יום שישי, 19.04.2024 שעה 14:55

"המשחק בסקוטלנד יכול להוות נקודת מפנה"

ווילי רוטנשטיינר, שמודע לחשיבות המשחק בגלאזגו, החמיא לשחקני הנבחרת אחרי ה-0:7 על גוואטמלה: "הראו רצון לכבוש מההתחלה", "זהבי אישיות מדהימה"

|
אנדי הרצוג ורוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)
אנדי הרצוג ורוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל רשמה אתמול (חמישי) טיול של ממש על הדשא באצטדיון בנתניה, כשהביסה 0:7 את גוואטמלה החלשה. היה ברור לכולם, גם ל-6,000 האוהדים שנהנו מחגיגת השערים, שאין זה באמת המבחן האמיתי, אבל עדיין, אפשר היה להבחין ברצינות ובאינטנסיביות שהפגינו השחקנים בלבן לאורך כל 90 הדקות, במטרה לצבור כמה שיותר ביטחון לקראת הקרב הגורלי מול סקוטלנד ביום שלישי.

המנהל הטכני של נבחרות ישראל, ווילי רוטנשטיינר, נשמע מרוצה בסיום ולאו דווקא מהתוצאה עצמה: ״שבעה שערים זה ניצחון נהדר אבל אני בעיקר מאוד שבע רצון מהאופי של הנבחרת, בגלל ששיחקנו משחק ידידות מול נבחרת לא ממש חזקה, אבל מההתחלה הראנו רצון לנצח ולכבוש שערים, שזה היה מאוד מאוד חשוב עבורנו להכנה לקראת סקוטלנד. אני גאה בשחקנים על האופי שהפגינו”.

הרצוג: מבחן טוב עבורנו

“אני חושב שההכנה למשחק מול סקוטלנד ביום שלישי היא מאוד חיובית” המשיך האוסטרי והסביר: “אני בהחלט מרגיש מרוצה עד עכשיו מהאימונים, מהאפשרויות שניתנות לנו ומהתנאים שיש, אבל כמו שאמרתי, גם לשחקנים זה הולך להיות משחק אחר לגמרי ממה שהיה בחיפה בסיבוב הראשון ולדעתי זה תמיד בין 20 ל-25 אחוז יותר קשה כשאתה משחק בחוץ. המשחק הזה יכול להיות נקודת מפנה חשובה מאוד בהיסטוריה של הכדורגל פה אם נוכל לקחת נקודה או אפילו לנצח שם".

מי שמאמין באפשרות של ניצחון הוא המאמן אנדי הרצוג שהבהיר כי הנבחרת תגיע לגלאזגו במטרה לקחת שלוש נקודות, ועל כך אמר רוטנשטיינר: “גם אם לא נצליח לעשות את זה, כל מה שעשינו עד עכשיו ייחשב כצעד גדול מאוד בעיני לשנה הבאה. הייתה לנו הכנה ראשונה ונצטרך להוכיח את עצמנו בחלק השני. מבחינתי, אם החלק הראשון של ההכנה שהוא עכשיו יהיה חיובי, אז אני מאוד מרוצה ומסופק, זה טוב מאוד לנו למשחקים בסבב של השנה הבאה. אני מאמין בנבחרת אבל אני חושב שהם צריכים לבוא כדי להוכיח את עצמם בכל דקה, לשפר את עצמם מרגע לרגע ולתת את מאת האחוזים שלהם כי אחרת לא נוכל להוציא משם נקודות".

וילי רוטנשטיינר (אחמד מוררה)וילי רוטנשטיינר (אחמד מוררה)

ערן זהבי שחזר להרכב וסיפק שער ובישול: "בשבילי זהבי הוא שחקן אחד מבין 23 שחקנים שיש לנו בנבחרת. אנחנו עוזרים אחד לשני ויש לנו שחקני הרכב ושחקנים מחליפים שכולם עובדים ביחד, כך שיש אווירה נהדרת בין השחקנים. לאף אחד אין בעיה איתו, אני רוצה לציין שהוא אישיות מדהימה, ראיתי אותו במשחק הראשון שלנו במחצית עולה פצוע כדי לתת הכל למען המדינה שלו והנבחרת. אני יודע מה ערן מסוגל לעשות על המגרש, הוא שחקן רציני, שעשה עבודה מצוינת עם תצוגה נהדרת ורק קיוויתי במהלך המשחק שהמאמן יוציא אותו החוצה כדי שנוכל לקבל אותו כשיר ובריא למשחק בסקוטלנד, אבל זה היה גם במקרים של שרן ייני, טאלב טוואטחה וכל השאר".

ערן זהבי חוגג את הראשון (אחמד מוררה)ערן זהבי חוגג את הראשון (אחמד מוררה)

מצבו של תומר חמד: "הפציעה של תומר מאוד קשה בשבילנו, הוא הגיע פצוע והצוות הרפואי שלנו עובד איתו מאוד קשה כדי שיהיה כשיר, אבל נצטרך להחליט ביום שישי או מעט מאוחר יותר, האם הוא ואלמוג כהן מספיק כשירים כדי לטוס איתנו לסקוטלנד״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */