יום חמישי, 28.03.2024 שעה 18:14

השבוע תתקיים בק"ש תחרות טניס בינלאומית לנוער

במרכז הטניס הצפוני תיערך תחרות לכבוד אנה סמאשנובה בהשתתפות 100 שחקנים מ-27 מדינות. מייסד הטורניר, אריק מארשל: "מה שהחל כחלום, הפך למציאות"

|
אנה סמשנובה (לידור גולדברג)
אנה סמשנובה (לידור גולדברג)

תחרות בינלאומית לנוער לבנים ולבנות, "מארשל הפתוחה לכבוד אנה סמאשנובה", תתקיים השבוע במרכז לטניס בישראל - קריית שמונה בהשתתפות כ-100 טניסאים וטניסאיות מ-27 מדינות מרחבי העולם. מדובר בתחרות דירוג ברמה 2, המעניקה ניקוד בינלאומי, ומושכת אליה שחקנים רבים מאירופה וגם מארה"ב, הודו ואפילו אוסטרליה. השחקנים ומלוויהם מגיעים לישראל בנובמבר גם בשל איכות התחרות וגם כדי ליהנות ממזג אויר חורפי מושלם ומאירוח למופת בקריית שמונה. 

התחרות מתקיימת בזכות יהודי-אמריקני מניו-יורק בשם ד"ר אריק מארשל, חבר ההנהלה הבינלאומית של המרכז לטניס בישראל, שתורם לתחרויות בקריית שמונה כבר שנים רבות. למארשל יש נקודה חמה מאוד בלב לעיר בכלל ולמרכז הטניס בעיר בפרט, ובמשך שנים הוא מקיים שם תחרויות לנוער ולבוגרים. בכל שנה מחליט מארשל להקדיש את התחרות לכבוד אחד מאנשי הטניס הבכירים בארץ, כאשר לדוגמה בשנה שעברה הייתה התחרות לכבוד דודי סלע, שגם גדל במרכז הטניס ונכח אשתקד במהלך ימי התחרות ובטקס הסיום.

ד"ר אריק מארשל (לידור גולדברג)ד"ר אריק מארשל (לידור גולדברג)

השנה מוקדשת התחרות לטניסאית העבר, אנה סמשנובה, שעלתה לארץ מבלארוס והצטרפה למרכז לטניס בישראל - רמת השרון. סמאשנובה ייצגה את נבחרת הפדרציה של ישראל במשך 15 שנה, הגיעה בשיאה למקום ה-15 בעולם ומאמנת כיום במרכז לטניס בישראל - רמת השרון ואת נבחרות הבנות של מרכזי הטניס. הישראלי הבכיר בתחרות הוא אלכס גפוננקו, שחקן דייויד סקווד שגדל במרכז לטניס בישראל - יפו, ואחריו בדירוג הישראלים רועי גינת וסער סימון. בין הבנות המדורגת הישראלית הבכירה היא שביט קמחי. 

אריק מארשל, שכבר 20 שנה ברציפות תומך גם באליפות מרכזי הטניס לזכרו של רס"ן איתן בלחסן, אמר: "אני פותח שנה שביעית של תחרויות ITF בקרית שמונה. מה שהחל כחלום הפך למציאות, כאשר שחקנים מהטובים בעולם מחכים מדי שנה להגיע לישראל - שמנו את קרית שמונה על המפה העולמית”.

דימה לייפמן, מנהל מחלקת התחרויות של המרכז לטניס בישראל: "זו אחת התחרויות האיכותיות ביותר לנוער ששוחקו אי פעם בישראל והיא מתקיימת בזכות יהודי פילנטרופ, רופא שיניים מארה"ב, שעושה זאת מציונות ואהבה לישראל ובעיקר לאזור הצפון. המטרה שלו היא לשים את קרית שמונה על המפה הבינלאומית בטניס ולעזור לטניסאים ישראלים להתקדם בדירוג העולמי. אריק הוא אחד הספונסרים הנדירים ביותר, הוא מגיע במיוחד מארה"ב לתחרות, נוכח בה במשך כל הימים, מבלה עם הטניסאים הצעירים ושותף פעיל בארגון”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */