יום חמישי, 28.03.2024 שעה 11:45

"הדבר הראשון שעלה בראשי? החמצת חמד"

מאמן ישראל בתום ה-3:2 לסקוטלנד: "רציתי לתקן בגלל הגול ההוא מ-2001, אך לא הצלחתי", בן הרוש: "מאוכזבים, אבל גאים". רז אמיר, שליח ONE לגלאזגו

|
אנדי הרצוג (רויטרס)
אנדי הרצוג (רויטרס)

נבחרת ישראל, בפעם המי יודע כמה, שוב לא עמדה בציפיות תחת הלחץ הגדול והערב (שלישי) לא הצליחה לעלות לשלב הפלייאוף של ליגת האומות, כשהפסידה 3:2 מול סקוטלנד במסגרת בית 1 של הדרג השלישי וסיימה במקום השני.

מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, אמר לאחר הסיום: “אני חושב שהקמפיין הזה החזיר את האמונה והשיג את התחושה שאנחנו יכולים, בזה כן עמדנו. הניצחונות בבית היו טובים עבורנו, הם רוממו את רוח הקבוצה. אבל במשחק הזה, היו הרבה רגעים שלא שיחקנו כמו שרצינו לשחק. חסר לנו קצת מזל במצב האחרון בו היינו יכולים להשוות. עבורי כמאמן, שמחתי לראות שחלק מהרעיונות שלי מצליחים להיטמע בתוך הנבחרת, הם עבדו, אך לא עבדו מספיק”.

דור פרץ ומונס דאבור מאוכזבים (רויטרס)דור פרץ ומונס דאבור מאוכזבים (רויטרס)

“סיכום הקמפיין? הדבר הראשון שיעלה לי לראש - ההחמצה של חמד”, אמר המאמן והוסיף: “זה כמעט נכנס וחבל. אחרי השער של בירם כיאל, אני מרגיש שהייתה לנו עוד הזדמנות כאשר זהבי חיפש את דאבור בהרמה ולא מצא אותנו. לא הצלחנו לשלוט לאחר מכן בכדור. סקוטלנד החזיקה את הכדור ותפסה ביטחון. הפסדנו מטעויות שלנו. שיחקנו יותר מדי עמוק ולא הצלחנו למצוא פתרון לאנרגיות שלהם”.

“אני מאמן עם אופי התקפי אני רוצה שהשחקנים שלי ייקחו כמה שיותר מהלכים קדימה, לפעמים אבל צריך לדעת לתפוס פיקוד על המשחק ולתפוס שליטה ולעיתים השחקנים שלי רוצים יותר מדי ובמקרה הזה, הרגשות הובילו לכך שזה היה לרעתנו. סיכום שלי לתקופה שלי עד כה? יש לי עוד זמן, היינו קרובים מאוד לעלות וזה יחל להיות מושלם. באתי באוגוסט ואני יודע שהרבה בישראל לא אהבו אותי כי הדחתי אותם עם כדור חופשי לפני כמה שנים אבל רציתי לתקן ולשמח אותם, אך לא הצלחתי. הגענו למצב שבו כמעט עלינו מראש הבית וחבל, ברכות לסקוטלנד”.

עומרי בן הרוש ניסה להסביר מה היה חסר: “אני לא חושב שהיה חסר, היה מאבק בין שתי קבוצות שקולות. בסופו של דבר, הם כבשו שער אחד יותר מאיתנו. אנחנו יכולים, עם כל האכזבה, להרגיש גאים ולהמשיך את הדרך שהתחלנו. יש פה משהו טיפה שונה ואם נמשיך ככה, גם התוצאות יגיעו. כרגע, שום דבר לא הסתיים. באנו מאוד מוכנים למשחק, מאוד נחושים. ראיתם קבוצה שבאה להילחם ולתת 100 אחוז על המגרש. נתקלנו בקבוצה בכושר מצוין, הם נתנו משחק מעולה. אנחנו נשארים מאוחדים ומסתכלים אחד על השני בגאווה”.

עומרי בן הרוש מול מת'יו פיליפס (רויטרס)עומרי בן הרוש מול מת'יו פיליפס (רויטרס)

השער השני שספגו: החלטה רגעית שלנו לצאת קדימה, לנסות להרוויח את הכדור הראשון. זה שער מאכזב, אבל צריך להסתכל על הדברים הטובים מהמשחק הזה, יש קבוצה שרוצה ונלחמת, קבוצה שיודעת שיש לה קהל ועם מאחוריה שמאוד תומכים ורוצים בהצלחתה וזה חלק בלתי נפרד ממה שיש בקבוצה הזאת. זה חייב להימשך”.

שחקן לוקרן הוסיף: “כבר עכשיו רואים משהו אחר, לא רגילים לראות את זה מנבחרת ישראל. אנחנו אנדרדוג והוצאנו את המיטב, נגיע למוקדמות וניתן את כל מה שאנחנו יכולים, נמשיך לעבוד קשה בשביל להמשיך ולקדם את מה שהתחלנו פה. אנחנו מקווים להמשכיות ותוצאות טובות”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */