יום ראשון, 02.06.2024 שעה 05:25
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7623-6637עירוני ק"ש1
7234-6237עירוני טבריה2
7245-7137בני יהודה3
6339-6237הפועל נוף הגליל4
5162-6837מכבי יפו5
5064-6437הפועל ניר רמה"ש6
5061-4337מכבי הרצליה7
4651-4737הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
5049-5437הפועל עכו1
4750-4437מ.ס כפר קאסם2
4443-4737הפועל ר"ג3
4354-4437הפועל עפולה4
4348-3737הפועל ראשל"צ5
4247-3637הפועל כפ"ס6
4063-4437סקציה נס ציונה7
2093-3737איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • 2 - 2
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • 4 - 1
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 4 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • 6 - 1
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • 1 - 3
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • 5 - 0
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 0
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • 1 - 1
  • הפועל עכו

בנודיס: משחק חוץ קשה ומשמעותי מאוד עבורנו

מאמן הפועל כפ"ס מוכן לקראת עכו ב-15:00: "נעשה הכל על מנת לחזור עם הנקודות". זיו: "רוצים ניצחון בבית". ראשל"צ תארח את עפולה, איכסל - ר"ג

|
ארז בנודיס (שחר גרוס)
ארז בנודיס (שחר גרוס)

לאחר שתמה לה פגרת הנבחרות והשזרוע, הכדורגל הישראלי שלנו סוף סוף חוזר, כאשר הליגה הלאומית תצא לדרך כבר היום (שישי, 15:00) עם חמישה משחקים מסקרנים שיתקיימו במקביל וייפתחו את המחזור ה-13. במוקד: סגנית המוליכה, הפועל כפר סבא, תתארח אצל הפועל עכו במטרה להמשיך במרדף אחר הפועל קטמון המוליכה.

הפועל עכו – הפועל כפר סבא (אצטדיון טוטו עכו)

האורחת מגיעה למשחק כשהיא במקום השני בטבלה ובמרחק חמש נקודות מהפועל קטמון המוליכה, שחקניו של ארז בנודיס ניצחו רק פעמיים בשש המחזורים האחרונים והם מקווים לחזור ליכולת הטובה שאפיינה אותם בפתיחת העונה, וכמובן, לא לתת למוליכה הירושלמית אפשרות להתרחק עוד יותר בסיום המחזור.

מן העבר השני, הקבוצה הצפונית הפסידה במחזור הקודם 1:0 למכבי אחי נצרת, מה שקטע רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד. החבורה של אלון זיו ניצבת במקום השמיני בטבלה והיא תנסה להפתיע את האורחת בירוק על מנת להיצמד לחלק העליון.

מאמן הפועל עכו, אלון זיו, לקראת המפגש: “עברנו פגרה כמו כולם, קצת התאוששנו והתחברנו מחדש. שמנו דגש על לחזק את מערכי הקבוצה וכעת הראש כולו נתון למשחק מול כפר סבא, התכוננו בצורה האופטימלית מבחינתנו ומאוד רוצים לייצר ניצחון בבית”.

"התחברנו מחדש". אלון זיו (עמרי שטיין)"התחברנו מחדש". אלון זיו (עמרי שטיין)

מאמן הפועל כפר סבא, ארז בנודיס, דיבר לקראת ההתמודדות: “אנו יוצאים למשחק חוץ קשה אחרי הפגרה, מול קבוצה טובה שירדה מליגת העל, נתנו לשחקנים חופש וחזרנו אחרי מספר ימים של מנוחה. התכוננו טוב למשחק הזה, משחק משמעותי מאוד עבורנו ונעשה הכל על מנת לחזור עם הנקודות מעכו”.

הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה (אצטדיון הברפלד)

האורחת עושה עונה טובה עד כה בלאומית כשהיא במקום השישי בטבלה, אך השבוע איבדה את מאמנה, אופיר חיים, אשר חתם בהפועל תל אביב. כעת, תנסה הקבוצה הדרומית להמשיך באותו הקו ובמומנטום החיובי גם לאחר הטלטלה שעברה, כשתצא למשחק חוץ לא פשוט בראשל”צ, שמבחינתה נחלה תבוסה כואבת 4:1 לסקציה נס ציונה במחזור הקודם, הפסד שהגיע לאחר ניצחון מפתיע על כפר סבא. הקבוצה של רון מרקוס תנסה לרשום ניצחון ביתי יקר שיקרב אותה משמעותית לכיוון החלק העליון בטבלה, לאחר שפתחה את העונה ברגל שמאל.

מאמן ראשון לציון, רון מרקוס, התייחס למשחק: “מרגש לחזור שוב למשחקי הליגה. מאמין שהצלחנו לשפר עוד קצת מהאיכויות שלנו בתקופת הפגרה וכולי תקווה שזה יבוא לידי ביטוי כבר במשחק הקרוב”.

"מרגש לחזור לליגה". רון מרקוס (חגי מיכאלי)"מרגש לחזור לליגה". רון מרקוס (חגי מיכאלי)

הפועל נצרת עילית – בני לוד (אצטדיון גרין)

כמעט משחק קצוות לפנינו. המארחת חווה עונה נפלאה כשהיא במקום השלישי בטבלה, נקודה אחת פחות מהפועל כפר סבא ושש מקטמון. שחקניו של ירון הוכנבוים מגיעים לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים וינסו להשלים ניצחון ביתי נוסף על מנת לשמור על מקומם הגבוה ואולי אף לטפס למקום השני, בהתאם למשחקה המקביל של כפ”ס.

מן העבר השני, האורחת נמצאת בעונה רעה מבחינתה, כשרשמה ניצחון בודד, לצד שמונה הפסדים והיא ממוקמת במקום ה-14 בטבלה עם נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום.

מאמנה של בני לוד, אדי מונייר, הוסיף גם הוא: “לפני הפגרה היינו במגמת שיפור ומקווה שזה ימשך עם החזרה למעגל המשחקים. צפוי לנו משחק מול אחת הקבוצות הקשות והחזקות ביותר שיש לליגה הלאומית להציע. אין לנו הרבה זמן וברירה, אנו חייבים להלחם ולאסוף נקודות. גם עם הסגל החסר והקצר אין לנו תירוצים ונעשה הכל כדי לא לאכזב”.

"חייבים להילחם ולאסוף נקודות". אדי מונייר (אורן בן חקון)"חייבים להילחם ולאסוף נקודות". אדי מונייר (אורן בן חקון)

מאמן נצרת עילית, ירון הוכנבוים, אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו שמחים לחזור למעגל המשחקים בתקווה להמשיך את המומנטום שלנו ואת רצף ההצלחות. הפגרה עברה בשקט בריא. שחקנים נחו והפצועים זכו לטיפולים כדי להבריא. התאמנו טוב ויש אווירה חיובית”.

“לגבי לוד, יריבה שעל הנייר פחות טובה מאיתנו”, הוסיף המאמן. “אבל כידוע, כשצמרת פוגשת תחתית הטבלה לפעמים משקרת. לוד מאותגרת להוכיח את עצמה. לכן, נערכנו בהתאם כדי להגיע למשחק חזקים מנטלית, נחושים ומפוקסים כדי לנצח ולהמשיך את המסע המופלא. מכבדים את היריבה, אך ניתן הכל כדי שבסוף המשחק האוהדים שלנו יחגגו. מנצל במה זו כדי לקרוא לאוהדי הקבוצה מקרוב ומרוחק - בואו להיות שותפים לעונה הזו. כל המאמץ שאנחנו עושים הוא בראש ובראשונה עבורכם'".

"מקווה להמשיך במומנטום החיובי". ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)"מקווה להמשיך במומנטום החיובי". ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)

הפועל איכסל – הפועל רמת גן (אצטדיון עילוט)

האורחת חולמת להמשיך במסע ההיחלצות מהתחתית שלה בתקופה האחרונה, למרות שלא ניצחה בשני משחקיה האחרונים, החבורה של אדהם האדיה בתקופה מצוינת מאז המאמן חתם במועדון, כשהצליחה לייצב את עצמה ולצבור נקודות, אשר סייעו לה לטפס למקום ה-13 בטבלה, מרחק שש נקודות מהפועל מרמורק שנמצאת בקו האדום.

מנגד, האורחת מרמת גן גם היא בתקופה טובה. קבוצתו של ניר ברקוביץ’ רשמה הפסד אחד בלבד, להפועל קטמון, מתוך שמונה המשחקים האחרונים שלה בליגה, כשהיא אף ספרה ארבעה ניצחונות בתקופה זו. האורדונים במקום ה-10, שתי נקודות בלבד מעל איכסל והיא תקווה לברוח עוד קצת מהחלק התחתון.

מאמן הפועל איכסל, אדהם האדיה, אמר ל-ONE: “עבדנו טוב עם השחקנים במהלך הפגרה ,מחכה לנו משחק קשה מאוד מול הפועל רמת גן, היא קבוצה מצוינת ואנחנו נבוא כדי לתת את המשחק שלנו. חייבים לקחת שלוש נקודות ולהסתכל קדימה בטבלה, המשחק הזה חשוב מאוד בשבילנו, אנו נראים טוב באימונים ועובדים קשה, יש מחויבות אצל השחקנים ולאט לאט זה יעבוד כמו שצריך”.

"אנו נראים טוב באימונים". אדהם האדיה (אחמד מוררה)"אנו נראים טוב באימונים". אדהם האדיה (אחמד מוררה)

מאמן הפועל ר”ג, ניר ברקוביץ’, הוסיף: “משחק חוץ קשה אבל אני מאמין בשחקנים שלי שיבואו למשחק מרוכזים ומחויבים, כדי לקחת את שלוש הנקודות ולהמשיך במומנטום החיובי”.

הפועל רמת השרון – מכבי אחי נצרת (אצטדיון גרונדמן)

משחק בין שתי קבוצות שמציגות עונה כמעט זהה ומקוות לברוח כמה שאפשר מהתחתית לכיוון החלק העליון. האורחת מקדימה את יריבתה בשתי נקודות והיא במקום ה-11 ומגיעה לאחר שגברה 0:1 על הפועל עכו במחזור הקודם, ניצחון אשר קטע רצף שלילי של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון עבור החבורה של נג’ואן גרייב. מן הצד השני, המקומיים קרובים שש נקודות בלבד מהקו התחתון ומקווים לא להסתבך בסיום המחזור, אלי כהן ושחקניו מגיעים לאחר שני הפסדים רצופים, כשהאחרון שבהם היה התבוסה 3:0 להפועל קטמון.

מאמן אחי נצרת, נג’ואן גרייב, התייחס להכנות: “משחק חשוב לשתי הקבוצות, אנחנו יודעים שניצחון יחזיר אותנו לאמצע הטבלה. בכדורגל חשוב מאוד ההמשכיות ונקווה שנעשה ניצחון שני ברצף”.

נג'ואן גרייב (אורן בן חקון)נג'ואן גרייב (אורן בן חקון)
אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */