קלדרון) (מערכת ONE)שניר נציה מול מוטי אנגל (חן קלדרון) (מערכת ONE)

עירוני רחובות – הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ 27:23 (14:13)

הדאבליסטית מעלה את מאזנה ל-14 נק' במקום השלישי, כאשר בשבוע הבא מצפה לה מפגש מסקרן מול הפועל אשדוד השנייה. רחובות נשארת במקום ה-5 עם 10 נק'. רחובות נאלצה להסתדר ללא המקשר ניקולה סקורוביץ'. בצד השני, גם סאבו מסטר ושי נתן הפצועים לא שותפו, לצד נובאק בוסקוביץ' שנעדר בגלל פציעה. שון סלס נפגע בתחילת המשחק בראשו, אבל נחבש וחזר לשחק (השלים קו אחורי שכלל את יובל גררה ורותם בר). לביא רייך השווה ל-13:13, אבל עוז חממי שהצטיין בשורות האדומים כבש והוריד אותם למחצית ביתרון של שער. אילייה מוסיינקו צימק עבור רחובות ל-24:22 בדקות הסיום, אבל שערים של איתי סורקיס ושל יובל גררה בדקת הסיום העניקו את הניצחון לדאבליסטית (בשורותיה הצטיינו השוער פדז'ה דיאנוביץ' ועוז חממי). ברחובות קיימו טקס הוקרה ליו"ר הקבוצה בעבר, קלמן רוטברד, לו הוענקה חולצה ממוסגרת: "מרגש מאוד, מעריך ומודה על המחווה". שפטו דור לרון ומתן לינדנבאום.

הפועל אשדוד – הפועל ר"ג 23:27 (13:13)

אשדוד השיגה את ניצחונה התשיעי. הפועל ר"ג צוברת הפסד שמיני מנגד, לצד ניצחון ותיקו, והיא ממשיכה להיות מדורגת במקום האחרון. מצטיין המשחק: שוער אשדוד, תום שם טוב, שנכנס למשחק בדקה ה-16, ושיחק עד לסיום (סיפק גם 8 עצירות ל-15 זריקות). גאבור לנגהאנס הוביל את מבקיעי אשדוד עם 8 שערים, אדיר כהן ואסף בן גוזי הוסיפו 4 כ"א. בשורות ר"ג הצטיין איתמר דהן. שפטו מורן כחלון ונועם בן ארויה

מכבי קרית מוצקין – א.כ נס ציונה 33:27 (19:14)

מחמאות ל"טייגרים" מנס ציונה, שידעו להתעלות על אף הסגל החסר (אליס ממיץ' המורחק, וניבו לוי שעלה פצוע ושיחק דקות מועטות), ועל אירועי משחק ההפסד ביום שני בהרצליה. שחר לוין עם 11 שערים, שלומי צייטלר 7 וברק פריד 6 סחבו את נס ציונה לניצחון. אורן מאירוביץ המצטיין בשער. נ"צ מעלה את מאזנה במקום ה-4 ל-12 נק'. מוצקין עם 7 נק', ויורדת למקום ה-9. שפטו לאונרד ינקו וערן אברמוביץ

מ.כ באר שבע – הפועל קרית אונו 25:29 (14:15)

ב"ש משיגה ניצחון רביעי, מעלה את מאזנה ל-8 נקודות ועולה למקום ה-8. קרית אונו נותרה עם 6 נקודות במקום ה-10. המשחק נפתח ביתרון של האורחים מקרית אונו, אבל באר שבע ידעה לאזן ולבצע מהפך לפני הירידה להפסקה. במחצית השנייה, היא סללה את הדרך לניצחון. הצטיינו בשורותיה צח מלול ומילוש בואישיץ' עם 6 שערים כ"א, סטפן צ'יריץ' 5 וטל פאר 3. בקרית אונו בלט השוער, טולי ליבגוט. שפטו ירון בן דן ורונן פישר.

מ.כ באר מול מול קריית אונו (מ.כ באר שבע) (מערכת ONE)מ.כ באר מול מול קריית אונו (מ.כ באר שבע) (מערכת ONE)

מ.כ יובלים חולון – א.ס SGS  רמת השרון 28:26 (15:13)

חולון, כהרגלה העונה, שוב מנוצחת בהפרש קטן, וממשיכה לאייש יחד עם הפועל ר"ג את שני המקומות האחרונים בטבלה עם 3 נק' כ"א. רמה"ש משיגה את ניצחונה הרביעי (לצד 4 הפסדים ותיקו) ומדורגת במקום ה-7 עם 9 נקודות. מצטייני המשחק – אדם סאביץ', שוער רמה"ש, וחן פומרנץ. ביום שני, רמת השרון תקיים את משחק ההשלמה שלה כשתתארח אצל מכבי ראשל"צ. שפטו שלומי בר און ואורן איטין.

 

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */