יום שישי, 19.04.2024 שעה 05:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בן בסט בהרכב ב"ש, האסלביינק ועזרא על הספסל

החלוץ הועדף בשלישייה ההתקפית לצד דיא סבע ובן שהר ב-18:30 מול חדרה, חנן ממן שנופה מהסגל עלול לעזוב כבר בינואר. חדרה במערך של שלושה בלמים

|
חנן ממן מאוכזב (אחמד מוררה)
חנן ממן מאוכזב (אחמד מוררה)

לא שקט בהפועל באר שבע שסיימה את ההכנות לקראת המשחק הערב (שבת, 18:30) נגד הפועל חדרה. הקשר חנן ממן הוצא מהסגל למשחק בגלל עבירת משמעת, בעקבותיה הוא יועמד לדין משמעתי. השחקן שסובל העונה מפיחות במעמדו, גם לא היה נוכח באימון ולא באסיפה.

ממן למעשה, סרב אתמול להשתתף בתרגול חדש בבעיטות עונשין מ-11 מטרים ואז החליטו בבאר שבע לא לזמנו לאימון ולאסיפה הבוקר ולנפות אותו מהסגל למשחק מול חדרה. בבאר שבע מאוכזבים מההתנהלות של ממן בתקופה האחרונה לאחר שלפני היציאה למחנה האימונים הקצר בקיבוץ נחשולים, הקשר שוחח עם ברק בכר ובקבוצה ציפו שילך בדרך שהתווה המאמן כפי שבבאר שבע מצפים מאחד השחקנים המובילים בקבוצה. לאור המתיחות בין הצדדים בתקופה האחרונה, גוברים הסיכויים שממן יעזוב את בירת הנגב כבר בחודש ינואר הקרוב.

חניכת מתקן האימונים של הפועל תדיראן ב"ש

במקביל, המאמן ברק בכר, ערך את האימון המסכם בו תרגל לפרקים את החלוץ עדן בן בסט באגף השמאלי של החוליה ההתקפית, על חשבונם של חן עזרא ונייג'ל האסלביינק, ואכן בן בסט יהיה זה שיפתח בהרכב כאשר עזרא והאסלביינק יחכו להזדמנות שלהם על הספסל. כמו כן, תורגל בהרכב מרואן קבהא, שיחליף את ג'ון אוגו המוצהב ויפתח לצד אריק סאבו ומאור מליקסון. 

במהלך השבוע האחרון, בכר התלבט בנוגע לשחקן שיתפוס את האגף השמאלי כשהנטייה הייתה להציב את ההולנדי אחרי הכניסה הנהדרת שלו בניצחון נגד בית"ר ירושלים. אלא שלבסוף בכר ימשיך עם האסלביינק על הספסל כדי להשתמש בו כג'וקר שיכול להוסיף כוח ומהירות במהלך משחק, כפי שקרה בניצחון בטדי. 

עדן בן בסט ונייג'ל האסלביינק (חגי מיכאלי)עדן בן בסט ונייג'ל האסלביינק (חגי מיכאלי)

בבאר שבע הזהירו בעיקר מההתקפות המתפרצות של הפועל חדרה, בדגש על שיתוף הפעולה בין האקס לוסיו לפרדי פלומין. שחקני ההתקפה התבקשו לסייע לחלק האחורי כדי למנוע התקפות מעבר מסוכנות. "חדרה קבוצה מצוינת, אנחנו מכבדים אותם מאוד וצפוי משחק קשה מאוד. לנו יש בחודש הקרוב הרבה משחקי בית ואנחנו חייבים לפתוח את החודש ברגל ימין", אמרו במועדון.

כפי שסיפר מנכ"ל המועדון אסי רחמים בראיון מיוחד לתוכנית הספורט של ישראל ברדיו 102FM, אריאל הרוש שוחח עם הנהלת המועדון בכל הקשור לפרשת האדוויל והעניינים בין הצדדים לובנו. הקשר הניגרי ג'ון אוגו ינחת בישראל ביומיים הקרובים. 

אריאל הרוש באימון (איציק קדוש)אריאל הרוש באימון (איציק קדוש)

הרכב הפועל ב”ש: אריאל הרוש; בן ביטון, לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד, מיחאי קורהוט; מרואן קבהא, אריק סאבו, מאור מליקסון; דיא סבע, עדן בן בסט ובן שהר.

אביטן: “קיבלתי עונש חסר פרופורציות”

לאחר פגרה ארוכה אליה יצאה עם שני הפסדים כואבים, הפועל חדרה תנסה לחזור ליכולת אותה הציגה בתחילת העונה, דווקא מול האלופה באצטדיון טוטו טרנר. העולה החדשה תעלה עם מדים שחורים שהוזמנו במיוחד, בשל צבעי המדים הדומים של באר שבע. 

מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, שיראה את המשחק מהיציע זכר לעונש ההרחקה שספג בהפסד למכבי חיפה, אמר: "ברור שאנחנו מגיעים למשחק החוץ הכי קשה שיכול להיות, מעט מאוד קבוצות הצליחו לצאת מטרנר עם נקודות, אבל אנחנו מבחינתנו, כמו בכל מגרש, אנחנו באים במטרה לקחת נקודות ואם נצליח זה יהיה גדול עבורנו. בפן האישי, זה מאוד מרגש לחזור לעיר שלי שאני מאוד אוהב, אני מרגיש את האהבה כלפיי ואת הפרגון, אבל בסוף אחרי כל ההתרגשות יהיה משחק כדורגל״.

אביטן: "ב"ש זה משחק החוץ הכי קשה בליגה"

"אני תמיד מעדיף להיות על הקווים. בעניין הזה נגרם לנו עוול כפול”, אמר אביטן על הרחקתו והסביר: “לא הייתי צריך להיות מורחק. אם הייתי עושה משהו לא בסדר אני יודע להתנצל, אבל לא עשיתי שום דבר חריג וכמובן שהעונש הוא חסר פרופורציות".

בהיבט המקצועי, אביטן יעלה מערך של שלושה בלמים כשדויד מתאוס, ירין פרץ ויונתן לוי יפתחו במרכז ההגנה, בעוד מקסים גרצ׳קין יחזור להרכב לאחר שהתאושש מהמתיחה ממנה סבל ויתפוס את מקומו של יהב גורפינקל, שייעדר עקב פגיעה בקרסול. סלים עמאש יכלל בהרכב במקומו של עוז פרץ. 

ניסו אביטן (עמרי שטיין)ניסו אביטן (עמרי שטיין)

הקשר הצרפתי, קווין טאפוקו, התייחס גם הוא למשחק בבירת הנגב: "אנחנו מגיעים לבאר שבע לאחר שני הפסדים ונרצה לחזור לקחת נקודות. אם נפסיד זה יהיה מובן מאליו, אם ננצח יגידו שזה מדהים. אנחנו צריכים להגיע לשם, לשחק את המשחק שלנו ולנסות לקחת נקודות. התחלנו מצוין את העונה ולקחנו המון נקודות ועכשיו אנחנו מעט עייפים. בנוסף היריבות למדו אותנו. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, להשתפר ואני בטוח שנחזור לנצח".

הרכב הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין פרץ, דויד מתאוס, יונתן לוי, מקסים גרצ'קין, קווין טאפוקו, מוחמד אבו פאני, סלים עמאש, אנז׳ פרדי פלומין ולוסיו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */